Ja het was zo van: Kut! Sven was eerderquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja! Ik gleuf er helemaal niks van
Da kan heulemaal nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:11 schreef Nano het volgende:
[..]
Wij zitten in de nieuwe aardappeltjes periode![]()
Dat is nog eens een goed argumentquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:11 schreef niksan het volgende:
[..]precies!
en ik wil deze vrije dag behouden
Geen school
Geen werk
Het is dus maar eens per 5 jaar een vrije dag.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:11 schreef niksan het volgende:
[..]precies!
en ik wil deze vrije dag behouden
Geen school
Geen werk
Eerst lezen evelienquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is dus maar eens per 5 jaar een vrije dag.
Je mist m'n woordgrapje trouwensquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja het was zo van: Kut! Sven was eerder
Maar ik had het een beetje ingekort
Nou en!quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is dus maar eens per 5 jaar een vrije dag.
Zonder Bevrijdingsdag was je vandaag ook vrij geweest.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou en!
Dat is dan nog altijd beter dan NOOIT een vrije dag.
Ja gleuf, ik zag hetquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je mist m'n woordgrapje trouwens
En oh ja: LuilakWacht dan voortaan ook niet 11 minuten.
Ja dus wat is dan het verschil?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zonder Bevrijdingsdag was je vandaag ook vrij geweest.
Buiten het feit dat de TV en kranten het nergens anders over hebben?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:16 schreef Airelle het volgende:
Daarbij je hebt er toch helemaal geen last van?
Dat is toch juist goed.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Buiten het feit dat de TV en kranten het nergens anders over hebben?
Mijn reet is niks luiquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja gleuf, ik zag het
En gisteren had ik hem ook al geopend na 15!! minuten toen meneer lekker op zn luie reet zat
Dat jouw argument nergens op slaat. We hebben vandaag niet alleen vrij omdat het bevrijdingsdag is maar ook omdat het hemelvaart is. En volgend jaar helemaal niet, dat duurt weer 5 jaar. Nutteloos dus.quote:
Ach kom op! 60 jaar, dat moet toch wel genoeg zijn om het verwerkt te hebbem/quote:Nogmaals: je hebt er geen enkele last van.
En dat jij en ik er niet zoveel mee hebben wil nog niet zeggen dat het voor de hele Nederlandse bevolking onbelangrijk is (geworden).
Want?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:24 schreef Auticia het volgende:
Hoi!
Buup, de sjaal heb ik weer uitgetrokken, begin zo wel weer opnieuw.
Het heeft niet alleen met verwerken te maken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat jouw argument nergens op slaat. We hebben vandaag niet alleen vrij omdat het bevrijdingsdag is maar ook omdat het hemelvaart is. En volgend jaar helemaal niet, dat duurt weer 5 jaar. Nutteloos dus.
[..]
Ach kom op! 60 jaar, dat moet toch wel genoeg zijn om het verwerkt te hebbem/
Das toch pas vanavond?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |