Goed zoquote:
Wat wordt er dan eigenlijk revolutionair?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, denk na. Hij is backwards compatible... De controllers zullen niet veel verschillen van de Cube controllers.
Dat Nintendo online gaatquote:Op maandag 9 mei 2005 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat wordt er dan eigenlijk revolutionair?
quote:- PS3 development is running behind schedule, the cause is the disc medium.
- As a result, hardware will not be at E3, and software will only be shown as movies.
- Koei, From, Capcom, Konami, Namco, Sega etc are on board.
- Developer tools are somewhat of an improvement over 1st gen PS2's, but nowhere near as easy to use as 360's.
- Wireless LAN and HDD will be included.
- Revolution development is going well. There'll be playable titles at E3.
- 3rd parties include Konami, Namco, Sega, Square Enix etc.
- DS can be used as a controller and some software will make use of the touch panel.
- DS online service starts this year. FFCC and Animal Crossing will be ready for launch.
- Xbox360 dev tools are good in the eyes of developers.
- More than 50 titles will be announced at E3, including some that are only announced by title (i.e. no video / demo)
- Will be released in US and Japan this year. Europe and other regions will be next spring.
- Hardware comes in two flavours: one comes with a 60G HDD and includes B/C with current Xbox. Other one has no HDD and no B/C. HDD will also be sold separately so you can upgrade later.
- Price of HDD model $369, regular model $299.
- Xbox360 will be compatible with MSN Music, and a memory-based audio player that uses the memory unit slot will be sold by MS.
- Audio player will be $99 for 512 MB version.
valt tegenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe boot van Microsoft-topman Paul Allen![]()
[afbeelding]
http://www.yachtcrew-cv.com/paulallen.htm
Powerpoint-presentatie: http://www.yachtcrew-cv.com/resources/Octopus.pps
pas in het voorjaarquote:
Ex-Microsoft topman.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe boot van Microsoft-topman Paul Allen![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:12 schreef Bastard het volgende:
Serieus.. Daan belt me al 3x
En als ik terug bel dan neemt hij op.. en zit op toetsen te drukken en te lachen
coolquote:Op maandag 9 mei 2005 13:12 schreef Bastard het volgende:
En als ik terug bel dan neemt hij op.. en zit op toetsen te drukken en te lachen
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:12 schreef Bastard het volgende:
Hoevaak heeft hij al naar China gebeld?quote:Op maandag 9 mei 2005 13:17 schreef Chocobo het volgende:
Tip: Telefoon buiten bereik van kinderen neerleggen
Vind het niet erg hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 13:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]klopt
Ik zie dat hij jou 3 keer gebeld heeft op de history lijst
Sorry
Tip: Telefoon buiten bereik van kinderen neerleggen
afz. Quinny
Huiliequote:Op maandag 9 mei 2005 13:30 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh
kom op mijn werk.... .tering druk!!!!
nu al geen zin meer
maandag
met Noot is het pure lust gijs..... het gaat me alleen maar om de harde dierlijke sexquote:Op maandag 9 mei 2005 13:47 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Love is in the air...
Of is het pure lust, dat kan ook natuurlijk..
lekker gay hèquote:
zonde, dit jaar dna maar beterquote:Op maandag 9 mei 2005 14:02 schreef chibibo het volgende:
[..]
Niks meer van gehoord, dus ik heb me maar weer opgegeven voor een nieuwe loterij.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Wat ziekquote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef mr_Brown het volgende:
-edit MUUS- Nee
Ik heb hier serieus zoooooo om moeten proestenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Wat ziek![]()
![]()
![]()
mogguh oooooooooooooooooooooooooooooooookquote:Op maandag 9 mei 2005 14:43 schreef Thor-Nexium het volgende:
Goedemooooooooooooooooorguuuuuuuuuuuuuuuuuuh![]()
Dat ben ik, ik heb een scheet gelaten.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:47 schreef Dope_Nexium het volgende:
Love is in the air...
Avonddienst schatje....quote:Op maandag 9 mei 2005 12:48 schreef O-Ren het volgende:
is die dikke surfer vrij of heeft hij avonddienst![]()
Ik mis hem
GEIL!!!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef mr_Brown het volgende:
-edit MUUS- Nee
GIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIIJSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 9 mei 2005 14:43 schreef Thor-Nexium het volgende:
Goedemooooooooooooooooorguuuuuuuuuuuuuuuuuuh![]()
Weet je dat ik dat al dachtquote:Op maandag 9 mei 2005 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind het niet erg hoor
Dacht dat Cho me wilde bellen over Forza.. mn hart sloeg even over das alles
Fucking idioot,.... ik open dit filmpje met Daanquote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef mr_Brown het volgende:
-edit MUUS- Nee
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Avonddienst schatje....![]()
En geen zin...
Ik heb volgens de banners al minstens 100 keer zo'n greencard gewonnenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:02 schreef chibibo het volgende:
[..]
Niks meer van gehoord, dus ik heb me maar weer opgegeven voor een nieuwe loterij.
Ik ben hem al voor Fok!Games aan het schrijven.quote:
Ja,... maar bij mij krijg je betaaldquote:Op maandag 9 mei 2005 15:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben hem al voor Fok!Games aan het schrijven.
Ik wil jequote:Op maandag 9 mei 2005 15:11 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijsjes spreek jullie later weer ff boodschappies doen![]()
Ik wil af en toe ook best iets schrijven, maar dat zullen dan geen games zijn die ik ook voor FOK!games doe.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:08 schreef Chocobo het volgende:
Is er nog iemand die een review voor consolegamers wilt schrijven....
Strol,... God of War ?
Surfer,.... Jade Empire ?
Bastard,.... Forza ?
Iemand,... iets anders?
Coolquote:Op maandag 9 mei 2005 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil af en toe ook best iets schrijven, maar dat zullen dan geen games zijn die ik ook voor FOK!games doe.
Uiteraard, hence the "af en toe"quote:Op maandag 9 mei 2005 15:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Coolmaar alleen als je tijd hebt hoor Gijs!!
Is goed hoor... wil ik wel doen!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:08 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... God of War ?
Bastard,.... Forza ?
Iemand,... iets anders?
En lachen dat ie deed toen ik terug belde johquote:Op maandag 9 mei 2005 15:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat al dachtDie dacht vast van.... heee Cho weet waar Forza te koop is !! Nee, Daan gebruikte mijn redial opties
Fijn..... !!
kheb nog wel een review liggen van Dopewars op de palmquote:Op maandag 9 mei 2005 15:08 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... God of War ?
Bastard,.... Forza ?
Iemand,... iets anders?
Serieus ??quote:Op maandag 9 mei 2005 15:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
En lachen dat ie deed toen ik terug belde joh
Of de MGS3 review als je dat cooler vind !!quote:
Gijs denk naquote:Op maandag 9 mei 2005 15:20 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb nog wel een review liggen van Dopewars op de palm![]()
Schrijven voor Consolegamers.nl zou beter staan op je CVquote:
In welke wereld leef jij?quote:
Ook cool... beidequote:Op maandag 9 mei 2005 15:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of de MGS3 review als je dat cooler vind !!
Gijs...dat is geen keuze.quote:
Nootquote:Op maandag 9 mei 2005 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zometeen weer werken. Klaag klaag. Huil huil.
Als een echte Gijs
Die Turk komt vast terug...met zijn hele famillie.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zometeen weer werken. Klaag klaag. Huil huil.
Als een echte Gijs
Ik vouw hem dubbelquote:Op maandag 9 mei 2005 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die Turk komt vast terug...met zijn hele famillie.
Zo verneukte ik mijn vorige toetsenbord... Half glas sinasquote:Op maandag 9 mei 2005 16:22 schreef silver-surfer het volgende:
Ken je dat.... wil je iets pakken omdat het dreigt om te vallen... ga je er met je modder hand naar toe en stoot je onderweg een beker thee over je toetsenbord
Mijn leven
Yep, met flesjes water. Een keer een toetsenbord gesloopt en de dag erna ging er weer een flesje over het nieuwe toetsenbord.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:22 schreef silver-surfer het volgende:
Ken je dat.... wil je iets pakken omdat het dreigt om te vallen... ga je er met je modder hand naar toe en stoot je onderweg een beker thee over je toetsenbord
Mijn leven
Gijs...13e pas...je hoorde de man van de FRS.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:36 schreef Bastard het volgende:
En? IS het spel er al?
Ik POEP op de FRS.. ze moeten nog steeds bellen naar me dat HALO2 binnen is, die had ik gereserveerd met een bonnetje..quote:Op maandag 9 mei 2005 16:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...13e pas...je hoorde de man van de FRS.
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 17:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie er een noot voor heeft gekregen![]()
![]()
Een klap op z'n bek ken die krijge!quote:Op maandag 9 mei 2005 17:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie er een noot voor heeft gekregen![]()
![]()
Times are a-changing.quote:
He lekker, vergeten..quote:Op maandag 9 mei 2005 16:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ik had gisteren pasta shit met tonijn gemaakt.....
![]()
vergeten mee te nemen
nu iets bij de Appie gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |