quote:Op deze moederdag een gesprek met Marja Woldberg over de relatie met haar zoon, de Ajax-voetballer Nigel de Jong. Bij ons wordt zij in het zonnetje gezet. Wielrenner Karsten Kroon komt praten over zijn ambities binnen de Rabo-ploeg, over hoofdrollen en bijrollen in het peloton en over zijn toekomst.
Verder: het ondankbare leven van de handbalkeeper die nooit 'de nul houdt'. Handballerdoelman Jeroen Weber daagt cabaretier en oud-handballer Theo Maassen uit om op hem te schieten. Op de Massagetafel ligt de legendarische motorcoureur Piet Knijnenburg (86) en in de Spiegel van Holland Sport deze keer zesvoudig ex-wereldkampioen dammen Harm Wiersma.die overweegt te stoppen na een zware teleurstelling eerder deze week.
Inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2005 17:02 schreef tong80 het volgende:
De moeder van Nigel de Jong had ik me dus heel anders voorgesteld
nee ik moest pissenquote:Op zondag 8 mei 2005 17:09 schreef Xenomaniac het volgende:
Hebben jullie het gehoord PSV?
Ma De Jong.
Die is er niet.quote:
Jawel.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:33 schreef tong80 het volgende:
Da's pech hebben want het wordt niet herhaald
Blijft een Amsterdammer hè ?quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:38 schreef tong80 het volgende:
George Best, één van de tien beste spelers ooit.
Golfert en ik hebben hem zien spelen
ja, daar dacht ik net ook al aan. Hij was toch al rond de 30 toen hij won?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:58 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij had ie die al, hij was toen al niet meer de jongste.
Ja, met zo'n naam trek je wel klanten bij de boerenfirma's.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, daar dacht ik net ook al aan. Hij was toch al rond de 30 toen hij won?
Overigens heeft hij de drogerij tot een groot bedrijf uitgebouwd zeg (maar dat is offtopic)
daar heb je gelijk inquote:Op zondag 15 mei 2005 18:18 schreef tong80 het volgende:
Daarom is Holland Sport zo'n geweldig programma, dat heeft een andere invalshoek en belicht ook de nevenzaken.
Leuk!quote:Op zondag 22 mei 2005 10:36 schreef Ambrosius het volgende:
Een wereldrecordpoging!
Tafeltennissers Trinko Keen en Danny
Heister in een poging de bal meer dan
173 keer binnen een minuut over het net
te slaan.
met Heister erbij is het altijd leukquote:Op zondag 22 mei 2005 10:36 schreef Ambrosius het volgende:
Een wereldrecordpoging!
Tafeltennissers Trinko Keen en Danny
Heister in een poging de bal meer dan
173 keer binnen een minuut over het net
te slaan.
Verder:'s werelds beste vierspanrijder
IJsbrand Chardon,die afgelopen weekend
met zijn paarden te gast was op een
wedstrijd bij de Britse koninklijke
familie.
Het wordt weer leuk vanmiddag.
Nogal, ja.quote: