quote:Op deze moederdag een gesprek met Marja Woldberg over de relatie met haar zoon, de Ajax-voetballer Nigel de Jong. Bij ons wordt zij in het zonnetje gezet. Wielrenner Karsten Kroon komt praten over zijn ambities binnen de Rabo-ploeg, over hoofdrollen en bijrollen in het peloton en over zijn toekomst.
Verder: het ondankbare leven van de handbalkeeper die nooit 'de nul houdt'. Handballerdoelman Jeroen Weber daagt cabaretier en oud-handballer Theo Maassen uit om op hem te schieten. Op de Massagetafel ligt de legendarische motorcoureur Piet Knijnenburg (86) en in de Spiegel van Holland Sport deze keer zesvoudig ex-wereldkampioen dammen Harm Wiersma.die overweegt te stoppen na een zware teleurstelling eerder deze week.
Inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2005 17:02 schreef tong80 het volgende:
De moeder van Nigel de Jong had ik me dus heel anders voorgesteld
nee ik moest pissenquote:Op zondag 8 mei 2005 17:09 schreef Xenomaniac het volgende:
Hebben jullie het gehoord PSV?
Ma De Jong.
Die is er niet.quote:
Jawel.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:33 schreef tong80 het volgende:
Da's pech hebben want het wordt niet herhaald
Blijft een Amsterdammer hè ?quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:38 schreef tong80 het volgende:
George Best, één van de tien beste spelers ooit.
Golfert en ik hebben hem zien spelen
ja, daar dacht ik net ook al aan. Hij was toch al rond de 30 toen hij won?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:58 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij had ie die al, hij was toen al niet meer de jongste.
Ja, met zo'n naam trek je wel klanten bij de boerenfirma's.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, daar dacht ik net ook al aan. Hij was toch al rond de 30 toen hij won?
Overigens heeft hij de drogerij tot een groot bedrijf uitgebouwd zeg (maar dat is offtopic)
daar heb je gelijk inquote:Op zondag 15 mei 2005 18:18 schreef tong80 het volgende:
Daarom is Holland Sport zo'n geweldig programma, dat heeft een andere invalshoek en belicht ook de nevenzaken.
Leuk!quote:Op zondag 22 mei 2005 10:36 schreef Ambrosius het volgende:
Een wereldrecordpoging!
Tafeltennissers Trinko Keen en Danny
Heister in een poging de bal meer dan
173 keer binnen een minuut over het net
te slaan.
met Heister erbij is het altijd leukquote:Op zondag 22 mei 2005 10:36 schreef Ambrosius het volgende:
Een wereldrecordpoging!
Tafeltennissers Trinko Keen en Danny
Heister in een poging de bal meer dan
173 keer binnen een minuut over het net
te slaan.
Verder:'s werelds beste vierspanrijder
IJsbrand Chardon,die afgelopen weekend
met zijn paarden te gast was op een
wedstrijd bij de Britse koninklijke
familie.
Het wordt weer leuk vanmiddag.
Nogal, ja.quote:
quote:zondag 29 mei 17.00 uur Ned 3
PETER WESSELS
Op de Massagetafel ligt tennisser Peter Wessels. Hij speelde afgelopen week nog op het Centre Court van Roland Garros. Peter Wessels stond te boek als het grote talent maar een reeks van blessures onderbrak zijn opmars. Wessels kampte o.a. met een vermoeidheidsvirus, gescheurde enkelbanden, en schouderinstabiliteit.
FRANCISCO ELSON
Francisco Elson is in Nederland wellicht geen bekende naam maar in Amerika speelt hij in de NBA. Dé competitie waarin iedere basketballer op de wereld wil spelen. Elson komt uit voor de Denver Nuggets.
THEO EN JAN BOS
Jan en Theo Bos staan aan kop van ons wielerspel. Met een recordtijd van 20.05 seconden is Jan zijn jongere broer Theo nog de baas maar zondag gaan beide sporters in twee heats uitmaken wie zich de absolute koning mag noemen van het Holland Sport Wielerspel 2005. De winnaar ontvangt de ‘Jochem Uytdehaage Wisseltrofee’.
Tong je hebt mail in je hotmail !quote:
Ontvangenquote:
Een heel verhaal vertelt ie nu. Ik kon het na de tweede zin al niet meer volgen en grappig klinkt het ook nietquote:Op zondag 29 mei 2005 17:13 schreef tong80 het volgende:
Gert Jacobs die is nog erger dan Hulzebosch. Neem zulke mensen toch in bescherming. Zaterdag was het al tenenkrommend in Spijkers met Koppen. Hij overtreft zichzelf.
Het was heel erg.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een heel verhaal vertelt ie nu. Ik kon het na de tweede zin al niet meer volgen en grappig klinkt het ook niet
Jan Jaap was wel heel cynisch trouwens. Eerst dacht ik dat die Jacobs een typetje was maar er kwamen maar geen leuke grappen. Er viel ook steeds een stilte als hij klaar was. Leuk geprobeerd maar een kale, dikke ex wielrenner met een hele ijzerwinkel in zijn oren spreekt al om te beginnen niet echt tot de verbeelding.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:13 schreef tong80 het volgende:
Gert Jacobs die is nog erger dan Hulzebosch. Neem zulke mensen toch in bescherming. Zaterdag was het al tenenkrommend in Spijkers met Koppen. Hij overtreft zichzelf.
Ik gaf hem het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:54 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Jan Jaap was wel heel cynisch trouwens. Eerst dacht ik dat die Jacobs een typetje was maar er kwamen maar geen leuke grappen. Er viel ook steeds een stilte als hij klaar was. Leuk geprobeerd maar een kale, dikke ex wielrenner met een hele ijzerwinkel in zijn oren spreekt al om te beginnen niet echt tot de verbeelding.
.
Ik heb, nu diep in de nacht de video bekeken: prachtige einde-seizoensafsluiting.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:51 schreef Bonobo11 het volgende:
Moet ik de herhaling ergens diep in de nacht gaan kijken![]()
zekers, maar HS is altijd genieten, vind het eigenlijk wel jammer dat t naar de avond gaatquote:
Holland Sport idd.quote:
golfer je hebt mail !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:04 schreef golfer het volgende:
Nieuwe serie uitzendingen begint volgende week weer.
De uitzendingen zijn verplaatst naar de maandagavond om 20:25
Thanx.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:57 schreef Bjoro het volgende:
golfer je hebt mail !
(wel handig die nieuwsbrief !)
En met nog veel meer maandag-avond topprogramma's.quote:
Interlandvoetbal.quote:
idd daar heb k vanavond allemaal van genotenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Interlandvoetbal.
CL.
En de Vrienden van Van Swieten ook weer.
Nee, saai avondje op woensdag.
ook de nieuwsbrief gehad ??quote:
Nee, vreemd, kreeg hem eerst wel altijd.quote:
quote:Na de desastreus verlopen finale voor de Nederlandse hockeymannen zijn vanavond bij ons te gast de internationals Sander van der Weide en Floris Evers. Op de massagetafel ligt vanavond de ongelukkig ten val gekomen wielrenner Jans Koerts en als klap op de vuurpijl is olympisch- en wereldkampioen verspringen Dwight Phillips bij ons te gast met een persoonlijk record van 8.60 meter. Samen met Philips zullen wij zijn sprong op een bijzondere wijze analyseren....
kan hem niet doorsturen naar je hotmail....adres is al bekend zeggen ze !quote:Op maandag 5 september 2005 16:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, vreemd, kreeg hem eerst wel altijd.
ja heel veelquote:Op maandag 5 september 2005 20:39 schreef tong80 het volgende:
Ik zet nu pas de video aanHeb ik veel gemist ?
Inderdaad, nog steeds een fantastisch programma, maar het het hoorde bij het ritme van de zondag. Het is toch een beetje van prime time afgehaald.quote:Op maandag 5 september 2005 21:52 schreef Thetallguy het volgende:
Zelfde programma, maar toch een minder HS-gevoel dan op zondag, dat was altijd lekker na al het voetbal/wielrennen/F1 gevolgd te hebben even kijken
Idd. Toffe gozer.quote:
quote:
zeer mooi inderdaad ja.quote:Op maandag 12 september 2005 20:40 schreef rubbereend het volgende:
mooi hoe Lotz zn verhaal doet
Ook al komt hij over als een heel aardige, eerlijke en sympatieke jongen, ben bang dat ook hij niet voor 100% de waarheid vertelt.quote:Op maandag 12 september 2005 20:54 schreef Suijk het volgende:
Toch vraag ik me af of Lotz wel helemaal eerlijk is...
Veel te ontspannen, en gingen niet journalistiek in op het echte verhaal.quote:Op maandag 12 september 2005 22:13 schreef evert het volgende:
belachelijk? ik vond juist dat ze heel ontspannen met Lotz omgingen. en lotz heeft ook wel zelfspot.
ik vond het een echte topuitzending!
mwah die hele triviale dingen die van Nieuwkerk vroeg vond k juist wel leuk, allemaal dingen die k me al jaren afvroegquote:Op maandag 12 september 2005 22:18 schreef mitt het volgende:
[..]
Veel te ontspannen, en gingen niet journalistiek in op het echte verhaal.
Maar misschien hoort dat wel bij Holland Sport, maar vind het wel jammer, want vind het onderwerp te zwaar en belangrijk om er zo mee om te gaan.
maandag 19 september 2005 13:20 Ned 1quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:34 schreef pascalheister het volgende:
wanneer is de herhaling?
shit kan ik niet zienquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
maandag 19 september 2005 13:20 Ned 1
kunt hem v.a morgen ook op je pc bekijken of waneer je maar wilt/kuntquote:
na een aantal minuten was Lotz echt los en had ik het idee dat ik naar Theo Maassen aan het kijken wasquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:31 schreef golfer het volgende:
Video bekeken.
Leuke, beetje domme man, die Lotz, die zichzelf dus verlult heeft bij de politie.
Beelden uit 1967 van Tommy Simpson stonden nog op mijn netvlies en waren weer afschuwelijk om opnieuw te zien.
En die veldrijder met die piercings en tattoo's was ook een hele aparte.
Mooie aflevering weer.
moest wel anders was hij nu nog met zijn verhaal bezig.quote:
vergeet je het beste programma van de avond te kijken tong, zal dione niet leuk vindenquote:Op maandag 19 september 2005 22:07 schreef tong80 het volgende:
Gemist. Maandag wel de herhasling kijken ? Wie zaten er in ? Toch geen idolen van Tong ?
De herhaling is niet op maandag. Dan is de live-uitzendingquote:Op maandag 19 september 2005 22:07 schreef tong80 het volgende:
Gemist. Maandag wel de herhasling kijken ? Wie zaten er in ? Toch geen idolen van Tong ?
[Wachten op] Holland Sport Deel 3.quote:Op maandag 19 september 2005 23:56 schreef Thetallguy het volgende:
de herhaling is ook op maandag, alleen dan smiddags, die van de week ervoor
Absoluut.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:24 schreef Zwansen het volgende:
Ach rot op, Lucius is okay.
Het zal je nog verbazen hoe duur vissen kan zijn, hoor. Als je wilt zit je zo met een paar duizend euro aan spullen aan de waterkant.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:33 schreef Zwansen het volgende:
Toch prachtig, geld zat die kerel en wat doetie op een vrije dag? Vissen!
Robie Rensenbrink zit met al z'n miljoenen al jaren langs het water te hengelenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:33 schreef Zwansen het volgende:
Toch prachtig, geld zat die kerel en wat doetie op een vrije dag? Vissen!
Zelfde hierquote:Op maandag 26 september 2005 20:32 schreef golfer het volgende:
Video loopt mee, want ER gaat kijken.
Ja als je wilt ja, maar als je niet wil kan je ook met een hengel van 15 euro en een paar maden van een euro je een hele middag vermaken...quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazen hoe duur vissen kan zijn, hoor. Als je wilt zit je zo met een paar duizend euro aan spullen aan de waterkant.
Internet is your friendquote:Op maandag 26 september 2005 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godver
Weer gemist. Nog geen enkele keer gezien dit seizoen.
Ze zullen echt wel iets van wielrennen af weten maar ik denk dat het de bedoeling is om een makkelijk luchtig sportprogramma te maken voor een breed publiek en niet alleen de gene die iets snappen van wielrennen. Dat zag je een paar weken terug ook met die verspringer.quote:Op maandag 26 september 2005 21:10 schreef Zwansen het volgende:
Jammer dat de heren geen fluit verstand hebben van wielrennen...
De KNVB gaat het nu ook eindelijk gebruiken. Er komen 600.000 DVD's met zijn oefenstof in omloop.quote:Op maandag 26 september 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
Wiel Coerver oefenstof die opnieuw door de trainer van Jenner wordt gebruikt.
Koos?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:38 schreef tong80 het volgende:
Zo dat was weer erg leuk. Volgende week die arrogante kwal genaamd Alberts in de uitending.
Whehe...quote:Op donderdag 29 september 2005 16:56 schreef tong80 het volgende:
Ja en daarna fietsen tegen de andere gasten.
de ziel had net een vliegreis achter de rug + een dag van te voren 275 km gefietst.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
Gisteren teruggekeken, goede aflevering wederom. TD is een goeie gozer, wel opvallend dat hij het af moest leggen op de fiets tegen Jenner, terwijl hij niet eens zo'n snelle tijd neerzette.
Dat viel me al vaker op, ook Karsten Kroon werd verslagen destijds.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
Gisteren teruggekeken, goede aflevering wederom. TD is een goeie gozer, wel opvallend dat hij het af moest leggen op de fiets tegen Jenner, terwijl hij niet eens zo'n snelle tijd neerzette.
wat komt ie doen dan?quote:
Weet niet had hem gisteren aan de telefoon maar hij liet niks los.quote:
Reminder voor tong.quote:
Ze hebben tijdens De Parade in de zomer getourd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:43 schreef JorgeCampos het volgende:
zou Holland Sport ook niet een theater-tour doen? Gaat iemand kijken (of is geweest)?
Bij deze.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:07 schreef tong80 het volgende:
Kick hem tegen die tijd ff omhoog. Er is zo veel op tv op dat momenty.
Nee, een echte topafleveringquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:42 schreef JorgeCampos het volgende:
Wolkers.. beetje genant.
Ook nu weerquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:16 schreef tong80 het volgende:
Wolkers is altijd leuk. Hij beweerde ooit in Zomergasten dat ie vroeger de 100 meter onder de elf seconden liep.
Prachtig idd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
En hij vertelt waarom hij zo lang z'n adem kan inhouden
Kijk nu naar de video. Hij beweert de honderd meter in 10.3 gelopen te hebben. Dat was destijds zo'n beetje het wereldrecord.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook nu weerEn hij vertelt waarom hij zo lang z'n adem kan inhouden
Geweldigquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
En hij vertelt waarom hij zo lang z'n adem kan inhouden
Hoogtepunt van de uitzending, nadat ik weer de video heb gezien.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Stuk over Kalou was meesterlijk, heel mooi qua verhaal, en een leuke punchline
Mooi stuk, dat kan V Nieuwkerk wel. Ook hun gallerij der groten deed ie altijd mooi. Goeie combinatie deze 2 heren, in een prima formatquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de uitzending, nadat ik weer de video heb gezien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |