Goed zoquote:
Wat wordt er dan eigenlijk revolutionair?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, denk na. Hij is backwards compatible... De controllers zullen niet veel verschillen van de Cube controllers.
Dat Nintendo online gaatquote:Op maandag 9 mei 2005 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat wordt er dan eigenlijk revolutionair?
quote:- PS3 development is running behind schedule, the cause is the disc medium.
- As a result, hardware will not be at E3, and software will only be shown as movies.
- Koei, From, Capcom, Konami, Namco, Sega etc are on board.
- Developer tools are somewhat of an improvement over 1st gen PS2's, but nowhere near as easy to use as 360's.
- Wireless LAN and HDD will be included.
- Revolution development is going well. There'll be playable titles at E3.
- 3rd parties include Konami, Namco, Sega, Square Enix etc.
- DS can be used as a controller and some software will make use of the touch panel.
- DS online service starts this year. FFCC and Animal Crossing will be ready for launch.
- Xbox360 dev tools are good in the eyes of developers.
- More than 50 titles will be announced at E3, including some that are only announced by title (i.e. no video / demo)
- Will be released in US and Japan this year. Europe and other regions will be next spring.
- Hardware comes in two flavours: one comes with a 60G HDD and includes B/C with current Xbox. Other one has no HDD and no B/C. HDD will also be sold separately so you can upgrade later.
- Price of HDD model $369, regular model $299.
- Xbox360 will be compatible with MSN Music, and a memory-based audio player that uses the memory unit slot will be sold by MS.
- Audio player will be $99 for 512 MB version.
valt tegenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe boot van Microsoft-topman Paul Allen![]()
[afbeelding]
http://www.yachtcrew-cv.com/paulallen.htm
Powerpoint-presentatie: http://www.yachtcrew-cv.com/resources/Octopus.pps
pas in het voorjaarquote:
Ex-Microsoft topman.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe boot van Microsoft-topman Paul Allen![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:12 schreef Bastard het volgende:
Serieus.. Daan belt me al 3x
En als ik terug bel dan neemt hij op.. en zit op toetsen te drukken en te lachen
coolquote:Op maandag 9 mei 2005 13:12 schreef Bastard het volgende:
En als ik terug bel dan neemt hij op.. en zit op toetsen te drukken en te lachen
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:12 schreef Bastard het volgende:
Hoevaak heeft hij al naar China gebeld?quote:Op maandag 9 mei 2005 13:17 schreef Chocobo het volgende:
Tip: Telefoon buiten bereik van kinderen neerleggen
Vind het niet erg hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 13:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]klopt
Ik zie dat hij jou 3 keer gebeld heeft op de history lijst
Sorry
Tip: Telefoon buiten bereik van kinderen neerleggen
afz. Quinny
Huiliequote:Op maandag 9 mei 2005 13:30 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh
kom op mijn werk.... .tering druk!!!!
nu al geen zin meer
maandag
met Noot is het pure lust gijs..... het gaat me alleen maar om de harde dierlijke sexquote:Op maandag 9 mei 2005 13:47 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Love is in the air...
Of is het pure lust, dat kan ook natuurlijk..
lekker gay hèquote:
zonde, dit jaar dna maar beterquote:Op maandag 9 mei 2005 14:02 schreef chibibo het volgende:
[..]
Niks meer van gehoord, dus ik heb me maar weer opgegeven voor een nieuwe loterij.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Wat ziekquote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef mr_Brown het volgende:
-edit MUUS- Nee
Ik heb hier serieus zoooooo om moeten proestenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Wat ziek![]()
![]()
![]()
mogguh oooooooooooooooooooooooooooooooookquote:Op maandag 9 mei 2005 14:43 schreef Thor-Nexium het volgende:
Goedemooooooooooooooooorguuuuuuuuuuuuuuuuuuh![]()
Dat ben ik, ik heb een scheet gelaten.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:47 schreef Dope_Nexium het volgende:
Love is in the air...
Avonddienst schatje....quote:Op maandag 9 mei 2005 12:48 schreef O-Ren het volgende:
is die dikke surfer vrij of heeft hij avonddienst![]()
Ik mis hem
GEIL!!!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef mr_Brown het volgende:
-edit MUUS- Nee
GIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIIJSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 9 mei 2005 14:43 schreef Thor-Nexium het volgende:
Goedemooooooooooooooooorguuuuuuuuuuuuuuuuuuh![]()
Weet je dat ik dat al dachtquote:Op maandag 9 mei 2005 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind het niet erg hoor
Dacht dat Cho me wilde bellen over Forza.. mn hart sloeg even over das alles
Fucking idioot,.... ik open dit filmpje met Daanquote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef mr_Brown het volgende:
-edit MUUS- Nee
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Avonddienst schatje....![]()
En geen zin...
Ik heb volgens de banners al minstens 100 keer zo'n greencard gewonnenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:02 schreef chibibo het volgende:
[..]
Niks meer van gehoord, dus ik heb me maar weer opgegeven voor een nieuwe loterij.
Ik ben hem al voor Fok!Games aan het schrijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |