zal het doen als ik thuis ben.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:22 schreef Chocobo het volgende:
Vergeten jullie ook allemaal niet te stemmen in de poll OP
We gaan zo Daantje halen ..... we missen hem. Hij sliep bij oma vannachtquote:Op zondag 8 mei 2005 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet jij niet samen met Daan ontbijt op bed voor Quinny maken? Het is moederdag!
Die leekheidquote:
Jaquote:Op zondag 8 mei 2005 10:31 schreef Magneet het volgende:
dat gezicht van die neger gister ook toen ChOas hem vertelde dat het vandaag moederdag is
Ok,... aangepast.... wel slecht van FOK!quote:Op zondag 8 mei 2005 10:31 schreef ChOas het volgende:
[..]
Die leekheid
In het Nederlands: Iedereen die GEEN verstand heeft van HTTP kan nu niet stemmen omdat de links naar de opties verkeerd staan![]()
Hij keek minder verbaast toen ie bijna op de brandstapel werd gegooidquote:Op zondag 8 mei 2005 10:32 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja
Net alsof iemand hem voor het eerst vertelde dattie een neger is
Die verbazing
quote:Op zondag 8 mei 2005 10:34 schreef Chocobo het volgende:
Attentie... IEDEREEN KAN STEMMEN NU !!
Was als eerste wakker, heb mijn eigen boterham moeten maken en kindlief is niet eens aanwezigquote:Op zondag 8 mei 2005 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet jij niet samen met Daan ontbijt op bed voor Quinny maken? Het is moederdag!
Ik wacht op de linkquote:Op zondag 8 mei 2005 10:55 schreef Magneet het volgende:
ik ben NU bezig foto's te selecteren en online te gooien, jullie mogen ze posten hier, zijn er zo veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |