Waar ga je heen? Vakantie?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:54 schreef QueenR het volgende:
nee lang niet alles, denk dat ik er ook maar een kleiner filetje op moet zetten ben bang dat deze te groot is. maar ben tot vrijdag weg dus dat wordt een ander keertje.
Ik ga er slechts 3 en half uur over doenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:44 schreef QueenR het volgende:
http://www.brody-hutzler.com/gijsjesstoeien.avi Hopelijk werkt ie.. en het trillen was omdat ik het koud hadeeeeeecht! de file is vrij groot, dus hold your thumbs!!
Volgende week lekker shoppenquote:
Je moet er wel even bij zeggen, hier bij de Gijsjes, dat we geen camera meenemenquote:
Oh ja vergeten!quote:Op maandag 9 mei 2005 08:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je moet er wel even bij zeggen, hier bij de Gijsjes, dat we geen camera meenemen
Ster toch.... kijk scheel van de hoofdpijn en ben zelden ziek !!quote:Op maandag 9 mei 2005 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
Wat heeft Cho? Het is ook een mietje zeg.
ja vertrek zo voor een midweekje.quote:
Beterschap Gijsquote:Op maandag 9 mei 2005 08:51 schreef Chocobo het volgende:
Ster toch.... kijk scheel van de hoofdpijn en ben zelden ziek !!
Ik haat dat woord zo..... alsof je stert ofzoquote:
Deze week, morgen misschien alquote:Op maandag 9 mei 2005 08:55 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb een Forza banner op mijn gamesite gezet
Ik heb de tijdquote:Op maandag 9 mei 2005 08:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
@ bastard, ach was nu 3,5 uur voor toch zeker een minuutje film!!!!![]()
We hadden toch al een clan-naam? Daar had Struik het laatst over. Misschien leuk om een paar stickers te maken voor de zijkanten. Powered by Gijsjes ofzo.quote:
Spoiled Rottenquote:Op maandag 9 mei 2005 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We hadden toch al een clan-naam? Daar had Struik het laatst over. Misschien leuk om een paar stickers te maken voor de zijkanten. Powered by Gijsjes ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |