Ik kan niet online komenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:16 schreef Auticia het volgende:
Als je nou eens online komt dan vertel ik mijn matige radiograp.
Of moet ik het mailen?

quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:18 schreef BVO het volgende:
Zeg, we zitten hier in SHO, daar hóór je te rellen...

Het is hypocriet. Zo van "1 dag per jaar gaan we ze herdenken, dan hebben we dat voor de rest van het jaar weer gehad." Als mensen het echt zo belangrijk vinden om de mensente herdenken, dan hebben ze daar zo'n dag echt niet voor nodig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom geen speciale dag?. Wat is er mis met een dag die in het teken staan van bezinning, van respect, van realiseren hoe goed je het eigenlijk hebt?? Iets wat mensen anders nooit zouden doen??
En als je er geen behoefte aan heb voor jezelf, is het altijd nog een manier om een beetje espect te tonen aan al de slachtoffers..
Maar goed, dan doe jij het toch niet.

Hind heeft een paardenbekquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:18 schreef BVO het volgende:
Zeg, we zitten hier in SHO, daar hóór je te rellen...

Nou ja zegquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:19 schreef Auticia het volgende:
[..]. Sorry hoor.
[insert provocerende grap]

Het is een complotquote:

Op een 'iemand nodigt je uit te converseren met msnmessenger' schermpjequote:

Wie zegt dat?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is hypocriet. Zo van "1 dag per jaar gaan we ze herdenken, dan hebben we dat voor de rest van het jaar weer gehad.

Maar wel een lekkere.quote:

Ik ben veel te aardig voor deze ShowChat.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Doe dat ff lekker ergens anders!!
Komt hier een beetje herrie schoppen.![]()

Het is wel zo, denk ikquote:

Ach, tuthola, jij denkt alleen maar aan je vrije dagquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:13 schreef niksan het volgende:
[..]
Het is gewoon respectloos om zo ongeïnterresseerd over de oorlog te praten. Tegenwoordig is zo'n dag nodig, ga je het afschaffen, dan heb je grote kans dat we over 10 jaar niet meer weten wat die hele oorlog inhield en wat het heeft aangericht. En dan komen we weer bij het verhaal van Bupatih.

Lama, volgens mij snap je het punt niet echt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is hypocriet. Zo van "1 dag per jaar gaan we ze herdenken, dan hebben we dat voor de rest van het jaar weer gehad." Als mensen het echt zo belangrijk vinden om de mensente herdenken, dan hebben ze daar zo'n dag echt niet voor nodig.

OKquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Op een 'iemand nodigt je uit te converseren met msnmessenger' schermpje.
Ofzoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |