als hij het maar zelf opruimtquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:51 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
hij komt hij komt die lieve goede s i n t
Hij is een beetje verliefd denk ik. GevalletjeToninoquote:
ook heel pijnlijkquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:54 schreef just me het volgende:i dit it again.. doorposten na een slotje
quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zeg, wat staat het eigenlijk?
Boefjequote:Op donderdag 5 mei 2005 22:54 schreef just me het volgende:i dit it again.. doorposten na een slotje
Industry of love, die heb ik gelukkig live al gezien, ik hou hem toch even op ned 2quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
godver. zo krijg ik niks van hans teeuwen te zien.
Denk wel dat ze die mee rekenen hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:54 schreef Ludacriss het volgende:
Tellen uitdoelpunten nu nou nog in de verlenging?
Dat ligt niet aan die bal hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:53 schreef BB-King het volgende:
DIE KLOTEBAL WIL ER MAAR NIET IN !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk in de finale ook nog wel een aantal maal.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:55 schreef golfer het volgende:
Hoe vaak zal Evert nog zeggen dat in Alkmaar de victorie begon?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
zelfs hans teeuwen is nu ff een rustmoment.
Logisch, normaal staan ze rond deze tijd onder de douche.....quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
TIMMER ZIT MET ZIJN POTEN AAN DE KONT VAN PEREZ!!!
Whehe, weet je nog de hockeyers op de Olympische spelenquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Als AZ dit verliest kijk ik nooit meer naar voetbal...zoveel onrecht in twee dagen kan ik niet verdragen
Zo voelt het godverdomme wel ja .... KOM OP AZ, KOM OP!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Als AZ dit verliest kijk ik nooit meer naar voetbal...zoveel onrecht in twee dagen kan ik niet verdragen
quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Logisch, normaal staan ze rond deze tijd onder de douche.....![]()
Ga dat in het hockeytopic postenquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:56 schreef Lexie het volgende:
[..]
Whehe, weet je nog de hockeyers op de Olympische spelen.
AZ mist ook 4 belangrijke spelers... anders was de wedstrijd nu wel beslist geweest.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Toch ongelooflijk eigenlijk hoe AZ zich kan opladen voor zo'n wedstrijd. In de competitie is het echt helemaal niets meer, maar tegen Sporting staan ze er toch weer. Sporting mist dan wel wat spelers, maar ook zonder die spelers is het geen misselijke ploeg.
Dat weet je niet natuurlijk. Toch knap dat ze er in zo'n wedstrijd staan, terwijl ze er in de competitie niets meer van bakken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
AZ mist ook 4 belangrijke spelers... anders was de wedstrijd nu wel beslist geweest.
Helaas wel, het is toch echt wel een mankement van de Nederlandse sporters hoor. denk maar eens aan Sjeng Schalken op Wimbledon. Er zo dicht bij zijn, het verdienen en dan toch het onderspit delven...quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:56 schreef Lexie het volgende:
[..]
Whehe, weet je nog de hockeyers op de Olympische spelen.
Dat vind ik dus zo vaag, want na een gelijkspel waarbij beide ploegen dus evengoed zijn krijgt 1 ploeg het voordeel van een "dubbel" doelpunt in de verlenging. In mijn ogen heeft Sporting alleen recht op 90 min waarin een doelpunt dubbel telt. Nu zijn dat er 120. Tegenover 90 voor AZ. Rare boel. Alleen maar omdat Sporting ook nu "nadeel" zou hebben van het uit spelen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:56 schreef CloudStrife het volgende:
Waarom gingen die laatste twee kansen er niet in!!!
DAMN KOM OP AZ!!
Alleen lullig die verlening. Als Sporting scoort telt ie dus ook dubbel!! GRRR
GO AZ!!!!
Dat doe ik natuurlijk niet, want daar ziet niemand het staanquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ga dat in het hockeytopic posten.
Eigenlijk niet eerlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bij de 2-1 staat Huysegems gewoon achter de bal dus.
Uitdoelpunten tellen gewoon nog 'dubbel' in de verlenging. AZ heeft thuisvoordeel 30 minuten langer. Sporting heeft 30 minuten langer het voordeel dat ze een zwaarder tellend uitdoelpunt kunnen maken. Iedereen blij.
Verlenging en penalties in een Europese wedstrijd kun je alleen krijgen als de uitslag van de heen- en de terugwedstrijd een en dezelfde is.
ik ook van jouquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De eerste de beste die daar nog een vraag over stelt moet dus een nekschot krijgen.
En thuisgescoorde doelpunten danquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
UITGESCOORDE DOELPUNTEN TELLEN DUBBEL
De eerste de beste die daar nog een vraag over stelt moet dus een nekschot krijgen.
tsja, als ze dat niet steeds veranderenquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
UITGESCOORDE DOELPUNTEN TELLEN DUBBEL
ach... zij hebben weer het publiekvoordeel. Het is iets wat je van te voren weet dus tja... het is nu eenmaal zo geregeldquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:59 schreef BB-King het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eerlijk.
Hoe kan de FIFA/UEFA dit nu beslissen? Zo heeft 1 ploeg meer voordeel dan de ander.
Wat is er oneerlijk aan dan? Je hebt allebei een ander voordeel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:59 schreef BB-King het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eerlijk.
Hoe kan de FIFA/UEFA dit nu beslissen? Zo heeft 1 ploeg meer voordeel dan de ander.
ik dacht juist dat dit sinds dit jaar was afgeschaft, van die dubbeltellende uitdoelpunten in de verlenging.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:.
Uitdoelpunten tellen gewoon nog 'dubbel' in de verlenging. AZ heeft thuisvoordeel 30 minuten langer. Sporting heeft 30 minuten langer het voordeel dat ze een zwaarder tellend uitdoelpunt kunnen maken. Iedereen blij.
Verlenging en penalties in een Europese wedstrijd kun je alleen krijgen als de uitslag van de heen- en de terugwedstrijd een en dezelfde is.
2, Ali en Steijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:02 schreef Max-Westerman het volgende:
AZ heeft pas 1 wissel gedaan he?
Mijn hart heeft het de laatste weken al veel te zwaar te verduren gehad...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:01 schreef Ludacriss het volgende:
Omg... ik mag blij zijn als ik geen hartaanval krijg vanavond.
geen van beidenquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:02 schreef FritsFlits het volgende:
Is dit silver goal of golden goal?
Kromkamp is er dan weer bij, Lindenbergh ook.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
als az de finale haalt, welke spelers die nu missen kunnen er dan weer bij zijn?
Alleen Lindenbergh is terug van zijn schorsing dan, de rest is te zwaar geblesseerdquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
als az de finale haalt, welke spelers die nu missen kunnen er dan weer bij zijn?
Ik denk dat Kromkamp wel weer mee kan doen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alleen Buskermolen is terug van zijn schorsing dan, de rest is te zwaar geblesseerd
paar jaar liggen slapen ofzoquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:02 schreef FritsFlits het volgende:
Is dit silver goal of golden goal?
Jij de mijnequote:
Ik bedoel als 1 van hen 2 scoort.quote:
Die moest toch sowieso onder het mes had ik begrepen, al stribbelt ie zelf wat tegenquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat Kromkamp wel weer mee kan doen.
Ik denk dat hij daar wel even mee wacht, net zoals Terry dat deed.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die moest toch sowieso onder het mes had ik begrepen, al stribbelt ie zelf wat tegen
Dat gaat ze misschien nog wel de kop kosten. Dat hakje van Huysegems leverde een goede kans op voor Sporting, die bal had ook gewoon weggegramd kunnen worden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:06 schreef Stpan het volgende:
Het enige wat me al de hele avond irriteert bij AZ is dat ze werkelijk ALLES voetballend willen oplossen, een bal wegrammen op z'n tijd is geen schande hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |