quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:02 schreef Tinkerbell het volgende:
Mijn vraag is: mogen honden daar op sommige stukken los?
Ik ben aan het proberen uit te zoeken hoe het nu precies zitquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:17 schreef Tinkerbell het volgende:
Spin, ik zie alleen maar wandelingen met honden aan de lijn
Je bent een schatquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:50 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ben aan het proberen uit te zoeken hoe het nu precies zit
Die had ik idd al gevonden en vind dus alleen aangelijnde wandelingen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:06 schreef Spindizzy het volgende:
Ik kan niet zwart op wit vinden dat er losloopgebieden zijn maar bij het fietsen heb ik er vaak zat loslopende honden gezien. Ik ga voor de zekerheid wel even mailen of even bij het VVV informeren.
En dit is een website over de Biesbosch
Nee, dat kan ik hier gewoon in het bos, tussen jou en mij in, zeg maarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:15 schreef Oblivion het volgende:
Wil je ergens je hond uitlaten zonder lijn, Tinkerbell?
Bij ons in de buurt, want dan weet ik nog wel een bos bij je om de hoek..![]()
Ah, okay...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:33 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik hier gewoon in het bos, tussen jou en mij in, zeg maar
We gaan meeten aanstaande zaterdag (hondenmeet), maar ik wil dan niet het hele stuk met Ayla aan de lijn lopen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:19 schreef CartWOman het volgende:
Spin wat maak je altijd mooie foto's van die 2 mannetjes
Daarom lurk ik hier zoveel.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:35 schreef Syrena het volgende:
Sinds gisteren bij hij ook weer in mijn handen en armen![]()
Stomme vriendinquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:35 schreef Syrena het volgende:
Sinds gisteren bij hij ook weer in mijn handen en armen![]()
Ik zou haar de kwalificatie vriendin niet meer geven.quote:
Ja, om te spelen, als je iets opraapt en je mouw komt langs: *hap*, en als hij op schoot zit en je wil even muizen om te kunnen fokken.quote:
Nee, die hoeft hier echt niet meer binnen te komen!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou haar de kwalificatie vriendin niet meer geven.
En gewoon niet meer afspreken, mensen kunnen je beest echt 'verpesten' hoor!
Wat een k*twijf zegquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:14 schreef Syrena het volgende:
Reactie: Uhhhh Garfield is DOM.Je bent 23, grow up zeg.
Ik zei al dat ze de humor gewoon niet snaptequote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:15 schreef Spindizzy het volgende:
Vertrouw nooit mensen die Garfield niet leuk vinden![]()
Moet je sowieso doen, cursus of niet! Nu is alles leuk en schattig en grappig, maar als ie straks uitgegroeid is roepen deze mensen als eerst dat je een onopgevoed stuk vreten hebtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:19 schreef Syrena het volgende:
En dus ook andere mensen op hun flikker durf te geven.
Inderdaad. Het is me net weer te binnen geschoten wat ze deed (ja ik zit me opnieuw compleet op te vreten), ze hield een paar keer met haar hand zijn snuit dicht. Dat hebben we hier nog NOOIT bij hem gedaan om hem te corrigeren!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moet je sowieso doen, cursus of niet! Nu is alles leuk en schattig en grappig, maar als ie straks uitgegroeid is roepen deze mensen als eerst dat je een onopgevoed stuk vreten hebt![]()
Bij Casper laat ik een koekje zien en ik laat hem zien dat ik het in mijn vuist verstop. Zoek! Als hij met zijn snuit mijn vuist aanraakt (met de clicker moet je op dat moment klikken) mag hij het hebben. Langzaamaan verdwijnt mijn vuist wat verder bij hem weg achter mijn rug. Gaat langzaam bij deze hondquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:25 schreef Syrena het volgende:
Hoe leer je zoeken? Speeltje laten zien en onder een handdoek stoppen werkte hier niet
Ja, maar niet steeds hand om de snuit, flink met je handen voor zijn snoet wapperen zodat ie weer gaat happen, weer vastpakken enz. En ondertussen maar: idiote hond zeggen en niet doen. Dan blijf ook met je poten van hem afquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:32 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Bij Casper laat ik een koekje zien en ik laat hem zien dat ik het in mijn vuist verstop. Zoek! Als hij met zijn snuit mijn vuist aanraakt (met de clicker moet je op dat moment klikken) mag hij het hebben. Langzaamaan verdwijnt mijn vuist wat verder bij hem weg achter mijn rug. Gaat langzaam bij deze hond
Als Casper heel hard tekeer gaat als de bel gaat of tegen de postbode deed ik ook wel 's mijn hond om zijn snuit leggen hoorIs nu niet meer nodig.
Ik vind wat Spin deed ook goed hoor! Zij is de baas, en ik zelf wil ook niet dat Ozzie op mensen of andere dingen gaat blaffen. Wat ik beschreef is wat de zgn. vriendin deed met Ozzie.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Syrena, spin is het baasje. Ik vind het sowieso een verschil of het baasje het doet, of iemand die op bezoek is. Dat hoef je gewoon écht écht écht never nooit te pikken!!!
Dat is het helemaalquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:19 schreef Spindizzy het volgende:
Garfield lust zeurende zuurpruimvriendinnen rauw
Tink: Kijk hier eens:
De Elzen is een voormalig stuk Biesbosch-gebied dat ongeveer 25 jaar geleden is veranderd in een bosgebied.
Hondenlosloopgebied: ja
[afbeelding]
Oh, nee, sorry, ik dacht dat je je 'verdedigde' (zo van: wat jij deed is zus, maar die vriendin deed zo, vandaar. Dat hoeft niet, alles wat die vriendin doet zonder jouw medeweten en wensen is fout!). En waarom doe je Oz niet lekker naar een dierenhotel, als je op vakantie gaat? Veel makkelijker, lijkt mequote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:49 schreef Syrena het volgende:
Ik vind wat Spin deed ook goed hoor! Zij is de baas, en ik zelf wil ook niet dat Ozzie op mensen of andere dingen gaat blaffen. Wat ik beschreef is wat de zgn. vriendin deed met Ozzie.
Wat mij betreft welquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:36 schreef miss_sly het volgende:
Dus we komen bij elkaar bij Paviljoen de Viersprong?
Neeheheheeeeeeequote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:08 schreef Spindizzy het volgende:
EDIT: oooh Tink der riedeltje ging niet over de meeting![]()
Ik vond je al zo strengquote:
Het was n.a.v. dat bezoek-verhaal van Syrenaquote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 00:26 schreef kissa het volgende:
![]()
![]()
Saar heeft mijn rugzak gerold....ze heeft mijn adressenboekje eruit gepakt en mijn losse blad met inlognamen en passwords opgevroten![]()
Rothond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |