Zoiets dacht ik al jaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:02 schreef moussy het volgende:
lul-le-me-toos koosnaampje voor Rocktis net zoiets als pielemoos
Ik ben al bij de schoenmaker geweest, die is ook orthopedisch schoenmaker en die vertelde dat ike en verende zool moest hebben. Deze schoenen gekocht snel naar de schoemaker gegaan, waren mooie verende schoenen volgens hem. Hij vond het zelf vreemd dat ze maar 25 euro warenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:22 schreef Spindizzy het volgende:
Je zou eens bij een hardloop/wandelwinkel kunnen gaan informeren. Er zullen vast wel schoenen zijn waarmee je het lopen langer kunt volhouden. Dat kost dan helaas ook wel wat.
Spin, ik vond:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:27 schreef Spindizzy het volgende:Kunnen pupjes van 5½ maand nog wisselen?
Zo ja:
Zo nee:Oops
Agosquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:35 schreef Spindizzy het volgende:
Voelde me al helemaal schuldig. Eerst zijn speeltje zoekgemaakt en dan ook nog een kies trekken
Hahaha ik heb er ook 8! En ze zijn mooiquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:42 schreef miss_sly het volgende:
De mensen die hiervoor in dit huis woonden, hadden de tuin al aangelegd...dat wil zeggen: die hebben voor ene fortuin aan planten in de tuin geplempt en er niet meer naar omgekeken. Een enorme wildgroei aan planten en niets wat meer echt mooi is.
Nu komen we dus gewoon hele mooie dingen tegen die je eerst nooit zag!
En ipv 5 hortensia's, blijken we er 8 te hebben
Voor foto's, zi ehet bloemen en planten uit eigen tuin topic
Ach gossie......maar dat moet wel een melkkiesje geweest zijn....Je bewaart hem toch wel?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:35 schreef Spindizzy het volgende:
Ooooh gelukkig! Ik dacht het al maar wilde het even zeker weten
Ik was net dus even buiten aan het spelen met Smekje. Beetje aan het gooien met zijn Air Kong (die ik ook nog 's prompt over de muur op het spoor heb gegooid... Die zijn we dus kwijt) en een beetje aan het stoeien/trekken. Opeens zie ik wat bloed op zijn Kong
Even later ging hij een beetje raar staan smekken en hij spuugt zo een kies uit
Voelde me al helemaal schuldig. Eerst zijn speeltje zoekgemaakt en dan ook nog een kies trekken
Natuurlijk... Denk dat Brechtje hem ook wel even wil bewonderenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:08 schreef kissa het volgende:
[..]
Ach gossie......maar dat moet wel een melkkiesje geweest zijn....Je bewaart hem toch wel?
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:47 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Natuurlijk... Denk dat Brechtje hem ook wel even wil bewonderen
4-en. Schoonmoeke komt meequote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:00 schreef miss_sly het volgende:
Mooi, dan zijn we al met 2-en
edit 3-en natuurlijk, met Taak erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |