Niet?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het heeft niet alleen met verwerken te maken.

Ik wil een heleboel sjaals haken, maar de wollenwinkel was dicht, ik moet mezelf toch een beetje bezighouden hequote:

Het mag niet nogmaals gebeuren, Sven.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:47 schreef Svensational het volgende:
Leg uit.

Mijn oma vertelde net een heel verhaal over de oorlog (ik was zelf nooit zo goed in geschiedenisquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Een dag om stil te staan bij de gedachte dat we bevrijd zijn, dat we hier in Nederland, in West-Europa geen oorlog kennen. Maar ook stilstaan bij het idee dat er nog steeds geen totale vrede is op deze wereld.
Sommigen vinden dit onnodig, omdat ze dat elke dag doen (of nooit natuurlijk), maar anderen vinden dit wél nodig. En die keuze respecteer ik.
Het heeft dus niet alleen met verwerken te maken. Maar ook met nadenken over wat het toen gebeurd was en realiseren dat het niet nog eens mag gebeuren.

quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:47 schreef Svensational het volgende:
Leg uit.
Dat jullie je dit nog uberhaupt moeten afvragen.quote:

GMTAquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie je dit nog uberhaupt moeten afvragen. [afbeelding]

Ja ik wist niet waar het over gingquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]

En dat hoor je alleen van je oma?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Mijn oma vertelde net een heel verhaal over de oorlog (ik was zelf nooit zo goed in geschiedenis) maar wat ik gehoord heb is niet te bevatten man en niet te geloven ook!!

Nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:54 schreef niksan het volgende:
[..]
En dat hoor je alleen van je oma?
De jeugd van tegenwoordig

Nou ik ben wel erg moequote:

quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietdjees
Maar ze vertelde wat er maar haar familie was gebeurd![]()
Zal ik jullie eens wat vertellen, kinders.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:54 schreef niksan het volgende:
[..]
En dat hoor je alleen van je oma?
De jeugd van tegenwoordig

Ik heb toch al een keer verteld dat geschiedenis me geen hol interesseertquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]

Pfoeh.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ik ben wel erg moe
Maar me broer is jarig, dus vanavond wordt het weeer drank en feest

Geschiedenis?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb toch al een keer verteld dat geschiedenis me geen hol interesseert

Ik ben niet dom hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Zal ik jullie eens wat vertellen, kinders. [afbeelding]
Ik heb niet eens een oma of opa om het van gehoord te hebben.
Als je gewoon met je botte hersens een beetje nadenkt, kom je al een heel eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |