quote:
zeer mooi inderdaad ja.quote:Op maandag 12 september 2005 20:40 schreef rubbereend het volgende:
mooi hoe Lotz zn verhaal doet
Ook al komt hij over als een heel aardige, eerlijke en sympatieke jongen, ben bang dat ook hij niet voor 100% de waarheid vertelt.quote:Op maandag 12 september 2005 20:54 schreef Suijk het volgende:
Toch vraag ik me af of Lotz wel helemaal eerlijk is...
Veel te ontspannen, en gingen niet journalistiek in op het echte verhaal.quote:Op maandag 12 september 2005 22:13 schreef evert het volgende:
belachelijk? ik vond juist dat ze heel ontspannen met Lotz omgingen. en lotz heeft ook wel zelfspot.
ik vond het een echte topuitzending!
mwah die hele triviale dingen die van Nieuwkerk vroeg vond k juist wel leuk, allemaal dingen die k me al jaren afvroegquote:Op maandag 12 september 2005 22:18 schreef mitt het volgende:
[..]
Veel te ontspannen, en gingen niet journalistiek in op het echte verhaal.
Maar misschien hoort dat wel bij Holland Sport, maar vind het wel jammer, want vind het onderwerp te zwaar en belangrijk om er zo mee om te gaan.
maandag 19 september 2005 13:20 Ned 1quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:34 schreef pascalheister het volgende:
wanneer is de herhaling?
shit kan ik niet zienquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
maandag 19 september 2005 13:20 Ned 1
kunt hem v.a morgen ook op je pc bekijken of waneer je maar wilt/kuntquote:
na een aantal minuten was Lotz echt los en had ik het idee dat ik naar Theo Maassen aan het kijken wasquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:31 schreef golfer het volgende:
Video bekeken.
Leuke, beetje domme man, die Lotz, die zichzelf dus verlult heeft bij de politie.
Beelden uit 1967 van Tommy Simpson stonden nog op mijn netvlies en waren weer afschuwelijk om opnieuw te zien.
En die veldrijder met die piercings en tattoo's was ook een hele aparte.
Mooie aflevering weer.
moest wel anders was hij nu nog met zijn verhaal bezig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |