Nee joh.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:03 schreef ZOWIEE het volgende:
Stomme TT
In een dicht topic kun je niet postenquote:
J...j....je...je noemde me KUT svenquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:03 schreef ZOWIEE het volgende:
Stomme TT
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:02 schreef Bupatih het volgende:
Andijvie / kandijkoek / bouillon *
* doorhalen wat niet van toepassing is
Er moest een komma tussen kut en svenquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
J...j....je...je noemde me KUT sven![]()
Jij zit zeker nog in de Andijve-periodequote:
Ik ga nog liever mn kamer opruimenquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee joh.
Nu kunnen we lekker fel debatteren
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:06 schreef bar_rel het volgende:
Mijn broer is jarig joh!!
Je ga niet bevrijdingsdag afschaffen want dan moet je me broer ook afschaffen!!
En dat mag je echt niet doen! Want ik hou van mijn broer!!
ehh
Schaf maar af
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:09 schreef Svensational het volgende:
Maar om op de briljante TT [insert zichzelf-op-de-borst-slaan-smilie] terug te komen, ik vind het belachelijk. Het is ook maar 1 keer in de 5 jaar een vrije dag en die is dan natuurlijk nét in dat jaar waar jeop 5 mei zoey zo al vrij zou zijn.En het is nu 60 jaar geleden, get over it
Wij zitten in de nieuwe aardappeltjes periodequote:Op donderdag 5 mei 2005 18:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij zit zeker nog in de Andijve-periode
Jajaquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:09 schreef Airelle het volgende:
Naja zeg.
Bevrijdingsdag mag helemaal niet afgeschaft worden.
Als je het niet belangrijk (meer) vindt schenk je er toch geen aandacht aan.
Maar er zijn nog genoeg mensen die er wel (in)direct mee te maken hadden.
Over 60 jaar kijken we wel weer verder.
Ja het was zo van: Kut! Sven was eerderquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja! Ik gleuf er helemaal niks van
Da kan heulemaal nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:11 schreef Nano het volgende:
[..]
Wij zitten in de nieuwe aardappeltjes periode![]()
Dat is nog eens een goed argumentquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:11 schreef niksan het volgende:
[..]precies!
en ik wil deze vrije dag behouden
Geen school
Geen werk
Het is dus maar eens per 5 jaar een vrije dag.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:11 schreef niksan het volgende:
[..]precies!
en ik wil deze vrije dag behouden
Geen school
Geen werk
Eerst lezen evelienquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is dus maar eens per 5 jaar een vrije dag.
Je mist m'n woordgrapje trouwensquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja het was zo van: Kut! Sven was eerder
Maar ik had het een beetje ingekort
Nou en!quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is dus maar eens per 5 jaar een vrije dag.
Zonder Bevrijdingsdag was je vandaag ook vrij geweest.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou en!
Dat is dan nog altijd beter dan NOOIT een vrije dag.
Ja gleuf, ik zag hetquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je mist m'n woordgrapje trouwens
En oh ja: LuilakWacht dan voortaan ook niet 11 minuten.
Ja dus wat is dan het verschil?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zonder Bevrijdingsdag was je vandaag ook vrij geweest.
Buiten het feit dat de TV en kranten het nergens anders over hebben?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:16 schreef Airelle het volgende:
Daarbij je hebt er toch helemaal geen last van?
Dat is toch juist goed.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Buiten het feit dat de TV en kranten het nergens anders over hebben?
Mijn reet is niks luiquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja gleuf, ik zag het
En gisteren had ik hem ook al geopend na 15!! minuten toen meneer lekker op zn luie reet zat
Dat jouw argument nergens op slaat. We hebben vandaag niet alleen vrij omdat het bevrijdingsdag is maar ook omdat het hemelvaart is. En volgend jaar helemaal niet, dat duurt weer 5 jaar. Nutteloos dus.quote:
Ach kom op! 60 jaar, dat moet toch wel genoeg zijn om het verwerkt te hebbem/quote:Nogmaals: je hebt er geen enkele last van.
En dat jij en ik er niet zoveel mee hebben wil nog niet zeggen dat het voor de hele Nederlandse bevolking onbelangrijk is (geworden).
Want?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:24 schreef Auticia het volgende:
Hoi!
Buup, de sjaal heb ik weer uitgetrokken, begin zo wel weer opnieuw.
Het heeft niet alleen met verwerken te maken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat jouw argument nergens op slaat. We hebben vandaag niet alleen vrij omdat het bevrijdingsdag is maar ook omdat het hemelvaart is. En volgend jaar helemaal niet, dat duurt weer 5 jaar. Nutteloos dus.
[..]
Ach kom op! 60 jaar, dat moet toch wel genoeg zijn om het verwerkt te hebbem/
Das toch pas vanavond?quote:
Niet?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het heeft niet alleen met verwerken te maken.
Ik wil een heleboel sjaals haken, maar de wollenwinkel was dicht, ik moet mezelf toch een beetje bezighouden hequote:
Het mag niet nogmaals gebeuren, Sven.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:47 schreef Svensational het volgende:
Leg uit.
Mijn oma vertelde net een heel verhaal over de oorlog (ik was zelf nooit zo goed in geschiedenisquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Een dag om stil te staan bij de gedachte dat we bevrijd zijn, dat we hier in Nederland, in West-Europa geen oorlog kennen. Maar ook stilstaan bij het idee dat er nog steeds geen totale vrede is op deze wereld.
Sommigen vinden dit onnodig, omdat ze dat elke dag doen (of nooit natuurlijk), maar anderen vinden dit wél nodig. En die keuze respecteer ik.
Het heeft dus niet alleen met verwerken te maken. Maar ook met nadenken over wat het toen gebeurd was en realiseren dat het niet nog eens mag gebeuren.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:47 schreef Svensational het volgende:
Leg uit.
Dat jullie je dit nog uberhaupt moeten afvragen.quote:
GMTAquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie je dit nog uberhaupt moeten afvragen. [afbeelding]
Ja ik wist niet waar het over gingquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
En dat hoor je alleen van je oma?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Mijn oma vertelde net een heel verhaal over de oorlog (ik was zelf nooit zo goed in geschiedenis) maar wat ik gehoord heb is niet te bevatten man en niet te geloven ook!!
Nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:54 schreef niksan het volgende:
[..]
En dat hoor je alleen van je oma?
De jeugd van tegenwoordig
Nou ik ben wel erg moequote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietdjees
Maar ze vertelde wat er maar haar familie was gebeurd![]()
Zal ik jullie eens wat vertellen, kinders.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:54 schreef niksan het volgende:
[..]
En dat hoor je alleen van je oma?
De jeugd van tegenwoordig
Ik heb toch al een keer verteld dat geschiedenis me geen hol interesseertquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Pfoeh.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ik ben wel erg moe
Maar me broer is jarig, dus vanavond wordt het weeer drank en feest
Geschiedenis?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb toch al een keer verteld dat geschiedenis me geen hol interesseert
Ik ben niet dom hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Zal ik jullie eens wat vertellen, kinders. [afbeelding]
Ik heb niet eens een oma of opa om het van gehoord te hebben.
Als je gewoon met je botte hersens een beetje nadenkt, kom je al een heel eind.
Wat een domme opmerking.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:58 schreef Svensational het volgende:
Hoop gedoe om niks. Na 60 jaar is het wel eens genoeg.
Hey meid poefh dank je hequote:Op donderdag 5 mei 2005 18:57 schreef Auticia het volgende:
[..]
Pfoeh.
Nou gefeliciteerd. Zuip en [afbeelding] ze.
Ik zie nog steeds niet in waarom daar een speciale dag voor moet zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Een dag om stil te staan bij de gedachte dat we bevrijd zijn, dat we hier in Nederland, in West-Europa geen oorlog kennen. Maar ook stilstaan bij het idee dat er nog steeds geen totale vrede is op deze wereld.
Sommigen vinden dit onnodig, omdat ze dat elke dag doen (of nooit natuurlijk), maar anderen vinden dit wél nodig. En die keuze respecteer ik.
Het heeft dus niet alleen met verwerken te maken. Maar ook met nadenken over wat het toen gebeurd was en realiseren dat het niet nog eens mag gebeuren.
Ik val je niet (persoonlijk) aan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik ben niet dom hoor![]()
Waarom wordt er op mij aangevallen?
Wil je dan voortaan die uitspraken voor je laten?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geschiedenis?
Hoe bedoel je?
Ik hoop niet dat je bedoelt zoals ik het verwachtte?
Ik had ooit een proefwerk geschiedenis waar ik niet voor had geleerdquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geschiedenis?
Hoe bedoel je?
Ik hoop niet dat je bedoelt zoals ik het verwachtte?
Ik ben het met je eens, maar iedereen heeft zo zijn eigen gedachen eroverquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik val je niet (persoonlijk) aan.
Ik heb het nu eigenlijk tegen iedereen die zich afvraagt wat er nou zo 'zinnig' is aan bevrijdingsdag / dodenherdeking.
Waar je niet voor had geleerd?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:00 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik had ooit een proefwerk geschiedenis waar ik niet voor had geleerd.
En het proefwerk begon al met de vraag:
"Wat hadden Hitler en Napoleon gemeen?"
I entirely freaked out off course, toen heb ik maar ingevuld:
"Ze deden allebei iets met hun rechterhand".
OMGquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:00 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik had ooit een proefwerk geschiedenis waar ik niet voor had geleerd.
En het proefwerk begon al met de vraag:
"Wat hadden Hitler en Napoleon gemeen?"
I entirely freaked out off course, toen heb ik maar ingevuld:
"Ze deden allebei iets met hun rechterhand".
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar je niet voor had geleerd?
Hallo, dit zou je toch zo ook kunnen beantwoorden?
Een beetje interesse in het wel en wee van de wereld doet niemand geen enkel kwaad.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel dus niet dat ik het niet erg vind wat er in het verleden is gebeurd, alleen zo'n jaarlijkse dag waarop de Koningin weer een bosje bloemen moet gaan leggen zo onnodig. Het is erg ja wat er gebeurd is, maar daar hebben we bevrijdingsdag hebben we daar toch niet (meer) voor nodig.quote:
Nou daar ben ik het niet mee eens hoor, als iemand geschiedenis niet interesseert moet ie dat zelf weten. ( ik snap ook niks van geschiedenis en ik vind het ook niet zo boeiend, behalve over de oorlog dan )quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Een beetje interesse in het wel en wee van de wereld doet niemand geen enkel kwaad..
"Een beetje", daar heb je het. Ik weet heus wel ongeveer wat er allemaal gebeurde, maar de details enzo hoef ik allemaal niet te weten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Een beetje interesse in het wel en wee van de wereld doet niemand geen enkel kwaad..
En de stagiair Geschiedenis was daar ookquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:04 schreef Auticia het volgende:
Heel dat schooljaar ging ik naar het huis van een vriend, waar s'avonds de meest wrede feesten werden gehouden. [afbeelding].
Dus als de school begon om 08:10uur kwam ik meestal van een feest af.
En daar leerde ik geen geschiedenis..
Ik vind het vak geschiedenis ook maar kut.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:03 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet mee eens hoor, als iemand geschiedenis niet interesseert moet ie dat zelf weten. ( ik snap ook niks van geschiedenis en ik vind het ook niet zo boeiend, behalve over de oorlog dan )
En wel en wee van de wereld staat buiten 'geschiedenis '
Een jaarlijks moment van bezinning, waarbij iedereen heel eventjes stil staat bij de slachtoffers van WO 2 en al die andere oorlogen die vandaag de dag nog steeds aan de gang zijn, is niet alleen een gebaar van respect maar laat je ook eventjes stil staan bij al die vrijheid die wij nu hebben en velen niet hebben of hebben gehad. Als je dan niet op kan brengen daar heel even bij stil te staan, dan......quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel dus niet dat ik het niet erg vind wat er in het verleden is gebeurd, alleen zo'n jaarlijkse dag waarop de Koningin weer een bosje bloemen moet gaan leggen zo onnodig. Het is erg ja wat er gebeurd is, maar daar hebben we bevrijdingsdag hebben we daar toch niet (meer) voor nodig.
Oi, dat doet me denken aan een van onze radiouitzendingenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind het vak geschiedenis ook maar kut.
Maar ik realiseer me wel dat ik het vak nodig heb om meer te begrijpen van deze wereld. Je leert over oorlogen, je leest persoonlijke verslagen, je leest dagboek-stukjes, je ziet films, plaatjes, etc..
En zo realiseer je je steeds beter dat oorlog gewoon één grote kutzooi is.
Ik zou het je ook niet kunnen zeggenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Erg he.quote:
Je zou verhalenverteller moeten worden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
Oi, dat doet me denken aan een van onze radiouitzendingen.
Ja maar dan heb je het alleen over het kopje geschiedenis 'oorlog '. Het kan me echt geen bal schelen wat die romeinen al wel niet gedaan hebben en Napoleon ( Sorry maar wat deed ie ook alweerquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind het vak geschiedenis ook maar kut.
Maar ik realiseer me wel dat ik het vak nodig heb om meer te begrijpen van deze wereld. Je leert over oorlogen, je leest persoonlijke verslagen, je leest dagboek-stukjes, je ziet films, plaatjes, etc..
Ja hallo, dat snap ik zelfs nog.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:05 schreef Bupatih het volgende:
Mazzelpikquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:06 schreef Auticia het volgende:
[..]
Erg he..
En mijn moeder meldde me gewoon ziek als ik om 7 uur s'morgens verrot mijn bed indook..
Ik kan mijn déja-vu hier echt niet vertellen, veuls te grof.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je zou verhalenverteller moeten worden.
Wat is het altijd fijn discussieren met BVO met z'n middelvingertjes de hele tijd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Een jaarlijks moment van bezinning, waarbij iedereen heel eventjes stil staat bij de slachtoffers van WO 2 en al die andere oorlogen die vandaag de dag nog steeds aan de gang zijn, is niet alleen een gebaar van respect maar laat je ook eventjes stil staan bij al die vrijheid die wij nu hebben en velen niet hebben of hebben gehad. Als je dan niet op kan brengen daar heel even bij stil te staan, dan......!
Tuurlijk, tante Auiciaquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:11 schreef Auticia het volgende:.
Wees eens een beetje lief voor elkaar zeg!
Waarom geen speciale dag?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is het altijd fijn discussieren met BVO met z'n middelvingertjes de hele tijd.En nogmaals, dat er bij stilstaan hoeft toch niet per sé een speciale dag voor te zijn, dat kun je toch ook gewoon voor jezelf doen, voor de mensen die er behoefte aan hebbeb.
Het is gewoon respectloos om zo ongeïnterresseerd over de oorlog te praten. Tegenwoordig is zo'n dag nodig, ga je het afschaffen, dan heb je grote kans dat we over 10 jaar niet meer weten wat die hele oorlog inhield en wat het heeft aangericht. En dan komen we weer bij het verhaal van Bupatih.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is het altijd fijn discussieren met BVO met z'n middelvingertjes de hele tijd.En nogmaals, dat er bij stilstaan hoeft toch niet per sé een speciale dag voor te zijn, dat kun je toch ook gewoon voor jezelf doen, voor de mensen die er behoefte aan hebben.
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:13 schreef niksan het volgende:
[..]
Het is gewoon respectloos om zo ongeïnterresseerd over de oorlog te praten. Tegenwoordig is zo'n dag nodig, ga je het afschaffen, dan heb je grote kans dat we over 10 jaar niet meer weten wat die hele oorlog inhield en wat het heeft aangericht. En dan komen we weer bij het verhaal van Bupatih.
Wat precies?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:13 schreef Auticia het volgende:
[..]
Haha.
Zeg eens eerlijk, was het geen over-acting?
jaquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:16 schreef Auticia het volgende:
Als je nou eens online komt dan vertel ik mijn matige radiograp.
Of moet ik het mailen?
Oh.. neuhquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
Mijn opmerking over lief zijn voor elkaar..
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:16 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja hoi, vrijheid blijheid enzo [afbeelding]
Ik kan niet online komenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:16 schreef Auticia het volgende:
Als je nou eens online komt dan vertel ik mijn matige radiograp.
Of moet ik het mailen?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:18 schreef BVO het volgende:
Zeg, we zitten hier in SHO, daar hóór je te rellen...
Het is hypocriet. Zo van "1 dag per jaar gaan we ze herdenken, dan hebben we dat voor de rest van het jaar weer gehad." Als mensen het echt zo belangrijk vinden om de mensente herdenken, dan hebben ze daar zo'n dag echt niet voor nodig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom geen speciale dag?. Wat is er mis met een dag die in het teken staan van bezinning, van respect, van realiseren hoe goed je het eigenlijk hebt?? Iets wat mensen anders nooit zouden doen??
En als je er geen behoefte aan heb voor jezelf, is het altijd nog een manier om een beetje espect te tonen aan al de slachtoffers..
Maar goed, dan doe jij het toch niet.
Hind heeft een paardenbekquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:18 schreef BVO het volgende:
Zeg, we zitten hier in SHO, daar hóór je te rellen...
Nou ja zegquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:19 schreef Auticia het volgende:
[..]. Sorry hoor.
[insert provocerende grap]
Het is een complotquote:
Op een 'iemand nodigt je uit te converseren met msnmessenger' schermpjequote:
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is hypocriet. Zo van "1 dag per jaar gaan we ze herdenken, dan hebben we dat voor de rest van het jaar weer gehad.
Maar wel een lekkere.quote:
Ik ben veel te aardig voor deze ShowChat.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Doe dat ff lekker ergens anders!!
Komt hier een beetje herrie schoppen.![]()
Het is wel zo, denk ikquote:
Ach, tuthola, jij denkt alleen maar aan je vrije dagquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:13 schreef niksan het volgende:
[..]
Het is gewoon respectloos om zo ongeïnterresseerd over de oorlog te praten. Tegenwoordig is zo'n dag nodig, ga je het afschaffen, dan heb je grote kans dat we over 10 jaar niet meer weten wat die hele oorlog inhield en wat het heeft aangericht. En dan komen we weer bij het verhaal van Bupatih.
Lama, volgens mij snap je het punt niet echt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is hypocriet. Zo van "1 dag per jaar gaan we ze herdenken, dan hebben we dat voor de rest van het jaar weer gehad." Als mensen het echt zo belangrijk vinden om de mensente herdenken, dan hebben ze daar zo'n dag echt niet voor nodig.
OKquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Op een 'iemand nodigt je uit te converseren met msnmessenger' schermpje.
Ofzoiets.
Nee, dat kloptquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zie jouw, maar ik heb nog nooit met je gepraat
En ze heeft kleine tietjesquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar wel een lekkere..
[insert leuke Hindfoto]
Dát zijn juist de levensvragen waar we nog geen antwoord op hebben, Nano:quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:20 schreef Nano het volgende:
Waar zijn we?
Eindelijk!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, dat klopt [afbeelding]
Wacht maar even
Excuse me?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, tuthola, jij denkt alleen maar aan je vrije dag
Koekje?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dát zijn juist de levensvragen waar we nog geen antwoord op hebben, Nano:
Waar zijn we?
Wie zijn we?
Waarom zijn we?
Hoe groot is het heelal?
Waarom is Kristin Davis zo mooi?
Andijvie?
Whehehehehe.quote:
Volgens mij snappen jullie mijn punt niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Lama, volgens mij snap je het punt niet echt.
Ja ik moet wat zeggenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Whehehehehe..
Daar dacht Dizer ooit anders over..
Volgens mij snappen we jouw punt dondersgoed.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij snappen jullie mijn punt niet.
In de ruimtequote:Op donderdag 5 mei 2005 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar zijn we?
Wie zijn we?
Waarom zijn we?
Hoe groot is het heelal?
Waarom is Kristin Davis zo mooi?
Andijvie?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar zijn we? Fok!
Wie zijn we? Marsmannetjes
Waarom zijn we? Omdat
Hoe groot is het heelal? Heel groot
Waarom is Kristin Davis zo mooi? Omdat ze Kristin is
Andijvie? Doe toch maar friet
ZOWIEE!quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/4.gif]afbeelding][/url]
Nergens last van hierquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
http://messenger.msn.com/Status.aspx
Nou, waarom maken jullie je er dan zo druk om?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij snappen we jouw punt dondersgoed.
In mijn onderbroek?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Je mag wel eventjes langs glippen hi-hi
Whehehehehehehhehehehehhequote:Op donderdag 5 mei 2005 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ZOWIEE!
Voed hem eens fatsoenlijk op ofzo![]()
![]()
![]()
SMG heeft er bijvoorbeeld veel meerquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Whehehehehehehhehehehehhe![]()
Mja, Kristin Davis is ook al een beetje oud en ze heeft maar 1 gezichtsuitdrukking enzo
Zowiee trutquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Whehehehehehehhehehehehhe![]()
Mja, Kristin Davis is ook al een beetje oud en ze heeft maar 1 gezichtsuitdrukking enzo
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ZOWIEE!
Voed hem eens fatsoenlijk op ofzo![]()
![]()
![]()
Zó'n standaard rondhuppelend modelletjequote:Op donderdag 5 mei 2005 19:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
[afbeelding]
DIT is mooi! Kristen Davis is een trutje...
Heyquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zowiee trut!!
Da's niet waar joh
KD is oud ja
Maar ik wil jullie wel eens zien als jullie haar leeftijd bereikt hebben. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wacht even....quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zó'n standaard rondhuppelend modelletje
Van haar lopen er honderden tweelingzussen rond.
Hey, haal die foto van mij eens wegquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
[afbeelding]
DIT is mooi! Maar op zich mag haar vriendin er ook wezen.
[[url= afbeelding]]http://www.donne.org/gallery/albums/Alessandra-Ambrosio/a14.jpg]afbeelding[/url]][/url]
Kristen Davis is een trutje...
Jij bent een hele lieve trutquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hey [afbeelding]
Ik ben geen trut [afbeelding]
Maar ja, ik zei ook niet dat ze lelijk was
Maar mooi ook weer niet
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wacht even....
*terugspoelt*
....
....
honderden tweelingzussen [afbeelding]
You have a deathwish?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zó'n standaard rondhuppelend modelletje
Van haar lopen er honderden tweelingzussen rond.
Als je aan Alessandra zit nou dan dan ...quote:
Whehe!quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Zal ik dan ook een leuke foto plaatsen![]()
Komt ie dan!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Zal ik dan ook een leuke foto plaatsen![]()
Kut msn, kom niet online, sorry schatje...quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:35 schreef Christine het volgende:
Ik wou al zeggen, die vijf minuten duren lang...
Jaja, zo issie helemaal mooiquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als je aan Alessandra zit nou dan dan ...
wil ik meedoen
met toestemming en medewerking van mijn schatje tuuk
Webmsn werkt ook niet?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kut msn, kom niet online, sorry schatje...
Ok ik mag kijken danquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaja, zo issie helemaal mooi [afbeelding]
Jij en Buup en Alessandra [afbeelding]
En ik dan? [afbeelding]
Jij hebt mij nogquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaja, zo issie helemaal mooi [afbeelding]
Jij en Buup en Alessandra [afbeelding]
En ik dan? [afbeelding]
Een sigaret kan je krijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wel, ga ik nou door voor de koel/vries-combinatie?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:37 schreef Svensational het volgende:
Laten we hopen dat vanavond leuker wordt dan gisteravond
Ik rook niet, heb je geen jointje...quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:38 schreef Auticia het volgende:
[..]
Een sigaret kan je krijgen.
Ik heb de koel/vriescombinaties niet voorradig.
Dit is toch een van je betere ideeën, ZOWIEEquote:
Nee. Maar dat kan ik wel voor je regelen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik rook niet, heb je geen jointje...
![]()
Ja, leuk issie hequote:Op donderdag 5 mei 2005 19:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zie het
Maar ik wou heel graag met je vriendje babbelen![]()
Op de vensterbank zetten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:40 schreef Auticia het volgende:
[..]
Nee. Maar dat kan ik wel voor je regelen.
Trouwens, als jij niet rookt, wat doe je dan met een joint?
Eten natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:40 schreef Auticia het volgende:
Ik heb altijd goede ideeënquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit is toch een van je betere ideeën, ZOWIEE![]()
Wat gebruik je toch altijd mooie woordenquote:
Je mag die sigaret anders ook wel aan mij gevenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:40 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dat is dan anders...quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:40 schreef Auticia het volgende:
[..]
Na!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:43 schreef Nano het volgende:
[..]
Bar?![]()
Wat is er?
Heb je het niet naar je zin?
Ja, oke ook leukquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vond mijn versie leuker...
lees es terug
Altijd leukquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Na!!
Niks hoor!!! Ik heb het naar me zin
Straks feesten en bezopen worden thuis
Ja nou probeer maarquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:45 schreef Nano het volgende:
[..]
Altijd leuk![]()
Maar zullen we het jou dan maar naar je zin gaan maken![]()
Ik wil je wel verzuipen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:46 schreef Auticia het volgende:
Ik ben nooit bezopen.
Ik ben echt heel saai.
Onder het mom van bevrijdingsdag vind ik dat een hele mooie!quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil je wel verzuipen.
In de Noordzee ofzo.
Natuurlijk met kaarsjes enzo.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil je wel verzuipen.
In de Noordzee ofzo.
Ja, en een leuk muziekje.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Natuurlijk met kaarsjes enzo.
En maanlicht.
Je pakt wel de lelijkste van alletweequote:
Ben ik niet leuk genoeg?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:48 schreef bar_rel het volgende:
Christine misschien kunnen wij even lekker babelen op msn
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:49 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Je pakt wel de lelijkste van alletwee
Maar ja je hebt je moeite gedaan
Nou ja, dat gekrijs van jou vind ik ook wel romantisch genoeg.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:48 schreef bar_rel het volgende:
Christine misschien kunnen wij even lekker babelen op msn
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jawel![]()
Maar jij bent de enigste met wie ik praat op het moment![]()
Je noemde me schatjequote:Op donderdag 5 mei 2005 19:49 schreef Auticia het volgende:
[..]
Wat is er schatje?
Last van je menstruatie?
Spreekt je nooit tegen in ieder geval!quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar kun je verdomd goed tegen praten.
Nou nee, jij doet moeite voor mequote:Op donderdag 5 mei 2005 19:52 schreef Nano het volgende:
[..]
Oh zo moet je het jou dus naar je zin maken.
Ik zie het al,ik ben niet goed genoeg voor je![]()
Lekker exclusief enzoquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jawel![]()
Maar jij bent de enigste met wie ik praat op het moment![]()
Zal ik jou daar even naar toe sturen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:53 schreef Tranceptor het volgende:
http://www.toh.nu/images/kast.jpg
------->
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |