Mwoa, zij zit met de gebakken peren, toch niet jij. Denk maar niet dat het daarna nog hetzelfde zou zijn heur.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:43 schreef Drugshond het volgende:
Terwijl ik ik de kroeg mezelf aan het volgieten ben met bier hoor ik dat een ex-hoogzwanger is.
Ik heb toen maar overgestapt op de whisky...... damn...
Die whisky dronk ik ook niet om de kater van mezelf weg te spoelen......quote:Op zondag 8 mei 2005 22:44 schreef Harry_Sack het volgende:
Mwoa, zij zit met de gebakken peren, toch niet jij. Denk maar niet dat het daarna nog hetzelfde zou zijn heur.
O, het was op haar gezondheid. Wat sociaal van jequote:Op zondag 8 mei 2005 22:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die whisky dronk ik ook niet om de kater van mezelf weg te spoelen......
You got that one right...... always return to your battleground (lees : kroeg) to celibrate your victory.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:46 schreef Harry_Sack het volgende:
O, het was op haar gezondheid. Wat sociaal van je
en zorg dat je verliest, anders ga je nuchter naar huisquote:Op zondag 8 mei 2005 22:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
You got that one right...... always return to your battleground (lees : kroeg) to celibrate your victory.
Hey, ik heb je gemist!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:53 schreef Kaalhei het volgende:
Da denk ik wel ja.
Martelaar van het vrije Limburg!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:53 schreef Kaalhei het volgende:
Da denk ik wel ja.
Vrouwen met kinderen zijn af en toe ook zeer smakelijkquote:Op zondag 8 mei 2005 22:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
You got that one right...... always return to your battleground (lees : kroeg) to celibrate your victory.
welcome back...... (the south will rise again)quote:Op zondag 8 mei 2005 22:53 schreef Kaalhei het volgende:
Da denk ik wel ja.
Gothics zijn wiggersquote:Op zondag 8 mei 2005 23:00 schreef pberends het volgende:
Ik moet toegeven dat autochtonen ook de weg kwijt zijn. Vooral die gothics en kaalkopjes. En zitten gewoon nooit negers bij namelijk.
quote:
Als je deze post als 'rassies' beoordeelt, dan moet je mij maar voordragen voor een ban, langtenige.quote:
Waar... zeker waar.... maar vrouwen met kinderen zie ik niet als een stoeipoes.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Vrouwen met kinderen zijn af en toe ook zeer smakelijk
Of 'de saus', op zijn Mart Smeets'.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
welcome back...... (the south will rise again)
Zal ik je eens wat vertellen? Ik heb je nooit voorgedragen voor een banquote:Op zondag 8 mei 2005 23:03 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Als je deze post als 'rassies' beoordeelt, dan moet je mij maar voordragen voor een ban, langtenige.
Mijn ex zie ik nog steeds wel als stoeipoes, zo gek als een deur. Maar dat komt misschien omdat ik degene ben die haar mamma heeft gemaakt.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waar... zeker waar.... maar vrouwen met kinderen zie ik niet als een stoeipoes.
Dat gaat emotioneel net iets verder.... en soms hoeft dat voor mij niet.
Jij hebt haar moeder gemaakt? Omg. Dus feitelijk is het je kleindochter?!quote:Op zondag 8 mei 2005 23:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Mijn ex zie ik nog steeds wel als stoeipoes, zo gek als een deur. Maar dat komt misschien omdat ik degene ben die haar mamma heeft gemaakt.
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij hebt haar moeder gemaakt? Omg. Dus feitelijk is het je kleindochter?!
Zonder nageslacht heb ik geen geweten...... Maar een vrouw met een kind is hetzelfde als poepen in haar porseleinen kast.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Mijn ex zie ik nog steeds wel als stoeipoes, zo gek als een deur. Maar dat komt misschien omdat ik degene ben die haar mamma heeft gemaakt.
Post wat in mijn topicquote:Op zondag 8 mei 2005 23:05 schreef pberends het volgende:
Ik moet zeggen dat ik altijd bloedjegeil wordt van vrouwen in legerkisten (lees: gothics).
MILF dus......quote:Op zondag 8 mei 2005 23:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
nee hoewel schoonmams wel een hoogblonde noorse is
uhmmmm, ben niet zo into scat en piss sex.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zonder nageslacht heb ik geen geweten...... Maar een vrouw met een kind is hetzelfde als poepen in haar porseleinen kast.
[BSB mode]
laxeerende poedel modus.
[/BSB mode]
Ik heb genoeg aan dr dochter en dr nieuwe vriendinquote:
Ik bedoel ... vrouwen met een kind zijn meestal net iets te serieus.. Daar ga je niet met stoeien met alleen voor de sex.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
uhmmmm, ben niet zo into scat en piss sex.
OH, Ok, daar heb je geloof ik wel gelijk in. Best wel jammer eigelijk. Moet je gelijk vertantwoordelijk zijnquote:Op zondag 8 mei 2005 23:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik bedoel ... vrouwen met een kind zijn meestal net iets te serieus.. Daar ga je niet met stoeien met alleen voor de sex.
Je wacht niet op de 70 maagden in het vervolg leven....quote:Op zondag 8 mei 2005 23:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik heb genoeg aan dr dochter en dr nieuwe vriendin
De nieuwe vriendin van je ex-schoonmoeder?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan dr dochter en dr nieuwe vriendin
Ik hoef geen maagden hoor, die beginnen al te janken als ik drie vingers in de muts vrot, laat staan dat ze je door laten met likken totdat ze exploderen.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je wacht niet op de 70 maagden in het vervolg leven....
Je bent nu al begonnen ?!?
hahhahahahahahahhahahahahahahhahahhaquote:Op zondag 8 mei 2005 23:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik hoef geen maagden hoor, die beginnen al te janken als ik drie vingers in de muts vrot, laat staan dat ze je door laten met likken totdat ze exploderen.
Maar ja, zoveel maagden zijn er niet vanaf 18, ik kom ze iig niet tegen
Waarom zouden de dames een inburgeringscursus moeten volgen dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hahhahahahahahahhahahahahahahhahahha
In plaats van een inburgeringscursus zou je die meiden een opleiding kunnen bieden aan (insex.com). Just a thought ?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |