Dusquote:
Nou, bij deze dan: gefeliciteerd Lemmeb.quote:
Geil.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:49 schreef pberends het volgende:
[...]
Hoe vinden jullie m'n nieuwe icon trouwens?
Waar lijkt het opquote:
Hmmmmm, jointje?quote:
Ik snap daar sowieso geen flikker van.quote:
Welke politieke link moet ik daar in zien?quote:
Jointje van m'n vorige icon.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hmmmmm, jointje?
(ik denk dat een dikke Wiegel-sigaar beter zou staan in die houding)
Die is uitgeschakeld.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik denk trouwens dat je moet checken of je windows-firewall udp-packets doorlaat.
Lopen ze elkaars handje vast te houden?quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:01 schreef pberends het volgende:
Nederlandse politie is toch niet serieus te nemen?
Vooral die laatste foto.
"Hey een groepsverkrachting!"quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lopen ze elkaar handje vast te houden?
Lollaleedjieooo...hee een bankoverval!!
Test het dan eerst zonder firewall, dan weet je zeker waar de 'storing' zit.quote:
Ik heb de router op DMZ gezet, maar dat helpt geloof ik ook niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Test het dan eerst zonder firewall, dan weet je zeker waar de 'storing' zit.
Ach, in Australië is het ook niks.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:01 schreef pberends het volgende:
Nederlandse politie is toch niet serieus te nemen?
Vooral die laatste foto.
Hoe heb je dingen ingesteld als je gaat hosten voor een website bijvoorbeeld? Heb je die extra poorten ook al opengezet?quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb de router op DMZ gezet, maar dat helpt geloof ik ook niet.
Ja, die staan open, dat lukt wel. Het is gewoon... bende!quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe heb je dingen ingesteld als je gaat hosten voor een website bijvoorbeeld? Heb je die extra poorten ook al opengezet?
Zit niks anders op dan alle poorten stuk voor stuk te testen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, die staan open, dat lukt wel. Het is gewoon... bende!
DMZ is het enige wat werkt bij die kutrouter. Anders kreeg ik emule ook niet op een high-ID.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, die staan open, dat lukt wel. Het is gewoon... bende!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |