Nee op naar Opgezwolle en De la Soul!quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:47 schreef pberends het volgende:
Leuk, nu weer terug naar POL ipv B&H.
Nou Sidekick, laat je spierballen is zien.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:47 schreef pberends het volgende:
Ga jij maar over het kontje van Bos fantaseren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou Sidekick, laat je spierballen is zien.
quote:Grondwet: GroenLinks begint ja-campagne
Na de PvdA is nu ook de andere initiatiefnemer van het referendum over de Europese Grondwet, GroenLinks, met haar campagne begonnen. Met de slogan 'Verbeter Europa, begin bij een ja', roept de partij kiezers op om op 1 juni voor de Grondwet te stemmen.
Als belangrijke reden om voor te stemmen stelt de partij dat Europa 'groener wordt met een Europese Grondwet'.
In de Grondwet staat bijvoorbeeld een passage over het recht op schone lucht voor elke Europese burger. GroenLinks speelt hierop in: bij de start van de campagne presenteerde de partij vandaag een plan voor de verbetering van de luchtkwaliteit in Europa.
Boete
Landen die de normen voor luchtvervuiling overschrijden moeten een boete krijgen, landen die maatregelen nemen moeten beloond worden. Met dit 'Europees Pact voor de Luchtkwaliteit', vergelijkbaar met het Europese stabiliteitspact, wil de partij de het Europese streven naar schonere lucht een 'nieuwe impuls' geven.
Het plan van GroenLinks is niet erg origineel. Op dit moment werkt de Europese Commissie, het dagelijks bestuur van de EU, al aan een boetesysteem om de luchtvervuiling tegen te gaan.
Verschil
Het verschil is dat GroenLinks het geld dat dit oplevert direct wil steken in schone-luchtprojecten, terwijl de Commissie de opbrengsten voor de algemene EU-kas heeft bestemd.
Op veel plaatsen in Nederland is de lucht vuiler dan de Europese normen toestaan. De aanleg van wegen en woonwijken kan hierdoor mogelijk niet doorgaan. Het kabinet zint op extra maatregelen zoals het verplicht stellen van roetfilters voor dieselauto's en het instellen van een slooppremie voor oude auto's
Net of ook maar 1 hond iets van die ja-campagne van GroenLinks merktquote:
Wat een leuke onderwerpen vandaagquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:47 schreef pberends het volgende:
Is dat een reden om het niet te doenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Net of ook maar 1 hond iets van die ja-campagne van GroenLinks merkt. Misschien een paar GroenLinks-kiezers, maar die stemden toch al ja.
Ik denk dat de combinatie wel effect heeft. Zo van: "hee, D66 is voor, CDA is voor, PvdA is voor, GL is voor... nou, dan zal het wel goed zijn."quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Net of ook maar 1 hond iets van die ja-campagne van GroenLinks merkt. Misschien een paar GroenLinks-kiezers, maar die stemden toch al ja.
en straks op http://www.nos.nl/nos/voorpagina/ of nog directer http://www.nos.nl/nosjournaal/voorpagina/index.htmlquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:00 schreef pberends het volgende:
Bush op ned1 zo.
Morgen naar Nijmegen. OV was vandaag niet geldig hè.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hoe was Nijmegen... zijn ze daar nu aan het feesten ?!?
En wanneer gebruik je nu een fatsoenlijke avatar ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:08 schreef RichardQuest het volgende:
Morgen naar Nijmegen. OV was vandaag niet geldig hè.
Winkels waren toch ook dicht?quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Morgen naar Nijmegen. OV was vandaag niet geldig hè.
Nooit denk ik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En wanneer gebruik je nu een fatsoenlijke avatar ?
dan pakken wij hier een Amerikaan opquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:16 schreef Drugshond het volgende:
Een Nederlander aangehouden in NY in verband met de aanslagen![]()
![]()
Hmmm, goeie.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:18 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dan pakken wij hier een Amerikaan op
verder lezen kan je op: http://www.nos.nl/nosjour(...)issen_eu_weblog.htmlquote:De editie van NOS-journaal van afgelopen zaterdag over de Grondwet was geen toonbeeld van objectiviteit. Integendeel, het is prima lesmateriaal voor aankomende journalisten die hun vak serieus willen nemen. Journalisten zijn geen columnisten en evenmin politici. Journalisten horen ons te informeren, zo objectief mogelijk.
wel hoor, ik kom er net vandaan. Nog in hetzelfde klofje als dat ie vanochtend bij zeppelin het vrijheidslied ten gehore bracht. Nu is ie per helicopter naar Zwolle gebracht waar ie weer zijn repertoire mag afdraaien.quote:
Die vieze mislukte Ali B was er ook weer; die gast moet echt op een cursus hoe spreek ik normaal Nederlands uit.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:30 schreef Harry_Sack het volgende:
Zo, Thé Lau was weer aangenaam. Verder was het bevrijdingsfestival in Amsterdam redelijk bagger. Hoe was het bij jullie?
[afbeelding]
[afbeelding]
o ja, een of ander politiekutje in de vruchtbare periode liet me niet over de brug bij het prinsengrachtconcert. Toen ik vroeg waarom kinderwagens dan wel mochten, was ze beledigd
Hij bedoelt het goed en krijgt mensen betrokken. De publieke omroep is ook dol op hem.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Die vieze mislukte Ali B was er ook weer; die gast moet echt op een cursus hoe spreek ik normaal Nederlands uit.
De Chinees had weer goed z'n best gedaanquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:30 schreef Harry_Sack het volgende:
Hoe was het bij jullie?
aachwahlquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hij bedoelt het goed en krijgt mensen betrokken. De publieke omroep is ook dol op hem.
hij is zelfs op teletekst geweestquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
In welk PO-programma is hij nog niet geweest? RKK-journaal misschien dan....
ze zullen het nu moeten verdienen he? Net als psv gisterquote:
Wat een wolkige avatar heb je ineens, Berendsquote:
De AFA is op de hoogte: Gemeente Zoetermeer verhuurt feestlocatie aan extreemrechts op bevrijdingsdag.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:27 schreef sizzler het volgende:
Net op SBS, in een of ander nieuwsprogramma een groep van 80 skinheads die op deze dag een feest in Zoetermeer gaan houden. Als de cameraploeg wat voorbijgangers wil interviewen worden ze weggejaagd door de skinheads. Zegt de presentatrice: "Het feest begint zometeen om 20:00 en duurt tot diep in de nacht. Maar dat geheel terzijde....."
Als er zometeen een volksopstand of een legertje AFA's staat weet ik wel hoe dat komt.
Leuk dat ze de adressen en telefoonnummers van alle Zoetermeerse Raadsleden op hun site hebben gezet. Lafbekken.quote:AFA bericht 04/05/05
Op de dag dat Nederland de bevrijding van de nazi's viert, verhuurt de gemeente Zoetermeer een locatie aan extreemrechtse gabbers en neo-naz's. Deze willen een nationalistisch feest houden in de 'Blokhut' in het Van Tuyllpark.
AFA vindt het schandalig dat de gemeente zoiets doet. Onderstaand
bericht hebben we aan alle gemeenteraadsleden en de pers gestuurd. Wij
willen je vragen de leden van de gemeenteraad en het College van B&W te
laten weten wat je van deze gang van zaken vindt. AFA gaat er van uit
dat de gemeente dan alsnog haar gezonde verstand zal gebruiken en zal
stoppen met het facaliteren van ruimtes voor extreemrechts!
Wat is er mis mee? Het zijn toch publieksfiguren die vast ook regelmatig op lokale tv en radio verschijnen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:31 schreef sizzler het volgende:
[..]
De AFA is op de hoogte: Gemeente Zoetermeer verhuurt feestlocatie aan extreemrechts op bevrijdingsdag.
[..]
Leuk dat ze de adressen en telefoonnummers van alle Zoetermeerse Raadsleden op hun site hebben gezet. Lafbekken.
Brieven schrijven en met je echte naam ondertekenen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:33 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
En wat zou een gepastere manier zijn volgens jou?
Op de site van Barend en Van Dorp.quote:Wat zou jij gaan stemmen?
PvdA : 27%
CDA : 6%
D66 : 6%
VVD : 14%
SP : 15%
Groenlinks : 6%
ChristenUnie : 3%
LPF : 1%
Groep Wilders : 19%
SGP : 1%
Groep Lazrak : 1%
Anders : 4%
Aantal stemmen: 43329
ik zal een kaarsje voor 'm brandenquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
Op de site van Barend en Van Dorp.
Wilders = 19% = 28 zetels.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ik zal een kaarsje voor 'm branden![]()
En ik ken geen Trudyquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:05 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
WTF = pberends?
Ik ken alleen maar Trudy Berends.
Dan moet je gewoon stoppen met koffie drinken, want het helpt ook niet meer om er wakker van te blijven. Je moet alleen koffie drinken wanneer je moe bent; dan helpt koffie tenminste.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:11 schreef sizzler het volgende:
Ik drink teveel koffie. Volgens mij begin ik een koffie-intolerantie te ontwikkelen.
Ik heb al red bull ingeslagen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon stoppen met koffie drinken, want het helpt ook niet meer om er wakker van te blijven. Je moet alleen koffie drinken wanneer je moe bent; dan helpt koffie tenminste.
Ow ja, maagproblemen zeker ook, daar krijg je allerlei darm-maag-ontlastingskwaaltjes van; zeer slecht voor je gezondheid. Overigens is goed slapen een andere goede optie.quote:
Ow ja en nog slechter voor je gebit dan colaquote:
Jippiequote:
Hoe laat begint het?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:30 schreef schatje het volgende:
Wouter Bos en de kunstenaar van de Wilders posters in Barend & van Dorp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |