Als je vlakbij hem (dus in Volendam) woont moet je bijna wel familie zijn, dat bedoel ikquote:Op zondag 26 november 2006 17:49 schreef Gaosz het volgende:
[..]
WAT IS DAT NOU VOOR KUT ONZIN?! ik trap hem nogal de grond in......... jan smit is een kut egoventje in feite...
wat een belediging voor de Gay Pridequote:Op maandag 27 november 2006 23:32 schreef Gammareactor het volgende:
Jantje Smit kan beter als leider van Gay Pride fungeren
Dat jij zo hongerig bent naar zn paling, daar kunnen wij niets aan doenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:42 schreef purmernoord het volgende:
allemaal stik jaloers
Johann Schmidt,quote:Op zondag 8 mei 2005 21:45 schreef Dementor het volgende:
Of uit Deutschland.
Hehehe INDEED!!!quote:Op maandag 9 mei 2005 00:21 schreef StefanP het volgende:
Wat nou Jan. Gewoon stug Jantje blijven noemen. Als iedereen dat nou deed en daarbij ook nog eens gniffelde (vooral als je het tegen hem zegt) dan was het gauw genoeg voorbij met meneertje.
quote:Ze moesten dat joch de stembanden uit zijn gouden strotje snijden
En diezelfde Paul de Leeuw is nu een van Jan's grootse fansquote:Op zondag 3 december 2006 20:52 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Hehehe INDEED!!!
Paul de leeuw had het jaren geleden ook al bij het rechte eind
[..]
Voor jou misschien, maar van jouw mening heeft C&A als bedrijf weinig last van hoor. C&A gaat heel goed de laatste tijd, en zeker met Jantje Smit slaan ze een gouden slag.quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:56 schreef apestaartje het volgende:
Ik gun Jan Smit al het succes van de wereld (hij doet geen vlieg kwaad en in zijn genre doet 'ie het goed), maar wat zien die C&A-posters er sneu uit, zeg. Als er niet op zou staan dat ze van de C&A waren, zou je het er nog steeds aan kunnen zien...
Wat ze ook proberen, het imago van die keten blijft altijd nogal 'net niet'.
Dat weet ik ook wel maar hij verwoorde wel goed hoe ik erover denkquote:Op zondag 3 december 2006 21:54 schreef purmernoord het volgende:
[..]
En diezelfde Paul de Leeuw is nu een van Jan's grootse fans
hoever moet je zinken om iemand zo iets toe te wensen? zielig hoorquote:Op maandag 4 december 2006 02:15 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel maar hij verwoorde wel goed hoe ik erover denk
Playbacken was niet zn sterkste kantquote:Op donderdag 14 december 2006 17:22 schreef chiren het volgende:
Check toen ie een jong vuilaks was!
http://youtube.com/watch?v=_sDCZvocaE4
Hoezo? Hij valt op ouderquote:Op woensdag 27 december 2006 23:17 schreef digispeed het volgende:
jan smit is een leuke jongen.
als ik 15 jaar jonger was dan zou ik het wel weten.
Weinig kans, je komt niet uit Volendam ben ik bang...quote:Op woensdag 27 december 2006 23:17 schreef digispeed het volgende:
jan smit is een leuke jongen.
als ik 15 jaar jonger was dan zou ik het wel weten.
Wie?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:21 schreef wolferl het volgende:
Ach wees blij dat Yolanthe cabau van Kasbergen hem afgewezen heeft.
godver die jan smit gaat heel bekend vrouwlijk Nederland even af.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:03 schreef Urquhart het volgende:
Dat zegt ze wel, maar ik heb zo m'n twijfels
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
valt aal wa met ewoutquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
godver die jan smit gaat heel bekend vrouwlijk Nederland even af.
Kwam je eindelijk achter je pc vandaag?quote:Op zondag 11 februari 2007 00:43 schreef Puzzelaar het volgende:
Hoe komt die Jan Smit opeens zo populair met z'n Fransje Bauer muziek? Hij weet geeneens dat je op 4 mei de doden 's avonds moet herdenken en niet 's ochtends.
Voelde SBS6-kijkend Nederland zich in een hoekje gedrukt en komen ze nu opeens met z'n allen tegelijk uit de kast?
Ik kom steeds meer mensen van mijn leeftijd (!!!) tegen die schaamteloos Jantje Smit als ringtone hebben. Serieus, wie bedenkt de PR van die jongen. Bah.
Boom boom bailando.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kwam je eindelijk achter je pc vandaag?!
Waarom? Waarom?quote:Op zondag 11 februari 2007 03:10 schreef persoon14362 het volgende:
Meestal draaien zw in het cafe Jan Smit en ik vind het wel leuke muziek. Als de morgen is gekomennnnnn![]()
Alleen maar na de nodige biertjes is zoiets leuk, had ik ook altijd met Andre Hazesquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |