Brieven schrijven en met je echte naam ondertekenen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:33 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
En wat zou een gepastere manier zijn volgens jou?
Op de site van Barend en Van Dorp.quote:Wat zou jij gaan stemmen?
PvdA : 27%
CDA : 6%
D66 : 6%
VVD : 14%
SP : 15%
Groenlinks : 6%
ChristenUnie : 3%
LPF : 1%
Groep Wilders : 19%
SGP : 1%
Groep Lazrak : 1%
Anders : 4%
Aantal stemmen: 43329
ik zal een kaarsje voor 'm brandenquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
Op de site van Barend en Van Dorp.
Wilders = 19% = 28 zetels.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ik zal een kaarsje voor 'm branden![]()
En ik ken geen Trudyquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:05 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
WTF = pberends?
Ik ken alleen maar Trudy Berends.
Dan moet je gewoon stoppen met koffie drinken, want het helpt ook niet meer om er wakker van te blijven. Je moet alleen koffie drinken wanneer je moe bent; dan helpt koffie tenminste.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:11 schreef sizzler het volgende:
Ik drink teveel koffie. Volgens mij begin ik een koffie-intolerantie te ontwikkelen.
Ik heb al red bull ingeslagen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon stoppen met koffie drinken, want het helpt ook niet meer om er wakker van te blijven. Je moet alleen koffie drinken wanneer je moe bent; dan helpt koffie tenminste.
Ow ja, maagproblemen zeker ook, daar krijg je allerlei darm-maag-ontlastingskwaaltjes van; zeer slecht voor je gezondheid. Overigens is goed slapen een andere goede optie.quote:
Ow ja en nog slechter voor je gebit dan colaquote:
Jippiequote:
Hoe laat begint het?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:30 schreef schatje het volgende:
Wouter Bos en de kunstenaar van de Wilders posters in Barend & van Dorp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |