quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat Milaan San Remo 294 km is, en alleen de laatste km is spannend.
Ik wil een WK zien waar heuvels in zitten waar mensen gelost worden, waar de grote helden tegen elkaar strijden zoals in Valkenburg bv... Ik wil een sprint zien met een kopgroepje van 10 man ofzo. Met namen als Freire, Basso, Bettini, Rebellin, Ullrich, Cunego, Boogerd, Dekker
een WK waar iedereen in de waaier moetquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Zolder was maar een sprint met een goeie 25 man ofzo dankzij het harde labeurwerk van De Squadra Azurri. Zoals Rubbereend hier zegt. In Madrid zit er wel een heuveltje in maar dat was in Zolder ook. Dus te verwaarlozen. Als er veel wind staat kunnen ze het mss wel op de kant trekken![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:41 schreef Zwansen het volgende:
Iemand een kaartje van het parcours? Ik mag toch hopen dat er wel wat heuvels in zitten?
Laten ze alsjeblieft vanaf km1 de koers hard maken, misschien dat we dan nog een leuk WK zien. Een sprint van 60 man is WK-onwaardig...
Al zou het natuurlijk leuk zijn als Freire een keer een WK zou winnen.
Ow ja nu je het zegt. Maar enfin het was toch best een aardige koers om te zienquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was toch door een valpartij op het einde?
idd vooral de overmacht en het schijnbaar gemak waarmee de Italianen het dedenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:10 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ow ja nu je het zegt. Maar enfin het was toch best een aardige koers om te zien
Het mooiste WK voor mij blijft nog altijd datgene waarin ze de bergen op grote Colombiaanse hoogte opzochten. Een titanenstrijd tussen Pantani, Indurain, Virenque, ... waar Indurain uiteindelijk meesterlijk de zege aan ploegmaat Olano cadeau kon doen ...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat Milaan San Remo 294 km is, en alleen de laatste km is spannend.
Ik wil een WK zien waar heuvels in zitten waar mensen gelost worden, waar de grote helden tegen elkaar strijden zoals in Valkenburg bv... Ik wil een sprint zien met een kopgroepje van 10 man ofzo. Met namen als Freire, Basso, Bettini, Rebellin, Ullrich, Cunego, Boogerd, Dekker
Je bedoelt het WK in Bogota? toen Danny Nelissen bij de Amateurs won. En Olano wereldkampioen werd op een lekke bandquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het mooiste WK voor mij blijft nog altijd datgene waarin ze de bergen op grote Colombiaanse hoogte opzochten. Een titanenstrijd tussen Pantani, Indurain, Virenque, ... waar Indurain uiteindelijk meesterlijk de zege aan ploegmaat Olano cadeau kon doen ...
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Je bedoelt het WK in Bogota? toen Danny Nelissen bij de Amateurs won. En Olano wereldkampioen werd op een lekke band, zo was het toch?
Jaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Je bedoelt het WK in Bogota? toen Danny Nelissen bij de Amateurs won. En Olano wereldkampioen werd op een lekke band, zo was het toch?
Zolder was maar een sprint van een goeie 25 man omdat op 3 kilometer van de finish iedereen vanaf plaats 26 tegen de grond lag of werd opgehouden. Meer dan 100 renners stonden stil. Anders was 't gewoon een spurt geweest met een (quasi) volledige groep.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Zolder was maar een sprint met een goeie 25 man ofzo dankzij het harde labeurwerk van De Squadra Azurri.
Die op Sicilië was ook mooi, waar Leblanc wereldkampioen werd.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het mooiste WK voor mij blijft nog altijd datgene waarin ze de bergen op grote Colombiaanse hoogte opzochten. Een titanenstrijd tussen Pantani, Indurain, Virenque, ... waar Indurain uiteindelijk meesterlijk de zege aan ploegmaat Olano cadeau kon doen ...
Het WK van dit jaar is in september. Ze hebben het dus weer naar voren verplaatst.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wanneer is het WK. Ik vind het altijd zo achterlijk als het WK zo laat in het seizoen wordt gereden, dat kan best wel wat eerder.
Een mooi WK vond ik het WK van Duitama.
als ze hadden gewild hadden ze Verona ook zwaar kunnen maken, maarja als je met zn alle tot de 2 laatste rondes wachtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:29 schreef Leatherface het volgende:
Ja, het wordt weer eens tijd dat we een echt zwaar WK - parcours krijgen zoals het in de jaren 90 de gewoonte was.
Tom Boonen kan dat wel aan, Freire ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:33 schreef Zwansen het volgende:
Er zitten toch 2 'klimmetjes' in van 1,5 en 2,2 km met gemiddeld 5%... Ik weet niet hoeveel ronden er zijn maar in een harde koers van 250 km lang moet een sprinter dat op den duur op kunnen gaan breken.
k zou t eigenlijk wel leuk vindenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:37 schreef placebeau het volgende:
Zolang freire deze keer maar niet wint, ben ik tevreden.
Dan heeft ie wel weinig gewonnen voor een EPO gebruikerquote:Marc Lotz is met onmiddellijke ingang
ontslagen door zijn ploeg Quick Step.De
31-jarige Nederlander is betrapt op het
gebruik van epo.Lotz heeft bekend het
middel te hebben gebruikt.
Lotz betrapt op EPOquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:01 schreef mitt het volgende:
is wel een apart topic waard.
Sorry, maar bij Gaumond krijg ik altijd een nare smaak in m'n mond. Ik ben niet naief en begrijp echt wel dat er op vrij grote schaal doping gebruikt wordt, maar dit geloof ik echt niet. Laat me toch gewoon in die waan, wil je...quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iemand al de uitlatingen van Gaumond gelezen ? http://sport.fok.nl/sport/nieuws/14708
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |