idd, daar rijd toch iedereen inquote:Op zondag 8 mei 2005 20:12 schreef Razor21 het volgende:
Zag hem vrijdag ook met z'n reality soap "Gewoon Jan" nou zo gewoon is niet gebleven, wat moet zo'n ventje die net 19 is geworden met zo'n pauper wagen
[afbeelding]
Jaloers ?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:12 schreef Razor21 het volgende:
Zag hem vrijdag ook met z'n reality soap "Gewoon Jan" nou zo gewoon is niet gebleven, wat moet zo'n ventje die net 19 is geworden met zo'n pauper wagen
[afbeelding]
who cares, zolang ze d'r mond maar niet gebruikt om geluid naar buiten te uiten.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:18 schreef ChrisJX het volgende:
Ik zit net een beetje op Jans site ( http://www.jansmit.nl uiteraard,al doet http://www.jantjesmit.nl het ook, http://www.jantjesmit.de gek genoeg niet) te kijken en kom deze wallpaper tegen:
[afbeelding]
Wie is Monique?Zijn zus, zijn moeder na een operatie, zijn vriendin met wie hij stiekem getrouwd is?
Nu de vraag: hoe oud was hij toen?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Sinds z'n bizarre opmerking dat hij tijdens de dodenherdenking nog ligt te slapen (Jan dacht dat de dodenherdenking 8 uur 's ochtends plaats vond) neem ik die jongen niet meer serieus. Wat een idioot...
En wanneer heeft hij dat gezegd? Toen hij 18 was of toen hij 14 was? Scheelt nogal nl. En heeft hij de mening gefundeerd of niet?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:24 schreef mikezwet het volgende:
Ohja hij vond de dodenherdenking van de WO2 ook maar onzin.
Ik vind hem een arrogant mannetje
Veel vis eten maakt je dus niet slimmer hebben we hiervan geleerd (en teveel met familie trouwen ook niet maar dat wisten we alquote:Op zondag 8 mei 2005 20:24 schreef mikezwet het volgende:
Ohja hij vond de dodenherdenking van de WO2 ook maar onzin.
Ik vind hem een arrogant mannetje
Twas bij Barend & van Dorp... kwam terug in Kopspijkers dus neem aan dat het dit jaar was gewoonquote:
Vorige maand ofzo bij Jodenkop en van Dorp.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:29 schreef UberMeister het volgende:
[..]
Twas bij Barend & van Dorp... kwam terug in Kopspijkers dus neem aan dat het dit jaar was gewoonniet erg lang geleden iig
sterk opgemerkt...quote:Op zondag 8 mei 2005 20:21 schreef Jett het volgende:
hij is lelijk en stinkt
Die nu veel op tv is heet 'Vrienden voor het leven'.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:35 schreef Samson het volgende:
Weet je wat ik me ineens realiseer? Ik ken eigenlijk helemaal geen liedjes van Jan Smit, ja die ene van heel lang geleden over zn oma of zo. Maar kent eigenlijk iemand wel de muziek die hij nu zingt? Das ook weer zoiets, constant op de tv en niemand weet volgens mij wat ie nu zingt![]()
Hij heeft zelf gezegd dat die nauwlijks iets hoef te doen voor zijn geld. Alleen af en toe wat zingen.. ik heb dat stuk namelijk gekeken bij Pulse..quote:Op zondag 8 mei 2005 20:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
Jaloers ?
Ach je kunt van die jongen zeggen wat je wil, maar hij werkt er wel keihard voor, en daar heb ik best bewondering voor... Of je nu wel of niet van zijn muziek houdt, het komt hem allemaal niet aanwaaien...
En als je heel Nederland in de rondte crosst mag je best wel een goede auto onder je kont hebben...
Ah, ik had geen idee, misschien zet ik in een soort van reflex de tv of het geluid uit als ie gaat "zingen"quote:Op zondag 8 mei 2005 21:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die nu veel op tv is heet 'Vrienden voor het leven'.
Beetje suggestief trouwens die paal waar ze bij staat, zal wel toeval zijnquote:Op zondag 8 mei 2005 20:18 schreef ChrisJX het volgende:
Ik zit net een beetje op Jans site ( http://www.jansmit.nl uiteraard,al doet http://www.jantjesmit.nl het ook, http://www.jantjesmit.de gek genoeg niet) te kijken en kom deze wallpaper tegen:
[afbeelding]
Wie is Monique?Zijn zus, zijn moeder na een operatie, zijn vriendin met wie hij stiekem getrouwd is?
Ow, dat valt dan toch nog wel meequote:Op zondag 8 mei 2005 21:42 schreef Dementor het volgende:
Jantje Smit = het resultaat van 100 jaar inteelt.
Hij heeft t liefst iemand uit Volendam, waarom zou je tenslotte die 100 jaar inteelt doorbrekenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:41 schreef DrDentz het volgende:
"ik ben nog vrijgezel, dus aan alle vrijgezelle meiden van nederland; doe je best want je hebt nog ee kans!"
best een arrogante quote![]()
Die zal idd wel een vette paling lustenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:45 schreef R_Style het volgende:
Die zal die nieuwe VJ van TMF ook vast in zijn nest krijgen...
quote:Jan Smit is hoofdgast, Sita en Wolter Kroes zitten in het panel. Jan moet Bungeejumpen voor zijn rol als lijk in 'Baantjer', alleen wordt dit hem niet gemakkelijk gemaakt. Voor Jan gaat springen, krijgt hij tot twee keer toe te zien hoe fout dat kan gaan. Springt hij toch nog? In de grote candid heeft Jan een optreden op een bruiloft. De aanwezigheid van Jan zorgt echter voor een zeer onverwachte wending op dit huwelijksfeest.
dat zegt al veel over die palingboeren.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:04 schreef FuifDuif het volgende:
Prachtige kerel en geweldige muziek. Jan kom op man. Laat ze eens een poepie ruiken hier in dit land. BZN is het ook gelukt!
Het was nog een klein ventje toen hij het idee kreeg "ik wil Jan genoemt worden"quote:Op zondag 8 mei 2005 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waneer is hij nou officieel JAN geworden
Ik denk eerder dat de Volendamse deernen hem massaal om de hals vliegen met bonzende hartjes.quote:Op maandag 9 mei 2005 07:59 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik vraag me af of hij nog normaal durft uit te gaan, en niet bang is om een keer finaal in elkaar getrapt te worden.
Ja maar dat heeft andere redenen. (coke, XTC etc)quote:Op maandag 9 mei 2005 08:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de Volendamse deernen hem massaal om de hals vliegen met bonzende hartjes.
quote:Op maandag 9 mei 2005 08:03 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft andere redenen. (coke, XTC etc)
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:21 schreef Jett het volgende:
hij is lelijk en stinkt
Lol nee, laatst moest ik al met de dierenambulance naar palingstad omdat een klant daar een dierenarts had.quote:
ik gelukkig niet dan zap ik wel wegquote:Op maandag 9 mei 2005 11:14 schreef Denagam het volgende:
Ik zie die Jan ook net iets te vaak op de tv...
Sterktequote:Op maandag 9 mei 2005 18:45 schreef KingLysandus het volgende:
Helaas woon ik in Volendam.Ik heb echt een bloedhekel aan Volendam. Ik zeg altijd tegen m'n vriendin (nee, geen volendamse
) dat ze er van mij een atoombom op mogen gooien. Echt een baggerplaats. Je moet eens meedoen aan het verkeer hier. Iedereen heeft gewoon z'n eigen verkeers regels. En m'n zusje is helemaal vergeild van die Jantje Smit.
![]()
Jullie kunnen toch ook heel goed vissen, en in klederdracht lopen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:02 schreef Coolfool het volgende:
Het enige waar volendammers goed in zijn is overdrijven. Dat blijkt maar weer uit jouw reactie.![]()
Zijn er andere winkels in Volendam dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:33 schreef Coolfool het volgende:
Heb het alletwee nog nooit gedaan, maar heb dan wel weer in een viswinkel gewerkt, telt dat ook![]()
ben jij regelmatig te vinden op NL talige festival rondom tilburgquote:Op zondag 8 mei 2005 21:22 schreef BrauN het volgende:
Jan Smit.
Aááls de nacht verdwijnt, en de zon wééér schijnt!
Als je em niet kan uitstaan, zou ik niet te veel naar zijn site gaan om zijn gastenboek te tekenen. Want dan moet je nog steeds aan hem denkenquote:Op zondag 8 mei 2005 23:05 schreef gammapooka het volgende:
Kalk je lekker ff zijn gastenboek vol, doe ik ook steeds.
Ik kan Jantje Shit ook niet uitstaan(Piet Veerman en BZN ook niet trouwens)
En verklaar jij je eens nader...quote:Op maandag 9 mei 2005 18:46 schreef Grimm het volgende:
die vrienden van 'm zijn irritant....
Die likken Jan aan zen sterretje zodat ze zelf een beetje in de schuinwerpers komen te staan. En mooi dat ze dat vinden, zag laatst 1 van die palingboeren in een interview op TMF (dacht ik) grote lach op zen krater gezicht, 2 van die boerinnen naast hem. Ja nou ik op het podium sta ko(oo)men oo(o)k allemaal moo(o)ie meisjes op mij af. Beginnen die 2 palingrooksters te lachen, eentje had er nog een beugeltje. Die was volgens mij een jaartje of 14.quote:
ahum, dit is toch de klaagbaak en in een klaagbaak schrijf je je frustraties van je af en dit was er eentje en als ik het zo zie komen er zo ook een hoop anderen van deze frustraties af. Niks mis mee tochquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:33 schreef Luna1975 het volgende:
[..]
Als je em niet kan uitstaan, zou ik niet te veel naar zijn site gaan om zijn gastenboek te tekenen. Want dan moet je nog steeds aan hem denken.
Ik snap de ts niet zo goed. Overkill aan Jantje Smit en dan NOG een topic over hem openen op dit forum??![]()
En heb je zijn paling al mogen aflebberen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:49 schreef Stuart het volgende:
Ik luister élke dag naar Jan Smit en kijk ook élke vrijdag naar zijn real life soap![]()
.com dusquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:51 schreef FuifDuif het volgende:
Wat is trouwens zijn website dan? Gewoon jansmit.nl?
En nee, ik ben niet jaloersquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:48 schreef FuifDuif het volgende:
Iedereen die hier klaagt over Jan is gewoon jaloers. De man heeft alles:
- Veel geld
- Mooie auto
- Toegang tot de heetste dame
- Ziet er lekker uit
- Een heuse paling in zijn broek
Die website is er zelfs in het Duitsquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:51 schreef FuifDuif het volgende:
Wat is trouwens zijn website dan? Gewoon jansmit.nl?
Denk je nou serieus dat ik de plek van dat akelige mannetje in wil nemen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:21 schreef buzzer het volgende:
Wel een grappig mechanisme is dit topic: niemand is jaloers, maar iedereen ziet groen
Nee hoor daar is niks mis mee, ga je gang, spui je gal. Maar wat ik zei over het bezoeken van die site van hem, daar reageer je heel wijselijk niet op. Verstandig, want dat slaat natuurlijk nergens op. Als je iemand uitkotst ga je niet elke dag naar zijn site om zijn gastenboek vol te kladderen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:43 schreef Samson het volgende:
[..]
ahum, dit is toch de klaagbaak en in een klaagbaak schrijf je je frustraties van je af en dit was er eentje en als ik het zo zie komen er zo ook een hoop anderen van deze frustraties af. Niks mis mee toch![]()
Wanneer en waar heeft hij dat gezegt?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:41 schreef DrDentz het volgende:
"ik ben nog vrijgezel, dus aan alle vrijgezelle meiden van nederland; doe je best want je hebt nog ee kans!"
Ik rij vaker buiten Volendam dan in het dorp zelf.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:02 schreef Coolfool het volgende:
Ik woon ook in volendam, en ik heb geen last van Jan Smit, net als dat ik geen last heb van die vent van Brainpower of Dinand van Kane, of van enig ander mens dat af en toe op tv is. Kan mezelf daar niet zo druk om maken, als je iets niet wilt zien dan kijk je toch lekker niet?
@ KingLysandus: heb je weleens buiten Volendam gereden? Daar gaat het net zo als bij ons.
Het enige waar volendammers goed in zijn is overdrijven. Dat blijkt maar weer uit jouw reactie.![]()
eh?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:58 schreef BB-King het volgende:
O lieve oma.... k'hou van jou!!!!!!!!!!!!!!
Waar blijven de tijden dat ie nog een topzanger was.
Vergane glorie.
Tsjee, wat ben jij voor een nepdochter, wanneer je moeder dat echt supergraag wil doe je dat toch even. Ik zou je onterven en het huis uit schoppen !!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:42 schreef Natalie het volgende:
Hij had laatst een signeersessie hier in de boekhandel. Mijn moeder wilde graag een krabbel, maar moest werken. Vroeg ze of ik misschien even voor d'r naar die boekwinkel wilde gaan. Nee, zo gek kreeg ze me toch echt niet.
ik heb het helemaal niet over zn site en evt bezoeken gehad, je begrijpt dat ik dat ook niet van plan ben...quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:55 schreef Luna1975 het volgende:
[..]
Nee hoor daar is niks mis mee, ga je gang, spui je gal. Maar wat ik zei over het bezoeken van die site van hem, daar reageer je heel wijselijk niet op. Verstandig, want dat slaat natuurlijk nergens op. Als je iemand uitkotst ga je niet elke dag naar zijn site om zijn gastenboek vol te kladderen.![]()
Dagelijks.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:19 schreef R_Style het volgende:
Heeft iemand nog iets gehoord van Jan Smit de laatste tijd.......
Moet je vanmiddag tv kijken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:19 schreef R_Style het volgende:
Heeft iemand nog iets gehoord van Jan Smit de laatste tijd.......
Mijn usernaam, wat doe je!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:48 schreef FuifDuif het volgende:
- Een heuse paling in zijn broek
Dat is het dus ECHT! Het is het toppunt van inteelt daar. Wist je dat uit die gebieden de meeste zwakbegaafde mensen komen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Mwoah ik was laastst in Volendam, lopen ze allemaal met van die koppen rond. Het is 1 grote familie zeg ik je!![]()
Wat valt daar nou jaloers op te zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:05 schreef TheFrankey het volgende:
ach heden....de jaloezie....
Ja, ik noem een BZN, een Jan smit, ga zo maar door.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat is het dus ECHT! Het is het toppunt van inteelt daar. Wist je dat uit die gebieden de meeste zwakbegaafde mensen komen?
Wat zei hij dan precies?quote:Op zondag 19 november 2006 18:46 schreef FuifDuif het volgende:
Hij zit nu in Life & Cooking. Hij is best arrogant. Heb ik nooit geweten.
Nou niet zozeer wat hij zei, maar zijn houding en manier van doen, maar dat kan ook aan mij liggenquote:
Alleen rijdt ie een Mercquote:Op zondag 8 mei 2005 20:12 schreef Razor21 het volgende:
[afbeelding]
HOAXquote:Op zondag 19 november 2006 18:59 schreef Goldfishie het volgende:
En die Ellemieke Vermolen, die het nu met zo n broekie doet.
och och wat zijn we weer jaloers, triest hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:31 schreef Break-IT het volgende:
Die gozer moet echt doodgaan. Wat heb ik een hekel aan die gast, en heeft ie zoveel geld en koopt ie nog een X3? Hoe stom ben je, dat is zowat de kutste auto die er bestaat
Is dat echt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:07 schreef Gammareactor het volgende:
Jantje Smit is niet meer......
RIP
En wat in de krant staat is waarquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:18 schreef Goldfishie het volgende:
Mwahahahaha
Jij bent ook overleden Demonrage! Las het net in de krantTragisch Ongeval
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:17 schreef Goldfishie het volgende:
Ik vind hem echt lelijk. En ik wil niet de hele tijd met die schuddende kont in dat achterlijke goedkope broekje geconfronteerd worden op tv.
Neequote:Op dinsdag 21 november 2006 16:32 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
och och wat zijn we weer jaloers, triest hoor
waha...met dat babypalinkje in zijn boxer...quote:Op zondag 8 mei 2005 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Jaloers ?? haha op iemand die naar paling ruikt zeker hahahahahaquote:Op woensdag 22 november 2006 23:11 schreef purmernoord het volgende:
![]()
Allemaal jaloers dus; Hij ziet er leuk uit, maakt leuke muziek, werkt kei en keihard, verdient daardoor erg goed, en ja hij koopt een mooie auto . Zouden jullie zeker niet doen als je veel geld bezat? En dat al zijn concerten uitverkocht zijn en half Nederland hem in zijn armen sluit is nog moelijker te verteren he? Nanananananana
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jan Smit ruleszzz!!
Gevolg van jarenlange inteelt. Iedereen daar lijkt op elkaar. Zet die Volendammers maar met zn allen naast elkaar, je zal zien dat het 1 grote familie isquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:48 schreef PrinceLu het volgende:
Nare muziek, en een sukkel van een superdude. Dat standaard volendam hoofd ook.
Na de TROS de grootste familie van Nederland. Oh nee, dat was Urkquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:50 schreef Samson het volgende:
[..]
Gevolg van jarenlange inteelt. Iedereen daar lijkt op elkaar. Zet die Volendammers maar met zn allen naast elkaar, je zal zien dat het 1 grote familie is![]()
Dan lijk je dus op hemquote:Op zondag 26 november 2006 12:26 schreef Gaosz het volgende:
het is echt 3 stappen naar zijn huis toe
WAT IS DAT NOU VOOR KUT ONZIN?! ik trap hem nogal de grond in......... jan smit is een kut egoventje in feite...quote:
Als Jan het niet was was het een ander geweest. en had je er niks over gehoord.quote:Op zondag 26 november 2006 20:21 schreef MPG het volgende:
Gisteren was hier een column aan gewijd op de voorpagina van dagblad De Limburger:
Aanranding
Jan Smit in een onderbroek! Een oranje nog wel. Met een lijf dat glimt als de palingen die door zijn plaatsgenoten uit de omringende wateren worden gevist.
Begrijp me goed, ik misgun vrouwen hun visuele genoegens niet. Maar daar is hier ook geen sprake van. Dit is een belediging voor hun goede smaak. Het wordt bijna aanranding voor hen die moeten wachten op een vertraagde bus. Waar moeten ze kijken? Zo’n meer dan levensgrote, blote Jan is je reinste seksuele intimidatie.
quote:Op zondag 26 november 2006 20:21 schreef MPG het volgende:
Gisteren was hier een column aan gewijd op de voorpagina van dagblad De Limburger:
Aanranding
Als je vlakbij hem (dus in Volendam) woont moet je bijna wel familie zijn, dat bedoel ikquote:Op zondag 26 november 2006 17:49 schreef Gaosz het volgende:
[..]
WAT IS DAT NOU VOOR KUT ONZIN?! ik trap hem nogal de grond in......... jan smit is een kut egoventje in feite...
wat een belediging voor de Gay Pridequote:Op maandag 27 november 2006 23:32 schreef Gammareactor het volgende:
Jantje Smit kan beter als leider van Gay Pride fungeren
Dat jij zo hongerig bent naar zn paling, daar kunnen wij niets aan doenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:42 schreef purmernoord het volgende:
allemaal stik jaloers
Johann Schmidt,quote:Op zondag 8 mei 2005 21:45 schreef Dementor het volgende:
Of uit Deutschland.
Hehehe INDEED!!!quote:Op maandag 9 mei 2005 00:21 schreef StefanP het volgende:
Wat nou Jan. Gewoon stug Jantje blijven noemen. Als iedereen dat nou deed en daarbij ook nog eens gniffelde (vooral als je het tegen hem zegt) dan was het gauw genoeg voorbij met meneertje.
quote:Ze moesten dat joch de stembanden uit zijn gouden strotje snijden
En diezelfde Paul de Leeuw is nu een van Jan's grootse fansquote:Op zondag 3 december 2006 20:52 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Hehehe INDEED!!!
Paul de leeuw had het jaren geleden ook al bij het rechte eind
[..]
Voor jou misschien, maar van jouw mening heeft C&A als bedrijf weinig last van hoor. C&A gaat heel goed de laatste tijd, en zeker met Jantje Smit slaan ze een gouden slag.quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:56 schreef apestaartje het volgende:
Ik gun Jan Smit al het succes van de wereld (hij doet geen vlieg kwaad en in zijn genre doet 'ie het goed), maar wat zien die C&A-posters er sneu uit, zeg. Als er niet op zou staan dat ze van de C&A waren, zou je het er nog steeds aan kunnen zien...
Wat ze ook proberen, het imago van die keten blijft altijd nogal 'net niet'.
Dat weet ik ook wel maar hij verwoorde wel goed hoe ik erover denkquote:Op zondag 3 december 2006 21:54 schreef purmernoord het volgende:
[..]
En diezelfde Paul de Leeuw is nu een van Jan's grootse fans
hoever moet je zinken om iemand zo iets toe te wensen? zielig hoorquote:Op maandag 4 december 2006 02:15 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel maar hij verwoorde wel goed hoe ik erover denk
Playbacken was niet zn sterkste kantquote:Op donderdag 14 december 2006 17:22 schreef chiren het volgende:
Check toen ie een jong vuilaks was!
http://youtube.com/watch?v=_sDCZvocaE4
Hoezo? Hij valt op ouderquote:Op woensdag 27 december 2006 23:17 schreef digispeed het volgende:
jan smit is een leuke jongen.
als ik 15 jaar jonger was dan zou ik het wel weten.
Weinig kans, je komt niet uit Volendam ben ik bang...quote:Op woensdag 27 december 2006 23:17 schreef digispeed het volgende:
jan smit is een leuke jongen.
als ik 15 jaar jonger was dan zou ik het wel weten.
Wie?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:21 schreef wolferl het volgende:
Ach wees blij dat Yolanthe cabau van Kasbergen hem afgewezen heeft.
godver die jan smit gaat heel bekend vrouwlijk Nederland even af.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:03 schreef Urquhart het volgende:
Dat zegt ze wel, maar ik heb zo m'n twijfels
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
valt aal wa met ewoutquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
godver die jan smit gaat heel bekend vrouwlijk Nederland even af.
Kwam je eindelijk achter je pc vandaag?quote:Op zondag 11 februari 2007 00:43 schreef Puzzelaar het volgende:
Hoe komt die Jan Smit opeens zo populair met z'n Fransje Bauer muziek? Hij weet geeneens dat je op 4 mei de doden 's avonds moet herdenken en niet 's ochtends.
Voelde SBS6-kijkend Nederland zich in een hoekje gedrukt en komen ze nu opeens met z'n allen tegelijk uit de kast?
Ik kom steeds meer mensen van mijn leeftijd (!!!) tegen die schaamteloos Jantje Smit als ringtone hebben. Serieus, wie bedenkt de PR van die jongen. Bah.
Boom boom bailando.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kwam je eindelijk achter je pc vandaag?!
Waarom? Waarom?quote:Op zondag 11 februari 2007 03:10 schreef persoon14362 het volgende:
Meestal draaien zw in het cafe Jan Smit en ik vind het wel leuke muziek. Als de morgen is gekomennnnnn![]()
Alleen maar na de nodige biertjes is zoiets leuk, had ik ook altijd met Andre Hazesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |