FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / My 1996 Chevrolet Corvette LT-4
D.vrijdag 6 mei 2005 @ 13:38
Zoals aan Tjabbo beloofd:

Chevrolet Corvette LT-4

Type 5.7 Liter (LT4) MFI V8
Block Cast Iron
Cylinder Head Cast Aluminum
Hydraulic lifters Yes/Roller
Bore & Stroke (in.) 4.0 x 3.48
Bore & Stroke (mm) 101.6 x 88.4
Cam drive Chain
Redline (rpm) 6300
Displacement (liters/CID) 5.7/350
Compression ratio 10.8:1
Fuel induction SFI
Horsepower @ engine rpm 330 @ 5800 ***
Torque (lb.-ft.) 340 @ 4000
Exhaust System Aluminized Stainless Steel
Tailpipe(s) Dual
Ignition System 12-volt opti-spark
Delcotron alternator rating 140 amp
Battery (SAE capacity rating) 525 amp
Recommend fuel (unleaded) 91 Octane
Engine oil (quarts) 5.0 (without oil filter)
Engine Coolant (quarts) 15.0

De keuze voor een LT-4 was al zo'n 2 jaar geleden gemaakt, en sinds die tijd heb ik me wekelijks, wat zeg ik, dagelijk geörienteerd via diverse internetsites over aanschafprijzen, opties e.d. Ik had er dus een goed beeld van waar ik moest zoeken en wat het totale kostenplaatje zou worden. Dat de Corvette uit de USA moest komen stond vast. Er rijden namelijk maar 3 (voor zover ik heb kunnen nagaan) LT-4's rond in Nederland, en die voldoen niet aan mijn wensen. Ook bij onze buurlanden ben ik er geen tegengekomen.
Er zijn dan ook maar 614 black on black LT-4 gebouwd en hoeveel er na 10 jaar nog over zijn weet niemand.


*** De 1996 Corvette is leverbaar met 2 motorvarianten, de LT-1 en de LT-4. De LT-1 heeft 300 pk en bestond van '91 t/m '95 naast de ZR-1 die van '93 t/m '95 zelfs 405 pk had (van '90 t/m '92 375pk) Omdat de ZR-1 in 1996, het laatste jaar van de C4, niet meer leverbaar was en men toch vond dat er ter overbrugging naar de C5 een model boven het basismodel moest bestaan heeft General Motors de LT-1 helemaal opnieuw ontworpen en hier is de LT-4 uitgekomen. De LT-4 moest minimaal 10% aan pk's meer leveren en staat dus ook in de papieren als een 330 pk motor. Echter, omdat de LT-4 een soort van opgevoerde LT-1 was varieerde het aantal pk's wat de motor had aanzienlijk. Zo is een onafhankelijk bedrijf dat 125 LT-4's heeft getest zelfs modellen met zo'n 390pk tegen gekomen, maar gemiddeld is zo'n 350 tot 360pk gemeten. De verhalen die gaan voor de reden dat GM deze waardes niet officieel noemt is dat ze de nieuw te verschijnen C5 niet als een mendere Corvette over wilde laten komen, omdat deze 'maar' 345 pk meekreeg. De LT-1 was in 1996 alleen als automaat verkrijgbaar en alle handbakken waren voorzien van deze LT-4. En automaat was voor mij zowiezo geen optie, dus de keuze voor de LT-4 lijkt me duidelijk.

één van de eerste foto's



Foto's nadat ik had besloten m te kopen (met inmiddels de nieuwe 'originele' velgen)





Zo'n 7 weken later kwam ie in NL aan en mocht ik m ophalen





Nu staat ie (gepoetst) te wachten op de TUV en RDW keuring zodat er eindelijk gereden mag worden.



[ Bericht 34% gewijzigd door D. op 06-05-2005 14:20:40 ]
ThaFreakvrijdag 6 mei 2005 @ 14:49
D.vrijdag 6 mei 2005 @ 14:51
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:49 schreef ThaFreak het volgende:
mijn dank is groot
Pr0nXXXvrijdag 6 mei 2005 @ 14:54
Die velgen zijn godsgruwelijk. Vervang hem door dezelfde velgen op het eerste kiekje. Dan is-ie weer tiptop.

Geen dank.
Catch22-vrijdag 6 mei 2005 @ 14:57
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:54 schreef Pr0nXXX het volgende:
Die velgen zijn godsgruwelijk. Vervang hem door dezelfde velgen op het eerste kiekje. Dan is-ie weer tiptop.

Geen dank.
gmta
hermandepermanvrijdag 6 mei 2005 @ 14:57
en dan haalt hij mijn reactie weg

maar D.Rose, wat een geile bak

wat heeft dat nou ongeveer gekost allemaal
Anna-bellavrijdag 6 mei 2005 @ 14:58
Zo hallo!

Ziet er erg netjes uit zeg .

Ik vind de velgen btw ook wat minder..
Ik ben meer van de 5 (of een paar meer) spaaksvelgen .
D.vrijdag 6 mei 2005 @ 14:58
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:54 schreef Pr0nXXX het volgende:
Die velgen zijn godsgruwelijk. Vervang hem door dezelfde velgen op het eerste kiekje. Dan is-ie weer tiptop.

Geen dank.
Die velgen heb ik gratis weggegeven
D.vrijdag 6 mei 2005 @ 14:59
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
en dan haalt hij mijn reactie weg

maar D.Rose, wat een geile bak

wat heeft dat nou ongeveer gekost allemaal
Ik moet nog de keuringen en BPM betalen en hoop in totaal net onder de 30K te blijven
Anna-bellavrijdag 6 mei 2005 @ 14:59
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:58 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Die velgen heb ik gratis weggegeven
Die op de laatste foto staan?

Wat zit er nu onder dan?
D.vrijdag 6 mei 2005 @ 15:00
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:59 schreef Anna-bella het volgende:

[..]

Die op de laatste foto staan?

Wat zit er nu onder dan?
Nee, die op de eerste foto staan
Pr0nXXXvrijdag 6 mei 2005 @ 15:05
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:00 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Nee, die op de eerste foto staan
Waarom? Waarom?!
Anna-bellavrijdag 6 mei 2005 @ 15:07
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:00 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Nee, die op de eerste foto staan
Jammer, ik vond die toch iets mooier.

Maar het is natuurlijk jouw auto .
yupvrijdag 6 mei 2005 @ 15:08
Ik vind die Passat vele malen geiler



Mooi wagentje die Vette...
Alexxxxxvrijdag 6 mei 2005 @ 15:11
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:08 schreef yup het volgende:
Ik vind die Passat vele malen geiler



Mooi wagentje die Vette...
Ik die Scania die achter die Passat staat
D.vrijdag 6 mei 2005 @ 15:16
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:05 schreef Pr0nXXX het volgende:

[..]

Waarom? Waarom?!
omdat ik ze
a) niet mooi vond (meer iets voor een BMW)
b) de originele er op wilde
D.vrijdag 6 mei 2005 @ 15:19
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:07 schreef Anna-bella het volgende:

[..]

Jammer, ik vond die toch iets mooier.

Maar het is natuurlijk jouw auto .
daarom, en ik vind die andere mooier
Dr_Frickin_Evilvrijdag 6 mei 2005 @ 15:20
Die velgen op de 1e foto passen echt ontzettend slecht op een corvette, dat ziet er werkelijk niet uit. Die er nu opzitten vind ik echt prima, zeer stoere wagen!
ook_gekvrijdag 6 mei 2005 @ 15:22
super stakke bak Alleen dat ding gaat je geld er door heen zuipen dat wil je niet weten
Dat is gas geven en dan hoor jij een draai kolk op zeker
Klonkvrijdag 6 mei 2005 @ 15:23
wat een godsgruwelijk geile bak

automobiele porno
ook_gekvrijdag 6 mei 2005 @ 15:24
nu kan je naar de maandelijkse US CAR meeting in loosduinen.
Komen een kleine 200+ US bakken bij elkaar
D.vrijdag 6 mei 2005 @ 15:42
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:22 schreef ook_gek het volgende:

Dat is gas geven en dan hoor jij een draai kolk op zeker
Klinkt goed
ook_gekvrijdag 6 mei 2005 @ 15:48
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:42 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Klinkt goed
Zit er wel een open uitlaat systeem op? Want hij moet natuurlijk wel brullen he zo een US bak
Kennis van me heeft een hele ouwe blazer. En als hij daar precies 7KM mee door een klein straatje rijd gaan alle auto alarmen af
D.vrijdag 6 mei 2005 @ 16:07
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zit er wel een open uitlaat systeem op? Want hij moet natuurlijk wel brullen he zo een US bak
Kennis van me heeft een hele ouwe blazer. En als hij daar precies 7KM mee door een klein straatje rijd gaan alle auto alarmen af
Geen open uitlaat.

deze klinkt heel beschaafd, iets te beschaafd als je het mij vraagt, dus daar moet ik nog maar ff naar kijken....
funkyskunkievrijdag 6 mei 2005 @ 16:10
Nice car

Verkapt tvp-tje.
filewalkervrijdag 6 mei 2005 @ 16:20
Vette bak man,
mooie velgen trouwens!
BazzoSvrijdag 6 mei 2005 @ 16:21
filmpjes wil ik
D.vrijdag 6 mei 2005 @ 16:24
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:21 schreef BazzoS het volgende:
filmpjes wil ik
kan er dadelijk wel 1 maken, maar alleen stilstaand
Catch22-vrijdag 6 mei 2005 @ 16:26
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:16 schreef D.Rose het volgende:
omdat ik ze
a) niet mooi vond (meer iets voor een BMW)
dat is waar. dacht zelf ook eerst al "BMW Honingraatvelgen" onder een vette?

maar de huidige velgen vind ik niet bij de auto passen
funkyskunkievrijdag 6 mei 2005 @ 16:33
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:24 schreef D.Rose het volgende:

[..]

kan er dadelijk wel 1 maken, maar alleen stilstaand


Komt u maar
D.vrijdag 6 mei 2005 @ 16:34
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:26 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dat is waar. dacht zelf ook eerst al "BMW Honingraatvelgen" onder een vette?

maar de huidige velgen vind ik niet bij de auto passen
Dat zijn toch echt de originele velgen, welliswaar verchroomd, maar wel origineel.
D.vrijdag 6 mei 2005 @ 16:35
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:33 schreef funkyskunkie het volgende:

[..]

[afbeelding]

Komt u maar
zal dadelijk thuis ff kijken...
BazzoSvrijdag 6 mei 2005 @ 16:39
ah mooi
funkyskunkievrijdag 6 mei 2005 @ 16:41
We wachten geduldig af
Maar wat kost zo'n project nou?
Niet perse die auto hoor, maar het verschepen enz, enz?
Ben ernstig benieuwd
hermandepermanvrijdag 6 mei 2005 @ 16:42
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:41 schreef funkyskunkie het volgende:
We wachten geduldig af
Maar wat kost zo'n project nou?
Niet perse die auto hoor, maar het verschepen enz, enz?
Ben ernstig benieuwd
je zou natuurlijk ook even het topic kunnen lezen
ook_gekvrijdag 6 mei 2005 @ 16:53
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:41 schreef funkyskunkie het volgende:
We wachten geduldig af
Maar wat kost zo'n project nou?
Niet perse die auto hoor, maar het verschepen enz, enz?
Ben ernstig benieuwd
ik heb even gelezen voor je lui varken dat je bent
Maar hij wilt het net onder de 30.000 gaan houden
pieter_pontiacvrijdag 6 mei 2005 @ 17:00
Hele, hele brute bak!

Wat kost het nou om 'm te verschepen vanuit de States?
Want ik heb ook wat op het oog...
D-Industriesvrijdag 6 mei 2005 @ 17:05
Gave wagen man ! * kwijl kwijl *
pieter_pontiacvrijdag 6 mei 2005 @ 17:55
Ik dacht dat je vorige week al op de openingsmeeting van Stingray '82 stond

InTrePidIvityvrijdag 6 mei 2005 @ 18:05


Die Corvette die voor die van jou staat vind ik persoonlijk vele malen mooier
Maar desalniettemin een leuke wagen die je daar hebt staan
funkyskunkievrijdag 6 mei 2005 @ 18:14
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik heb even gelezen voor je lui varken dat je bent
Maar hij wilt het net onder de 30.000 gaan houden
Mmmm ik heb er gewoon overheen gelezen
Maar de foto's zijn ook stukken mooier als de tekst
Absoluut een mooie bak, jammer dat ik iets mis (centjes), anders had ik het ook wel geweten
D.vrijdag 6 mei 2005 @ 18:17
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 17:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hele, hele brute bak!

Wat kost het nou om 'm te verschepen vanuit de States?
Want ik heb ook wat op het oog...
Verschepen inclusief verzekering (vanaf Texas) was $2300
D.vrijdag 6 mei 2005 @ 18:20
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 17:55 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik dacht dat je vorige week al op de openingsmeeting van Stingray '82 stond

[afbeelding]
da's een 92'er, en da's 'paars'
D.vrijdag 6 mei 2005 @ 18:21
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 18:05 schreef InTrePidIvity het volgende:


Die Corvette die voor die van jou staat vind ik persoonlijk vele malen mooier
Dat mag je vinden hoor

Ik deel die mening natuurlijk niet
Fugievrijdag 6 mei 2005 @ 18:30
vette auto hoor
D.vrijdag 6 mei 2005 @ 18:35
wat geluid (met beeld)

geen top kwaliteit, maar geeft een indruk
http://rapidshare.de/files/1608264/Afbeelding_087.avi.html

en er gelijk nog maar een fotootje bij gemaakt



[ Bericht 26% gewijzigd door D. op 06-05-2005 18:53:44 ]
liquid-orangevrijdag 6 mei 2005 @ 19:02
Erg mooie auto. Daar ga je vast niet elke dag naar in werk rijden, want dan mag er wel een aanhangwagentje met een tank bezine erop achter hangen.
D.vrijdag 6 mei 2005 @ 19:14
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 19:02 schreef liquid-orange het volgende:
Erg mooie auto. Daar ga je vast niet elke dag naar in werk rijden, want dan mag er wel een aanhangwagentje met een tank bezine erop achter hangen.
Klopt

Is een 'mooi weer auto', en het werk is maar 1 minuut rijden, dus da's niet goed voor een auto.
pieter_pontiacvrijdag 6 mei 2005 @ 20:27
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 18:20 schreef D.Rose het volgende:

[..]

da's een 92'er, en da's 'paars'
Ah, op de bovenste foto's lijkt de jouwe ook wel paars, maar hij is dus zwart.
D.vrijdag 6 mei 2005 @ 20:45
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 20:27 schreef pieter_pontiac het volgende:

[..]

Ah, op de bovenste foto's lijkt de jouwe ook wel paars, maar hij is dus zwart.
yep, black on black (zwart in- en exterieur)
Jofunu-kunvrijdag 6 mei 2005 @ 20:57
D.Rose, waar is die loods waar ie in aan is gekomen? Dat shirtje van die man komt me heel erg bekent voor (Staat er iets van Sluyter Logistics op?)
D.vrijdag 6 mei 2005 @ 21:00
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
D.Rose, waar is die loods waar ie in aan is gekomen? Dat shirtje van die man komt me heel erg bekent voor (Staat er iets van Sluyter Logistics op?)
Marlog

in Klundert
Jofunu-kunvrijdag 6 mei 2005 @ 21:01
Geen Sluyter dus..

Wel stoere bak! Wanneer zijn de keuringen?
D.vrijdag 6 mei 2005 @ 21:08
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen Sluyter dus..

Wel stoere bak! Wanneer zijn de keuringen?
da's nog onbekend

Wanneer de TUV is hoor ik als het goed is maandag.
Daarna kan ie naar de RDW
Jofunu-kunvrijdag 6 mei 2005 @ 21:11
Dat wachten duurt altijd zo allejezus lang he..

Dat "rijklaar maken" van dealers hier in NL vind ik ook zoiets overbodigs, ik koop een auto, kan ik eerst nog 1 of als je pech hebt 2 tot 3 weken wachten tot ie zou kunnen rijden!
D.vrijdag 6 mei 2005 @ 21:25
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat wachten duurt altijd zo allejezus lang he..

Dat "rijklaar maken" van dealers hier in NL vind ik ook zoiets overbodigs, ik koop een auto, kan ik eerst nog 1 of als je pech hebt 2 tot 3 weken wachten tot ie zou kunnen rijden!
tja ach, hopelijk is het snel achter de rug.
Nog voor de zomer echt begint als het zou kunnen.
pieter_pontiacvrijdag 6 mei 2005 @ 21:55
Waarom trouwens ook TUV en niet alleen RDW?
Wat heb je nou met die Duitsers te schaften?
D.vrijdag 6 mei 2005 @ 21:57
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 21:55 schreef pieter_pontiac het volgende:
Waarom trouwens ook TUV en niet alleen RDW?
Wat heb je nou met die Duitsers te schaften?
Dit model is officieel niet in NL verkocht en heeft dus geen typegoedkeuring.
Moet daarom via de TUV, waarna de RDW slecht formaliteit is.
Woodbridgevrijdag 6 mei 2005 @ 22:53
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:16 schreef D.Rose het volgende:

[..]

omdat ik ze
a) niet mooi vond (meer iets voor een BMW)
b) de originele er op wilde
En geheel terecht ik vind je nieuwe velgen wel schitterend !
Tjabbozaterdag 7 mei 2005 @ 08:29
Hey mooie auto joh! maar dat had ik al een gezegd

Ik las iets over uitlaten en te stil en zo. Heb je plannen?
of nog niets concreets?

Ik kan me voorstellen dat je eerst gewoon lekker wilt toeren nu hij stock is, maar dat je later toch 'meer' wilt.
DaMookzaterdag 7 mei 2005 @ 08:30
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:49 schreef ThaFreak het volgende:
Wat hij zegt
D.zaterdag 7 mei 2005 @ 08:36
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 08:29 schreef Tjabbo het volgende:
Hey mooie auto joh! maar dat had ik al een gezegd

Ik las iets over uitlaten en te stil en zo. Heb je plannen?
of nog niets concreets?

Ik kan me voorstellen dat je eerst gewoon lekker wilt toeren nu hij stock is, maar dat je later toch 'meer' wilt.
idd

Een uitlaat vervang ik pas wanneer deze aan vervanging toe is (tenminste, zo denk ik er nu over)
Er schijnen wat 'aanpassingen' te zijn je bestaande uitlaat 'sportiever' te laten klinken, maar
daar heb ik me nog niet zo in verdiept.
yupzaterdag 7 mei 2005 @ 10:34
Dit is alleen een serieuze vraag:

Waarom geen ZR-1 gekocht ipv zo een LT-4?
CiQNiZzaterdag 7 mei 2005 @ 10:36
D.Rose: respect... Die amerikaanse bakken zijn gewoon té mooi, met name de corvette... Vanaf de C3 werden alleen maar gruwelijk mooie corvettes gemaakt... In eerste instantie heb ik de C4 nooit mooi gevonden (C3 en C5 wel) maar daar ben ik al wel van teruggekomen, anders nu wel! En die velgen, zo horen ze... Niets aan doen... Ik vind de auto schitterend zo, alleen wel even wat aan je uitlaat doen... Corvette = Brullen! Dat is het eerste wat ik aan mijn vette zou doen! Hell, ik zou het zelfs mijn budget er aan aanpassen

in ieder geval, veel succes ermee
CiQNiZzaterdag 7 mei 2005 @ 10:37
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 10:34 schreef yup het volgende:
Dit is alleen een serieuze vraag:

Waarom geen ZR-1 gekocht ipv zo een LT-4?
¤?
erik-de-perikzaterdag 7 mei 2005 @ 11:15
via welk bedrijf heb je die auto ingekocht, wil ooit nog een oude ford mustang importeren...
jochem8zaterdag 7 mei 2005 @ 11:36
Mooi filmpje. Binnenkort een filmpje van jou, rijdend?
D.zaterdag 7 mei 2005 @ 11:49
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 10:34 schreef yup het volgende:
Dit is alleen een serieuze vraag:

Waarom geen ZR-1 gekocht ipv zo een LT-4?
Een Z (die aan mijn eisen voldoet) om in te voeren meer dan ¤20K duurder
en 2x zo duur in onderhoud. Van de LT-4 zijn er minder gebouwd dan de LT-5 (ZR-1 motor)
Ook is de Z maar tot 95 gebouwd, dus deze is nieuwer.
D.zaterdag 7 mei 2005 @ 11:52
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 11:15 schreef erik-de-perik het volgende:
via welk bedrijf heb je die auto ingekocht, wil ooit nog een oude ford mustang importeren...
Ik heb m 'gewoon' bij een Corvette-handelaar gekocht.
Zij hebben voor mij het vervoer geregeld.
Vervoersbedrijf is Schumacher Cargo
D.zaterdag 7 mei 2005 @ 11:53
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 11:36 schreef jochem8 het volgende:
Mooi filmpje. Binnenkort een filmpje van jou, rijdend?
Wellicht

Maar dan met de filmcamera, niet het fototoestel
Stuartzondag 8 mei 2005 @ 12:16
Hoop geld voor een auto van 9 jaar oud
FLipKickzondag 8 mei 2005 @ 13:00
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:16 schreef Stuart het volgende:
Hoop geld voor een auto van 9 jaar oud
Ook een hoop auto
NiGeLaToRzondag 8 mei 2005 @ 15:38
Je wilt wat.. of niet.. en dan kost 't een paar centen. Maar ik denk dat dat niet boeit als je gewoon die auto wilt. Klaar als een klontje.
Tjabbozondag 8 mei 2005 @ 16:21
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
Je wilt wat.. of niet.. en dan kost 't een paar centen. Maar ik denk dat dat niet boeit als je gewoon die auto wilt. Klaar als een klontje.
Precies.

En voor veel mensen zal een dergelijke auto een droom blijven.
GWDzondag 8 mei 2005 @ 16:34
Zeer mooie wagen, hoop dat je er veel plezier mee gaat beleven, dat zou ik iig wel doen als het mijn bezit was

(en ik zou hem uitrusten met 2 leuke turbo's )
D.zondag 8 mei 2005 @ 16:35
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
Je wilt wat.. of niet.. en dan kost 't een paar centen. Maar ik denk dat dat niet boeit als je gewoon die auto wilt. Klaar als een klontje.
juist

Ik wilde deze auto, en moest het prijskaartje betalen.
Voor hetzelfde geld koop je een 'saaie' middenklasser, maar die is over 10 tot 15 jaar afgeschreven, terwijl de Vette nu nauwelijks nog in waarde zal dalen, en op den duur
waarschijnlijk (net als alle voorgaande Vette's) meer waard zal worden.
CiQNiZzondag 8 mei 2005 @ 23:04
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:35 schreef D.Rose het volgende:

[..]

juist

Ik wilde deze auto, en moest het prijskaartje betalen.
Voor hetzelfde geld koop je een 'saaie' middenklasser, maar die is over 10 tot 15 jaar afgeschreven, terwijl de Vette nu nauwelijks nog in waarde zal dalen, en op den duur
waarschijnlijk (net als alle voorgaande Vette's) meer waard zal worden.
als je tegen die tijd al geen C5 hebt natuurlijk
D.zondag 8 mei 2005 @ 23:05
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:04 schreef CiQNiZ het volgende:

[..]

als je tegen die tijd al geen C5 hebt natuurlijk
die zal ik nooit hebben, die vind ik niet zo mooi
CiQNiZzondag 8 mei 2005 @ 23:11
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:05 schreef D.Rose het volgende:

[..]

die zal ik nooit hebben, die vind ik niet zo mooi
zo dacht ik altijd over de C4... ik zou dan eerder een C3 of C5 nemen... maar nu vind ik de C4 ook een supergeile bak... Een C5 is nog zo lelijk niet hoor (in t echt)
D.zondag 8 mei 2005 @ 23:15
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:11 schreef CiQNiZ het volgende:

[..]

zo dacht ik altijd over de C4... ik zou dan eerder een C3 of C5 nemen... maar nu vind ik de C4 ook een supergeile bak... Een C5 is nog zo lelijk niet hoor (in t echt)
Tja, smaken verschillen.
Maar als ik een C5 had gewild had ik geen C4 gekocht natuurlijk
CiQNiZzondag 8 mei 2005 @ 23:26
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:15 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Tja, smaken verschillen.
Maar als ik een C5 had gewild had ik geen C4 gekocht natuurlijk
Ligt er natuurlijk ook aan wat je budget is
Maar vooralsnog, je bak is vet... Ruilen tegen een Jetta uit '88?
D.zondag 8 mei 2005 @ 23:31
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:26 schreef CiQNiZ het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk ook aan wat je budget is
Maar vooralsnog, je bak is vet... Ruilen tegen een Jetta uit '88?
uhhh....nee

Ik had niet zozeer een budget waar ik een auto bijzocht.
Ik had een auto de ik moest hebben, ongeacht de prijs.
Als ie duurder was geweest had ik m ook gekocht, alleen misschien niet nu al.
StefanPmaandag 9 mei 2005 @ 04:49
Mooie auto man, goeie uitgezocht!

Was je niet bang dat het toch niet was wat je zocht of dat je werd afgezet? Je bent er nl. toch niet heengevlogen om hem te bekijken?

Is ie in een container vervoerd? Geen schade of krassen? Hoe ging het in z'n werk toen hij hier was, moest je veel regelen in de haven, kon je hem gewoon je trailer oprijden toen hij het schip/de container uit was?
D.maandag 9 mei 2005 @ 08:15
quote:
Op maandag 9 mei 2005 04:49 schreef StefanP het volgende:
Mooie auto man, goeie uitgezocht!

Was je niet bang dat het toch niet was wat je zocht of dat je werd afgezet? Je bent er nl. toch niet heengevlogen om hem te bekijken?

Is ie in een container vervoerd? Geen schade of krassen? Hoe ging het in z'n werk toen hij hier was, moest je veel regelen in de haven, kon je hem gewoon je trailer oprijden toen hij het schip/de container uit was?
Ben er niet heengevlogen nee.
Het bedrijf waar ik hem kocht heeft een goede naam en ik heb een monteur gevonden die hem vooraf voor mij heeft nagekeken.

Hij is in een container vervoerd ja, en heeft geen schade opgelopen tijdens de reis.

Hoefde bij het ophalen niets te regelen. Dat werd gedaan.
Schip kwam op vrijdags aan en kon 'm de donderdag daarop ophalen.
Invoerrechten en btw had ik vooraf al overgemaakt.
t0nmaandag 9 mei 2005 @ 08:55
Nette bak man, al die knoppies op 't dash...

Btw, voor 'n leuk uitlaatje, www.uitlaten.com (EPS te hogezand, custom made.)



[ Bericht 15% gewijzigd door t0n op 09-05-2005 08:56:57 (pic erbij.) ]
D.maandag 9 mei 2005 @ 09:07
quote:
Op maandag 9 mei 2005 08:55 schreef t0n het volgende:


Btw, voor 'n leuk uitlaatje, www.uitlaten.com (EPS te hogezand, custom made.)
Adres is bekend
BrauNmaandag 9 mei 2005 @ 10:17
Tering, ik krijg een spontane staander van die bak van je.

Mooi ding.
D.maandag 9 mei 2005 @ 10:54
quote:
Op maandag 9 mei 2005 10:17 schreef BrauN het volgende:
Tering, ik krijg een spontane staander van die bak van je.
zolang je m maar niet vies maakt
ChRoNiCdinsdag 10 mei 2005 @ 21:26
Zo dat geluid is vette man

Mooie wagen! IK hoop dat ie snel gekeurd is.

Al een keer op de weg gereden ermee trouwens??
D.dinsdag 10 mei 2005 @ 21:51
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:26 schreef ChRoNiC het volgende:


Al een keer op de weg gereden ermee trouwens??
Yep

Heb m zo'n 6 kilometer van huis van de ambulance afgereden (lage auto, dus hoge afrit nodig)
en toen naar huis gereden.
Tjabbodinsdag 10 mei 2005 @ 22:42
boefje!

In de buurt niet stiekem nog ff gereden?
ik zou me haast niet in kunnen houden.
Mikkiedinsdag 10 mei 2005 @ 22:51
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:39:24 ]
pieter_pontiacdinsdag 10 mei 2005 @ 22:54
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:05 schreef D.Rose het volgende:

[..]

die zal ik nooit hebben, die vind ik niet zo mooi
Ik vind de C5 (hardtop) juist veel bruter dan de C4, mits het gaat om de Amerikaanse uitvoeribng en dus niet die Europese verklote uitvoering
C6 vind ik daarentegen weer om te janken.




[ Bericht 4% gewijzigd door pieter_pontiac op 10-05-2005 22:59:56 ]
Eliminator20dinsdag 10 mei 2005 @ 23:03
Misschien een stom vraagje...

Aangezien de auto uit de States komt, ga ik ervan uit dat je teller mph aangeeft. Is het mogelijk je teller te veranderen in kmh aangezien ie electronisch is?

Zo ja, zou je het willen?
D.dinsdag 10 mei 2005 @ 23:07
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 22:54 schreef pieter_pontiac het volgende:

[..]

Ik vind de C5 (hardtop) juist veel bruter dan de C4
maar goed dat smaken verschillen
D.dinsdag 10 mei 2005 @ 23:08
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 23:03 schreef Eliminator20 het volgende:
Misschien een stom vraagje...

Aangezien de auto uit de States komt, ga ik ervan uit dat je teller mph aangeeft. Is het mogelijk je teller te veranderen in kmh aangezien ie electronisch is?

Zo ja, zou je het willen?
met één druk op de knop schakel je om
Spyroniusdinsdag 10 mei 2005 @ 23:11
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 23:08 schreef D.Rose het volgende:

[..]

met één druk op de knop schakel je om
Nou weet ik niet tot hoever de mijlen teller loopt, maar lijkt me lastig als je ineens meer km/u rijdt dan het aantal mijlen
D.dinsdag 10 mei 2005 @ 23:19
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 23:11 schreef Spyronius het volgende:

[..]

Nou weet ik niet tot hoever de mijlen teller loopt, maar lijkt me lastig als je ineens meer km/u rijdt dan het aantal mijlen
Teller is digitaal, dus loopt gewoon door
En hij blijft gewoon op km/u staan
Tjabbowoensdag 11 mei 2005 @ 09:20
Handig systeem!
Spyroniuswoensdag 11 mei 2005 @ 10:08
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 23:19 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Teller is digitaal, dus loopt gewoon door
En hij blijft gewoon op km/u staan
Ah kijk dat is ideaal, toen m'n pa en ik in de VS waren hadden we een buick Le Sabre als huurauto en die kon je ook omzetten met een knopje alleen die mijlen teller ging maar tot 100 mph, dus ja als je hem dan op km/u zette dan liep hij soms de teller uit

Maar verder gave bak, al vind ik persoonlijk de c5 mooier, maarja zolang jij hem maar mooi vind en daar gaat 't om.
Mikkiewoensdag 11 mei 2005 @ 10:47
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:39:25 ]
D.woensdag 11 mei 2005 @ 10:53
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 10:08 schreef Spyronius het volgende:


Maar verder gave bak, al vind ik persoonlijk de c5 mooier, maarja zolang jij hem maar mooi vind en daar gaat 't om.
Precies
Ik heb de, voor mij, mooiste auto ter wereld.
D.woensdag 11 mei 2005 @ 11:02
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 10:47 schreef Mikkie het volgende:

[..]

De C5 Convertible, díe is pas om te kwijlen
zeg, niet off-topic gaan he
Mikkiewoensdag 11 mei 2005 @ 11:05
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:39:25 ]
D.dinsdag 17 mei 2005 @ 12:22
mendere moet zijn mindere (in de OP)
TGTdinsdag 17 mei 2005 @ 14:24
Wat staat zo'n wagen toch hoog op de poten zeg.. Ik heb het amerikaanse sportwagenconcept nooit begrepen.. Grote motor met relatief weinig PK, Zwalkvering..

Wel mooi model verder hoor. En t zal ook vast flink vooruit gaan. Ik zou echter ergens een sportonderstel vandaan halen.. Op de buik dat ding..

Wat heb je met die BBS-en gedaan?(oei ik lees net dat je ze weg hebt gegeven ) Cultrims
D.dinsdag 17 mei 2005 @ 14:51
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:24 schreef TGT het volgende:
Wat staat zo'n wagen toch hoog op de poten zeg.. Ik heb het amerikaanse sportwagenconcept nooit begrepen.. Grote motor met relatief weinig PK, Zwalkvering..

Wel mooi model verder hoor. En t zal ook vast flink vooruit gaan. Ik zou echter ergens een sportonderstel vandaan halen.. Op de buik dat ding..
Zwalkvering zou ik het niet willen noemen.
Hij heeft een verstelbaar onderstel (3 standen: normal, sport, performance)

0-100 onder de 5 seconden is snel genoeg, sneller dan de nieuwe Porsche

Verlagingsset (1 inch) is besteld.
TGTwoensdag 18 mei 2005 @ 09:47
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:51 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Zwalkvering zou ik het niet willen noemen.
Hij heeft een verstelbaar onderstel (3 standen: normal, sport, performance)

0-100 onder de 5 seconden is snel genoeg, sneller dan de nieuwe Porsche

Verlagingsset (1 inch) is besteld.
Werkt dat op lucht? Wel netjes dat je de wagen nog lager legt.. Is die verlagingsset origineel?
D.woensdag 18 mei 2005 @ 10:54
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:47 schreef TGT het volgende:

[..]

Werkt dat op lucht? Wel netjes dat je de wagen nog lager legt.. Is die verlagingsset origineel?
Op lucht ja.
Set is niet origineel GM, wel speciaal voor de C4
RoyViwoensdag 18 mei 2005 @ 14:50
Wel vette bak
Corona1972woensdag 18 mei 2005 @ 17:14
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 10:47 schreef Mikkie het volgende:

[..]

De C5 Convertible, díe is pas om te kwijlen
Nah,geef mij dan maar de C1 of de C2,en dan het leifst de C2,die is echt mooi!!

deze dus




1966 Chevrolet Corvette Stingray, Maroon/Black Leather, 15890 Miles
Numbers matching 427/425hp 4-speed transmission with factory side pipes and knockoffs. AM/FM stereo. This car is in immaculate condition throughout with only 15,890 miles. An American icon and the original sportscar. This is your chance to own a piece of American History. All reasonable offers considered. Please contact Alan for more information

nog te koop ook ,voor maar $59,000

of deze,de eerste corvette



[ Bericht 8% gewijzigd door Corona1972 op 18-05-2005 17:20:20 ]
D.woensdag 18 mei 2005 @ 20:09
en nu weer on-topic

TGTdonderdag 19 mei 2005 @ 10:04
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 10:54 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Op lucht ja.
Set is niet origineel GM, wel speciaal voor de C4
Fototje graag als ie lager ligt!
D.donderdag 19 mei 2005 @ 11:40
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:04 schreef TGT het volgende:

[..]

Fototje graag als ie lager ligt!
uiteraard.

Zal echter nog wel ff duren
TGTvrijdag 20 mei 2005 @ 13:47
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:40 schreef D.Rose het volgende:

[..]

uiteraard.

Zal echter nog wel ff duren
Hoe lang moet je erop wachten dan? Onderdelen voor deze auto's hebben natuurlijk een lange levertijd.
D.vrijdag 20 mei 2005 @ 13:48
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:47 schreef TGT het volgende:

[..]

Hoe lang moet je erop wachten dan? Onderdelen voor deze auto's hebben natuurlijk een lange levertijd.
het onderdeel nog zo'n 2 weken, maar wil m eerst op kenteken hebben voor ik m ga 'verbouwen'.
Sandertje21vrijdag 20 mei 2005 @ 21:39
De foto's in de OP doen het niet?
D.vrijdag 20 mei 2005 @ 21:53
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 21:39 schreef Sandertje21 het volgende:
De foto's in de OP doen het niet?
bij mij wel

wellicht heeft photobucket kuren
Sandertje21zaterdag 21 mei 2005 @ 00:12
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 21:53 schreef D.Rose het volgende:

[..]

bij mij wel

wellicht heeft photobucket kuren
Nu doen ze het idd wel.
D.zaterdag 21 mei 2005 @ 00:14
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:12 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Nu doen ze het idd wel.
yeah
Oblivionmaandag 20 juni 2005 @ 09:42
Je hebt 'm...

Gefeliciteerd!!!

Mooie bak hoor...
Hmmmm corvette...alleen de naam al....
D.maandag 20 juni 2005 @ 09:54
quote:
Op maandag 20 juni 2005 09:42 schreef Oblivion het volgende:
Je hebt 'm...

Gefeliciteerd!!!

Mooie bak hoor...
Hmmmm corvette...alleen de naam al....
ja dank je

nu nog een kenteken
Tjabbomaandag 20 juni 2005 @ 15:56
quote:
Op maandag 20 juni 2005 09:54 schreef D.Rose het volgende:

[..]

ja dank je

nu nog een kenteken
gaat er iets niet goed met het aanvragen van het kenteken? (of het keuren?)
ThaFreakmaandag 20 juni 2005 @ 16:10
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:56 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

gaat er iets niet goed met het aanvragen van het kenteken? (of het keuren?)
[offtopic]
karbo
[/offtopic]
D.maandag 20 juni 2005 @ 16:36
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:10 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

[offtopic]
karbo
[/offtopic]
zeg, on-topic blijven he
D.maandag 20 juni 2005 @ 16:38
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:56 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

gaat er iets niet goed met het aanvragen van het kenteken? (of het keuren?)
RDW wil m niet goedkeuren omdat ie geen typegoedkeuring heeft.
Volgende week gaat ie naar de TUV keuring, waarna ie deze typegoekeuring
wel heeft en de RDW hem ook goed zal keuren.
Golfmaandag 20 juni 2005 @ 16:51
Jezus, wat een ubergave bak zeg! *mompelt iets over moet ook heb, bankovervallen, berovingen, zakkenrollen, lotto winnen enzo.......................
D.maandag 20 juni 2005 @ 17:29
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:51 schreef Golf het volgende:
Jezus, wat een ubergave bak zeg! *mompelt iets over moet ook heb, bankovervallen, berovingen, zakkenrollen, lotto winnen enzo.......................
sparen doet ook wonderen
Tjabbomaandag 25 juli 2005 @ 20:06
hoe staat het er mee? Is alles al in orde?
en zo ja, hoe bevalt de auto?
qu63maandag 25 juli 2005 @ 20:09
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:29 schreef D.Rose het volgende:

[..]

sparen doet ook wonderen
hoelang spaar je ervoor dan
Tommy_Kuklinskimaandag 25 juli 2005 @ 22:50
D.dinsdag 26 juli 2005 @ 09:55
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:06 schreef Tjabbo het volgende:
hoe staat het er mee? Is alles al in orde?
en zo ja, hoe bevalt de auto?
Nog niet in orde

Afgekeurd voor de TUV omdat er een scheurtje in een bladveer zat, en de banden, waar nog voldoende profiel op zat, te droog werden bevonden. (waren de originele banden)
Spul is besteld
D.dinsdag 26 juli 2005 @ 09:58
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:09 schreef qu63 het volgende:

[..]

hoelang spaar je ervoor dan
altijd te lang
Zo'n 4 jaar actief
n00cL30ndinsdag 26 juli 2005 @ 11:27
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 18:05 schreef InTrePidIvity het volgende:


Die Corvette die voor die van jou staat vind ik persoonlijk vele malen mooier
Maar desalniettemin een leuke wagen die je daar hebt staan
De eigenaar van die 'oude' Corvette is een oude buurman van me.

Maareuh.. Nais kar!

[ Bericht 5% gewijzigd door n00cL30n op 26-07-2005 11:29:41 (nais!) ]
errorkendinsdag 26 juli 2005 @ 14:52
Vette bak.
Volgens mij waren die velgen perfect als ze niet verchroomd waren...
Nu steken ze gewoon iets te fel af bij de wagen
Eliminator20dinsdag 26 juli 2005 @ 15:01
Er is er een kans dat we je spotten bij de PTA meet?
riceboydinsdag 26 juli 2005 @ 15:04
Echt jonge wat een gigantise vette wagen!

wauw zeg ~
D.dinsdag 26 juli 2005 @ 17:16
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:01 schreef Eliminator20 het volgende:
Er is er een kans dat we je spotten bij de PTA meet?
Nog geen plannen in die richting, maar wie weet....
Youpdinsdag 26 juli 2005 @ 17:22
hey D.Rose heb je al eens overwogen je ontsteking aan te laten passen op de nederlandse benzine met meer octaan? bij sommige amerikanen gaat dat... meer vermogen, minder verbruik
D.dinsdag 26 juli 2005 @ 17:30
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:22 schreef Youp het volgende:
hey D.Rose heb je al eens overwogen je ontsteking aan te laten passen op de nederlandse benzine met meer octaan? bij sommige amerikanen gaat dat... meer vermogen, minder verbruik
Nog nooit van gehoord
Misschien wel intressant om eens uit te zoeken
Youpdinsdag 26 juli 2005 @ 17:32
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:30 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord
Misschien wel intressant om eens uit te zoeken
http://users.knoware.nl/users/veldman/frans/dutch/w200mod.htm

vervroegingscurve aanpassen... maar ik gok dat bij jouw auto alles wel al electronisch geregeld is waardoor het wat moeilijker wordt... of je zou m moeten chippen ofzo
D.dinsdag 26 juli 2005 @ 17:35
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:32 schreef Youp het volgende:

[..]

http://users.knoware.nl/users/veldman/frans/dutch/w200mod.htm

vervroegingscurve aanpassen... maar ik gok dat bij jouw auto alles wel al electronisch geregeld is waardoor het wat moeilijker wordt... of je zou m moeten chippen ofzo
Ik heb niet echt te klagen over het vermogen, tussen de 330 en 400 pk en 0/100 onder de 5 sec is snel genoeg

voorlopig
_Led_dinsdag 26 juli 2005 @ 17:41
Supervette bak, ik krijg Knightrider flashbacks
D.dinsdag 26 juli 2005 @ 17:42
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:41 schreef L.Denninger het volgende:
Supervette bak, ik krijg Knightrider flashbacks
da's een Pontiac
Youpdinsdag 26 juli 2005 @ 17:46
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:35 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Ik heb niet echt te klagen over het vermogen, tussen de 330 en 400 pk en 0/100 onder de 5 sec is snel genoeg

voorlopig
maar het verbruik misschien wel
Youpdinsdag 26 juli 2005 @ 17:46
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:42 schreef D.Rose het volgende:

[..]

da's een Pontiac
en wat voor een
_Led_dinsdag 26 juli 2005 @ 17:50
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:46 schreef Youp het volgende:

[..]

en wat voor een
Ja nouja ik bedoel het niet lullig ofzo hoor, deze auto is ook best leuk en ik snap best dat ie niet zo veel geld heeft
Youpdinsdag 26 juli 2005 @ 17:53
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:50 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ja nouja ik bedoel het niet lullig ofzo hoor, deze auto is ook best leuk en ik snap best dat ie niet zo veel geld heeft
die dingen zijn momenteel net niks waard voor 4500 euro heb je een nette

-edit-

de 'vette van TS is 10x vetter
_Led_dinsdag 26 juli 2005 @ 17:55
met rooie lampies zou ie al een stuk koeler zijn
D.dinsdag 26 juli 2005 @ 17:55
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:50 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ja nouja ik bedoel het niet lullig ofzo hoor, deze auto is ook best leuk en ik snap best dat ie niet zo veel geld heeft
Zo'n Pontiac is 5x zo goedkoop
_Led_dinsdag 26 juli 2005 @ 18:00
Naja je kunt natuurlijk gewoon zo beginnen en dan doorsparen he
FCDBdinsdag 26 juli 2005 @ 18:31
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:55 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Zo'n Pontiac is 5x zo goedkoop
Dus?

Mij lijkt dan die Pontiac (wel de T/A, '83) intressanter omdat ik em 5x zo mooi/vet/stoer/dik/dol/gaaf/kicken vind en dan ook nog es goedkoper... wat wil je nog meer..?
D.dinsdag 26 juli 2005 @ 18:44
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:31 schreef FCDB het volgende:

[..]

Dus?

Mij lijkt dan die Pontiac (wel de T/A, '83) intressanter omdat ik em 5x zo mooi/vet/stoer/dik/dol/gaaf/kicken vind en dan ook nog es goedkoper... wat wil je nog meer..?
Zeg, kunnen we nog verder off-topic

Ik heb niets tegen de Pontiac
Ik reageerde alleen omdat er werd gezegd dat ik de Corvette wel zou hebben omdat ik geen Pontiac kan betalen
Tjabbozaterdag 13 augustus 2005 @ 12:42
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:06 schreef Tjabbo het volgende:
hoe staat het er mee? Is alles al in orde?
D.zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:53
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:42 schreef Tjabbo het volgende:

[..]
planning is week 34 TUV
week 35 RDW
Geqxonmaandag 15 augustus 2005 @ 03:02
Corvette: The American Dream
Pontiac: Knightrider

D.maandag 5 september 2005 @ 12:53
update:

goedgekeurd
Hugstermaandag 5 september 2005 @ 13:06
gefeli

al helemaal op kenteken en ready to go?
Tjabbomaandag 5 september 2005 @ 13:15
Mooi werk!

Wanneer mag je ermee rijden? of heb je de platen al?
D.maandag 5 september 2005 @ 14:40
gelijk na de keuring netjes BPM afgedragen en nu zal over 3 of 4 dagen het kentekenbewijs
op de deurmat vallen waarna ik dus platen kan laten maken.

Voor vandaag had ik mijn 1dags-kenteken, dus wat rondjes rijden hier in de buurt kan natuurlijk.
_Led_maandag 5 september 2005 @ 15:02
heb je nou al zo'n rood "woei-oei" lampje aan de voorkant (zoals Kitt) ?
Geqxonmaandag 5 september 2005 @ 15:07
Het is geen pontiac
Hugstermaandag 5 september 2005 @ 15:09
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:02 schreef L.Denninger het volgende:
heb je nou al zo'n rood "woei-oei" lampje aan de voorkant (zoals Kitt) ?
gast...
ook_gekmaandag 5 september 2005 @ 15:17
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:02 schreef L.Denninger het volgende:
heb je nou al zo'n rood "woei-oei" lampje aan de voorkant (zoals Kitt) ?
volgens mij loopt er een woei-woei lampje door je hoofd ergens
D.donderdag 22 september 2005 @ 15:44
omdat ik het aan sommige beloofd had, hier wat fotootjes nu ie 'klaar' is



Klonkdonderdag 22 september 2005 @ 15:45
automobiele porno
Kitelessdonderdag 22 september 2005 @ 15:46
offtopic

[ Bericht 91% gewijzigd door Tjabbo op 22-09-2005 22:44:52 ]
qu63donderdag 22 september 2005 @ 15:52
geen nummerplaat voor?
D.donderdag 22 september 2005 @ 15:55
quote:
Op donderdag 22 september 2005 15:46 schreef Kiteless het volgende:
Heh, had KITT ook een open dak ?
off-topic

maar nee, kitt had een T-roof (2 uitneembare dakpanelen met dus een middenbalk)

voorbeeldje http://www.pontiacpower.net/pictures/79tata03h.jpg
D.donderdag 22 september 2005 @ 15:57
quote:
Op donderdag 22 september 2005 15:52 schreef qu63 het volgende:
geen nummerplaat voor?
jawel, onder de neus
qu63donderdag 22 september 2005 @ 16:03
quote:
Op donderdag 22 september 2005 15:57 schreef D.Rose het volgende:

[..]

jawel, onder de neus
ik zag de ruimte er wel voor, maar ik zag daa rgeen plaatje
Sjoewedonderdag 22 september 2005 @ 16:10
quote:
Op donderdag 22 september 2005 15:44 schreef D.Rose het volgende:
omdat ik het aan sommige beloofd had, hier wat fotootjes nu ie 'klaar' is

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wow
D.donderdag 22 september 2005 @ 16:11
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:03 schreef qu63 het volgende:

[..]

ik zag de ruimte er wel voor, maar ik zag daa rgeen plaatje
nee, da's zonde, zo'n lelijke plaat op de neus, vandaar dat ie op de onderspoiler zit
qu63donderdag 22 september 2005 @ 16:15
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:11 schreef D.Rose het volgende:

[..]

nee, da's zonde, zo'n lelijke plaat op de neus, vandaar dat ie op de onderspoiler zit
aha!
PeuRacdonderdag 22 september 2005 @ 17:19
Moet je bij de APK wel ff verplaatsen

deden ze bij de Jaguar garage waar ik werkte ook altijd bij XK(R)'s, de nummerplaat aan de voorkant werd zo gemonteerd dat je van voren niet geflitst kunt worden, maar voor de APK mocht dat niet.
Dr_Frickin_Evildonderdag 22 september 2005 @ 20:59
Wat een supervette auto! Die velgen passen er echt ontzettend goed bij!
Tjabbodonderdag 22 september 2005 @ 22:45
Mooi man!

Heb je al veel bekijks (gehad) ?
Fiets-toeterdonderdag 22 september 2005 @ 23:18
stoere bak
D.donderdag 22 september 2005 @ 23:42
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:45 schreef Tjabbo het volgende:
Mooi man!

Heb je al veel bekijks (gehad) ?
Natuurlijk een hoop vrienden en kennisen.
Wat 'onbekenden' betreft: vooral kinderen zeggen dat ze m mooi vinden, volwassenen spreken zich niet zo snel uit, die denken vooral. Of het allemaal positieve gedachtes zijn die ze er bij hebben weet ik niet. Zal er ook niet wakker van liggen als het niet zo is.
Tjabbodonderdag 22 september 2005 @ 23:53
quote:
Op donderdag 22 september 2005 23:42 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Natuurlijk een hoop vrienden en kennisen.
Wat 'onbekenden' betreft: vooral kinderen zeggen dat ze m mooi vinden, volwassenen spreken zich niet zo snel uit, die denken vooral. Of het allemaal positieve gedachtes zijn die ze er bij hebben weet ik niet. Zal er ook niet wakker van liggen als het niet zo is.
Kids reageren altijd het spontaanst. leuk is dat!
En de meeste ouderen die niets zeggen zijn alleen maar jaloers.

Als je in zo'n ding rondracet dan krijg je dat al snel.
BazzoSvrijdag 23 september 2005 @ 17:03
quote:
Op donderdag 22 september 2005 23:53 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Kids reageren altijd het spontaanst. leuk is dat!
En de meeste ouderen die niets zeggen zijn alleen maar jaloers.

Als je in zo'n ding rondracet dan krijg je dat al snel.
Of ze kijken je aan omdat 't ding teveel geluid ( ) maakt.
D.vrijdag 23 september 2005 @ 17:29
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:03 schreef BazzoS het volgende:

[..]

Of ze kijken je aan omdat 't ding teveel geluid ( ) maakt.
Dat doet ie (nog) niet
Kitelessmaandag 26 september 2005 @ 11:03
quote:
Op donderdag 22 september 2005 23:53 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Kids reageren altijd het spontaanst. leuk is dat!
En de meeste ouderen die niets zeggen zijn alleen maar jaloers.

Als je in zo'n ding rondracet dan krijg je dat al snel.
Ik denk dat veel ouderen Knightrider ook nooit gezien hebben
Tjabbomaandag 26 september 2005 @ 11:10
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:03 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Ik denk dat veel ouderen Knightrider ook nooit gezien hebben
Doe nou es niet. De grap is echt niet leuk meer.
Toewanmaandag 26 september 2005 @ 12:17
Echt een mooie auto, alleen vind ik het jammer dat die ZR1 (?) velgen zijn gepolijst, mat vind ik ze mooier. Maar het is ZEKER wel beter dan die BBS'en die er eerst onder zaten, die horen niet onder een Corvette.

Nu hopen dat de benzineprijzen weer eens gaan dalen, want er zal een kleine draaikolk in die tank zitten vrees ik.
D.maandag 26 september 2005 @ 13:28
quote:
Op maandag 26 september 2005 12:17 schreef Toewan het volgende:
Echt een mooie auto, alleen vind ik het jammer dat die ZR1 (?) velgen zijn gepolijst, mat vind ik ze mooier. Maar het is ZEKER wel beter dan die BBS'en die er eerst onder zaten, die horen niet onder een Corvette.

Nu hopen dat de benzineprijzen weer eens gaan dalen, want er zal een kleine draaikolk in die tank zitten vrees ik.
Deze zijn niet ZR-1, en niet gepolijst maar chrome.
Wanneer je 'zuinig' rijdt kun je best 1 op 11/12 halen
FunnyNamemaandag 26 september 2005 @ 13:52
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:28 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Deze zijn niet ZR-1, en niet gepolijst maar chrome.
Wanneer je 'zuinig' rijdt kun je best 1 op 11/12 halen
Volgens mij redt je dat nooit.
Die enorme 8-cylinders zuipen als een melijer en die giga banden, hoog gewicht en matige Cw-waarde helpen ook niet echt ..

Hoeveel was je nou in totaal kwijt, dus koop, vervoer, keuring en import? (als ik vragen mag natuurlijk)
D.maandag 26 september 2005 @ 14:21
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:52 schreef FunnyName het volgende:

[..]

Volgens mij redt je dat nooit.
de boordcomputer zegt van wel
quote:
Die enorme 8-cylinders zuipen als een melijer en die giga banden, hoog gewicht en matige Cw-waarde helpen ook niet echt ..

Hoeveel was je nou in totaal kwijt, dus koop, vervoer, keuring en import? (als ik vragen mag natuurlijk)
Alles bij elkaar, en dan moet ik gokken want ik heb nog geen totaalplaatje gemaakt, net iets boven de ¤30.000
FunnyNamemaandag 26 september 2005 @ 14:49
Lekker exclusief ding, veel plezeier ermee.

PS ik zou de boardcomputer niet al te snel voor waar aannemen, ff een keer je dagteller op nul zetten en bij de volgende keer tanken het aantal kilometers afzetten tegen het aantal liters ..
Geqxonmaandag 26 september 2005 @ 14:54
Zeg, als je een drempel neemt he, kraakt de vering dan ook zo lekker?
FunnyNamemaandag 26 september 2005 @ 15:18
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:51 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Zwalkvering zou ik het niet willen noemen.
Hij heeft een verstelbaar onderstel (3 standen: normal, sport, performance)

0-100 onder de 5 seconden is snel genoeg, sneller dan de nieuwe Porsche

Verlagingsset (1 inch) is besteld.
Specs. volgens autoweek:

PRESTATIES
topsnelheid 254 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,7 s
verbruik binnen b.k. - l/100km
verbruik buiten b.k. - l/100km
verbruik gecombineerd 11,4 l/100km
CO2 uitstoot - g/km

Bijna zes zes seconden, of mis ik nou wat? (Let ook even op het verbruik..)
M5maandag 26 september 2005 @ 15:25
'96 Corvette LT4 specs
Hugstermaandag 26 september 2005 @ 15:36
Fuel consumption is niet ingevuld
D.maandag 26 september 2005 @ 17:40
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:18 schreef FunnyName het volgende:

[..]

Specs. volgens autoweek:

PRESTATIES
topsnelheid 254 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,7 s
verbruik binnen b.k. - l/100km
verbruik buiten b.k. - l/100km
verbruik gecombineerd 11,4 l/100km
CO2 uitstoot - g/km

Bijna zes zes seconden, of mis ik nou wat? (Let ook even op het verbruik..)
de specs die je geeft zijn van de LT-1 motor
dit is iets betrouwbaarder http://www.corvetteactioncenter.com/specs/c4/1996/96perf.html
D.maandag 26 september 2005 @ 17:45
quote:
Op maandag 26 september 2005 14:49 schreef FunnyName het volgende:


PS ik zou de boardcomputer niet al te snel voor waar aannemen, ff een keer je dagteller op nul zetten en bij de volgende keer tanken het aantal kilometers afzetten tegen het aantal liters ..
Ik had het dan ook over zo zuinig mogelijk rijden, dus 70 in de 6 bij wijze van spreken.
Uiteraard maak ik graag wat toeren om het potentieel van de auto te beleven
D.maandag 26 september 2005 @ 17:49
quote:
Op maandag 26 september 2005 14:54 schreef Geqxon het volgende:
Zeg, als je een drempel neemt he, kraakt de vering dan ook zo lekker?
nee hoor, geen enkel kraakje
Geqxonmaandag 26 september 2005 @ 18:42
Mmm okay. Ik zat laatst in een C5 (of C4, dat durf ik niet zeker te zeggen), en die zat echt een forse partij te kraken bij drempels
Toewanmaandag 26 september 2005 @ 21:59
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:28 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Deze zijn niet ZR-1, en niet gepolijst maar chrome.
Wanneer je 'zuinig' rijdt kun je best 1 op 11/12 halen
Dat wordt poetsen !! Maar het zijn wel mooie velgen alleen vind ik ze verchroomd iets te veel bling bling.
BaraCudazondag 9 oktober 2005 @ 12:56
Gave bak man!

En ben je van plan nog ooit eens een auto te importeren na al dat gezeik wat je hebt gehad met de keuringen?
D.zondag 9 oktober 2005 @ 14:08
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:56 schreef BaraCuda het volgende:
Gave bak man!

En ben je van plan nog ooit eens een auto te importeren na al dat gezeik wat je hebt gehad met de keuringen?
Nog geen plannen, maar mocht ik het weer doen dan kies ik voor een auto die al wel een typegoedkeuring heeft
_Led_zondag 9 oktober 2005 @ 21:15
weg

[ Bericht 98% gewijzigd door Tjabbo op 16-10-2005 10:18:56 (weer kinghtrider. niet leuk meer) ]
yupzondag 9 oktober 2005 @ 22:10
Wanneer ruil je dat in voor een C6 Z06
D.zondag 9 oktober 2005 @ 22:11
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 22:10 schreef yup het volgende:
Wanneer ruil je dat in voor een C6 Z06
Wellicht over een jaar of 8
Opa_verteltzondag 16 oktober 2005 @ 01:15
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 21:15 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Koop dan gelijk die *echte* knight-rider bak
Open je eigen topic over knight rider ofzo, en loop niet hier te zieken.
Tjabbozondag 16 oktober 2005 @ 10:20
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 01:15 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Open je eigen topic over knight rider ofzo, en loop niet hier te zieken.
+1.
Elke volgende leuk bedoelde opmerking over knightrider gaat door de shredder
Opa_verteltzondag 16 oktober 2005 @ 16:33
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 10:20 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

+1.
Elke volgende leuk bedoelde opmerking over knightrider gaat door de shredder
Waarvoor dank


@ TS: omfg
D.zondag 16 oktober 2005 @ 19:32
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:33 schreef Opa_vertelt het volgende:


@ TS: omfg
dank je


vandaag met meetapparatuur mijn 0-60mph tijd gemeten
5.66 sec.
Beetje wielspin en iets te vroeg geschakeld, dus dat doen we volgende keer beter
yupzondag 16 oktober 2005 @ 19:36
Dat is snel :/

Damn
Opa_verteltzondag 16 oktober 2005 @ 21:57
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:32 schreef D.Rose het volgende:

[..]

dank je


vandaag met meetapparatuur mijn 0-60mph tijd gemeten
5.66 sec.
Beetje wielspin en iets te vroeg geschakeld, dus dat doen we volgende keer beter
Al op de dyno geweest?
D.zondag 16 oktober 2005 @ 22:01
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 21:57 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Al op de dyno geweest?
nope, afspraak voor 5 november
Opa_verteltzondag 16 oktober 2005 @ 22:31
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 22:01 schreef D.Rose het volgende:

[..]

nope, afspraak voor 5 november
Vergeet je video/foto-cam niet
One_conundrumzondag 16 oktober 2005 @ 22:42
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 18:35 schreef D.Rose het volgende:
wat geluid (met beeld)

geen top kwaliteit, maar geeft een indruk
http://rapidshare.de/files/1608264/Afbeelding_087.avi.html
Na het starten hoor je aan het eind gelijk het Low-Fuel geluid al...
D.zondag 16 oktober 2005 @ 22:46
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 22:31 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Vergeet je video/foto-cam niet
De DV cam ligt bij de reparateur.
Hopelijk is ie op tijd klaar
BMXBasdinsdag 1 november 2005 @ 14:44
*spam* optiefen

[ Bericht 77% gewijzigd door Tjabbo op 01-11-2005 15:48:45 ]
Tjabbodinsdag 1 november 2005 @ 15:49
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 15:48 schreef qu63 het volgende:
verwijderd ie zn eigen post
Verkeerde knopje. quote ipv edit
knopjes
qu63dinsdag 1 november 2005 @ 15:50
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 15:49 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Verkeerde knopje. quote ipv edit
knopjes
verwijder zijn post dan ook
D.zaterdag 5 november 2005 @ 16:59
vandaag dyno gehad

300,16 pk op de achterwielen (da's 375 pk op de motor) en 409.45 torque

ik ben tevreden
qu63zaterdag 5 november 2005 @ 17:07
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:59 schreef D.Rose het volgende:
vandaag dyno gehad

300,16 pk op de achterwielen (da's 375 pk op de motor) en 409.45 torque

ik ben tevreden
heb je ook filmpjes/foto's?
D.zaterdag 5 november 2005 @ 17:12
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:07 schreef qu63 het volgende:

[..]

heb je ook filmpjes/foto's?
van mijn auto heb ik alleen maar filmpjes, misschien heeft iemand anders (we waren met 6 man) wel foto's. Als ik die nog krijg post ik ze wel.
qu63zaterdag 5 november 2005 @ 17:13
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:12 schreef D.Rose het volgende:

[..]

van mijn auto heb ik alleen maar filmpjes, misschien heeft iemand anders (we waren met 6 man) wel foto's. Als ik die nog krijg post ik ze wel.
ok!

filmpjes posten mag ook
D.zaterdag 5 november 2005 @ 17:18
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:13 schreef qu63 het volgende:

[..]

ok!

filmpjes posten mag ook
dan moet ik eerst eens kijken hoe die software van de digicam werkt
Jaguarizedzondag 6 november 2005 @ 13:57
375pk
D.zondag 6 november 2005 @ 14:09
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:57 schreef Jaguarized het volgende:
375pk
da's toch wel voldoende zou ik zegen
Jaguarizedzondag 6 november 2005 @ 14:10
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:09 schreef D.Rose het volgende:

[..]

da's toch wel voldoende zou ik zegen
Dat is maar 25 pk minder dan een M5 uit 2000.
D.zondag 13 november 2005 @ 00:26
Jaguarizedzondag 13 november 2005 @ 00:31
Nice
D.zondag 13 november 2005 @ 01:40
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:38 schreef D.Rose het volgende:
[afbeelding]
@Jag:

dat is die gast die daar werkt
Jaguarizedzondag 13 november 2005 @ 01:41
quote:
Op zondag 13 november 2005 01:40 schreef D.Rose het volgende:

[..]

@Jag:

dat is die gast die daar werkt
Ik dacht even serieus dat jij dat was.
D.zondag 13 november 2005 @ 01:42
quote:
Op zondag 13 november 2005 01:41 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Ik dacht even serieus dat jij dat was.
die indruk kreeg ik ja
Ik ben degene met de camera
Tjabbozondag 13 november 2005 @ 12:08
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:59 schreef D.Rose het volgende:


300,16 pk op de achterwielen (da's 375 pk op de motor) en 409.45 torque
Dat is bij benadering. Je weet dat nooit zeker.
Waarom niet gewoon zeggen dat je 300rwhp hebt? Dat is een veel eerlijker getal, en de meeste liefhebbers hebben liever dat getal dan een veel hoger aantal.

rwhp's = alles
crank hp's = mickey mouse pk's.
D.zondag 13 november 2005 @ 12:13
quote:
Op zondag 13 november 2005 12:08 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Dat is bij benadering. Je weet dat nooit zeker.
Waarom niet gewoon zeggen dat je 300rwhp hebt? Dat is een veel eerlijker getal, en de meeste liefhebbers hebben liever dat getal dan een veel hoger aantal.

rwhp's = alles
crank hp's = mickey mouse pk's.
ik meld allebei omdat veel mensen het verschil niet weten, en ze in autobladen eigenlijk altijd het laatste gebruiken
Tjabbozondag 13 november 2005 @ 13:46
quote:
Op zondag 13 november 2005 12:13 schreef D.Rose het volgende:

[..]

ik meld allebei omdat veel mensen het verschil niet weten, en ze in autobladen eigenlijk altijd het laatste gebruiken
Het blijft onbetrouwbaar. Misschien heb jij wel 500pk aan de krukas, maar krijg je er 'maar' 300 aan de weg. Wie zal het zeggen, het blijft gokwerk waar niemand wat aan heeft.

Oh, ik had nog niet gezegd dat ik 300pk een erg net getal vind! Mooi hoor, ik hoop dat mijn auto volgend jaar ook rond die getallen gaat uitpoepen.
D.zondag 13 november 2005 @ 14:19
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:46 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Het blijft onbetrouwbaar. Misschien heb jij wel 500pk aan de krukas, maar krijg je er 'maar' 300 aan de weg. Wie zal het zeggen, het blijft gokwerk waar niemand wat aan heeft.
klopt, ik ben ook slecht uitgegaan van wat die kerele bij dat bedrijf vertelde
quote:
Oh, ik had nog niet gezegd dat ik 300pk een erg net getal vind! Mooi hoor, ik hoop dat mijn auto volgend jaar ook rond die getallen gaat uitpoepen.
Dank je, ben er zelf ook niet ontevreden mee
FunnyNamemaandag 14 november 2005 @ 07:01
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:46 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Het blijft onbetrouwbaar. Misschien heb jij wel 500pk aan de krukas, maar krijg je er 'maar' 300 aan de weg. Wie zal het zeggen, het blijft gokwerk waar niemand wat aan heeft.

Oh, ik had nog niet gezegd dat ik 300pk een erg net getal vind! Mooi hoor, ik hoop dat mijn auto volgend jaar ook rond die getallen gaat uitpoepen.
Volgens mij liggen de verlies percentages (afhankelijk van type aandrijving) tussen redelijk beperkte waarden. Als dit niet zo is, verlies je ergens vermogen, wat eigenlijk nergens anders naar toe kan gaan dan de wielen.
Dus het is inderdaad niet exact, maar honderden PK's kan het nooit schelen volgens mij.
D.maandag 14 november 2005 @ 08:22
quote:
Op maandag 14 november 2005 07:01 schreef FunnyName het volgende:

Dus het is inderdaad niet exact, maar honderden PK's kan het nooit schelen volgens mij.
Zoals ik al aangaf, de mensen van de Dyno hadden het over 20% verlies.
Tjabbomaandag 14 november 2005 @ 08:44
Het was ook een extreem voorbeeld om mijn punt te benadrukken. 20% is een redelijk acceptabel aantal.
yupmaandag 14 november 2005 @ 08:47
300 pktjes aan de wielen.

Wat doet een E46 M3 bijv. Volgens mij minder toch

Iig wel indrukwekkend
D.maandag 14 november 2005 @ 10:58
quote:
Op maandag 14 november 2005 08:47 schreef yup het volgende:
300 pktjes aan de wielen.

Wat doet een E46 M3 bijv. Volgens mij minder toch
Volgens een E46 forum rond de 270/280
yupmaandag 14 november 2005 @ 11:48
Hmmm ok, maar dat is wel een 3.2 liter 6 inlijn ipv een 5.7 V8

Heb je geen betere foto van de achterkant bij de weg ?
D.maandag 14 november 2005 @ 11:58
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:48 schreef yup het volgende:


Heb je geen betere foto van de achterkant bij de weg ?
zal dadelijk thuis ff kijken
WesHellvrijdag 18 november 2005 @ 14:52
Mijn pa heeft gister zijn C3 verkocht met een 454.. uit 74 (stingray)
Mooi wagen trouwens.
Hugstervrijdag 18 november 2005 @ 17:04
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:58 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Volgens een E46 forum rond de 270/280


Een M3 heeft 343pk
Hugstervrijdag 18 november 2005 @ 17:05
Mooi vermogens kromme btw
Bij 2k rpm al vol vermogen
pAinvrijdag 18 november 2005 @ 17:10
quote:
Op maandag 14 november 2005 08:47 schreef yup het volgende:
300 pktjes aan de wielen.

Wat doet een E46 M3 bijv. Volgens mij minder toch

Iig wel indrukwekkend
Amerikaanse PK's met Duitse PK's vergelijken .
D.vrijdag 18 november 2005 @ 17:58
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:10 schreef pAin het volgende:

[..]

Amerikaanse PK's met Duitse PK's vergelijken .
als ze op dezelfde dyno staan is een pk een pk hoor
D.vrijdag 18 november 2005 @ 17:59
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:04 schreef Hugster het volgende:

[..]



Een M3 heeft 343pk
op de motor ja, niet op de achterwielen
KiXXvrijdag 18 november 2005 @ 19:24
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:05 schreef Hugster het volgende:
Mooi vermogens kromme btw
Bij 2k rpm al vol vermogen
alleen jammer dat je koppel en vermogen door elkaar haalt
pAinzaterdag 19 november 2005 @ 18:58
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:58 schreef D.Rose het volgende:

[..]

als ze op dezelfde dyno staan is een pk een pk hoor
Cijfermatig gezien wel ja. Maar de kromme zegt toch zoveel meer??
ForcedInductionzondag 8 januari 2006 @ 12:04
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 18:58 schreef pAin het volgende:

[..]

Cijfermatig gezien wel ja. Maar de kromme zegt toch zoveel meer??
Het gaat allemaal om 1 ding:

PwR
D.zondag 8 januari 2006 @ 13:03
He, dit topic staat ineens boven in mijn AT
Bengeltjezondag 8 januari 2006 @ 15:22
quote:
Op zondag 8 januari 2006 13:03 schreef D.Rose het volgende:
He, dit topic staat ineens boven in mijn AT
En ik dacht hier nu dus nieuwe foto's of iets dergelijks terug te vinden.
D.zondag 8 januari 2006 @ 15:36
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:22 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

En ik dacht hier nu dus nieuwe foto's of iets dergelijks terug te vinden.
ik heb wel een mooie tekening, is dat ook goed?
Bengeltjezondag 8 januari 2006 @ 15:46
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:36 schreef D.Rose het volgende:

[..]

ik heb wel een mooie tekening, is dat ook goed?
Prima, voor nu.
Laat maar zien dat mooie apparaat .
D.zondag 8 januari 2006 @ 16:03
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:46 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Prima, voor nu.
Laat maar zien dat mooie apparaat .
Bengeltjezondag 8 januari 2006 @ 16:04
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:03 schreef D.Rose het volgende:

[..]

[afbeelding]
Mooi ding.
Jammer dat die niet zwart is, dat is pas stoer.
D.zondag 8 januari 2006 @ 16:06
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:04 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Mooi ding.
Jammer dat die niet zwart is, dat is pas stoer.
Hij is wel zwart, alleen schijnt er licht op

van deze foto
Bengeltjezondag 8 januari 2006 @ 16:08
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:06 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Hij is wel zwart, alleen schijnt er licht op

van deze foto
[afbeelding]
De tekening lijkt grijs, in het echt is die bak wel stoer .
D.zondag 8 januari 2006 @ 16:09
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:08 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

De tekening lijkt grijs, in het echt is die bak wel stoer .
ik vind de tekening ook stoer
Aardezondag 8 januari 2006 @ 16:14
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:06 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Hij is wel zwart, alleen schijnt er licht op

van deze foto
[afbeelding]
bij utrecht naast de a12?
D.zondag 8 januari 2006 @ 16:15
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:14 schreef Aarde het volgende:

[..]

bij utrecht naast de a12?
nope, naast de A73
CittaRzondag 8 januari 2006 @ 16:15
egt een hele vette kar
Aardezondag 8 januari 2006 @ 16:17
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:15 schreef CittaR het volgende:
egt een hele vette kar
idd vette bak
D.zondag 8 januari 2006 @ 16:18
merci beaucoup
qu63zondag 8 januari 2006 @ 20:46
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:18 schreef D.Rose het volgende:
merci beaucoup
wanneer komen die filmpjes nou
Bengeltjezondag 8 januari 2006 @ 20:54
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:52 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Deejjjjjjjjj

Camera eindelijk terug?
En nog alleen foto's van de auto.
Jaguarizedzondag 8 januari 2006 @ 21:14
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:09 schreef qu63 het volgende:

[..]

thanks voor je kaart!
qu63woensdag 11 januari 2006 @ 08:55
en?
Tjabbowoensdag 11 januari 2006 @ 09:37
Beetje slowchat verwijderd in afwachting van piccaz
qu63maandag 13 februari 2006 @ 22:57
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 09:37 schreef Tjabbo het volgende:
Beetje slowchat verwijderd in afwachting van piccaz
dan mogen die foto's nu wel komen!
D.vrijdag 17 februari 2006 @ 17:16
quote:
Op maandag 13 februari 2006 22:57 schreef qu63 het volgende:

[..]

dan mogen die foto's nu wel komen!
Het is niet echt mooi weer voor foto's

vooruit, eentje dan

Hugstervrijdag 17 februari 2006 @ 17:19
Ik reed er gisteren langs en toen stond er een hele lange dubbele combinatie vrachtauto bomvol met C6'en Z06'en. Best apart om er zoveel bij elkaar te zien
qu63vrijdag 17 februari 2006 @ 17:19
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:16 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Het is niet echt mooi weer voor foto's

vooruit, eentje dan

[afbeelding]
Kroymans Hilversum?
D.vrijdag 17 februari 2006 @ 17:21
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:19 schreef qu63 het volgende:

[..]

Kroymans Hilversum?
Breukelen
qu63vrijdag 17 februari 2006 @ 17:23
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:21 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Breukelen
das net te ver
D.vrijdag 17 februari 2006 @ 17:23
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:19 schreef Hugster het volgende:
Ik reed er gisteren langs en toen stond er een hele lange dubbele combinatie vrachtauto bomvol met C6'en Z06'en. Best apart om er zoveel bij elkaar te zien
Dat zijn wellicht de auto's die zo'n 2 weken geleden richting Frankrijk zijn gegaan naar een circuit zodat de pers 'm uit kon proberen. (o.a. deze week in Autoweek te lezen)
Hugstervrijdag 17 februari 2006 @ 17:31
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:23 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Dat zijn wellicht de auto's die zo'n 2 weken geleden richting Frankrijk zijn gegaan naar een circuit zodat de pers 'm uit kon proberen. (o.a. deze week in Autoweek te lezen)
Okay

Wat deed/doet die van jou daar eigenlijk?
D.vrijdag 17 februari 2006 @ 17:38
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:31 schreef Hugster het volgende:

[..]

Okay

Wat deed/doet die van jou daar eigenlijk?
We waren daar uitgenodigd voor de introductie vsn de nieuwe Z06
Mooie auto's en gratis drank en hapjes
Hugstervrijdag 17 februari 2006 @ 17:47
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:38 schreef D.Rose het volgende:

[..]

We waren daar uitgenodigd voor de introductie vsn de nieuwe Z06
Mooie auto's en gratis drank en hapjes
dat sla je nooit af
qu63vrijdag 17 februari 2006 @ 18:28
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:38 schreef D.Rose het volgende:

[..]

We waren daar uitgenodigd voor de introductie vsn de nieuwe Z06
Mooie auto's en gratis drank en hapjes
helaas mag je dan niet drinken he
qu63zaterdag 11 maart 2006 @ 22:56
je heb em toch wel goed opgeborgen nu he
D.zaterdag 11 maart 2006 @ 23:04
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 22:56 schreef qu63 het volgende:
je heb em toch wel goed opgeborgen nu he
gisteren nog gereden

maareh, niet het topic volmaken nu, anders heb ik straks geen plaats meer om foto's te plaatsen als het weer mooi weer is
qu63zaterdag 11 maart 2006 @ 23:55
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 23:04 schreef D.Rose het volgende:

[..]

gisteren nog gereden

maareh, niet het topic volmaken nu, anders heb ik straks geen plaats meer om foto's te plaatsen als het weer mooi weer is
gewoon doorposten

kan je een nieuw topic openen
Fiets-toeterzondag 12 maart 2006 @ 09:41
Meer pics meer pics meer pics
yupzaterdag 18 maart 2006 @ 12:47
Corvette ZR1 op marktplaats

Corvette ZR1 met handbak HUBBA HUBBA

Niets voor D.rose ?
D.zaterdag 18 maart 2006 @ 13:20
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:47 schreef yup het volgende:
Corvette ZR1 op marktplaats

Corvette ZR1 met handbak HUBBA HUBBA

Niets voor D.rose ?
nee

Deze staat al jaren te koop, en dat is niet voor niets.
Verder is ie te oud en te rood

btw, een ZR-1 is altijd een handbak

en nu weer on-topic
indahnesia.comwoensdag 24 mei 2006 @ 21:25
hmm, ja, het probleem is wel duidelijk zo te zien. Ik zal het eens oplossen.

Vette auto trouwens
riceboyvrijdag 9 juni 2006 @ 10:53
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:20 schreef D.Rose het volgende:

[..]

nee

Deze staat al jaren te koop, en dat is niet voor niets.
Verder is ie te oud en te rood

btw, een ZR-1 is altijd een handbak

en nu weer on-topic
hantbak is cool
automaat is foor mietjes

jochem8vrijdag 9 juni 2006 @ 13:32
Cursussen Nederlands zijn ook voor mietjes.
Sjoewevrijdag 9 juni 2006 @ 13:33
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:32 schreef jochem8 het volgende:
Cursussen Nederlands zijn ook voor mietjes.
En serieus ingaan op riceboy is heel erg vorig jaar
D.vrijdag 9 juni 2006 @ 13:58
als er dan toch gepost wordt dan graag on-topic

filmpje van de dyno

http://www.megaupload.com/?d=DZBQ0VKF
qu63vrijdag 9 juni 2006 @ 14:03
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:58 schreef D.Rose het volgende:
als er dan toch gepost wordt dan graag on-topic

filmpje van de dyno

http://www.megaupload.com/?d=DZBQ0VKF
eindelijk