Dat is het dus ECHT! Het is het toppunt van inteelt daar. Wist je dat uit die gebieden de meeste zwakbegaafde mensen komen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Mwoah ik was laastst in Volendam, lopen ze allemaal met van die koppen rond. Het is 1 grote familie zeg ik je!![]()
Wat valt daar nou jaloers op te zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:05 schreef TheFrankey het volgende:
ach heden....de jaloezie....
Ja, ik noem een BZN, een Jan smit, ga zo maar door.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat is het dus ECHT! Het is het toppunt van inteelt daar. Wist je dat uit die gebieden de meeste zwakbegaafde mensen komen?
Wat zei hij dan precies?quote:Op zondag 19 november 2006 18:46 schreef FuifDuif het volgende:
Hij zit nu in Life & Cooking. Hij is best arrogant. Heb ik nooit geweten.
Nou niet zozeer wat hij zei, maar zijn houding en manier van doen, maar dat kan ook aan mij liggenquote:
Alleen rijdt ie een Mercquote:Op zondag 8 mei 2005 20:12 schreef Razor21 het volgende:
Zag hem vrijdag ook met z'n reality soap "Gewoon Jan" nou zo gewoon is niet gebleven, wat moet zo'n ventje die net 19 is geworden met zo'n pauper wagen
[afbeelding]
HOAXquote:Op zondag 19 november 2006 18:59 schreef Goldfishie het volgende:
En die Ellemieke Vermolen, die het nu met zo n broekie doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |