2, Ali en Steijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:02 schreef Max-Westerman het volgende:
AZ heeft pas 1 wissel gedaan he?
Mijn hart heeft het de laatste weken al veel te zwaar te verduren gehad...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:01 schreef Ludacriss het volgende:
Omg... ik mag blij zijn als ik geen hartaanval krijg vanavond.
geen van beidenquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:02 schreef FritsFlits het volgende:
Is dit silver goal of golden goal?
Kromkamp is er dan weer bij, Lindenbergh ook.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
als az de finale haalt, welke spelers die nu missen kunnen er dan weer bij zijn?
Alleen Lindenbergh is terug van zijn schorsing dan, de rest is te zwaar geblesseerdquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
als az de finale haalt, welke spelers die nu missen kunnen er dan weer bij zijn?
Ik denk dat Kromkamp wel weer mee kan doen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alleen Buskermolen is terug van zijn schorsing dan, de rest is te zwaar geblesseerd
paar jaar liggen slapen ofzoquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:02 schreef FritsFlits het volgende:
Is dit silver goal of golden goal?
Jij de mijnequote:
Ik bedoel als 1 van hen 2 scoort.quote:
Die moest toch sowieso onder het mes had ik begrepen, al stribbelt ie zelf wat tegenquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat Kromkamp wel weer mee kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |