Straks krijgt hij er nog een week bij.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:38 schreef PJORourke het volgende:
Erg matige kloon, Aaah.
Clairy Polak is ook een trut en vooral erg saai. Harmke Pijpers lijkt me veel geschikter voor Nova.quote:Een tijd geleden interviewde NOVA-presentatrice Clairy Polak Thom de Graaff over beeldvorming en nut van D66. Polak, die tevreden terugdenkt aan dit gesprek, zegt in Broadcast Magazine: Daar kwam hij niet uit. Hij verslikte zich steeds meer in denkbeelden waar hij onvoldoende over had doorgedacht. Hij werd toen steeds geïrriteerder. Hij riep 'trut' bij het verlaten van de studio, maar helaas stond toen de microfoon niet meer open. (Villamedia)
Geweldige bitch is onze Clairyquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Clairy Polak is ook een trut en vooral erg saai. Harmke Pijpers lijkt me veel geschikter voor Nova.
[afbeelding]
Even iets rechtzetten:quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:38 schreef PJORourke het volgende:
Erg matige kloon, Aaah.
Deze zou het ook wel goed doen in NOVA:quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Clairy Polak is ook een trut en vooral erg saai. Harmke Pijpers lijkt me veel geschikter voor Nova.
[afbeelding]
Het topic is nog open.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Geweldige bitch is onze Clairy.
Clairy Polak. (NOVA)
Thom de Graaf is gewoon een zure man.
Ja, omdat een nieuw leven altijd een feest is. Een nieuw persoon binnen onze landsgrenzen die zijn hand gaat ophouden nou niet bepaald.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:49 schreef George-Butters het volgende:
als het om assielzoekers gaat is Nederland vol. Is er iemand zwanger wordt ze gefeliciteerd!?!
Dat laatste doe ik ook al tijden niet meerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:49 schreef George-Butters het volgende:
als het om assielzoekers gaat is Nederland vol. Is er iemand zwanger wordt ze gefeliciteerd!?!
"Ik ben een feministe die veroverd wil worden”quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:48 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Deze zou het ook wel goed doen in NOVA:
[afbeelding]
Ma Berends is een betere.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:48 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Deze zou het ook wel goed doen in NOVA:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:51 schreef schatje het volgende:
[..]
"Ik ben een feministe die veroverd wil worden”
Aldus Chazia Mourali in de Telegraaf.
Ik heb het gelezen en vond dat slinks goedkeuren van politiek geweld misselijkmakend. Kennelijk kan dat hier.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:48 schreef Ma_Berends het volgende:
Even iets rechtzetten:
Ik heb geen kloon aangemaakt om Blauwjong aan te pakken, degene die dat denkt moet dat maar bewijzen. Ik verlaag mij niet tot zo'n aktie. Ik zal wel geband zijn vanwege het feit dat ik SCH een minderwaardig mens heb genoemd. Welnu, daar blijf ik bij. Hij is minderwaardig, tesamen met nog vele anderen zoals Harrie Nak. Zij vonden het nodig om Fortuyn op zijn sterfdag nog even van stront te voorzien en te lachen boven zijn graf. Moderators en FA's inclusief Yvonne vonden dat allemaal erg jolig, dus waar vecht ik nog tegen?
De 25000 niet gehaald, maar goed, toch lol gehad. Doeiiiiiiii.
Kijk, jij bent goed opgevoed.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, een vrouw hoort gewoon achter het aanrecht.
Nee, ik zou niet zo dom zijn om blauwjong op die manier te pakken. Gelukkig is dat rechtgezet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en vond dat slinks goedkeuren van politiek geweld misselijkmakend. Kennelijk kan dat hier.
Excuses als het niet jouw kloon was, die jankbal ging meteen naar feedback, slappe zak dat ie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |