Het WK van dit jaar is in september. Ze hebben het dus weer naar voren verplaatst.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wanneer is het WK. Ik vind het altijd zo achterlijk als het WK zo laat in het seizoen wordt gereden, dat kan best wel wat eerder.
Een mooi WK vond ik het WK van Duitama.
als ze hadden gewild hadden ze Verona ook zwaar kunnen maken, maarja als je met zn alle tot de 2 laatste rondes wachtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:29 schreef Leatherface het volgende:
Ja, het wordt weer eens tijd dat we een echt zwaar WK - parcours krijgen zoals het in de jaren 90 de gewoonte was.
Tom Boonen kan dat wel aan, Freire ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:33 schreef Zwansen het volgende:
Er zitten toch 2 'klimmetjes' in van 1,5 en 2,2 km met gemiddeld 5%... Ik weet niet hoeveel ronden er zijn maar in een harde koers van 250 km lang moet een sprinter dat op den duur op kunnen gaan breken.
k zou t eigenlijk wel leuk vindenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:37 schreef placebeau het volgende:
Zolang freire deze keer maar niet wint, ben ik tevreden.
Dan heeft ie wel weinig gewonnen voor een EPO gebruikerquote:Marc Lotz is met onmiddellijke ingang
ontslagen door zijn ploeg Quick Step.De
31-jarige Nederlander is betrapt op het
gebruik van epo.Lotz heeft bekend het
middel te hebben gebruikt.
Lotz betrapt op EPOquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:01 schreef mitt het volgende:
is wel een apart topic waard.
Sorry, maar bij Gaumond krijg ik altijd een nare smaak in m'n mond. Ik ben niet naief en begrijp echt wel dat er op vrij grote schaal doping gebruikt wordt, maar dit geloof ik echt niet. Laat me toch gewoon in die waan, wil je...quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iemand al de uitlatingen van Gaumond gelezen ? http://sport.fok.nl/sport/nieuws/14708
het is GaumonT met een T en niet met een D placebeauquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:59 schreef placebeau het volgende:
Trouwens, joost, ik wist niet dat je ook nieuwsposter sport was.
Vorig jaar was mijn eerste berichtje ooit toevallig ook aan Gaumond gewijd.
Ik ben een beetje als "free-lancer" aan de wielrencrew toegevoegd. Met het oog op iets vandezomer waar jullie binnenkort nog wel meer over vernemenquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:59 schreef placebeau het volgende:
Trouwens, joost, ik wist niet dat je ook nieuwsposter sport was.
Vorig jaar was mijn eerste berichtje ooit toevallig ook aan Gaumond gewijd.
Ow hetzelfde waar ze mij toen oorspronkelijk ook voor vroegen. Weer een Tourmanagerquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik ben een beetje als "free-lancer" aan de wielrencrew toegevoegd. Met het oog op iets vandezomer waar jullie binnenkort nog wel meer over vernemen![]()
ja, die dusquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het is GaumonT met een T en niet met een D placebeau
@Joost; Rinero heeft inderdaad niet meer zijn niveau gehaald van toen. Julich is onder Riis wel weer aardig op weg met winst in P-Nice en Criterium International. En dat Julich toen 3e werd in de Tour van '98 of wat was het had te maken met het feit dat door die doping tour maar 98 renners parijs haalden. Dus dat een hoop renners voor hem wegvielen anders was hem dat ook nooit gelukt.
goede zaak.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik ben een beetje als "free-lancer" aan de wielrencrew toegevoegd. Met het oog op iets vandezomer waar jullie binnenkort nog wel meer over vernemen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |