maandag 19 september 2005 13:20 Ned 1quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:34 schreef pascalheister het volgende:
wanneer is de herhaling?
shit kan ik niet zienquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
maandag 19 september 2005 13:20 Ned 1
kunt hem v.a morgen ook op je pc bekijken of waneer je maar wilt/kuntquote:
na een aantal minuten was Lotz echt los en had ik het idee dat ik naar Theo Maassen aan het kijken wasquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:31 schreef golfer het volgende:
Video bekeken.
Leuke, beetje domme man, die Lotz, die zichzelf dus verlult heeft bij de politie.
Beelden uit 1967 van Tommy Simpson stonden nog op mijn netvlies en waren weer afschuwelijk om opnieuw te zien.
En die veldrijder met die piercings en tattoo's was ook een hele aparte.
Mooie aflevering weer.
moest wel anders was hij nu nog met zijn verhaal bezig.quote:
vergeet je het beste programma van de avond te kijken tong, zal dione niet leuk vindenquote:Op maandag 19 september 2005 22:07 schreef tong80 het volgende:
Gemist. Maandag wel de herhasling kijken ? Wie zaten er in ? Toch geen idolen van Tong ?
De herhaling is niet op maandag. Dan is de live-uitzendingquote:Op maandag 19 september 2005 22:07 schreef tong80 het volgende:
Gemist. Maandag wel de herhasling kijken ? Wie zaten er in ? Toch geen idolen van Tong ?
[Wachten op] Holland Sport Deel 3.quote:Op maandag 19 september 2005 23:56 schreef Thetallguy het volgende:
de herhaling is ook op maandag, alleen dan smiddags, die van de week ervoor
Absoluut.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:24 schreef Zwansen het volgende:
Ach rot op, Lucius is okay.
Het zal je nog verbazen hoe duur vissen kan zijn, hoor. Als je wilt zit je zo met een paar duizend euro aan spullen aan de waterkant.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:33 schreef Zwansen het volgende:
Toch prachtig, geld zat die kerel en wat doetie op een vrije dag? Vissen!
Robie Rensenbrink zit met al z'n miljoenen al jaren langs het water te hengelenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:33 schreef Zwansen het volgende:
Toch prachtig, geld zat die kerel en wat doetie op een vrije dag? Vissen!
Zelfde hierquote:Op maandag 26 september 2005 20:32 schreef golfer het volgende:
Video loopt mee, want ER gaat kijken.
Ja als je wilt ja, maar als je niet wil kan je ook met een hengel van 15 euro en een paar maden van een euro je een hele middag vermaken...quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazen hoe duur vissen kan zijn, hoor. Als je wilt zit je zo met een paar duizend euro aan spullen aan de waterkant.
Internet is your friendquote:Op maandag 26 september 2005 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godver
Weer gemist. Nog geen enkele keer gezien dit seizoen.
Ze zullen echt wel iets van wielrennen af weten maar ik denk dat het de bedoeling is om een makkelijk luchtig sportprogramma te maken voor een breed publiek en niet alleen de gene die iets snappen van wielrennen. Dat zag je een paar weken terug ook met die verspringer.quote:Op maandag 26 september 2005 21:10 schreef Zwansen het volgende:
Jammer dat de heren geen fluit verstand hebben van wielrennen...
De KNVB gaat het nu ook eindelijk gebruiken. Er komen 600.000 DVD's met zijn oefenstof in omloop.quote:Op maandag 26 september 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
Wiel Coerver oefenstof die opnieuw door de trainer van Jenner wordt gebruikt.
Koos?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:38 schreef tong80 het volgende:
Zo dat was weer erg leuk. Volgende week die arrogante kwal genaamd Alberts in de uitending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |