Toen ik wat net aan hadquote:Op zondag 8 mei 2005 10:06 schreef QueenR het volgende:geweldig Gijs!!!!!
(ben aangekleed, en ja precies tijdens het hoogtepunt, toen ik ze net aanhad riep Choas: ja Hij is vol, Klaar!!, En ik: Ik kom!!)
die opmerking zal ik maar niet maken, maar echt respect!quote:Op zondag 8 mei 2005 10:04 schreef ChOas het volgende:Heeeeeeeerlijk Gijs!
Dat respect!
Ik pomp je met Strol mee!
was me aan het aankleden? dus kleren??quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 10:16 schreef Chocobo het volgende:
Zal ik de foto's van de meet van gisteren ook even posten hier
Het had alleen leuker kunnen wezen wanneer Bill hem XGijs had genoemd.quote:XBox 360
Hardware:
* DVD burner![]()
* tivo capabilities![]()
* customization for your xbox (faceplates)
* wireless![]()
* text messaging on XBL
* xbox live button on the controller that pops up a menu with live options
Ongeloofelijk coolquote:Op zondag 8 mei 2005 10:19 schreef Chocobo het volgende:
En speciaal voor Brown deze FORZA SPIDERMAN AUTO !!!!
[afbeelding]
Gijs ik heb nog nooit zo uitgekeken naar een race spelquote:
Dan moet je het ook wat makkelijker maken bij die keuzes en die &_amp; (aan elkaar, zonder _ ) veranderen in een "e:Op zondag 8 mei 2005 10:22 schreef Chocobo het volgende:
Vergeten jullie ook allemaal niet te stemmen in de poll OP
Ik dacht dat het aan Firefox lagquote:Op zondag 8 mei 2005 10:25 schreef ChOas het volgende:
Dan moet je het ook wat makkelijker maken bij die keuzes en die &_amp; (aan elkaar, zonder _ ) veranderen in een &
Ik ben volgens mij de enige die het doorhad en echt gestemd heeft behalve jij
Ik snap je nietquote:Op zondag 8 mei 2005 10:25 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dan moet je het ook wat makkelijker maken bij die keuzes en die &_amp; (aan elkaar, zonder _ ) veranderen in een &
Ik ben volgens mij de enige die het doorhad en echt gestemd heeft behalve jij
Moet jij niet samen met Daan ontbijt op bed voor Quinny maken? Het is moederdag!quote:
zal het doen als ik thuis ben.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:22 schreef Chocobo het volgende:
Vergeten jullie ook allemaal niet te stemmen in de poll OP
We gaan zo Daantje halen ..... we missen hem. Hij sliep bij oma vannachtquote:Op zondag 8 mei 2005 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet jij niet samen met Daan ontbijt op bed voor Quinny maken? Het is moederdag!
Die leekheidquote:
Jaquote:Op zondag 8 mei 2005 10:31 schreef Magneet het volgende:
dat gezicht van die neger gister ook toen ChOas hem vertelde dat het vandaag moederdag is
Ok,... aangepast.... wel slecht van FOK!quote:Op zondag 8 mei 2005 10:31 schreef ChOas het volgende:
[..]
Die leekheid
In het Nederlands: Iedereen die GEEN verstand heeft van HTTP kan nu niet stemmen omdat de links naar de opties verkeerd staan![]()
Hij keek minder verbaast toen ie bijna op de brandstapel werd gegooidquote:Op zondag 8 mei 2005 10:32 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja
Net alsof iemand hem voor het eerst vertelde dattie een neger is
Die verbazing
quote:Op zondag 8 mei 2005 10:34 schreef Chocobo het volgende:
Attentie... IEDEREEN KAN STEMMEN NU !!
Was als eerste wakker, heb mijn eigen boterham moeten maken en kindlief is niet eens aanwezigquote:Op zondag 8 mei 2005 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet jij niet samen met Daan ontbijt op bed voor Quinny maken? Het is moederdag!
Ik wacht op de linkquote:Op zondag 8 mei 2005 10:55 schreef Magneet het volgende:
ik ben NU bezig foto's te selecteren en online te gooien, jullie mogen ze posten hier, zijn er zo veel
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | #!/usr/bin/perl -w use strict; my %Pics; while (<>) { ++$Pics{$1} if /(DSCF.*?)\./; }; print `/usr/local/bin/wget http://magneet.magneet.org/gijsjes/slides/$_.JPG` for keys %Pics; |
coolquote:Op zondag 8 mei 2005 11:15 schreef ChOas het volgende:
Voor de personen die al Magneet's foto's in 1 keer willen :
[ code verwijderd ]
Waar moet ik dat heen copy/pasten?quote:Op zondag 8 mei 2005 11:15 schreef ChOas het volgende:
Voor de personen die al Magneet's foto's in 1 keer willen :
[ code verwijderd ]
dat blok betonquote:Op zondag 8 mei 2005 11:25 schreef Toadette het volgende:
Heerlijk dat strol voor me zat bij alle foto's van magneet
Daarom was het ook gezellig.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Het was gezellig zo te zien gisterenJammer dat ik er niet bij kon zijn
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes... Ik ben er emo van![]()
Wat een OP. Dit wordt weer een topic om te bookmarken
En jij hebt een kat die Gijs heetquote:Op zondag 8 mei 2005 11:10 schreef CartWOman het volgende:
Gefeliciteerd, Gijsjes!!
De enige topicreeks met alle recht van bestaan![]()
Gestemd
Kopieren plakken uit oude Fokke&Sukke'squote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 11:10 schreef CartWOman het volgende:
Gefeliciteerd, Gijsjes!!
De enige topicreeks met alle recht van bestaan![]()
Gestemd
Dankjewel !quote:Op zondag 8 mei 2005 15:03 schreef Nadientje het volgende:
De 1000Tuurlijk lurk ik
lieve gijsjes ontzettend mooi dat de 1000 bereikt is... mijn mooiste tijd dat ik op fok was is toch zeker weten met jullie, De zwangerschap van Quin, de ruzies met Tiggy, de chemtrails van Choas
, altijd alles over games
het eeuwige weggaan van Ker, de liefde tussen surfer en Brown
Ik heb ontzettend gelachen altijd
![]()
ik kon altijd met alles terecht... jammer dat het op het laatst misging door vervelende dingensommige goedbedoelde dingen vielen verkeerd
(Sorry voor degene waar het om gaat
)
Ben blij dat het met iedereen goed gaatcho, quin en Daan op naar 2e kindje
Rens en Brown trouwen, Bastard wordt papa, Choas eindelijk liefde gevonden
altijd heerlijk om te lezen die dingen...
Lieve Cho, Quin, Surfer, Fiona, Brown, Rens, Ker, Struik, Noot, Kepler, Strol, Toadette, Choas en natuurlijk mijn aller, aller liefste Daantje
![]()
Ik hou van jullie![]()
en ik hoop jullie allemaal nog eens te zien
sorry als ik iemand vergeten ben zoals magneet![]()
![]()
Leuke foto'squote:Op zondag 8 mei 2005 12:04 schreef silver-surfer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kak op Knutquote:
oeps...quote:Op zondag 8 mei 2005 14:25 schreef Quinny het volgende:![]()
Fiona wat doe je nou?
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Whoehahahahahahaha,... dat is me niet eens opgevallenquote:Op zondag 8 mei 2005 19:32 schreef pkwarts het volgende:
oh en staat brown op die groepsfoto nou bovenop een SS teken?![]()
dat bomberjack maakt het afquote:Op zondag 8 mei 2005 19:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whoehahahahahahaha,... dat is me niet eens opgevallen![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 21:48 schreef Bastard het volgende:
Zit weer zo te proesten om die foto he![]()
![]()
Dat hooooofddd!!!
Hai schat....quote:Op zondag 8 mei 2005 21:41 schreef O-Ren het volgende:
Goedenavond lieve lieve gijsjes
Wat heerlijk dat ik kan posten in de 1000 gijsjes
Er zijn al zoveel lieve dingen gezegddat ik niks meer weet
![]()
ik houd van jullie
maar het meest van Daan
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:19 schreef kepler het volgende:
1000 Posts![]()
net op tijd terug van de zeilwedstrijden om dit nog mee te maken![]()
fantastische foto's ook
nu ga ik maar slapen want het was echt fucking koud 's nachts in een tentje, Strolie is er niks bij...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 8 mei 2005 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:Kepler
Ik ga deze week samen met jou Forza halen bij de FRS ok?
hopelijk krijg ik hem opgestuurdquote:Op zondag 8 mei 2005 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Kepler
Dan nog ga je meequote:
Het zou tegenvallen als je niet had gewonnenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:36 schreef kepler het volgende:
ow jah, we hebben gewonnen met de zeilwedstrijden
kheb het nu pas door, ga jij een race-spel kopenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het feit dat je Nintendo-logo's op je auto kunt plakken heeft hem overgehaald!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:48 schreef kepler het volgende:
kheb het nu pas door, ga jij een race-spel kopen![]()
![]()
![]()
doe het niet gast, binnen twee dagen ben jij er op uit gekeken
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:48 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb het nu pas door, ga jij een race-spel kopen![]()
![]()
![]()
doe het niet gast, binnen twee dagen ben jij er op uit gekeken
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het feit dat je Nintendo-logo's op je auto kunt plakken heeft hem overgehaald!
dank jequote:Gefeliciteerd met je overwinning trouwens
tja, je moet het zelf weten natuurlijk. Maar het is echt zo geen spel voor jou en dat weet je zelf ook wel denk ikquote:Op zondag 8 mei 2005 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had nét besloten om hem toch te gaan halen, krijg je dit
mooie kruisjesquote:Op zondag 8 mei 2005 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
nee lang niet alles, denk dat ik er ook maar een kleiner filetje op moet zetten ben bang dat deze te groot is. maar ben tot vrijdag weg dus dat wordt een ander keertje.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cool! Ben benieuwd naar dat filmpjeIs dat alles wat je gefilmd hebt?
ik suck er ook in, cho nog meer, slurfer is de übersucker in racen en strolie is de overhauptschahrfuhrer in sucken hierin maar toch kopen we hemquote:Op zondag 8 mei 2005 22:52 schreef kepler het volgende:
[..]
tja, je moet het zelf weten natuurlijk. Maar het is echt zo geen spel voor jou en dat weet je zelf ook wel denk ik
Yup. Die verrekte Gijsmeet ook. IEDEREEN was erover bezig en die Nintendo auto's... Thnx Gijs. Ik heb het licht weer gezien.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:52 schreef kepler het volgende:
[..]
tja, je moet het zelf weten natuurlijk. Maar het is echt zo geen spel voor jou en dat weet je zelf ook wel denk ik
hier doen ze het ook prima, en zeker de bron nog niet gezienquote:Op zondag 8 mei 2005 22:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
jij hebt zeker ze ergens anders bv de bron al gezien, hier doen ze het echt niet
ben net een uurtje onlinequote:Op zondag 8 mei 2005 22:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
jij hebt zeker ze ergens anders bv de bron al gezien, hier doen ze het echt niet
Waar ga je heen? Vakantie?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:54 schreef QueenR het volgende:
nee lang niet alles, denk dat ik er ook maar een kleiner filetje op moet zetten ben bang dat deze te groot is. maar ben tot vrijdag weg dus dat wordt een ander keertje.
Ik ga er slechts 3 en half uur over doenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:44 schreef QueenR het volgende:
http://www.brody-hutzler.com/gijsjesstoeien.avi Hopelijk werkt ie.. en het trillen was omdat ik het koud hadeeeeeecht! de file is vrij groot, dus hold your thumbs!!
Volgende week lekker shoppenquote:
Je moet er wel even bij zeggen, hier bij de Gijsjes, dat we geen camera meenemenquote:
Oh ja vergeten!quote:Op maandag 9 mei 2005 08:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je moet er wel even bij zeggen, hier bij de Gijsjes, dat we geen camera meenemen
Ster toch.... kijk scheel van de hoofdpijn en ben zelden ziek !!quote:Op maandag 9 mei 2005 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
Wat heeft Cho? Het is ook een mietje zeg.
ja vertrek zo voor een midweekje.quote:
Beterschap Gijsquote:Op maandag 9 mei 2005 08:51 schreef Chocobo het volgende:
Ster toch.... kijk scheel van de hoofdpijn en ben zelden ziek !!
Ik haat dat woord zo..... alsof je stert ofzoquote:
Deze week, morgen misschien alquote:Op maandag 9 mei 2005 08:55 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb een Forza banner op mijn gamesite gezet
Ik heb de tijdquote:Op maandag 9 mei 2005 08:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
@ bastard, ach was nu 3,5 uur voor toch zeker een minuutje film!!!!![]()
We hadden toch al een clan-naam? Daar had Struik het laatst over. Misschien leuk om een paar stickers te maken voor de zijkanten. Powered by Gijsjes ofzo.quote:
Spoiled Rottenquote:Op maandag 9 mei 2005 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We hadden toch al een clan-naam? Daar had Struik het laatst over. Misschien leuk om een paar stickers te maken voor de zijkanten. Powered by Gijsjes ofzo.
Die ja.quote:
En gelukkig lang weekend ivm 2e Pinksterdag.quote:
Ben je niet op je werk?quote:
wat zeg je? je bent bang weer te verliezen ?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee![]()
Had je afgelopen dagen je verlopen kop maar moeten laten zien.
Watte? De controlers of Live? Ik heb het eigenlijk een beetje gehad met al die kabels.quote:
Wat zeg je? Ik ben in topvorm weerquote:Op maandag 9 mei 2005 09:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
wat zeg je? je bent bang weer te verliezen ?
Wat dacht je van een unieke Xbox 360 dmv M$ aangeleverde skins ? zie Xbox topic !quote:Op maandag 9 mei 2005 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
Die XBox 360 trouwens. Backwards compatible, draadloze controlers en WiFi, TV-programma’s opnemen en DVD’s branden.Nu nog een paar coole games en ik haal hem bij de launch.
![]()
Ben al helemaal zenuwachtig over de keuze met welke auto ik moet beginnen.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:51 schreef Bastard het volgende:
Wat zeg je? Ik ben in topvorm weer
Nee, ik wil Forza nu hebben Gijs.. gister nog ff rallysport challenge gespeeld, was ook weer leuk. Maar moet Forza hebben gewoon.
Ik las het, maar dat boeit me niet echt! Hij gaat toch in een kast.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Wat dacht je van een unieke Xbox 360 dmv M$ aangeleverde skins ? zie Xbox topic !
waar heb je dat gelezenquote:Op maandag 9 mei 2005 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
TV-programma’s opnemen en DVD’s branden.![]()
Dat je ons feliciteert, prima, maar we gaan niet de Xbox wijsheer uithangen hier he, die zitten er al genoegquote:Op maandag 9 mei 2005 10:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er zitten geen controllerports op dat ding. Dus wel draadloos, me dunkt.
Sorry meneer,quote:Op maandag 9 mei 2005 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat je ons feliciteert, prima, maar we gaan niet de Xbox wijsheer uithangen hier he, die zitten er al genoeg
Heb je dan liever dat hij over de Revolution begint?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat je ons feliciteert, prima, maar we gaan niet de Xbox wijsheer uithangen hier he, die zitten er al genoeg
Gijs, denk na. Hij is backwards compatible... De controllers zullen niet veel verschillen van de Cube controllers.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je dan liever dat hij over de Revolution begint?Wat heb ik nu weer gelezen? Worden de controlers een soort van stressballen?
Goed zoquote:
Wat wordt er dan eigenlijk revolutionair?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, denk na. Hij is backwards compatible... De controllers zullen niet veel verschillen van de Cube controllers.
Dat Nintendo online gaatquote:Op maandag 9 mei 2005 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat wordt er dan eigenlijk revolutionair?
quote:- PS3 development is running behind schedule, the cause is the disc medium.
- As a result, hardware will not be at E3, and software will only be shown as movies.
- Koei, From, Capcom, Konami, Namco, Sega etc are on board.
- Developer tools are somewhat of an improvement over 1st gen PS2's, but nowhere near as easy to use as 360's.
- Wireless LAN and HDD will be included.
- Revolution development is going well. There'll be playable titles at E3.
- 3rd parties include Konami, Namco, Sega, Square Enix etc.
- DS can be used as a controller and some software will make use of the touch panel.
- DS online service starts this year. FFCC and Animal Crossing will be ready for launch.
- Xbox360 dev tools are good in the eyes of developers.
- More than 50 titles will be announced at E3, including some that are only announced by title (i.e. no video / demo)
- Will be released in US and Japan this year. Europe and other regions will be next spring.
- Hardware comes in two flavours: one comes with a 60G HDD and includes B/C with current Xbox. Other one has no HDD and no B/C. HDD will also be sold separately so you can upgrade later.
- Price of HDD model $369, regular model $299.
- Xbox360 will be compatible with MSN Music, and a memory-based audio player that uses the memory unit slot will be sold by MS.
- Audio player will be $99 for 512 MB version.
valt tegenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe boot van Microsoft-topman Paul Allen![]()
[afbeelding]
http://www.yachtcrew-cv.com/paulallen.htm
Powerpoint-presentatie: http://www.yachtcrew-cv.com/resources/Octopus.pps
pas in het voorjaarquote:
Ex-Microsoft topman.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe boot van Microsoft-topman Paul Allen![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:12 schreef Bastard het volgende:
Serieus.. Daan belt me al 3x
En als ik terug bel dan neemt hij op.. en zit op toetsen te drukken en te lachen
coolquote:Op maandag 9 mei 2005 13:12 schreef Bastard het volgende:
En als ik terug bel dan neemt hij op.. en zit op toetsen te drukken en te lachen
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:12 schreef Bastard het volgende:
Hoevaak heeft hij al naar China gebeld?quote:Op maandag 9 mei 2005 13:17 schreef Chocobo het volgende:
Tip: Telefoon buiten bereik van kinderen neerleggen
Vind het niet erg hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 13:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]klopt
Ik zie dat hij jou 3 keer gebeld heeft op de history lijst
Sorry
Tip: Telefoon buiten bereik van kinderen neerleggen
afz. Quinny
Huiliequote:Op maandag 9 mei 2005 13:30 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh
kom op mijn werk.... .tering druk!!!!
nu al geen zin meer
maandag
met Noot is het pure lust gijs..... het gaat me alleen maar om de harde dierlijke sexquote:Op maandag 9 mei 2005 13:47 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Love is in the air...
Of is het pure lust, dat kan ook natuurlijk..
lekker gay hèquote:
zonde, dit jaar dna maar beterquote:Op maandag 9 mei 2005 14:02 schreef chibibo het volgende:
[..]
Niks meer van gehoord, dus ik heb me maar weer opgegeven voor een nieuwe loterij.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Wat ziekquote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef mr_Brown het volgende:
-edit MUUS- Nee
Ik heb hier serieus zoooooo om moeten proestenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Wat ziek![]()
![]()
![]()
mogguh oooooooooooooooooooooooooooooooookquote:Op maandag 9 mei 2005 14:43 schreef Thor-Nexium het volgende:
Goedemooooooooooooooooorguuuuuuuuuuuuuuuuuuh![]()
Dat ben ik, ik heb een scheet gelaten.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:47 schreef Dope_Nexium het volgende:
Love is in the air...
Avonddienst schatje....quote:Op maandag 9 mei 2005 12:48 schreef O-Ren het volgende:
is die dikke surfer vrij of heeft hij avonddienst![]()
Ik mis hem
GEIL!!!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef mr_Brown het volgende:
-edit MUUS- Nee
GIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIIJSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 9 mei 2005 14:43 schreef Thor-Nexium het volgende:
Goedemooooooooooooooooorguuuuuuuuuuuuuuuuuuh![]()
Weet je dat ik dat al dachtquote:Op maandag 9 mei 2005 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind het niet erg hoor
Dacht dat Cho me wilde bellen over Forza.. mn hart sloeg even over das alles
Fucking idioot,.... ik open dit filmpje met Daanquote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef mr_Brown het volgende:
-edit MUUS- Nee
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Avonddienst schatje....![]()
En geen zin...
Ik heb volgens de banners al minstens 100 keer zo'n greencard gewonnenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:02 schreef chibibo het volgende:
[..]
Niks meer van gehoord, dus ik heb me maar weer opgegeven voor een nieuwe loterij.
Ik ben hem al voor Fok!Games aan het schrijven.quote:
Ja,... maar bij mij krijg je betaaldquote:Op maandag 9 mei 2005 15:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben hem al voor Fok!Games aan het schrijven.
Ik wil jequote:Op maandag 9 mei 2005 15:11 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijsjes spreek jullie later weer ff boodschappies doen![]()
Ik wil af en toe ook best iets schrijven, maar dat zullen dan geen games zijn die ik ook voor FOK!games doe.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:08 schreef Chocobo het volgende:
Is er nog iemand die een review voor consolegamers wilt schrijven....
Strol,... God of War ?
Surfer,.... Jade Empire ?
Bastard,.... Forza ?
Iemand,... iets anders?
Coolquote:Op maandag 9 mei 2005 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil af en toe ook best iets schrijven, maar dat zullen dan geen games zijn die ik ook voor FOK!games doe.
Uiteraard, hence the "af en toe"quote:Op maandag 9 mei 2005 15:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Coolmaar alleen als je tijd hebt hoor Gijs!!
Is goed hoor... wil ik wel doen!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:08 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... God of War ?
Bastard,.... Forza ?
Iemand,... iets anders?
En lachen dat ie deed toen ik terug belde johquote:Op maandag 9 mei 2005 15:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat al dachtDie dacht vast van.... heee Cho weet waar Forza te koop is !! Nee, Daan gebruikte mijn redial opties
Fijn..... !!
kheb nog wel een review liggen van Dopewars op de palmquote:Op maandag 9 mei 2005 15:08 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... God of War ?
Bastard,.... Forza ?
Iemand,... iets anders?
Serieus ??quote:Op maandag 9 mei 2005 15:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
En lachen dat ie deed toen ik terug belde joh
Of de MGS3 review als je dat cooler vind !!quote:
Gijs denk naquote:Op maandag 9 mei 2005 15:20 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb nog wel een review liggen van Dopewars op de palm![]()
Schrijven voor Consolegamers.nl zou beter staan op je CVquote:
In welke wereld leef jij?quote:
Ook cool... beidequote:Op maandag 9 mei 2005 15:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of de MGS3 review als je dat cooler vind !!
Gijs...dat is geen keuze.quote:
Nootquote:Op maandag 9 mei 2005 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zometeen weer werken. Klaag klaag. Huil huil.
Als een echte Gijs
Die Turk komt vast terug...met zijn hele famillie.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zometeen weer werken. Klaag klaag. Huil huil.
Als een echte Gijs
Ik vouw hem dubbelquote:Op maandag 9 mei 2005 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die Turk komt vast terug...met zijn hele famillie.
Zo verneukte ik mijn vorige toetsenbord... Half glas sinasquote:Op maandag 9 mei 2005 16:22 schreef silver-surfer het volgende:
Ken je dat.... wil je iets pakken omdat het dreigt om te vallen... ga je er met je modder hand naar toe en stoot je onderweg een beker thee over je toetsenbord
Mijn leven
Yep, met flesjes water. Een keer een toetsenbord gesloopt en de dag erna ging er weer een flesje over het nieuwe toetsenbord.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:22 schreef silver-surfer het volgende:
Ken je dat.... wil je iets pakken omdat het dreigt om te vallen... ga je er met je modder hand naar toe en stoot je onderweg een beker thee over je toetsenbord
Mijn leven
Gijs...13e pas...je hoorde de man van de FRS.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:36 schreef Bastard het volgende:
En? IS het spel er al?
Ik POEP op de FRS.. ze moeten nog steeds bellen naar me dat HALO2 binnen is, die had ik gereserveerd met een bonnetje..quote:Op maandag 9 mei 2005 16:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...13e pas...je hoorde de man van de FRS.
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 17:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie er een noot voor heeft gekregen![]()
![]()
Een klap op z'n bek ken die krijge!quote:Op maandag 9 mei 2005 17:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie er een noot voor heeft gekregen![]()
![]()
Times are a-changing.quote:
He lekker, vergeten..quote:Op maandag 9 mei 2005 16:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ik had gisteren pasta shit met tonijn gemaakt.....
![]()
vergeten mee te nemen
nu iets bij de Appie gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |