quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zeg, wat staat het eigenlijk?
Boefjequote:Op donderdag 5 mei 2005 22:54 schreef just me het volgende:i dit it again.. doorposten na een slotje
Industry of love, die heb ik gelukkig live al gezien, ik hou hem toch even op ned 2quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
godver. zo krijg ik niks van hans teeuwen te zien.
Denk wel dat ze die mee rekenen hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:54 schreef Ludacriss het volgende:
Tellen uitdoelpunten nu nou nog in de verlenging?
Dat ligt niet aan die bal hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:53 schreef BB-King het volgende:
DIE KLOTEBAL WIL ER MAAR NIET IN !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk in de finale ook nog wel een aantal maal.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:55 schreef golfer het volgende:
Hoe vaak zal Evert nog zeggen dat in Alkmaar de victorie begon?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
zelfs hans teeuwen is nu ff een rustmoment.
Logisch, normaal staan ze rond deze tijd onder de douche.....quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
TIMMER ZIT MET ZIJN POTEN AAN DE KONT VAN PEREZ!!!
Whehe, weet je nog de hockeyers op de Olympische spelenquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Als AZ dit verliest kijk ik nooit meer naar voetbal...zoveel onrecht in twee dagen kan ik niet verdragen
Zo voelt het godverdomme wel ja .... KOM OP AZ, KOM OP!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Als AZ dit verliest kijk ik nooit meer naar voetbal...zoveel onrecht in twee dagen kan ik niet verdragen
quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Logisch, normaal staan ze rond deze tijd onder de douche.....![]()
Ga dat in het hockeytopic postenquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:56 schreef Lexie het volgende:
[..]
Whehe, weet je nog de hockeyers op de Olympische spelen.
AZ mist ook 4 belangrijke spelers... anders was de wedstrijd nu wel beslist geweest.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Toch ongelooflijk eigenlijk hoe AZ zich kan opladen voor zo'n wedstrijd. In de competitie is het echt helemaal niets meer, maar tegen Sporting staan ze er toch weer. Sporting mist dan wel wat spelers, maar ook zonder die spelers is het geen misselijke ploeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |