oeps...quote:Op zondag 8 mei 2005 14:25 schreef Quinny het volgende:![]()
Fiona wat doe je nou?
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Whoehahahahahahaha,... dat is me niet eens opgevallenquote:Op zondag 8 mei 2005 19:32 schreef pkwarts het volgende:
oh en staat brown op die groepsfoto nou bovenop een SS teken?![]()
dat bomberjack maakt het afquote:Op zondag 8 mei 2005 19:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whoehahahahahahaha,... dat is me niet eens opgevallen![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 21:48 schreef Bastard het volgende:
Zit weer zo te proesten om die foto he![]()
![]()
Dat hooooofddd!!!
Hai schat....quote:Op zondag 8 mei 2005 21:41 schreef O-Ren het volgende:
Goedenavond lieve lieve gijsjes
Wat heerlijk dat ik kan posten in de 1000 gijsjes
Er zijn al zoveel lieve dingen gezegddat ik niks meer weet
![]()
ik houd van jullie
maar het meest van Daan
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:19 schreef kepler het volgende:
1000 Posts![]()
net op tijd terug van de zeilwedstrijden om dit nog mee te maken![]()
fantastische foto's ook
nu ga ik maar slapen want het was echt fucking koud 's nachts in een tentje, Strolie is er niks bij...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 8 mei 2005 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:Kepler
Ik ga deze week samen met jou Forza halen bij de FRS ok?
hopelijk krijg ik hem opgestuurdquote:Op zondag 8 mei 2005 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Kepler
Dan nog ga je meequote:
Het zou tegenvallen als je niet had gewonnenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:36 schreef kepler het volgende:
ow jah, we hebben gewonnen met de zeilwedstrijden
kheb het nu pas door, ga jij een race-spel kopenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het feit dat je Nintendo-logo's op je auto kunt plakken heeft hem overgehaald!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:48 schreef kepler het volgende:
kheb het nu pas door, ga jij een race-spel kopen![]()
![]()
![]()
doe het niet gast, binnen twee dagen ben jij er op uit gekeken
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:48 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb het nu pas door, ga jij een race-spel kopen![]()
![]()
![]()
doe het niet gast, binnen twee dagen ben jij er op uit gekeken
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het feit dat je Nintendo-logo's op je auto kunt plakken heeft hem overgehaald!
dank jequote:Gefeliciteerd met je overwinning trouwens
tja, je moet het zelf weten natuurlijk. Maar het is echt zo geen spel voor jou en dat weet je zelf ook wel denk ikquote:Op zondag 8 mei 2005 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had nét besloten om hem toch te gaan halen, krijg je dit
mooie kruisjesquote:Op zondag 8 mei 2005 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
nee lang niet alles, denk dat ik er ook maar een kleiner filetje op moet zetten ben bang dat deze te groot is. maar ben tot vrijdag weg dus dat wordt een ander keertje.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cool! Ben benieuwd naar dat filmpjeIs dat alles wat je gefilmd hebt?
ik suck er ook in, cho nog meer, slurfer is de übersucker in racen en strolie is de overhauptschahrfuhrer in sucken hierin maar toch kopen we hemquote:Op zondag 8 mei 2005 22:52 schreef kepler het volgende:
[..]
tja, je moet het zelf weten natuurlijk. Maar het is echt zo geen spel voor jou en dat weet je zelf ook wel denk ik
Yup. Die verrekte Gijsmeet ook. IEDEREEN was erover bezig en die Nintendo auto's... Thnx Gijs. Ik heb het licht weer gezien.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:52 schreef kepler het volgende:
[..]
tja, je moet het zelf weten natuurlijk. Maar het is echt zo geen spel voor jou en dat weet je zelf ook wel denk ik
hier doen ze het ook prima, en zeker de bron nog niet gezienquote:Op zondag 8 mei 2005 22:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
jij hebt zeker ze ergens anders bv de bron al gezien, hier doen ze het echt niet
ben net een uurtje onlinequote:Op zondag 8 mei 2005 22:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
jij hebt zeker ze ergens anders bv de bron al gezien, hier doen ze het echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |