Straks krijgt hij er nog een week bij.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:38 schreef PJORourke het volgende:
Erg matige kloon, Aaah.
Clairy Polak is ook een trut en vooral erg saai. Harmke Pijpers lijkt me veel geschikter voor Nova.quote:Een tijd geleden interviewde NOVA-presentatrice Clairy Polak Thom de Graaff over beeldvorming en nut van D66. Polak, die tevreden terugdenkt aan dit gesprek, zegt in Broadcast Magazine: Daar kwam hij niet uit. Hij verslikte zich steeds meer in denkbeelden waar hij onvoldoende over had doorgedacht. Hij werd toen steeds geïrriteerder. Hij riep 'trut' bij het verlaten van de studio, maar helaas stond toen de microfoon niet meer open. (Villamedia)
Geweldige bitch is onze Clairyquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Clairy Polak is ook een trut en vooral erg saai. Harmke Pijpers lijkt me veel geschikter voor Nova.
[afbeelding]
Even iets rechtzetten:quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:38 schreef PJORourke het volgende:
Erg matige kloon, Aaah.
Deze zou het ook wel goed doen in NOVA:quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Clairy Polak is ook een trut en vooral erg saai. Harmke Pijpers lijkt me veel geschikter voor Nova.
[afbeelding]
Het topic is nog open.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Geweldige bitch is onze Clairy.
Clairy Polak. (NOVA)
Thom de Graaf is gewoon een zure man.
Ja, omdat een nieuw leven altijd een feest is. Een nieuw persoon binnen onze landsgrenzen die zijn hand gaat ophouden nou niet bepaald.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:49 schreef George-Butters het volgende:
als het om assielzoekers gaat is Nederland vol. Is er iemand zwanger wordt ze gefeliciteerd!?!
Dat laatste doe ik ook al tijden niet meerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:49 schreef George-Butters het volgende:
als het om assielzoekers gaat is Nederland vol. Is er iemand zwanger wordt ze gefeliciteerd!?!
"Ik ben een feministe die veroverd wil worden”quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:48 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Deze zou het ook wel goed doen in NOVA:
[afbeelding]
Ma Berends is een betere.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:48 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Deze zou het ook wel goed doen in NOVA:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:51 schreef schatje het volgende:
[..]
"Ik ben een feministe die veroverd wil worden”
Aldus Chazia Mourali in de Telegraaf.
Ik heb het gelezen en vond dat slinks goedkeuren van politiek geweld misselijkmakend. Kennelijk kan dat hier.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:48 schreef Ma_Berends het volgende:
Even iets rechtzetten:
Ik heb geen kloon aangemaakt om Blauwjong aan te pakken, degene die dat denkt moet dat maar bewijzen. Ik verlaag mij niet tot zo'n aktie. Ik zal wel geband zijn vanwege het feit dat ik SCH een minderwaardig mens heb genoemd. Welnu, daar blijf ik bij. Hij is minderwaardig, tesamen met nog vele anderen zoals Harrie Nak. Zij vonden het nodig om Fortuyn op zijn sterfdag nog even van stront te voorzien en te lachen boven zijn graf. Moderators en FA's inclusief Yvonne vonden dat allemaal erg jolig, dus waar vecht ik nog tegen?
De 25000 niet gehaald, maar goed, toch lol gehad. Doeiiiiiiii.
Kijk, jij bent goed opgevoed.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, een vrouw hoort gewoon achter het aanrecht.
Nee, ik zou niet zo dom zijn om blauwjong op die manier te pakken. Gelukkig is dat rechtgezet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en vond dat slinks goedkeuren van politiek geweld misselijkmakend. Kennelijk kan dat hier.
Excuses als het niet jouw kloon was, die jankbal ging meteen naar feedback, slappe zak dat ie is.
quote:
Wie zegt dat ik het gemaakt heb?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:58 schreef chairman.fx het volgende:
pberends, eigenlijk heb ik de neiging om dat filpje van sidekick in ONZ te posten met een verwijzing naar jouw post, kijken hoe snel je gebanned wordt
Aan jou special thanks, jij was de beste hier!quote:
nee joh, ik had allang besloten om te kappen met dit zinloze posten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:06 schreef schatje het volgende:
Tjee, wat een drama, hij is maar voor een weekje gebanned. Stelletje wijven hiero.
Of heeft ie weer zogenaamd afscheid genomen??
Binnen een maand keert ie weer met hangentje pootjes terugAaah
.
()
Wie ik trouwens ook niet meer zie posten is Raymond. Heeft ie ook een ban?
Nee, maar hij heeft jou zeker geen toestemming gegeven hem bij zijn voornaam te noemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:06 schreef schatje het volgende:
Wie ik trouwens ook niet meer zie posten is Raymond. Heeft ie ook een ban?
We zijn allemaal entiteiten op internet, alleen pberends en silmarwen heb ik wel eens buiten fok om gesproken (ook via internet).quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:09 schreef Drugshond het volgende:
[offtopic]
Kunnen de de FA niet castreren ?!
[afbeelding]
[/offtopic]
Het ga je goed Aaaah.... en bedenk maar, het is maar internet
Ik kan niet achter de schermen kijken dus ik kan niet weten wie die kloon heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:54 schreef PJORourke het volgende:
Excuses als het niet jouw kloon was, die jankbal ging meteen naar feedback, slappe zak dat ie is.
Jij BENT een kloon. En een zieke en zure. Leer eens lachen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:10 schreef Bluesdude het volgende:
Maar vind jij dan dat ik moet meelachen met zo'n kloon ?
Ja, misschien niet zo netjes. Dat is waar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft jou zeker geen toestemming gegeven hem bij zijn voornaam te noemen.
Nou ja zeg. En dan heeft pberends nooit tijd om met mij buiten fok om te praten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:10 schreef Ma_Berends het volgende:
[..]
We zijn allemaal entiteiten op internet, alleen pberends en silmarwen heb ik wel eens buiten fok om gesproken (ook via internet).![]()
Of bij het aanrecht vandaan te komen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft jou zeker geen toestemming gegeven hem bij zijn voornaam te noemen.
Tyf nu eens op met die plaatjes, infame Brabander.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:09 schreef Drugshond het volgende:
[offtopic]
[afbeelding]
[/offtopic]
Het ga je goed Aaaah.... en bedenk maar, het is maar internet
Ja, maar hij heeft een zoon, dan heb je het ook druk.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nou ja zeg. En dan heeft pberends nooit tijd om met mij buiten fok om te praten.
Schuld van linksquote:Aaahikwordgek is een week weg uit POL/NWS. Echt normaal reageren kan hij daar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |