D. | vrijdag 6 mei 2005 @ 13:38 |
Zoals aan Tjabbo beloofd: Chevrolet Corvette LT-4 Type 5.7 Liter (LT4) MFI V8 Block Cast Iron Cylinder Head Cast Aluminum Hydraulic lifters Yes/Roller Bore & Stroke (in.) 4.0 x 3.48 Bore & Stroke (mm) 101.6 x 88.4 Cam drive Chain Redline (rpm) 6300 Displacement (liters/CID) 5.7/350 Compression ratio 10.8:1 Fuel induction SFI Horsepower @ engine rpm 330 @ 5800 *** Torque (lb.-ft.) 340 @ 4000 Exhaust System Aluminized Stainless Steel Tailpipe(s) Dual Ignition System 12-volt opti-spark Delcotron alternator rating 140 amp Battery (SAE capacity rating) 525 amp Recommend fuel (unleaded) 91 Octane Engine oil (quarts) 5.0 (without oil filter) Engine Coolant (quarts) 15.0 De keuze voor een LT-4 was al zo'n 2 jaar geleden gemaakt, en sinds die tijd heb ik me wekelijks, wat zeg ik, dagelijk geörienteerd via diverse internetsites over aanschafprijzen, opties e.d. Ik had er dus een goed beeld van waar ik moest zoeken en wat het totale kostenplaatje zou worden. Dat de Corvette uit de USA moest komen stond vast. Er rijden namelijk maar 3 (voor zover ik heb kunnen nagaan) LT-4's rond in Nederland, en die voldoen niet aan mijn wensen. Ook bij onze buurlanden ben ik er geen tegengekomen. Er zijn dan ook maar 614 black on black LT-4 gebouwd en hoeveel er na 10 jaar nog over zijn weet niemand. *** De 1996 Corvette is leverbaar met 2 motorvarianten, de LT-1 en de LT-4. De LT-1 heeft 300 pk en bestond van '91 t/m '95 naast de ZR-1 die van '93 t/m '95 zelfs 405 pk had (van '90 t/m '92 375pk) Omdat de ZR-1 in 1996, het laatste jaar van de C4, niet meer leverbaar was en men toch vond dat er ter overbrugging naar de C5 een model boven het basismodel moest bestaan heeft General Motors de LT-1 helemaal opnieuw ontworpen en hier is de LT-4 uitgekomen. De LT-4 moest minimaal 10% aan pk's meer leveren en staat dus ook in de papieren als een 330 pk motor. Echter, omdat de LT-4 een soort van opgevoerde LT-1 was varieerde het aantal pk's wat de motor had aanzienlijk. Zo is een onafhankelijk bedrijf dat 125 LT-4's heeft getest zelfs modellen met zo'n 390pk tegen gekomen, maar gemiddeld is zo'n 350 tot 360pk gemeten. De verhalen die gaan voor de reden dat GM deze waardes niet officieel noemt is dat ze de nieuw te verschijnen C5 niet als een mendere Corvette over wilde laten komen, omdat deze 'maar' 345 pk meekreeg. De LT-1 was in 1996 alleen als automaat verkrijgbaar en alle handbakken waren voorzien van deze LT-4. En automaat was voor mij zowiezo geen optie, dus de keuze voor de LT-4 lijkt me duidelijk. één van de eerste foto's ![]() Foto's nadat ik had besloten m te kopen (met inmiddels de nieuwe 'originele' velgen) ![]() ![]() ![]() Zo'n 7 weken later kwam ie in NL aan en mocht ik m ophalen ![]() ![]() ![]() Nu staat ie (gepoetst) te wachten op de TUV en RDW keuring zodat er eindelijk gereden mag worden. ![]() [ Bericht 34% gewijzigd door D. op 06-05-2005 14:20:40 ] | |
ThaFreak | vrijdag 6 mei 2005 @ 14:49 |
![]() | |
D. | vrijdag 6 mei 2005 @ 14:51 |
quote:mijn dank is groot ![]() | |
Pr0nXXX | vrijdag 6 mei 2005 @ 14:54 |
Die velgen zijn godsgruwelijk. Vervang hem door dezelfde velgen op het eerste kiekje. Dan is-ie weer tiptop. Geen dank. | |
Catch22- | vrijdag 6 mei 2005 @ 14:57 |
quote:gmta | |
hermandeperman | vrijdag 6 mei 2005 @ 14:57 |
en dan haalt hij mijn reactie weg ![]() maar D.Rose, wat een geile bak ![]() wat heeft dat nou ongeveer gekost allemaal ![]() | |
Anna-bella | vrijdag 6 mei 2005 @ 14:58 |
Zo hallo! Ziet er erg netjes uit zeg ![]() Ik vind de velgen btw ook wat minder.. Ik ben meer van de 5 (of een paar meer) spaaksvelgen ![]() | |
D. | vrijdag 6 mei 2005 @ 14:58 |
quote:Die velgen heb ik gratis weggegeven ![]() | |
D. | vrijdag 6 mei 2005 @ 14:59 |
quote:Ik moet nog de keuringen en BPM betalen en hoop in totaal net onder de 30K te blijven | |
Anna-bella | vrijdag 6 mei 2005 @ 14:59 |
quote:Die op de laatste foto staan? Wat zit er nu onder dan? | |
D. | vrijdag 6 mei 2005 @ 15:00 |
quote:Nee, die op de eerste foto staan ![]() | |
Pr0nXXX | vrijdag 6 mei 2005 @ 15:05 |
quote:Waarom? Waarom?! | |
Anna-bella | vrijdag 6 mei 2005 @ 15:07 |
quote:Jammer, ik vond die toch iets mooier. Maar het is natuurlijk jouw auto ![]() | |
yup | vrijdag 6 mei 2005 @ 15:08 |
Ik vind die Passat vele malen geiler ![]() ![]() Mooi wagentje die Vette... | |
Alexxxxx | vrijdag 6 mei 2005 @ 15:11 |
quote:Ik die Scania die achter die Passat staat ![]() | |
D. | vrijdag 6 mei 2005 @ 15:16 |
quote:omdat ik ze a) niet mooi vond (meer iets voor een BMW) b) de originele er op wilde | |
D. | vrijdag 6 mei 2005 @ 15:19 |
quote:daarom, en ik vind die andere mooier ![]() | |
Dr_Frickin_Evil | vrijdag 6 mei 2005 @ 15:20 |
Die velgen op de 1e foto passen echt ontzettend slecht op een corvette, dat ziet er werkelijk niet uit. Die er nu opzitten vind ik echt prima, zeer stoere wagen! | |
ook_gek | vrijdag 6 mei 2005 @ 15:22 |
super stakke bak ![]() ![]() Dat is gas geven en dan hoor jij een draai kolk op zeker ![]() | |
Klonk | vrijdag 6 mei 2005 @ 15:23 |
wat een godsgruwelijk geile bak ![]() automobiele porno ![]() | |
ook_gek | vrijdag 6 mei 2005 @ 15:24 |
nu kan je naar de maandelijkse US CAR meeting in loosduinen. Komen een kleine 200+ US bakken bij elkaar ![]() | |
D. | vrijdag 6 mei 2005 @ 15:42 |
quote:Klinkt goed ![]() | |
ook_gek | vrijdag 6 mei 2005 @ 15:48 |
quote:Zit er wel een open uitlaat systeem op? Want hij moet natuurlijk wel brullen he zo een US bak ![]() Kennis van me heeft een hele ouwe blazer. En als hij daar precies 7KM mee door een klein straatje rijd gaan alle auto alarmen af ![]() | |
D. | vrijdag 6 mei 2005 @ 16:07 |
quote:Geen open uitlaat. deze klinkt heel beschaafd, iets te beschaafd als je het mij vraagt, dus daar moet ik nog maar ff naar kijken.... | |
funkyskunkie | vrijdag 6 mei 2005 @ 16:10 |
Nice car ![]() Verkapt tvp-tje. | |
filewalker | vrijdag 6 mei 2005 @ 16:20 |
Vette bak man, mooie velgen trouwens! ![]() | |
BazzoS | vrijdag 6 mei 2005 @ 16:21 |
filmpjes wil ik ![]() | |
D. | vrijdag 6 mei 2005 @ 16:24 |
quote:kan er dadelijk wel 1 maken, maar alleen stilstaand ![]() | |
Catch22- | vrijdag 6 mei 2005 @ 16:26 |
quote:dat is waar. dacht zelf ook eerst al "BMW Honingraatvelgen" onder een vette? maar de huidige velgen vind ik niet bij de auto passen | |
funkyskunkie | vrijdag 6 mei 2005 @ 16:33 |
quote: ![]() Komt u maar ![]() | |
D. | vrijdag 6 mei 2005 @ 16:34 |
quote:Dat zijn toch echt de originele velgen, welliswaar verchroomd, maar wel origineel. | |
D. | vrijdag 6 mei 2005 @ 16:35 |
quote:zal dadelijk thuis ff kijken... | |
BazzoS | vrijdag 6 mei 2005 @ 16:39 |
ah mooi ![]() | |
funkyskunkie | vrijdag 6 mei 2005 @ 16:41 |
We wachten geduldig af ![]() Maar wat kost zo'n project nou? Niet perse die auto hoor, maar het verschepen enz, enz? Ben ernstig benieuwd ![]() | |
hermandeperman | vrijdag 6 mei 2005 @ 16:42 |
quote:je zou natuurlijk ook even het topic kunnen lezen ![]() | |
ook_gek | vrijdag 6 mei 2005 @ 16:53 |
quote:ik heb even gelezen voor je lui varken dat je bent ![]() Maar hij wilt het net onder de 30.000 gaan houden | |
pieter_pontiac | vrijdag 6 mei 2005 @ 17:00 |
Hele, hele brute bak! Wat kost het nou om 'm te verschepen vanuit de States? Want ik heb ook wat op het oog... | |
D-Industries | vrijdag 6 mei 2005 @ 17:05 |
Gave wagen man ! * kwijl kwijl * ![]() | |
pieter_pontiac | vrijdag 6 mei 2005 @ 17:55 |
Ik dacht dat je vorige week al op de openingsmeeting van Stingray '82 stond ![]() ![]() | |
InTrePidIvity | vrijdag 6 mei 2005 @ 18:05 |
![]() Die Corvette die voor die van jou staat vind ik persoonlijk vele malen mooier ![]() ![]() Maar desalniettemin een leuke wagen die je daar hebt staan ![]() | |
funkyskunkie | vrijdag 6 mei 2005 @ 18:14 |
quote:Mmmm ik heb er gewoon overheen gelezen ![]() Maar de foto's zijn ook stukken mooier als de tekst ![]() Absoluut een mooie bak, jammer dat ik iets mis (centjes), anders had ik het ook wel geweten ![]() | |
D. | vrijdag 6 mei 2005 @ 18:17 |
quote:Verschepen inclusief verzekering (vanaf Texas) was $2300 | |
D. | vrijdag 6 mei 2005 @ 18:20 |
quote:da's een 92'er, en da's 'paars' | |
D. | vrijdag 6 mei 2005 @ 18:21 |
quote:Dat mag je vinden hoor ![]() Ik deel die mening natuurlijk niet ![]() | |
Fugie | vrijdag 6 mei 2005 @ 18:30 |
vette auto hoor ![]() | |
D. | vrijdag 6 mei 2005 @ 18:35 |
wat geluid (met beeld) geen top kwaliteit, maar geeft een indruk http://rapidshare.de/files/1608264/Afbeelding_087.avi.html en er gelijk nog maar een fotootje bij gemaakt ![]() [ Bericht 26% gewijzigd door D. op 06-05-2005 18:53:44 ] | |
liquid-orange | vrijdag 6 mei 2005 @ 19:02 |
Erg mooie auto. Daar ga je vast niet elke dag naar in werk rijden, want dan mag er wel een aanhangwagentje met een tank bezine erop achter hangen. | |
D. | vrijdag 6 mei 2005 @ 19:14 |
quote:Klopt ![]() Is een 'mooi weer auto', en het werk is maar 1 minuut rijden, dus da's niet goed voor een auto. | |
pieter_pontiac | vrijdag 6 mei 2005 @ 20:27 |
quote:Ah, op de bovenste foto's lijkt de jouwe ook wel paars, maar hij is dus zwart. | |
D. | vrijdag 6 mei 2005 @ 20:45 |
quote:yep, black on black ![]() | |
Jofunu-kun | vrijdag 6 mei 2005 @ 20:57 |
D.Rose, waar is die loods waar ie in aan is gekomen? Dat shirtje van die man komt me heel erg bekent voor (Staat er iets van Sluyter Logistics op?) | |
D. | vrijdag 6 mei 2005 @ 21:00 |
quote:Marlog in Klundert | |
Jofunu-kun | vrijdag 6 mei 2005 @ 21:01 |
Geen Sluyter dus.. Wel stoere bak! Wanneer zijn de keuringen? | |
D. | vrijdag 6 mei 2005 @ 21:08 |
quote:da's nog onbekend ![]() Wanneer de TUV is hoor ik als het goed is maandag. Daarna kan ie naar de RDW | |
Jofunu-kun | vrijdag 6 mei 2005 @ 21:11 |
Dat wachten duurt altijd zo allejezus lang he.. Dat "rijklaar maken" van dealers hier in NL vind ik ook zoiets overbodigs, ik koop een auto, kan ik eerst nog 1 of als je pech hebt 2 tot 3 weken wachten tot ie zou kunnen rijden! | |
D. | vrijdag 6 mei 2005 @ 21:25 |
quote:tja ach, hopelijk is het snel achter de rug. Nog voor de zomer echt begint als het zou kunnen. | |
pieter_pontiac | vrijdag 6 mei 2005 @ 21:55 |
Waarom trouwens ook TUV en niet alleen RDW? Wat heb je nou met die Duitsers te schaften? | |
D. | vrijdag 6 mei 2005 @ 21:57 |
quote:Dit model is officieel niet in NL verkocht en heeft dus geen typegoedkeuring. Moet daarom via de TUV, waarna de RDW slecht formaliteit is. | |
Woodbridge | vrijdag 6 mei 2005 @ 22:53 |
quote:En geheel terecht ![]() | |
Tjabbo | zaterdag 7 mei 2005 @ 08:29 |
Hey mooie auto joh! maar dat had ik al een gezegd ![]() Ik las iets over uitlaten en te stil en zo. Heb je plannen? of nog niets concreets? Ik kan me voorstellen dat je eerst gewoon lekker wilt toeren nu hij stock is, maar dat je later toch 'meer' wilt. ![]() | |
DaMook | zaterdag 7 mei 2005 @ 08:30 |
quote:Wat hij zegt ![]() | |
D. | zaterdag 7 mei 2005 @ 08:36 |
quote:idd Een uitlaat vervang ik pas wanneer deze aan vervanging toe is (tenminste, zo denk ik er nu over) Er schijnen wat 'aanpassingen' te zijn je bestaande uitlaat 'sportiever' te laten klinken, maar daar heb ik me nog niet zo in verdiept. | |
yup | zaterdag 7 mei 2005 @ 10:34 |
Dit is alleen een serieuze vraag: Waarom geen ZR-1 gekocht ipv zo een LT-4? | |
CiQNiZ | zaterdag 7 mei 2005 @ 10:36 |
D.Rose: respect... ![]() ![]() in ieder geval, veel succes ermee ![]() | |
CiQNiZ | zaterdag 7 mei 2005 @ 10:37 |
quote:¤? | |
erik-de-perik | zaterdag 7 mei 2005 @ 11:15 |
via welk bedrijf heb je die auto ingekocht, wil ooit nog een oude ford mustang importeren... | |
jochem8 | zaterdag 7 mei 2005 @ 11:36 |
Mooi filmpje. Binnenkort een filmpje van jou, rijdend? | |
D. | zaterdag 7 mei 2005 @ 11:49 |
quote:Een Z (die aan mijn eisen voldoet) om in te voeren meer dan ¤20K duurder en 2x zo duur in onderhoud. Van de LT-4 zijn er minder gebouwd dan de LT-5 (ZR-1 motor) Ook is de Z maar tot 95 gebouwd, dus deze is nieuwer. ![]() | |
D. | zaterdag 7 mei 2005 @ 11:52 |
quote:Ik heb m 'gewoon' bij een Corvette-handelaar gekocht. Zij hebben voor mij het vervoer geregeld. Vervoersbedrijf is Schumacher Cargo | |
D. | zaterdag 7 mei 2005 @ 11:53 |
quote:Wellicht ![]() Maar dan met de filmcamera, niet het fototoestel ![]() | |
Stuart | zondag 8 mei 2005 @ 12:16 |
Hoop geld voor een auto van 9 jaar oud ![]() | |
FLipKick | zondag 8 mei 2005 @ 13:00 |
quote:Ook een hoop auto ![]() | |
NiGeLaToR | zondag 8 mei 2005 @ 15:38 |
Je wilt wat.. of niet.. en dan kost 't een paar centen. Maar ik denk dat dat niet boeit als je gewoon die auto wilt. Klaar als een klontje. ![]() | |
Tjabbo | zondag 8 mei 2005 @ 16:21 |
quote:Precies. En voor veel mensen zal een dergelijke auto een droom blijven. | |
GWD | zondag 8 mei 2005 @ 16:34 |
Zeer mooie wagen, hoop dat je er veel plezier mee gaat beleven, dat zou ik iig wel doen als het mijn bezit was ![]() (en ik zou hem uitrusten met 2 leuke turbo's ![]() | |
D. | zondag 8 mei 2005 @ 16:35 |
quote:juist Ik wilde deze auto, en moest het prijskaartje betalen. Voor hetzelfde geld koop je een 'saaie' middenklasser, maar die is over 10 tot 15 jaar afgeschreven, terwijl de Vette nu nauwelijks nog in waarde zal dalen, en op den duur waarschijnlijk (net als alle voorgaande Vette's) meer waard zal worden. | |
CiQNiZ | zondag 8 mei 2005 @ 23:04 |
quote:als je tegen die tijd al geen C5 hebt natuurlijk ![]() | |
D. | zondag 8 mei 2005 @ 23:05 |
quote:die zal ik nooit hebben, die vind ik niet zo mooi ![]() | |
CiQNiZ | zondag 8 mei 2005 @ 23:11 |
quote:zo dacht ik altijd over de C4... ik zou dan eerder een C3 of C5 nemen... maar nu vind ik de C4 ook een supergeile bak... Een C5 is nog zo lelijk niet hoor ![]() | |
D. | zondag 8 mei 2005 @ 23:15 |
quote:Tja, smaken verschillen. Maar als ik een C5 had gewild had ik geen C4 gekocht natuurlijk ![]() | |
CiQNiZ | zondag 8 mei 2005 @ 23:26 |
quote:Ligt er natuurlijk ook aan wat je budget is ![]() Maar vooralsnog, je bak is vet... Ruilen tegen een Jetta uit '88? ![]() | |
D. | zondag 8 mei 2005 @ 23:31 |
quote:uhhh....nee ![]() Ik had niet zozeer een budget waar ik een auto bijzocht. Ik had een auto de ik moest hebben, ongeacht de prijs. Als ie duurder was geweest had ik m ook gekocht, alleen misschien niet nu al. | |
StefanP | maandag 9 mei 2005 @ 04:49 |
![]() Was je niet bang dat het toch niet was wat je zocht of dat je werd afgezet? Je bent er nl. toch niet heengevlogen om hem te bekijken? Is ie in een container vervoerd? Geen schade of krassen? Hoe ging het in z'n werk toen hij hier was, moest je veel regelen in de haven, kon je hem gewoon je trailer oprijden toen hij het schip/de container uit was? | |
D. | maandag 9 mei 2005 @ 08:15 |
quote:Ben er niet heengevlogen nee. Het bedrijf waar ik hem kocht heeft een goede naam en ik heb een monteur gevonden die hem vooraf voor mij heeft nagekeken. Hij is in een container vervoerd ja, en heeft geen schade opgelopen tijdens de reis. Hoefde bij het ophalen niets te regelen. Dat werd gedaan. Schip kwam op vrijdags aan en kon 'm de donderdag daarop ophalen. Invoerrechten en btw had ik vooraf al overgemaakt. | |
t0n | maandag 9 mei 2005 @ 08:55 |
Nette bak man, al die knoppies op 't dash... ![]() Btw, voor 'n leuk uitlaatje, www.uitlaten.com (EPS te hogezand, custom made.) ![]() [ Bericht 15% gewijzigd door t0n op 09-05-2005 08:56:57 (pic erbij.) ] | |
D. | maandag 9 mei 2005 @ 09:07 |
quote:Adres is bekend ![]() | |
BrauN | maandag 9 mei 2005 @ 10:17 |
Tering, ik krijg een spontane staander van die bak van je. ![]() Mooi ding. ![]() | |
D. | maandag 9 mei 2005 @ 10:54 |
quote:zolang je m maar niet vies maakt ![]() | |
ChRoNiC | dinsdag 10 mei 2005 @ 21:26 |
Zo dat geluid is vette man ![]() Mooie wagen! IK hoop dat ie snel gekeurd is. Al een keer op de weg gereden ermee trouwens?? | |
D. | dinsdag 10 mei 2005 @ 21:51 |
quote:Yep Heb m zo'n 6 kilometer van huis van de ambulance afgereden (lage auto, dus hoge afrit nodig) en toen naar huis gereden. | |
Tjabbo | dinsdag 10 mei 2005 @ 22:42 |
boefje! In de buurt niet stiekem nog ff gereden? ![]() ik zou me haast niet in kunnen houden. | |
Mikkie | dinsdag 10 mei 2005 @ 22:51 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:39:24 ] | |
pieter_pontiac | dinsdag 10 mei 2005 @ 22:54 |
quote:Ik vind de C5 (hardtop) juist veel bruter dan de C4, mits het gaat om de Amerikaanse uitvoeribng en dus niet die Europese verklote uitvoering ![]() C6 vind ik daarentegen weer om te janken. ![]() ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door pieter_pontiac op 10-05-2005 22:59:56 ] | |
Eliminator20 | dinsdag 10 mei 2005 @ 23:03 |
Misschien een stom vraagje... Aangezien de auto uit de States komt, ga ik ervan uit dat je teller mph aangeeft. Is het mogelijk je teller te veranderen in kmh aangezien ie electronisch is? Zo ja, zou je het willen? | |
D. | dinsdag 10 mei 2005 @ 23:07 |
quote:maar goed dat smaken verschillen ![]() | |
D. | dinsdag 10 mei 2005 @ 23:08 |
quote:met één druk op de knop schakel je om ![]() | |
Spyronius | dinsdag 10 mei 2005 @ 23:11 |
quote:Nou weet ik niet tot hoever de mijlen teller loopt, maar lijkt me lastig als je ineens meer km/u rijdt dan het aantal mijlen ![]() | |
D. | dinsdag 10 mei 2005 @ 23:19 |
quote:Teller is digitaal, dus loopt gewoon door ![]() En hij blijft gewoon op km/u staan ![]() | |
Tjabbo | woensdag 11 mei 2005 @ 09:20 |
Handig systeem! | |
Spyronius | woensdag 11 mei 2005 @ 10:08 |
quote:Ah kijk dat is ideaal, toen m'n pa en ik in de VS waren hadden we een buick Le Sabre als huurauto en die kon je ook omzetten met een knopje alleen die mijlen teller ging maar tot 100 mph, dus ja als je hem dan op km/u zette dan liep hij soms de teller uit ![]() Maar verder gave bak, al vind ik persoonlijk de c5 mooier, maarja zolang jij hem maar mooi vind en daar gaat 't om. | |
Mikkie | woensdag 11 mei 2005 @ 10:47 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:39:25 ] | |
D. | woensdag 11 mei 2005 @ 10:53 |
quote:Precies ![]() Ik heb de, voor mij, mooiste auto ter wereld. ![]() | |
D. | woensdag 11 mei 2005 @ 11:02 |
quote:zeg, niet off-topic gaan he ![]() | |
Mikkie | woensdag 11 mei 2005 @ 11:05 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:39:25 ] | |
D. | dinsdag 17 mei 2005 @ 12:22 |
mendere moet zijn mindere ![]() | |
TGT | dinsdag 17 mei 2005 @ 14:24 |
Wat staat zo'n wagen toch hoog op de poten zeg.. Ik heb het amerikaanse sportwagenconcept nooit begrepen.. Grote motor met relatief weinig PK, Zwalkvering.. Wel mooi model verder hoor. En t zal ook vast flink vooruit gaan. Ik zou echter ergens een sportonderstel vandaan halen.. Op de buik dat ding.. Wat heb je met die BBS-en gedaan?(oei ik lees net dat je ze weg hebt gegeven ![]() ![]() | |
D. | dinsdag 17 mei 2005 @ 14:51 |
quote:Zwalkvering zou ik het niet willen noemen. Hij heeft een verstelbaar onderstel (3 standen: normal, sport, performance) 0-100 onder de 5 seconden is snel genoeg, sneller dan de nieuwe Porsche ![]() Verlagingsset (1 inch) is besteld. | |
TGT | woensdag 18 mei 2005 @ 09:47 |
quote:Werkt dat op lucht? Wel netjes dat je de wagen nog lager legt.. Is die verlagingsset origineel? | |
D. | woensdag 18 mei 2005 @ 10:54 |
quote:Op lucht ja. Set is niet origineel GM, wel speciaal voor de C4 | |
RoyVi | woensdag 18 mei 2005 @ 14:50 |
Wel vette bak | |
Corona1972 | woensdag 18 mei 2005 @ 17:14 |
quote:Nah,geef mij dan maar de C1 of de C2,en dan het leifst de C2,die is echt mooi!! deze dus ![]() ![]() ![]() 1966 Chevrolet Corvette Stingray, Maroon/Black Leather, 15890 Miles Numbers matching 427/425hp 4-speed transmission with factory side pipes and knockoffs. AM/FM stereo. This car is in immaculate condition throughout with only 15,890 miles. An American icon and the original sportscar. This is your chance to own a piece of American History. All reasonable offers considered. Please contact Alan for more information nog te koop ook ![]() of deze,de eerste corvette ![]() [ Bericht 8% gewijzigd door Corona1972 op 18-05-2005 17:20:20 ] | |
D. | woensdag 18 mei 2005 @ 20:09 |
en nu weer on-topic ![]() ![]() | |
TGT | donderdag 19 mei 2005 @ 10:04 |
quote: ![]() | |
D. | donderdag 19 mei 2005 @ 11:40 |
quote:uiteraard. Zal echter nog wel ff duren | |
TGT | vrijdag 20 mei 2005 @ 13:47 |
quote:Hoe lang moet je erop wachten dan? Onderdelen voor deze auto's hebben natuurlijk een lange levertijd. | |
D. | vrijdag 20 mei 2005 @ 13:48 |
quote:het onderdeel nog zo'n 2 weken, maar wil m eerst op kenteken hebben voor ik m ga 'verbouwen'. | |
Sandertje21 | vrijdag 20 mei 2005 @ 21:39 |
De foto's in de OP doen het niet? ![]() | |
D. | vrijdag 20 mei 2005 @ 21:53 |
quote:bij mij wel ![]() wellicht heeft photobucket kuren ![]() | |
Sandertje21 | zaterdag 21 mei 2005 @ 00:12 |
quote:Nu doen ze het idd wel. ![]() | |
D. | zaterdag 21 mei 2005 @ 00:14 |
quote:yeah ![]() | |
Oblivion | maandag 20 juni 2005 @ 09:42 |
![]() ![]() ![]() ![]() Gefeliciteerd!!! Mooie bak hoor... ![]() Hmmmm corvette...alleen de naam al.... ![]() | |
D. | maandag 20 juni 2005 @ 09:54 |
quote:ja dank je ![]() nu nog een kenteken ![]() | |
Tjabbo | maandag 20 juni 2005 @ 15:56 |
quote:gaat er iets niet goed met het aanvragen van het kenteken? (of het keuren?) | |
ThaFreak | maandag 20 juni 2005 @ 16:10 |
quote:[offtopic] karbo [/offtopic] | |
D. | maandag 20 juni 2005 @ 16:36 |
quote:zeg, on-topic blijven he ![]() | |
D. | maandag 20 juni 2005 @ 16:38 |
quote:RDW wil m niet goedkeuren omdat ie geen typegoedkeuring heeft. Volgende week gaat ie naar de TUV keuring, waarna ie deze typegoekeuring wel heeft en de RDW hem ook goed zal keuren. | |
Golf | maandag 20 juni 2005 @ 16:51 |
Jezus, wat een ubergave bak zeg! ![]() | |
D. | maandag 20 juni 2005 @ 17:29 |
quote:sparen doet ook wonderen ![]() | |
Tjabbo | maandag 25 juli 2005 @ 20:06 |
hoe staat het er mee? Is alles al in orde? en zo ja, hoe bevalt de auto? | |
qu63 | maandag 25 juli 2005 @ 20:09 |
quote:hoelang spaar je ervoor dan ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 25 juli 2005 @ 22:50 |
![]() | |
D. | dinsdag 26 juli 2005 @ 09:55 |
quote:Nog niet in orde ![]() Afgekeurd voor de TUV omdat er een scheurtje in een bladveer zat, en de banden, waar nog voldoende profiel op zat, te droog werden bevonden. (waren de originele banden) Spul is besteld | |
D. | dinsdag 26 juli 2005 @ 09:58 |
quote:altijd te lang ![]() Zo'n 4 jaar actief ![]() | |
n00cL30n | dinsdag 26 juli 2005 @ 11:27 |
quote:De eigenaar van die 'oude' Corvette is een oude buurman van me. ![]() Maareuh.. Nais kar! ![]() [ Bericht 5% gewijzigd door n00cL30n op 26-07-2005 11:29:41 (nais!) ] | |
errorken | dinsdag 26 juli 2005 @ 14:52 |
Vette bak. Volgens mij waren die velgen perfect als ze niet verchroomd waren... Nu steken ze gewoon iets te fel af bij de wagen | |
Eliminator20 | dinsdag 26 juli 2005 @ 15:01 |
Er is er een kans dat we je spotten bij de PTA meet? | |
riceboy | dinsdag 26 juli 2005 @ 15:04 |
Echt jonge wat een gigantise vette wagen! wauw zeg ~ ![]() | |
D. | dinsdag 26 juli 2005 @ 17:16 |
quote:Nog geen plannen in die richting, maar wie weet.... | |
Youp | dinsdag 26 juli 2005 @ 17:22 |
hey D.Rose heb je al eens overwogen je ontsteking aan te laten passen op de nederlandse benzine met meer octaan? bij sommige amerikanen gaat dat... meer vermogen, minder verbruik ![]() | |
D. | dinsdag 26 juli 2005 @ 17:30 |
quote:Nog nooit van gehoord ![]() Misschien wel intressant om eens uit te zoeken | |
Youp | dinsdag 26 juli 2005 @ 17:32 |
quote:http://users.knoware.nl/users/veldman/frans/dutch/w200mod.htm vervroegingscurve aanpassen... maar ik gok dat bij jouw auto alles wel al electronisch geregeld is waardoor het wat moeilijker wordt... of je zou m moeten chippen ofzo ![]() | |
D. | dinsdag 26 juli 2005 @ 17:35 |
quote:Ik heb niet echt te klagen over het vermogen, tussen de 330 en 400 pk en 0/100 onder de 5 sec is snel genoeg ![]() voorlopig ![]() | |
_Led_ | dinsdag 26 juli 2005 @ 17:41 |
Supervette bak, ik krijg Knightrider flashbacks ![]() | |
D. | dinsdag 26 juli 2005 @ 17:42 |
quote:da's een Pontiac ![]() | |
Youp | dinsdag 26 juli 2005 @ 17:46 |
quote:maar het verbruik misschien wel ![]() | |
Youp | dinsdag 26 juli 2005 @ 17:46 |
quote:en wat voor een ![]() | |
_Led_ | dinsdag 26 juli 2005 @ 17:50 |
quote:Ja nouja ik bedoel het niet lullig ofzo hoor, deze auto is ook best leuk en ik snap best dat ie niet zo veel geld heeft ![]() | |
Youp | dinsdag 26 juli 2005 @ 17:53 |
quote:die dingen zijn momenteel net niks waard ![]() ![]() -edit- de 'vette van TS is 10x vetter ![]() | |
_Led_ | dinsdag 26 juli 2005 @ 17:55 |
met rooie lampies zou ie al een stuk koeler zijn ![]() | |
D. | dinsdag 26 juli 2005 @ 17:55 |
quote:Zo'n Pontiac is 5x zo goedkoop ![]() | |
_Led_ | dinsdag 26 juli 2005 @ 18:00 |
Naja je kunt natuurlijk gewoon zo beginnen en dan doorsparen he ![]() | |
FCDB | dinsdag 26 juli 2005 @ 18:31 |
quote:Dus? Mij lijkt dan die Pontiac (wel de T/A, '83) intressanter omdat ik em 5x zo mooi/vet/stoer/dik/dol/gaaf/kicken vind en dan ook nog es goedkoper... wat wil je nog meer..? | |
D. | dinsdag 26 juli 2005 @ 18:44 |
quote:Zeg, kunnen we nog verder off-topic Ik heb niets tegen de Pontiac Ik reageerde alleen omdat er werd gezegd dat ik de Corvette wel zou hebben omdat ik geen Pontiac kan betalen | |
Tjabbo | zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:42 |
quote: | |
D. | zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:53 |
quote:planning is week 34 TUV week 35 RDW | |
Geqxon | maandag 15 augustus 2005 @ 03:02 |
Corvette: The American Dream ![]() ![]() Pontiac: Knightrider ![]() ![]() | |
D. | maandag 5 september 2005 @ 12:53 |
update: goedgekeurd ![]() | |
Hugster | maandag 5 september 2005 @ 13:06 |
gefeli ![]() al helemaal op kenteken en ready to go? ![]() | |
Tjabbo | maandag 5 september 2005 @ 13:15 |
Mooi werk! Wanneer mag je ermee rijden? of heb je de platen al? | |
D. | maandag 5 september 2005 @ 14:40 |
gelijk na de keuring netjes BPM afgedragen en nu zal over 3 of 4 dagen het kentekenbewijs op de deurmat vallen waarna ik dus platen kan laten maken. Voor vandaag had ik mijn 1dags-kenteken, dus wat rondjes rijden hier in de buurt kan natuurlijk. | |
_Led_ | maandag 5 september 2005 @ 15:02 |
heb je nou al zo'n rood "woei-oei" lampje aan de voorkant (zoals Kitt) ? | |
Geqxon | maandag 5 september 2005 @ 15:07 |
Het is geen pontiac ![]() | |
Hugster | maandag 5 september 2005 @ 15:09 |
quote:gast... ![]() | |
ook_gek | maandag 5 september 2005 @ 15:17 |
quote:volgens mij loopt er een woei-woei lampje door je hoofd ergens ![]() | |
D. | donderdag 22 september 2005 @ 15:44 |
omdat ik het aan sommige beloofd had, hier wat fotootjes nu ie 'klaar' is![]() ![]() ![]() | |
Klonk | donderdag 22 september 2005 @ 15:45 |
automobiele porno ![]() | |
Kiteless | donderdag 22 september 2005 @ 15:46 |
offtopic [ Bericht 91% gewijzigd door Tjabbo op 22-09-2005 22:44:52 ] | |
qu63 | donderdag 22 september 2005 @ 15:52 |
geen nummerplaat voor? | |
D. | donderdag 22 september 2005 @ 15:55 |
quote:off-topic ![]() maar nee, kitt had een T-roof (2 uitneembare dakpanelen met dus een middenbalk) voorbeeldje http://www.pontiacpower.net/pictures/79tata03h.jpg | |
D. | donderdag 22 september 2005 @ 15:57 |
quote:jawel, onder de neus | |
qu63 | donderdag 22 september 2005 @ 16:03 |
quote:ik zag de ruimte er wel voor, maar ik zag daa rgeen plaatje ![]() | |
Sjoewe | donderdag 22 september 2005 @ 16:10 |
quote:Wow ![]() | |
D. | donderdag 22 september 2005 @ 16:11 |
quote:nee, da's zonde, zo'n lelijke plaat op de neus, vandaar dat ie op de onderspoiler zit | |
qu63 | donderdag 22 september 2005 @ 16:15 |
quote:aha! | |
PeuRac | donderdag 22 september 2005 @ 17:19 |
Moet je bij de APK wel ff verplaatsen ![]() deden ze bij de Jaguar garage waar ik werkte ook altijd bij XK(R)'s, de nummerplaat aan de voorkant werd zo gemonteerd dat je van voren niet geflitst kunt worden, maar voor de APK mocht dat niet. | |
Dr_Frickin_Evil | donderdag 22 september 2005 @ 20:59 |
Wat een supervette auto! Die velgen passen er echt ontzettend goed bij! | |
Tjabbo | donderdag 22 september 2005 @ 22:45 |
Mooi man! Heb je al veel bekijks (gehad) ? | |
Fiets-toeter | donderdag 22 september 2005 @ 23:18 |
stoere bak ![]() | |
D. | donderdag 22 september 2005 @ 23:42 |
quote:Natuurlijk een hoop vrienden en kennisen. Wat 'onbekenden' betreft: vooral kinderen zeggen dat ze m mooi vinden, volwassenen spreken zich niet zo snel uit, die denken vooral. Of het allemaal positieve gedachtes zijn die ze er bij hebben weet ik niet. Zal er ook niet wakker van liggen als het niet zo is. | |
Tjabbo | donderdag 22 september 2005 @ 23:53 |
quote:Kids reageren altijd het spontaanst. leuk is dat! En de meeste ouderen die niets zeggen zijn alleen maar jaloers. Als je in zo'n ding rondracet dan krijg je dat al snel. ![]() | |
BazzoS | vrijdag 23 september 2005 @ 17:03 |
quote:Of ze kijken je aan omdat 't ding teveel geluid ( ![]() ![]() | |
D. | vrijdag 23 september 2005 @ 17:29 |
quote:Dat doet ie (nog) niet ![]() | |
Kiteless | maandag 26 september 2005 @ 11:03 |
quote:Ik denk dat veel ouderen Knightrider ook nooit gezien hebben ![]() | |
Tjabbo | maandag 26 september 2005 @ 11:10 |
quote:Doe nou es niet. De grap is echt niet leuk meer. | |
Toewan | maandag 26 september 2005 @ 12:17 |
Echt een mooie auto, alleen vind ik het jammer dat die ZR1 (?) velgen zijn gepolijst, mat vind ik ze mooier. Maar het is ZEKER wel beter dan die BBS'en die er eerst onder zaten, die horen niet onder een Corvette. Nu hopen dat de benzineprijzen weer eens gaan dalen, want er zal een kleine draaikolk in die tank zitten vrees ik. | |
D. | maandag 26 september 2005 @ 13:28 |
quote:Deze zijn niet ZR-1, en niet gepolijst maar chrome. Wanneer je 'zuinig' rijdt kun je best 1 op 11/12 halen ![]() | |
FunnyName | maandag 26 september 2005 @ 13:52 |
quote:Volgens mij redt je dat nooit. Die enorme 8-cylinders zuipen als een melijer en die giga banden, hoog gewicht en matige Cw-waarde helpen ook niet echt .. Hoeveel was je nou in totaal kwijt, dus koop, vervoer, keuring en import? (als ik vragen mag natuurlijk) | |
D. | maandag 26 september 2005 @ 14:21 |
quote:de boordcomputer zegt van wel ![]() quote:Alles bij elkaar, en dan moet ik gokken want ik heb nog geen totaalplaatje gemaakt, net iets boven de ¤30.000 | |
FunnyName | maandag 26 september 2005 @ 14:49 |
Lekker exclusief ding, veel plezeier ermee. PS ik zou de boardcomputer niet al te snel voor waar aannemen, ff een keer je dagteller op nul zetten en bij de volgende keer tanken het aantal kilometers afzetten tegen het aantal liters .. | |
Geqxon | maandag 26 september 2005 @ 14:54 |
Zeg, als je een drempel neemt he, kraakt de vering dan ook zo lekker? | |
FunnyName | maandag 26 september 2005 @ 15:18 |
quote:Specs. volgens autoweek: PRESTATIES topsnelheid 254 km/h acceleratie 0-100 km/h 5,7 s verbruik binnen b.k. - l/100km verbruik buiten b.k. - l/100km verbruik gecombineerd 11,4 l/100km CO2 uitstoot - g/km Bijna zes zes seconden, of mis ik nou wat? (Let ook even op het verbruik..) | |
M5 | maandag 26 september 2005 @ 15:25 |
'96 Corvette LT4 specs | |
Hugster | maandag 26 september 2005 @ 15:36 |
Fuel consumption is niet ingevuld ![]() | |
D. | maandag 26 september 2005 @ 17:40 |
quote:de specs die je geeft zijn van de LT-1 motor dit is iets betrouwbaarder ![]() | |
D. | maandag 26 september 2005 @ 17:45 |
quote:Ik had het dan ook over zo zuinig mogelijk rijden, dus 70 in de 6 bij wijze van spreken. Uiteraard maak ik graag wat toeren om het potentieel van de auto te beleven | |
D. | maandag 26 september 2005 @ 17:49 |
quote:nee hoor, geen enkel kraakje | |
Geqxon | maandag 26 september 2005 @ 18:42 |
Mmm okay. Ik zat laatst in een C5 (of C4, dat durf ik niet zeker te zeggen), en die zat echt een forse partij te kraken bij drempels ![]() | |
Toewan | maandag 26 september 2005 @ 21:59 |
quote:Dat wordt poetsen !! ![]() | |
BaraCuda | zondag 9 oktober 2005 @ 12:56 |
Gave bak man! En ben je van plan nog ooit eens een auto te importeren na al dat gezeik wat je hebt gehad met de keuringen? ![]() | |
D. | zondag 9 oktober 2005 @ 14:08 |
quote:Nog geen plannen, maar mocht ik het weer doen dan kies ik voor een auto die al wel een typegoedkeuring heeft ![]() | |
_Led_ | zondag 9 oktober 2005 @ 21:15 |
weg [ Bericht 98% gewijzigd door Tjabbo op 16-10-2005 10:18:56 (weer kinghtrider. niet leuk meer) ] | |
yup | zondag 9 oktober 2005 @ 22:10 |
Wanneer ruil je dat in voor een C6 Z06 ![]() | |
D. | zondag 9 oktober 2005 @ 22:11 |
quote:Wellicht over een jaar of 8 ![]() | |
Opa_vertelt | zondag 16 oktober 2005 @ 01:15 |
quote:Open je eigen topic over knight rider ofzo, en loop niet hier te zieken. | |
Tjabbo | zondag 16 oktober 2005 @ 10:20 |
quote:+1. Elke volgende leuk bedoelde opmerking over knightrider gaat door de shredder | |
Opa_vertelt | zondag 16 oktober 2005 @ 16:33 |
quote:Waarvoor dank ![]() @ TS: omfg ![]() | |
D. | zondag 16 oktober 2005 @ 19:32 |
quote:dank je ![]() vandaag met meetapparatuur mijn 0-60mph tijd gemeten 5.66 sec. Beetje wielspin en iets te vroeg geschakeld, dus dat doen we volgende keer beter | |
yup | zondag 16 oktober 2005 @ 19:36 |
Dat is snel :/ Damn | |
Opa_vertelt | zondag 16 oktober 2005 @ 21:57 |
quote:Al op de dyno geweest? | |
D. | zondag 16 oktober 2005 @ 22:01 |
quote:nope, afspraak voor 5 november | |
Opa_vertelt | zondag 16 oktober 2005 @ 22:31 |
quote:Vergeet je video/foto-cam niet ![]() | |
One_conundrum | zondag 16 oktober 2005 @ 22:42 |
quote:Na het starten hoor je aan het eind gelijk het Low-Fuel geluid al... | |
D. | zondag 16 oktober 2005 @ 22:46 |
quote:De DV cam ligt bij de reparateur. Hopelijk is ie op tijd klaar ![]() | |
BMXBas | dinsdag 1 november 2005 @ 14:44 |
*spam* optiefen ![]() [ Bericht 77% gewijzigd door Tjabbo op 01-11-2005 15:48:45 ] | |
Tjabbo | dinsdag 1 november 2005 @ 15:49 |
quote:Verkeerde knopje. quote ipv edit knopjes ![]() | |
qu63 | dinsdag 1 november 2005 @ 15:50 |
quote:verwijder zijn post dan ook ![]() | |
D. | zaterdag 5 november 2005 @ 16:59 |
vandaag dyno gehad 300,16 pk op de achterwielen (da's 375 pk op de motor) en 409.45 torque ik ben tevreden ![]() | |
qu63 | zaterdag 5 november 2005 @ 17:07 |
quote:heb je ook filmpjes/foto's? | |
D. | zaterdag 5 november 2005 @ 17:12 |
quote:van mijn auto heb ik alleen maar filmpjes, misschien heeft iemand anders (we waren met 6 man) wel foto's. Als ik die nog krijg post ik ze wel. | |
qu63 | zaterdag 5 november 2005 @ 17:13 |
quote:ok! ![]() filmpjes posten mag ook ![]() | |
D. | zaterdag 5 november 2005 @ 17:18 |
quote:dan moet ik eerst eens kijken hoe die software van de digicam werkt ![]() | |
Jaguarized | zondag 6 november 2005 @ 13:57 |
375pk ![]() | |
D. | zondag 6 november 2005 @ 14:09 |
quote:da's toch wel voldoende zou ik zegen ![]() | |
Jaguarized | zondag 6 november 2005 @ 14:10 |
quote:Dat is maar 25 pk minder dan een M5 uit 2000. ![]() | |
D. | zondag 13 november 2005 @ 00:26 |
![]() | |
Jaguarized | zondag 13 november 2005 @ 00:31 |
Nice ![]() | |
D. | zondag 13 november 2005 @ 01:40 |
quote:@Jag: dat is die gast die daar werkt ![]() | |
Jaguarized | zondag 13 november 2005 @ 01:41 |
quote:Ik dacht even serieus dat jij dat was. ![]() | |
D. | zondag 13 november 2005 @ 01:42 |
quote:die indruk kreeg ik ja ![]() Ik ben degene met de camera ![]() | |
Tjabbo | zondag 13 november 2005 @ 12:08 |
quote:Dat is bij benadering. Je weet dat nooit zeker. Waarom niet gewoon zeggen dat je 300rwhp hebt? Dat is een veel eerlijker getal, en de meeste liefhebbers hebben liever dat getal dan een veel hoger aantal. rwhp's = alles crank hp's = mickey mouse pk's. | |
D. | zondag 13 november 2005 @ 12:13 |
quote:ik meld allebei omdat veel mensen het verschil niet weten, en ze in autobladen eigenlijk altijd het laatste gebruiken ![]() | |
Tjabbo | zondag 13 november 2005 @ 13:46 |
quote:Het blijft onbetrouwbaar. Misschien heb jij wel 500pk aan de krukas, maar krijg je er 'maar' 300 aan de weg. Wie zal het zeggen, het blijft gokwerk waar niemand wat aan heeft. ![]() Oh, ik had nog niet gezegd dat ik 300pk een erg net getal vind! Mooi hoor, ik hoop dat mijn auto volgend jaar ook rond die getallen gaat uitpoepen. ![]() | |
D. | zondag 13 november 2005 @ 14:19 |
quote:klopt, ik ben ook slecht uitgegaan van wat die kerele bij dat bedrijf vertelde quote:Dank je, ben er zelf ook niet ontevreden mee | |
FunnyName | maandag 14 november 2005 @ 07:01 |
quote:Volgens mij liggen de verlies percentages (afhankelijk van type aandrijving) tussen redelijk beperkte waarden. Als dit niet zo is, verlies je ergens vermogen, wat eigenlijk nergens anders naar toe kan gaan dan de wielen. Dus het is inderdaad niet exact, maar honderden PK's kan het nooit schelen volgens mij. | |
D. | maandag 14 november 2005 @ 08:22 |
quote:Zoals ik al aangaf, de mensen van de Dyno hadden het over 20% verlies. | |
Tjabbo | maandag 14 november 2005 @ 08:44 |
Het was ook een extreem voorbeeld om mijn punt te benadrukken. 20% is een redelijk acceptabel aantal. ![]() | |
yup | maandag 14 november 2005 @ 08:47 |
300 pktjes aan de wielen. Wat doet een E46 M3 bijv. ![]() ![]() Iig wel indrukwekkend ![]() | |
D. | maandag 14 november 2005 @ 10:58 |
quote:Volgens een E46 forum rond de 270/280 | |
yup | maandag 14 november 2005 @ 11:48 |
Hmmm ok, maar dat is wel een 3.2 liter 6 inlijn ipv een 5.7 V8 ![]() Heb je geen betere foto van de achterkant bij de weg ? | |
D. | maandag 14 november 2005 @ 11:58 |
quote:zal dadelijk thuis ff kijken ![]() | |
WesHell | vrijdag 18 november 2005 @ 14:52 |
Mijn pa heeft gister zijn C3 verkocht met een 454.. uit 74 (stingray) Mooi wagen trouwens. | |
Hugster | vrijdag 18 november 2005 @ 17:04 |
quote: ![]() Een M3 heeft 343pk ![]() | |
Hugster | vrijdag 18 november 2005 @ 17:05 |
Mooi vermogens kromme btw ![]() Bij 2k rpm al vol vermogen ![]() | |
pAin | vrijdag 18 november 2005 @ 17:10 |
quote:Amerikaanse PK's met Duitse PK's vergelijken ![]() | |
D. | vrijdag 18 november 2005 @ 17:58 |
quote:als ze op dezelfde dyno staan is een pk een pk hoor ![]() | |
D. | vrijdag 18 november 2005 @ 17:59 |
quote:op de motor ja, niet op de achterwielen ![]() | |
KiXX | vrijdag 18 november 2005 @ 19:24 |
quote:alleen jammer dat je koppel en vermogen door elkaar haalt ![]() | |
pAin | zaterdag 19 november 2005 @ 18:58 |
quote:Cijfermatig gezien wel ja. Maar de kromme zegt toch zoveel meer?? | |
ForcedInduction | zondag 8 januari 2006 @ 12:04 |
quote:Het gaat allemaal om 1 ding: PwR ![]() | |
D. | zondag 8 januari 2006 @ 13:03 |
He, dit topic staat ineens boven in mijn AT ![]() | |
Bengeltje | zondag 8 januari 2006 @ 15:22 |
quote:En ik dacht hier nu dus nieuwe foto's of iets dergelijks terug te vinden. ![]() | |
D. | zondag 8 januari 2006 @ 15:36 |
quote:ik heb wel een mooie tekening, is dat ook goed? ![]() | |
Bengeltje | zondag 8 januari 2006 @ 15:46 |
quote:Prima, voor nu. Laat maar zien dat mooie apparaat . | |
D. | zondag 8 januari 2006 @ 16:03 |
quote: ![]() | |
Bengeltje | zondag 8 januari 2006 @ 16:04 |
quote:Mooi ding. ![]() Jammer dat die niet zwart is, dat is pas stoer. ![]() | |
D. | zondag 8 januari 2006 @ 16:06 |
quote:Hij is wel zwart, alleen schijnt er licht op van deze foto ![]() | |
Bengeltje | zondag 8 januari 2006 @ 16:08 |
quote:De tekening lijkt grijs, in het echt is die bak wel stoer . ![]() | |
D. | zondag 8 januari 2006 @ 16:09 |
quote:ik vind de tekening ook stoer ![]() | |
Aarde | zondag 8 januari 2006 @ 16:14 |
quote:bij utrecht naast de a12? | |
D. | zondag 8 januari 2006 @ 16:15 |
quote:nope, naast de A73 | |
CittaR | zondag 8 januari 2006 @ 16:15 |
egt een hele vette kar | |
Aarde | zondag 8 januari 2006 @ 16:17 |
quote:idd vette bak ![]() | |
D. | zondag 8 januari 2006 @ 16:18 |
merci beaucoup ![]() | |
qu63 | zondag 8 januari 2006 @ 20:46 |
quote:wanneer komen die filmpjes nou ![]() | |
Bengeltje | zondag 8 januari 2006 @ 20:54 |
quote:En nog alleen foto's van de auto. ![]() | |
Jaguarized | zondag 8 januari 2006 @ 21:14 |
quote: ![]() | |
qu63 | woensdag 11 januari 2006 @ 08:55 |
en? ![]() | |
Tjabbo | woensdag 11 januari 2006 @ 09:37 |
Beetje slowchat verwijderd in afwachting van piccaz ![]() | |
qu63 | maandag 13 februari 2006 @ 22:57 |
quote:dan mogen die foto's nu wel komen! | |
D. | vrijdag 17 februari 2006 @ 17:16 |
quote:Het is niet echt mooi weer voor foto's ![]() vooruit, eentje dan ![]() | |
Hugster | vrijdag 17 februari 2006 @ 17:19 |
Ik reed er gisteren langs en toen stond er een hele lange dubbele combinatie vrachtauto bomvol met C6'en Z06'en. Best apart om er zoveel bij elkaar te zien ![]() | |
qu63 | vrijdag 17 februari 2006 @ 17:19 |
quote:Kroymans Hilversum? | |
D. | vrijdag 17 februari 2006 @ 17:21 |
quote:Breukelen ![]() | |
qu63 | vrijdag 17 februari 2006 @ 17:23 |
quote:das net te ver ![]() | |
D. | vrijdag 17 februari 2006 @ 17:23 |
quote:Dat zijn wellicht de auto's die zo'n 2 weken geleden richting Frankrijk zijn gegaan naar een circuit zodat de pers 'm uit kon proberen. (o.a. deze week in Autoweek te lezen) | |
Hugster | vrijdag 17 februari 2006 @ 17:31 |
quote:Okay ![]() Wat deed/doet die van jou daar eigenlijk? | |
D. | vrijdag 17 februari 2006 @ 17:38 |
quote:We waren daar uitgenodigd voor de introductie vsn de nieuwe Z06 ![]() Mooie auto's en gratis drank en hapjes ![]() | |
Hugster | vrijdag 17 februari 2006 @ 17:47 |
quote:dat sla je nooit af ![]() ![]() | |
qu63 | vrijdag 17 februari 2006 @ 18:28 |
quote:helaas mag je dan niet drinken he ![]() | |
qu63 | zaterdag 11 maart 2006 @ 22:56 |
je heb em toch wel goed opgeborgen nu he ![]() | |
D. | zaterdag 11 maart 2006 @ 23:04 |
quote:gisteren nog gereden ![]() maareh, niet het topic volmaken nu, anders heb ik straks geen plaats meer om foto's te plaatsen als het weer mooi weer is ![]() | |
qu63 | zaterdag 11 maart 2006 @ 23:55 |
quote:gewoon doorposten ![]() kan je een nieuw topic openen ![]() | |
Fiets-toeter | zondag 12 maart 2006 @ 09:41 |
Meer pics ![]() ![]() ![]() | |
yup | zaterdag 18 maart 2006 @ 12:47 |
Corvette ZR1 op marktplaats Corvette ZR1 met handbak HUBBA HUBBA ![]() Niets voor D.rose ? ![]() | |
D. | zaterdag 18 maart 2006 @ 13:20 |
quote:nee Deze staat al jaren te koop, en dat is niet voor niets. Verder is ie te oud en te rood btw, een ZR-1 is altijd een handbak en nu weer on-topic | |
indahnesia.com | woensdag 24 mei 2006 @ 21:25 |
hmm, ja, het probleem is wel duidelijk zo te zien. Ik zal het eens oplossen. Vette auto trouwens ![]() | |
riceboy | vrijdag 9 juni 2006 @ 10:53 |
quote:hantbak is cool automaat is foor mietjes ![]() | |
jochem8 | vrijdag 9 juni 2006 @ 13:32 |
Cursussen Nederlands zijn ook voor mietjes. | |
Sjoewe | vrijdag 9 juni 2006 @ 13:33 |
quote:En serieus ingaan op riceboy is heel erg vorig jaar ![]() ![]() | |
D. | vrijdag 9 juni 2006 @ 13:58 |
als er dan toch gepost wordt dan graag on-topic filmpje van de dyno http://www.megaupload.com/?d=DZBQ0VKF | |
qu63 | vrijdag 9 juni 2006 @ 14:03 |
quote:eindelijk ![]() |