Ik denk eerder dat de Volendamse deernen hem massaal om de hals vliegen met bonzende hartjes.quote:Op maandag 9 mei 2005 07:59 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik vraag me af of hij nog normaal durft uit te gaan, en niet bang is om een keer finaal in elkaar getrapt te worden.
Ja maar dat heeft andere redenen. (coke, XTC etc)quote:Op maandag 9 mei 2005 08:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de Volendamse deernen hem massaal om de hals vliegen met bonzende hartjes.
quote:Op maandag 9 mei 2005 08:03 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft andere redenen. (coke, XTC etc)
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:21 schreef Jett het volgende:
hij is lelijk en stinkt
Lol nee, laatst moest ik al met de dierenambulance naar palingstad omdat een klant daar een dierenarts had.quote:
ik gelukkig niet dan zap ik wel wegquote:Op maandag 9 mei 2005 11:14 schreef Denagam het volgende:
Ik zie die Jan ook net iets te vaak op de tv...
Sterktequote:Op maandag 9 mei 2005 18:45 schreef KingLysandus het volgende:
Helaas woon ik in Volendam.Ik heb echt een bloedhekel aan Volendam. Ik zeg altijd tegen m'n vriendin (nee, geen volendamse
) dat ze er van mij een atoombom op mogen gooien. Echt een baggerplaats. Je moet eens meedoen aan het verkeer hier. Iedereen heeft gewoon z'n eigen verkeers regels. En m'n zusje is helemaal vergeild van die Jantje Smit.
![]()
Jullie kunnen toch ook heel goed vissen, en in klederdracht lopen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:02 schreef Coolfool het volgende:
Het enige waar volendammers goed in zijn is overdrijven. Dat blijkt maar weer uit jouw reactie.![]()
Zijn er andere winkels in Volendam dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:33 schreef Coolfool het volgende:
Heb het alletwee nog nooit gedaan, maar heb dan wel weer in een viswinkel gewerkt, telt dat ook![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |