Mwoa, zij zit met de gebakken peren, toch niet jij. Denk maar niet dat het daarna nog hetzelfde zou zijn heur.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:43 schreef Drugshond het volgende:
Terwijl ik ik de kroeg mezelf aan het volgieten ben met bier hoor ik dat een ex-hoogzwanger is.
Ik heb toen maar overgestapt op de whisky...... damn...
Die whisky dronk ik ook niet om de kater van mezelf weg te spoelen......quote:Op zondag 8 mei 2005 22:44 schreef Harry_Sack het volgende:
Mwoa, zij zit met de gebakken peren, toch niet jij. Denk maar niet dat het daarna nog hetzelfde zou zijn heur.
O, het was op haar gezondheid. Wat sociaal van jequote:Op zondag 8 mei 2005 22:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die whisky dronk ik ook niet om de kater van mezelf weg te spoelen......
You got that one right...... always return to your battleground (lees : kroeg) to celibrate your victory.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:46 schreef Harry_Sack het volgende:
O, het was op haar gezondheid. Wat sociaal van je
en zorg dat je verliest, anders ga je nuchter naar huisquote:Op zondag 8 mei 2005 22:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
You got that one right...... always return to your battleground (lees : kroeg) to celibrate your victory.
Hey, ik heb je gemist!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:53 schreef Kaalhei het volgende:
Da denk ik wel ja.
Martelaar van het vrije Limburg!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:53 schreef Kaalhei het volgende:
Da denk ik wel ja.
Vrouwen met kinderen zijn af en toe ook zeer smakelijkquote:Op zondag 8 mei 2005 22:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
You got that one right...... always return to your battleground (lees : kroeg) to celibrate your victory.
welcome back...... (the south will rise again)quote:Op zondag 8 mei 2005 22:53 schreef Kaalhei het volgende:
Da denk ik wel ja.
Gothics zijn wiggersquote:Op zondag 8 mei 2005 23:00 schreef pberends het volgende:
Ik moet toegeven dat autochtonen ook de weg kwijt zijn. Vooral die gothics en kaalkopjes. En zitten gewoon nooit negers bij namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |