Niet dusquote:Op zondag 8 mei 2005 09:50 schreef Spindizzy het volgende:
Nu maar hopen dat de honden op de waterbus mogen
Oh die is het ja!quote:Op zondag 8 mei 2005 11:25 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb hier ook altijd zalmbrokken voor de hond gehad hoor!
ProPlan Zalm/Rijst
Goed zo Noppesquote:Op zondag 8 mei 2005 10:39 schreef miss_sly het volgende:
Terwijl Misu als fanatiek door de kamer aan het struinen is met een luid piepende 'kip' in zijn bek (ineens is dat ding helemaal populair geworden bij hem) komt Noppes toch stiekem eens kijken naar dat rare beest.
Zo heeft ze een paar minuten (onopgemerkt door Misu) op de trap zijn bewegingen zitten volgen:
[afbeelding]
Ja, wat een leukerd he!quote:Op zondag 8 mei 2005 11:43 schreef miss_sly het volgende:
En als ik naar dat andere hondje kijk, is het bijna jammer dat Ayla en Misu geen nageslacht zullen producerenMooi beestje!
Ik dacht even dat ze ene goed tehuis zocht (ze had zo mooi ook alle goede eigenschappen vermeld) en ik was al bijna T gaan roepen om te komen kijkenquote:
En terecht!quote:Op zondag 8 mei 2005 12:37 schreef moussy het volgende:
Ik zat even bij een online winkel te kijken voor een tuig voor Rock, maar weiger er nu te bestellen na het zien van blafbanden
quote:Op zondag 8 mei 2005 13:14 schreef miss_sly het volgende:
Zo heeft een mevrouw bij mij op de cursus een Gordon Setter; die is ook cute
Nee. Ze krijgen een prachtige glanzende vacht van zalmquote:Op zondag 8 mei 2005 13:17 schreef Bluezz het volgende:
Zalm voor honden is dat eigenlijk gek?
quote:Op zondag 8 mei 2005 12:37 schreef moussy het volgende:
Ik zat even bij een online winkel te kijken voor een tuig voor Rock, maar weiger er nu te bestellen na het zien van blafbanden
Een halsband die je hond een stroomstoot geeft als hij blaft...quote:
er komt zo weinig stroom uit dat toen mijn broer zo'n band voor een maltezer (klein maatje dus) om zijn nek knoopte en gilde, hij de brandpunten op zn hals had staanquote:Op zondag 8 mei 2005 13:44 schreef Spindizzy het volgende:
Geheel diervriendelijk natuurlijk en neeeheee daar voelt hij he-le-maal niks van hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |