Zoiets dacht ik al jaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:02 schreef moussy het volgende:
lul-le-me-toos koosnaampje voor Rocktis net zoiets als pielemoos
Ik ben al bij de schoenmaker geweest, die is ook orthopedisch schoenmaker en die vertelde dat ike en verende zool moest hebben. Deze schoenen gekocht snel naar de schoemaker gegaan, waren mooie verende schoenen volgens hem. Hij vond het zelf vreemd dat ze maar 25 euro warenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:22 schreef Spindizzy het volgende:
Je zou eens bij een hardloop/wandelwinkel kunnen gaan informeren. Er zullen vast wel schoenen zijn waarmee je het lopen langer kunt volhouden. Dat kost dan helaas ook wel wat.
Spin, ik vond:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:27 schreef Spindizzy het volgende:Kunnen pupjes van 5½ maand nog wisselen?
Zo ja:
Zo nee:Oops
Agosquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:35 schreef Spindizzy het volgende:
Voelde me al helemaal schuldig. Eerst zijn speeltje zoekgemaakt en dan ook nog een kies trekken
Hahaha ik heb er ook 8! En ze zijn mooiquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:42 schreef miss_sly het volgende:
De mensen die hiervoor in dit huis woonden, hadden de tuin al aangelegd...dat wil zeggen: die hebben voor ene fortuin aan planten in de tuin geplempt en er niet meer naar omgekeken. Een enorme wildgroei aan planten en niets wat meer echt mooi is.
Nu komen we dus gewoon hele mooie dingen tegen die je eerst nooit zag!
En ipv 5 hortensia's, blijken we er 8 te hebben
Voor foto's, zi ehet bloemen en planten uit eigen tuin topic
Ach gossie......maar dat moet wel een melkkiesje geweest zijn....Je bewaart hem toch wel?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:35 schreef Spindizzy het volgende:
Ooooh gelukkig! Ik dacht het al maar wilde het even zeker weten
Ik was net dus even buiten aan het spelen met Smekje. Beetje aan het gooien met zijn Air Kong (die ik ook nog 's prompt over de muur op het spoor heb gegooid... Die zijn we dus kwijt) en een beetje aan het stoeien/trekken. Opeens zie ik wat bloed op zijn Kong
Even later ging hij een beetje raar staan smekken en hij spuugt zo een kies uit
Voelde me al helemaal schuldig. Eerst zijn speeltje zoekgemaakt en dan ook nog een kies trekken
Natuurlijk... Denk dat Brechtje hem ook wel even wil bewonderenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:08 schreef kissa het volgende:
[..]
Ach gossie......maar dat moet wel een melkkiesje geweest zijn....Je bewaart hem toch wel?
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:47 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Natuurlijk... Denk dat Brechtje hem ook wel even wil bewonderen
4-en. Schoonmoeke komt meequote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:00 schreef miss_sly het volgende:
Mooi, dan zijn we al met 2-en
edit 3-en natuurlijk, met Taak erbij
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:02 schreef Tinkerbell het volgende:
Mijn vraag is: mogen honden daar op sommige stukken los?
Ik ben aan het proberen uit te zoeken hoe het nu precies zitquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:17 schreef Tinkerbell het volgende:
Spin, ik zie alleen maar wandelingen met honden aan de lijn
Je bent een schatquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:50 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ben aan het proberen uit te zoeken hoe het nu precies zit
Die had ik idd al gevonden en vind dus alleen aangelijnde wandelingen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:06 schreef Spindizzy het volgende:
Ik kan niet zwart op wit vinden dat er losloopgebieden zijn maar bij het fietsen heb ik er vaak zat loslopende honden gezien. Ik ga voor de zekerheid wel even mailen of even bij het VVV informeren.
En dit is een website over de Biesbosch
Nee, dat kan ik hier gewoon in het bos, tussen jou en mij in, zeg maarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:15 schreef Oblivion het volgende:
Wil je ergens je hond uitlaten zonder lijn, Tinkerbell?
Bij ons in de buurt, want dan weet ik nog wel een bos bij je om de hoek..![]()
Ah, okay...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:33 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik hier gewoon in het bos, tussen jou en mij in, zeg maar
We gaan meeten aanstaande zaterdag (hondenmeet), maar ik wil dan niet het hele stuk met Ayla aan de lijn lopen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:19 schreef CartWOman het volgende:
Spin wat maak je altijd mooie foto's van die 2 mannetjes
Daarom lurk ik hier zoveel.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:35 schreef Syrena het volgende:
Sinds gisteren bij hij ook weer in mijn handen en armen![]()
Stomme vriendinquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:35 schreef Syrena het volgende:
Sinds gisteren bij hij ook weer in mijn handen en armen![]()
Ik zou haar de kwalificatie vriendin niet meer geven.quote:
Ja, om te spelen, als je iets opraapt en je mouw komt langs: *hap*, en als hij op schoot zit en je wil even muizen om te kunnen fokken.quote:
Nee, die hoeft hier echt niet meer binnen te komen!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou haar de kwalificatie vriendin niet meer geven.
En gewoon niet meer afspreken, mensen kunnen je beest echt 'verpesten' hoor!
Wat een k*twijf zegquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:14 schreef Syrena het volgende:
Reactie: Uhhhh Garfield is DOM.Je bent 23, grow up zeg.
Ik zei al dat ze de humor gewoon niet snaptequote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:15 schreef Spindizzy het volgende:
Vertrouw nooit mensen die Garfield niet leuk vinden![]()
Moet je sowieso doen, cursus of niet! Nu is alles leuk en schattig en grappig, maar als ie straks uitgegroeid is roepen deze mensen als eerst dat je een onopgevoed stuk vreten hebtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:19 schreef Syrena het volgende:
En dus ook andere mensen op hun flikker durf te geven.
Inderdaad. Het is me net weer te binnen geschoten wat ze deed (ja ik zit me opnieuw compleet op te vreten), ze hield een paar keer met haar hand zijn snuit dicht. Dat hebben we hier nog NOOIT bij hem gedaan om hem te corrigeren!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moet je sowieso doen, cursus of niet! Nu is alles leuk en schattig en grappig, maar als ie straks uitgegroeid is roepen deze mensen als eerst dat je een onopgevoed stuk vreten hebt![]()
Bij Casper laat ik een koekje zien en ik laat hem zien dat ik het in mijn vuist verstop. Zoek! Als hij met zijn snuit mijn vuist aanraakt (met de clicker moet je op dat moment klikken) mag hij het hebben. Langzaamaan verdwijnt mijn vuist wat verder bij hem weg achter mijn rug. Gaat langzaam bij deze hondquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:25 schreef Syrena het volgende:
Hoe leer je zoeken? Speeltje laten zien en onder een handdoek stoppen werkte hier niet
Ja, maar niet steeds hand om de snuit, flink met je handen voor zijn snoet wapperen zodat ie weer gaat happen, weer vastpakken enz. En ondertussen maar: idiote hond zeggen en niet doen. Dan blijf ook met je poten van hem afquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:32 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Bij Casper laat ik een koekje zien en ik laat hem zien dat ik het in mijn vuist verstop. Zoek! Als hij met zijn snuit mijn vuist aanraakt (met de clicker moet je op dat moment klikken) mag hij het hebben. Langzaamaan verdwijnt mijn vuist wat verder bij hem weg achter mijn rug. Gaat langzaam bij deze hond
Als Casper heel hard tekeer gaat als de bel gaat of tegen de postbode deed ik ook wel 's mijn hond om zijn snuit leggen hoorIs nu niet meer nodig.
Ik vind wat Spin deed ook goed hoor! Zij is de baas, en ik zelf wil ook niet dat Ozzie op mensen of andere dingen gaat blaffen. Wat ik beschreef is wat de zgn. vriendin deed met Ozzie.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Syrena, spin is het baasje. Ik vind het sowieso een verschil of het baasje het doet, of iemand die op bezoek is. Dat hoef je gewoon écht écht écht never nooit te pikken!!!
Dat is het helemaalquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:19 schreef Spindizzy het volgende:
Garfield lust zeurende zuurpruimvriendinnen rauw
Tink: Kijk hier eens:
De Elzen is een voormalig stuk Biesbosch-gebied dat ongeveer 25 jaar geleden is veranderd in een bosgebied.
Hondenlosloopgebied: ja
[afbeelding]
Oh, nee, sorry, ik dacht dat je je 'verdedigde' (zo van: wat jij deed is zus, maar die vriendin deed zo, vandaar. Dat hoeft niet, alles wat die vriendin doet zonder jouw medeweten en wensen is fout!). En waarom doe je Oz niet lekker naar een dierenhotel, als je op vakantie gaat? Veel makkelijker, lijkt mequote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:49 schreef Syrena het volgende:
Ik vind wat Spin deed ook goed hoor! Zij is de baas, en ik zelf wil ook niet dat Ozzie op mensen of andere dingen gaat blaffen. Wat ik beschreef is wat de zgn. vriendin deed met Ozzie.
Wat mij betreft welquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:36 schreef miss_sly het volgende:
Dus we komen bij elkaar bij Paviljoen de Viersprong?
Neeheheheeeeeeequote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:08 schreef Spindizzy het volgende:
EDIT: oooh Tink der riedeltje ging niet over de meeting![]()
Ik vond je al zo strengquote:
Het was n.a.v. dat bezoek-verhaal van Syrenaquote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 00:26 schreef kissa het volgende:
![]()
![]()
Saar heeft mijn rugzak gerold....ze heeft mijn adressenboekje eruit gepakt en mijn losse blad met inlognamen en passwords opgevroten![]()
Rothond![]()
Niet dusquote:Op zondag 8 mei 2005 09:50 schreef Spindizzy het volgende:
Nu maar hopen dat de honden op de waterbus mogen
Oh die is het ja!quote:Op zondag 8 mei 2005 11:25 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb hier ook altijd zalmbrokken voor de hond gehad hoor!
ProPlan Zalm/Rijst
Goed zo Noppesquote:Op zondag 8 mei 2005 10:39 schreef miss_sly het volgende:
Terwijl Misu als fanatiek door de kamer aan het struinen is met een luid piepende 'kip' in zijn bek (ineens is dat ding helemaal populair geworden bij hem) komt Noppes toch stiekem eens kijken naar dat rare beest.
Zo heeft ze een paar minuten (onopgemerkt door Misu) op de trap zijn bewegingen zitten volgen:
[afbeelding]
Ja, wat een leukerd he!quote:Op zondag 8 mei 2005 11:43 schreef miss_sly het volgende:
En als ik naar dat andere hondje kijk, is het bijna jammer dat Ayla en Misu geen nageslacht zullen producerenMooi beestje!
Ik dacht even dat ze ene goed tehuis zocht (ze had zo mooi ook alle goede eigenschappen vermeld) en ik was al bijna T gaan roepen om te komen kijkenquote:
En terecht!quote:Op zondag 8 mei 2005 12:37 schreef moussy het volgende:
Ik zat even bij een online winkel te kijken voor een tuig voor Rock, maar weiger er nu te bestellen na het zien van blafbanden
quote:Op zondag 8 mei 2005 13:14 schreef miss_sly het volgende:
Zo heeft een mevrouw bij mij op de cursus een Gordon Setter; die is ook cute
Nee. Ze krijgen een prachtige glanzende vacht van zalmquote:Op zondag 8 mei 2005 13:17 schreef Bluezz het volgende:
Zalm voor honden is dat eigenlijk gek?
quote:Op zondag 8 mei 2005 12:37 schreef moussy het volgende:
Ik zat even bij een online winkel te kijken voor een tuig voor Rock, maar weiger er nu te bestellen na het zien van blafbanden
Een halsband die je hond een stroomstoot geeft als hij blaft...quote:
er komt zo weinig stroom uit dat toen mijn broer zo'n band voor een maltezer (klein maatje dus) om zijn nek knoopte en gilde, hij de brandpunten op zn hals had staanquote:Op zondag 8 mei 2005 13:44 schreef Spindizzy het volgende:
Geheel diervriendelijk natuurlijk en neeeheee daar voelt hij he-le-maal niks van hoor
quote:Op zondag 8 mei 2005 13:54 schreef Bluezz het volgende:
Oh trouwens in het SC topic kan ik wel ff kwijt dat ik gisteravond tijdens onze recensie voor Fok/Cul Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, deel 2 golfer heb gevraagd
In Turkije was het soms ook heel zielig, maar het viel me op dat de meeste bewoners de dieren wel voeren en water voorzetten.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:51 schreef moussy het volgende:
Wij gaan volgend jaar op vakantie naar Kreta en aan de vakantie-foto's van mn ouders te zien moeten we maar vast een kennel in de tuin bouwen. Wat een zieleige gebakjes van honden zie je op de achtergrond op die foto's
quote:Op zondag 8 mei 2005 13:50 schreef Spindizzy het volgende:
Toen ik Cas nog niet had en op zoek was naar een hondje zag ik ergens een advertentie voor een prachtig Russelltje met daarbij de tekst:
"Kan met blafband goed alleen thuis zijn"
Een hond vindt alleen zijn nooit leuk. "Goed alleen thuis zijn" houdt niks anders in dan: gilt/krijst/blaft niet de hele buurt bij elkaar.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oké, dan issie stil. Maar dan kan het beest het nog wel vreselijk vinden, toch?
Schaamteloze crosspost vanuit VBL topic Ja.. ik wilquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:10 schreef golfer het volgende:
Denk je leuk en lekker uit eten te gaan voor een leuke en lekker recensie ten behoeve van Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, deel 2
Zitten we te wachten tussen hoofdgerecht en dessert, haalt Bluezz opeens een enveloppe uit haar tas die ik persé moet open maken van haar.
Zit er een hele leuke 'Ja, ik wil!'-kaart van haar in met een huwelijks-aanzoek van haar aan mij en komen er nog allemaal lieve kleine cadeautjes van haar daarbij (waaronder een Herman Brood whiskyglas en een leuke legpuzzel met 'I Love U'.
Tja....ondanks dat er in het vrij kleine restaurant wat te weinig ruimte voor haar was om ook nog even op haar knieën te gaan, kon ik als ouwe sentimentele gek natuurlijk weinig minder doen dan met een paar tranen in de ogen en een brok ik de keel volmondig JAAAAA !!!! tegen haar zeggen.![]()
Bediening had het al vrij snel in de gaten, dus dessert werd opgediend met een brandend vuurwerksterretje en we kregen er een glas champagne bij.
Met andere woorden: er zit ergens in september een huwelijk aan te komen.
![]()
![]()
Wist ik nog nietquote:Op zondag 8 mei 2005 14:26 schreef Havoc het volgende:
[..]
Schaamteloze crosspost vanuit VBL topic Ja.. ik wil.
Ook hier van harte Bluezz en Golfer![]()
In een Komozak doen en die goed dichtbinden?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:58 schreef Tinkerbell het volgende:
Mensen, Tardis is volkomen gefixeert op dat Pro Plan voer van Ayla, wat moet ik nou?
Maar wel een mod met een geweldig gevoel voor humor, en een mooie tuin, en een lekkere ouwe hippie... enne....enne...quote:Op zondag 8 mei 2005 14:55 schreef Bluezz het volgende:![]()
Ook goedemorgen, houden we het wel even ontopic Havoc, het gaat hier over Flora en Fauna, niet over ouwe romantische mods met maar 1 kat.![]()
mensen zijn eigenlijk ook dieren hequote:Op zondag 8 mei 2005 14:55 schreef Bluezz het volgende:![]()
Ook goedemorgen, houden we het wel even ontopic Havoc, het gaat hier over Flora en Fauna, niet over ouwe romantische mods met maar 1 kat.![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 15:00 schreef MOBO666 het volgende:
[..]
mensen zijn eigenlijk ook dieren he![]()
hey maarre kunnen we nu binnenkort zeker een baby Bluezzje verwachten zeker
quote:Op zondag 8 mei 2005 21:53 schreef Beaker het volgende:
Mini-Meet as zaterdag Start 13.00 uur bij het Paviljoen de viersprong in dordrecht
Hier nog wat foto's van ons babysit weekend
Jacco
[afbeelding]
Pim
[afbeelding]
Pim
Bas en Jopie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met windy gaat het goed.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:30 schreef Spindizzy het volgende:
Hoe is het nu met Windy?
Kom jij ook zaterdag, Jolene?
Ga er wel vanuit en wacht vol spanning op de foto's....quote:Op maandag 9 mei 2005 10:57 schreef Spindizzy het volgende:
Kruikje is een goed idee!
Jammer Jolene! Maar er zal heus nog wel eens een hondenspeelmeet komen
Ik denk het. Als het ook maar een klein beetje miezert is het arme ding tot op het bot zeik en zeiknat. Zijn vachtje is heel dun en hij heeft geen ondervacht. Als Cas in de regen loopt moeten we toch echt een uur in een flinke stortbui staan wil hij nat worden. Regen blijft bij hem gewoon op zijn vacht liggen en af en toe schudt hij zichzelf droog.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:39 schreef Tinkerbell het volgende:
Smekje toch. Zou het komen omdat ie zo laag bij de grond is en zo klein?
Had D niet gezegd dat het na een hondje erbij op moest houdenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
De mama van Yian krijgt kittens... van zijn papa![]()
![]()
* miss_dynastie denkt er even over na...
Ja, eigenlijk wel hequote:Op maandag 9 mei 2005 11:56 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Had D niet gezegd dat het na een hondje erbij op moest houden
Volgens mij niet. Volgens mij hebben ze dat wel of niet. Hangt van het merk af.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Ondervacht, Spin??
Krijgt ie dat nog als ie ouder wordt ?
quote:De vacht van onze honden en katten wordt voortdurend vernieuwd: het haar groeit in de haarfollikel en valt dan uit, om plaats te maken voor een nieuw haar. Bij de meeste viervoeters neemt dit verschijnsel toe bij het begin van de herfst en de lente, perioden waarin het dier een nieuwe vacht krijgt die beter aangepast is aan de temperatuurschommelingen.
De vorm en de lengte van het haar hangen onder meer af van genetische factoren. Er zijn immers honden en katten met harde, lange, gladde, krullende,… haren. Bovendien hebben sommige rassen naast hun zogenaamde “dekvacht” ook een “ondervacht”, zodat ze kunnen overleven in gebieden met guur weer en koude temperaturen.
Ik ookquote:
De kans is groot dat ze dat doetquote:Op maandag 9 mei 2005 13:07 schreef Spindizzy het volgende:
Vind het helemaal niet erg als Smekkerd af en toe 's flink op zijn nummer gezet wordt. Tis een kleine lomperd af en toe
Dat doet Joop ook wel ff hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 13:07 schreef Spindizzy het volgende:
Vind het helemaal niet erg als Smekkerd af en toe 's flink op zijn nummer gezet wordt. Tis een kleine lomperd af en toe
Ik zal straks eens wat foto'tjes maken, heb het erg druk op het moment.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:22 schreef Spindizzy het volgende:
Jaaaa! Ozziefoto's! En een Bommelupdate is ook alweer eeuwen geleden
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:28 schreef rena het volgende:
En Bommeltje is heel erg dominant gedrag aan het vertonen nu![]()
dan zijn ze juist leukquote:Op maandag 9 mei 2005 18:48 schreef moussy het volgende:4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
Maar nog geen foto's, ze zijn net uit het ei
Wat zijn eigenlijk puberstreken?quote:Op maandag 9 mei 2005 18:51 schreef moussy het volgende:
en een bommel die begint met puberstreken. Méér méér van zulke verhalen... Dan stop ik weer met het klikken naar info over Franse bull pupjes
Tis geen oud meetquote:Op maandag 9 mei 2005 20:31 schreef Bluezz het volgende:
Golfer vraagt over de meet net :
Hoeveel honden zijn er loops, dat wordt nog lachen![]()
Wat een kenner van honden he die man
quote:Oh en onze datum is 2 sept
quote:Op maandag 9 mei 2005 18:51 schreef moussy het volgende:
en een bommel die begint met puberstreken. Méér méér van zulke verhalen... Dan stop ik weer met het klikken naar info over Franse bull pupjes
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:18 schreef Spindizzy het volgende:
Dominant gedrag: zijn poot optillen en tegen je been pissenNou ja... Taak zijn been. Niet die van mij
![]()
Ozzie heeft vorige week wel weer in de kamer geplast. Maar dat was dus gewoon mijn schuld, niet consequent genoeg geweest met buiten zetten. Ozzie heeft altijd een paar rondjes tuin nodig voordat plas of poep zich aandient.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:18 schreef Spindizzy het volgende:
Klinkt meer als gewoon puppengedrag hoor
Dominant gedrag: zijn poot optillen en tegen je been pissenNou ja... Taak zijn been. Niet die van mij
![]()
We gaan wel hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 21:32 schreef moussy het volgende:
Oej, wel naar buiten gaan als het regent, anders blijft hij tot ie oud en bejaard is in de kamer pissen als het regent. Of je van regen houdt of niet, je hebt een hond en die moet er gewoon uit.
Ik ben jaren naar mijn middelbare school gefietst in het visregenpak van mijn vader. Knaloranje, vijf maten te groot en de spik erinquote:Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Spindizzy het volgende:
Syrena: gewoon investeren in een goed regenpakPak aan, kisten aan, petje op en klaar ben je.
Enige is dat je eruitziet als de vijfde teletubbie
Hij is nu wel oud genoeg voor een vlooien- en tekenbescherming. Ik gebruik altijd zo'n spuitje in de nek, dat beschermt tegen vlooien en teken.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:38 schreef Syrena het volgende:
Ook al twee teken bij 'm weggehaald trouwens. Lang leve de tekenpincet!
Ja, en gelukkig heb ik een arendsblik, hij heeft een erg dichte vacht.quote:
Hij is een held!quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:47 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik even heeeeeel erg trots zijn op mijn dappereMisu
?
Op de cursus gingen we vandaag door zo'n tunnel lopen. De eerste keer vrijwel opgevouwen, zodat het net een armlengte was. Alle honden deden dat heel goed, maar Misu durfde niet
Hij was echt bang, arme knul
Maar met een kip, een sjortouw, een stukje worst en veel 'goed zo' liep hij er uiteindelijk toch doorheen
Goed is ie he?
Nee, vrijdag komt mijn vriend naar mij en zaterdag moet hij weer naar huis (zie hem alleen in het weekend namelijk en ik weet dat hij ook wel mee had gewild maar omdat hij weer zo snel naar huis moet doe ik het maar nietquote:Op maandag 9 mei 2005 22:38 schreef Spindizzy het volgende:
Je bent zaterdag ook welkom hoor Mobo
Ik ga binnenkort ook een keer met Casper met de trein om te kijken hoe dat gaat. Naar Zwijndrecht is het ongeveer drie minuten rijden dus dat moet te doen zijn. Denk niet dat de trein zelf een probleem is maar meer het station en al die mensen. Op stations staan mensen stil en gek genoeg wordt Cas bloednerveus van mensen die stil staan...
Ze is duidelijk erg aan het genieten met een grote glimlachquote:
Ja hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 23:50 schreef kissa het volgende:
Is Smek weer ok nu?
Ja dat dacht ik ook, maar mijn man zegt dat het toeval is. Maar ik geloof dat het geen toeval isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:36 schreef kissa het volgende:
Tink, ze merken dat jij je niet goed voelt en gaan muiten!![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:38 schreef MOBO666 het volgende:
[..]
Ze is duidelijk erg aan het genieten met een grote glimlachmooie hond hoor
Lokatienetquote:
Ringo wilt soms nog wel eens door zeik van andere honden heen gaan rollen ... gatverdamme ... kan ik em gelijk weer gaan douchen (hij is helemaal wit namelijk en omdat het gewoon goor is)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:41 schreef Tinkerbell het volgende:
Hebben jullie wel eens meegemaakt dat je hond in een dood dier ging omrollen?
Als er bv een dood vogeltje ligt dan gaat Ayla daarin omrollen
Ik las daarover:
Wat een hond soms ook heerlijk vindt is zich wentelen in iets smerigs : stoelgang van andere dieren, een rotte vis, vuilnis , etc. Hiermee probeert de hond niet zijn eigen geur achter te laten maar net omgekeerd : de sterke geur van stoelgang of vuilnis maskeert zijn eigen geur wat een ideale camouflage is op jacht of om zijn roedelleden te vertellen dat ie iets eetbaars heeft gevonden. Zo'n vies ruikende hond is trouwens zeer aantrekkelijk voor andere honden.
Adres waar we heengaan: paviljoen De Viersprong, Noorderelsweg 6A, 3329 KH Dordrechtquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:50 schreef Spindizzy het volgende:
Smek ligt soms te rollebollen maar dan zien we niks doods liggen dus dan grappen we wel 's tegen elkaar dat er vast een hele grote stoere hond heeft geplast daar en dat ons Smekkekind nu vermomd is als Deense Dog
Tis vooral een grote beaglequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:21 schreef Syrena het volgende:
Hey męn, ik ben een stoere Beagle en ik kan best meehelpen met tuinieren!
Je mag 'm eens lenenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:23 schreef Tinkerbell het volgende:
Als ik later groot ben () wil ik ook een beagle. Ozzie is cool! Zijn bazinnetje heeft ook een leuk koppie!
valt wel mee toch ?quote:
Nou, ik vind em anders heel erg gegroeid hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:53 schreef MOBO666 het volgende:
valt wel mee toch ?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:41 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik las daarover:
Wat een hond soms ook heerlijk vindt is zich wentelen in iets smerigs : stoelgang van andere dieren, een rotte vis, vuilnis , etc. Hiermee probeert de hond niet zijn eigen geur achter te laten maar net omgekeerd : de sterke geur van stoelgang of vuilnis maskeert zijn eigen geur wat een ideale camouflage is op jacht of om zijn roedelleden te vertellen dat ie iets eetbaars heeft gevonden. Zo'n vies ruikende hond is trouwens zeer aantrekkelijk voor andere honden.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:58 schreef Syrena het volgende:
En nu gaat ie heel zielig en alleen op zijn kussen liggen! Wat een gemenerikken!
(Ik moet me dus echt inhouden om niet lekker met 'm op de bank te kruipen)
Waarom niet? Ik lig wel 's een middagdut op de bank te doen met twee honden die heerlijk tegen me aan zijn gekropenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:58 schreef Syrena het volgende:
(Ik moet me dus echt inhouden om niet lekker met 'm op de bank te kruipen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |