Ik zou het je ook niet kunnen zeggenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar je niet voor had geleerd?
Hallo, dit zou je toch zo ook kunnen beantwoorden?
Erg he.quote:
Je zou verhalenverteller moeten worden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
Oi, dat doet me denken aan een van onze radiouitzendingen.
Ja maar dan heb je het alleen over het kopje geschiedenis 'oorlog '. Het kan me echt geen bal schelen wat die romeinen al wel niet gedaan hebben en Napoleon ( Sorry maar wat deed ie ook alweerquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind het vak geschiedenis ook maar kut.
Maar ik realiseer me wel dat ik het vak nodig heb om meer te begrijpen van deze wereld. Je leert over oorlogen, je leest persoonlijke verslagen, je leest dagboek-stukjes, je ziet films, plaatjes, etc..
En zo realiseer je je steeds beter dat oorlog gewoon één grote kutzooi is.
Ja hallo, dat snap ik zelfs nog.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:05 schreef Bupatih het volgende:
En zo realiseer je je steeds beter dat oorlog gewoon één grote kutzooi is.
Mazzelpikquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:06 schreef Auticia het volgende:
[..]
Erg he..
En mijn moeder meldde me gewoon ziek als ik om 7 uur s'morgens verrot mijn bed indook..
Ik kan mijn déja-vu hier echt niet vertellen, veuls te grof.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je zou verhalenverteller moeten worden.
Wat is het altijd fijn discussieren met BVO met z'n middelvingertjes de hele tijd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Een jaarlijks moment van bezinning, waarbij iedereen heel eventjes stil staat bij de slachtoffers van WO 2 en al die andere oorlogen die vandaag de dag nog steeds aan de gang zijn, is niet alleen een gebaar van respect maar laat je ook eventjes stil staan bij al die vrijheid die wij nu hebben en velen niet hebben of hebben gehad. Als je dan niet op kan brengen daar heel even bij stil te staan, dan......!
Tuurlijk, tante Auiciaquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:11 schreef Auticia het volgende:.
Wees eens een beetje lief voor elkaar zeg!
Waarom geen speciale dag?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is het altijd fijn discussieren met BVO met z'n middelvingertjes de hele tijd.En nogmaals, dat er bij stilstaan hoeft toch niet per sé een speciale dag voor te zijn, dat kun je toch ook gewoon voor jezelf doen, voor de mensen die er behoefte aan hebbeb.
Het is gewoon respectloos om zo ongeïnterresseerd over de oorlog te praten. Tegenwoordig is zo'n dag nodig, ga je het afschaffen, dan heb je grote kans dat we over 10 jaar niet meer weten wat die hele oorlog inhield en wat het heeft aangericht. En dan komen we weer bij het verhaal van Bupatih.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is het altijd fijn discussieren met BVO met z'n middelvingertjes de hele tijd.En nogmaals, dat er bij stilstaan hoeft toch niet per sé een speciale dag voor te zijn, dat kun je toch ook gewoon voor jezelf doen, voor de mensen die er behoefte aan hebben.
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:13 schreef niksan het volgende:
[..]
Het is gewoon respectloos om zo ongeïnterresseerd over de oorlog te praten. Tegenwoordig is zo'n dag nodig, ga je het afschaffen, dan heb je grote kans dat we over 10 jaar niet meer weten wat die hele oorlog inhield en wat het heeft aangericht. En dan komen we weer bij het verhaal van Bupatih.
Wat precies?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:13 schreef Auticia het volgende:
[..]
Haha.
Zeg eens eerlijk, was het geen over-acting?
jaquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:16 schreef Auticia het volgende:
Als je nou eens online komt dan vertel ik mijn matige radiograp.
Of moet ik het mailen?
Oh.. neuhquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
Mijn opmerking over lief zijn voor elkaar..
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:16 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja hoi, vrijheid blijheid enzo [afbeelding]
Ik kan niet online komenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:16 schreef Auticia het volgende:
Als je nou eens online komt dan vertel ik mijn matige radiograp.
Of moet ik het mailen?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:18 schreef BVO het volgende:
Zeg, we zitten hier in SHO, daar hóór je te rellen...
Het is hypocriet. Zo van "1 dag per jaar gaan we ze herdenken, dan hebben we dat voor de rest van het jaar weer gehad." Als mensen het echt zo belangrijk vinden om de mensente herdenken, dan hebben ze daar zo'n dag echt niet voor nodig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom geen speciale dag?. Wat is er mis met een dag die in het teken staan van bezinning, van respect, van realiseren hoe goed je het eigenlijk hebt?? Iets wat mensen anders nooit zouden doen??
En als je er geen behoefte aan heb voor jezelf, is het altijd nog een manier om een beetje espect te tonen aan al de slachtoffers..
Maar goed, dan doe jij het toch niet.
Hind heeft een paardenbekquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:18 schreef BVO het volgende:
Zeg, we zitten hier in SHO, daar hóór je te rellen...
Nou ja zegquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:19 schreef Auticia het volgende:
[..]. Sorry hoor.
[insert provocerende grap]
Het is een complotquote:
Op een 'iemand nodigt je uit te converseren met msnmessenger' schermpjequote:
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is hypocriet. Zo van "1 dag per jaar gaan we ze herdenken, dan hebben we dat voor de rest van het jaar weer gehad.
Maar wel een lekkere.quote:
Ik ben veel te aardig voor deze ShowChat.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Doe dat ff lekker ergens anders!!
Komt hier een beetje herrie schoppen.![]()
Het is wel zo, denk ikquote:
Ach, tuthola, jij denkt alleen maar aan je vrije dagquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:13 schreef niksan het volgende:
[..]
Het is gewoon respectloos om zo ongeïnterresseerd over de oorlog te praten. Tegenwoordig is zo'n dag nodig, ga je het afschaffen, dan heb je grote kans dat we over 10 jaar niet meer weten wat die hele oorlog inhield en wat het heeft aangericht. En dan komen we weer bij het verhaal van Bupatih.
Lama, volgens mij snap je het punt niet echt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is hypocriet. Zo van "1 dag per jaar gaan we ze herdenken, dan hebben we dat voor de rest van het jaar weer gehad." Als mensen het echt zo belangrijk vinden om de mensente herdenken, dan hebben ze daar zo'n dag echt niet voor nodig.
OKquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Op een 'iemand nodigt je uit te converseren met msnmessenger' schermpje.
Ofzoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |