SlimShady | donderdag 5 mei 2005 @ 01:02 |
quote:Bron: Games.fok.nl Ik vond het vreemd dat er geen topic is geopend over dit spel. Kijken jullie, net als ik, ook uit naar dit spel? Ook van Games.fok.nl dit overzicht. quote: [ Bericht 0% gewijzigd door SlimShady op 05-05-2005 12:42:17 ] | |
Deadl0ck | donderdag 5 mei 2005 @ 02:12 |
quote:het is dit spel waar ik naar uit kijk. | |
YourMaster | donderdag 5 mei 2005 @ 02:23 |
Het heeft de potentie om één van de beste spellen ooit te worden. Het enige waar ik bang voor ben, is dat ze er teveel een paardrij-spel van maken. Begrijp me niet verkeerd, ik was hartstikke blij met epona en het vechtsysteem daarop had best wat uitgebreider gemogen maar het moet wel een spel blijven waar je loopt door dungeon en niet voornamelijk rondrent met je paard. (zo'n fout hebben ze geloof ik ook wel eens met een bootje gemaakt) Maar als pluspunt, weer lekker volwassen. Waarom ze link een klein jongetje hadden gemaakt weet ik echt niet. En het grootste pluspunt is natuurlijk dat het weer een zelda spel is! | |
Steeven | donderdag 5 mei 2005 @ 02:25 |
quote:Het leukste vind ik klein én groot, zoals in OOT ![]() | |
YourMaster | donderdag 5 mei 2005 @ 02:32 |
Toen ik OoT voor het eerst zag kreeg ik rillingen over mijn rug dat ze zo'n mooie reeks zo verpest hadden. Nadat ik toch veel positieve geluiden hoorde, waaronder dat je groot werd heb ik mezelf voor dat eerste stukje heengeworsteld in het dorp, zo kinderlijk en walgelijk, maar de eerste dungeon was wel al aardig Maar ik vond het pas echt een super spel worden toen ik volwassen werd. Toen zag ik pas link zoals link er altijd al uit had moeten zien. En nu dus hopen dat deze zelda OoT overtreft. | |
Steeven | donderdag 5 mei 2005 @ 02:34 |
quote:Ik heb elk Zelda avontuur als magisch ervaren ![]() ![]() | |
Deadl0ck | donderdag 5 mei 2005 @ 10:23 |
quote:Dat heeft te maken met her feit dat de zelda reeks uit Japan komt. Japan zit vol met verhalen en games over jonge jongens (Jaartje of 12, 13) Die erop uit moeten trekken, om een man te worden. Denk bijvoorbeeld , aan de pokemon series. | |
YourMaster | donderdag 5 mei 2005 @ 10:42 |
In Zelda 2, waar je voor het eerst zijn grote in kon schatten, was ie net zo groot als alle andere volwassenen. | |
SlimShady | donderdag 5 mei 2005 @ 12:42 |
quote:fixed. zeur... | |
SlimShady | donderdag 5 mei 2005 @ 12:45 |
quote:Als je met WW-style Windwaker-style bedoeld, ben ik het er niet mee eens. Ik vind dat niet passen bij een spel zoals OoT. | |
Xrenity | donderdag 5 mei 2005 @ 19:57 |
quote:Je wordt dus daadwerkelijk fysiek ouder ![]() ![]() | |
sinterklaaskapoentje | donderdag 5 mei 2005 @ 20:56 |
OOT was voor mij het beste spel ooit, als dit spel het overtreft zal het heel wat voorstellen. verder hoop ik dat er niet zoveel nadruk word gelegd op dat paardvechten, tuurlijk is epona vet maar het hoeft van mij niet allemaal zo vet. en dat groeien spreekt mij ook zeer aan, wat mij betreft mag je als kleuter beginnen. eerste 3 dungeons en dan groot worden en 16 ( niet 17, zoals bij OOT kennelijk ![]() ik ben vooral blij met het E3 filmpje (wat is dat eigenlijk alweer lang geleden), mooie graphics. en eindelijk af van die rot windwaker stijl. ik heb zelf genoten van de game maar het geeft mij zeker geen zelda gevoel. vooral die kutboot irriteert me. ik kijk er erg naar uit! ik hoop dat de E3 2005 meer opheldering geeft! | |
Aram_NintendoDS | donderdag 5 mei 2005 @ 21:52 |
Heb jij toevallig Majora's Mask wel eens gespeeld? In mijn opinie was die op vele fronten beter dan Ocarina Of Time. Origineel verhaal, betere graphics, levendigere wereld, moeilijkere dungeons, vernieuwende gameplay dus alles was wel nieuwer en anders dan OOT. Lijkt me stug dat ze met de nieuwe Zelda game dan niet OOT kunnen over treffen. Maarja, het blijft wel mijn mening. | |
SlimShady | donderdag 5 mei 2005 @ 22:50 |
quote:OOT was 64-bit, en deze wordt 128-bit. Zeer zeker worden de graphics vele malen beter. | |
-Marjo- | donderdag 5 mei 2005 @ 22:54 |
Ziet er geweldig uit!!! * -Marjo- kan niet wachten... | |
Integrity | donderdag 5 mei 2005 @ 23:06 |
www.gametrailers.com Daar staat de zelda al eeuwen op. Je kunt de Windwaker vergelijken met Zelda 1 en deze nieuwe Zelda met Zelda 2 (beide voor de NES). Ik vind Nintendo er ontzettend goed in geslaagd om de 8-bit constructies in 3D weer te geven, erg ERG goed. | |
BMH | donderdag 5 mei 2005 @ 23:43 |
quote:TWW met zelda 1?? Dat klopt. Maar Zelda "reborn" met zelda 2?? D8 het niet. Eerder met TWW, maar dan in de OOT stijl. Zelda 2 is heeel wat anders. | |
Integrity | vrijdag 6 mei 2005 @ 00:16 |
Bekijk het spel maar eens goed en denk vanuit 2D naar 3D. Denk eens aan de steek naar beneden toe, de kleuren en de omgeving. Heb je die filmpjes al gezien? | |
Mr. Orange | vrijdag 6 mei 2005 @ 00:17 |
quote:OOT is niet tevergelijjken met 1 vd NES versies.. ook nie qua stijl. OOT is meer de SNES versie.. | |
Integrity | vrijdag 6 mei 2005 @ 00:19 |
Het gaat om het thema, die ridders die je met een dash moet doodmaken komen rechtstreeks uit de kastelen van zelda 1. Dat is 1 voorbeeld ervan. | |
Mr. Orange | vrijdag 6 mei 2005 @ 00:21 |
quote:Ah, op die manier.. ![]() | |
BMH | vrijdag 6 mei 2005 @ 09:47 |
Ik denk altijd in gameplay. En de gameplay van Zelda 2 wijkt af van alle delen in de serie. | |
Integrity | vrijdag 6 mei 2005 @ 09:58 |
quote:Dat heb je mooi gezegd, alleen daarmee maak je dus ook weer onderscheid tussen ocarina, majora en windwaker (want die zijn 3D). Horen zelda 1, 3 en 4 bij hetzelfde genre en kun je er de GBA versies en de gamecubeversie van 4swords ook onder scharen. Dus in dat geval zou de nieuwe zelda nooit de gameplay van voor de nintendo 64 kunnen krijgen, nietwaar? Toch is het opvallend dat bijvoorbeeld de ridder in Windwaker in zijn rug aangevallen moet worden, voor zelda 1 geldt hetzelfde. Hyrule komt weer terug (hoewel het wel heel semier is). Begrijp me niet verkeerd, ik heb 2 weken moeten zwoegen om windwaker uit te spelen, de tijd zat m vooral in het zoeken naar items op zee. Ik denk dat je het spel in 2 dagen kunt uitspelen als je de zoektocht achterwege laat en het spel biedt erg weinig uitdaging. De gameplay is dus erg eenvoudig; de vijanden heb je zo dood en als je een beetje met je zwaard in het rond zwaait is je kans dat je geraakt wordt vrijwel nihil. Windwaker zou in 1e instantie zo realistisch worden gemaakt als ocarina, maar om 1 of andere reden hebben ze er een wat kinderlijke versie van gemaakt. Wel stom, vind ik, want kijkend naar een doelgroepbepaling voor zo'n spel zou ik me afvragen of het de Nintendogeneratie is (>20 jaar, voornamelijk mannen) of de jongere doelgroepen waarmee ze concurreren met te grote spelers. De nieuwe versie van Zelda is wat duisterder, veel bos heb ik ook gezien. Meer gebruik gemaakt van donkere kleuren. Dat komt aardig overeen met zelda 2, die doet hetzelfde. Wat ik al zei: download de trailer van 37 MB en je zult het wel zien. Trouwens, de bergmannetjes zijn ook weer van de partij. In Windwaker waren ze vermomd als plantjesverkoper, waarbij je de pet even kon wegwaaien met je blaadje. Nu mag je er tegen vechten. Ik vind het zo knap dat Nintendo de thema's er zo sfeervol in houdt. | |
sinterklaaskapoentje | vrijdag 6 mei 2005 @ 11:05 |
quote:ik denk ook dat het merendeel zeldafans zelda 2 de slechtste vind. de puzzels zijn niet zo typisch zelda als bijna alle volgende delen (dus sleutel zoeken, deur open, kist open -> nieuw item, gebruik nieuw item etc etc). dit is ook het enige zeldaspel waar geen automatisch springen erin zit. | |
YourMaster | vrijdag 6 mei 2005 @ 11:29 |
Zelf vind ik Zelda 2 één van de leukste Zelda's, een stuk leuker dan bijvoorbeeld the minish cap. Ook dat enorme formaat van dat laatste kasteel heeft indruk op me gemaakt. Zou het leuk vinden als iemand ook een kaart maakt van dat kasteel. Ik zou het dus niet erg vinden als er wat invloeden van Zelda 2 in de nieuwe Zelda zitten, maar levelen hoeft niet van mij. | |
BMH | vrijdag 6 mei 2005 @ 11:34 |
Who are you people??!? ![]() | |
Notorious_Roy | vrijdag 6 mei 2005 @ 12:01 |
Ik vind dit een heel mooie screen:![]() | |
sinterklaaskapoentje | vrijdag 6 mei 2005 @ 12:05 |
quote:laat maar [ Bericht 4% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 06-05-2005 12:07:37 (.) ] | |
RaymanNL | vrijdag 6 mei 2005 @ 12:08 |
ja, het lijkt me echt een heel cool spel. Ik dacht dat ik het al ergens eerder had gezegt maar het lijkt mij tof als het spel de vechtstijl van PoP heeft, want dat is echt zwaar OK ![]() | |
sinterklaaskapoentje | vrijdag 6 mei 2005 @ 12:09 |
quote:vechtstijl van PoP?? ik hoop het niet ![]() ooit zelda: the ocarina of time gespeelt? | |
Notorious_Roy | vrijdag 6 mei 2005 @ 12:14 |
quote:Het spel zal hetzelfde spelen als WW, het is immers met dezelfde engine gemaakt en je kan dat ook zien in de trailers ![]() | |
RaymanNL | vrijdag 6 mei 2005 @ 12:21 |
quote:Dat vechten was ook wel cool ja! Ik ben beniewd of het wat word, omdat ik nbog steeds te lui ben om OoT te spelen ![]() | |
SlimShady | vrijdag 6 mei 2005 @ 12:33 |
quote:Ik ben onder de indruk van de schaduwen. Alleen de grond (weg, gras, zand, etc) vind ik minder (realistisch). Oh ja, in andere screens waren bergen te zien. Die zijn echt mooi gedetailleerd. Veel beter dan in OoT. | |
Roi | zondag 8 mei 2005 @ 19:13 |
Recently, an international group of games magazine journalists was sent off to Japan to play the new ‘Zelda’. I wasn’t one of them. So if my comments seem a little harsh, you now know why. This time, I don’t want to talk about ‘realistic’ graphics — which really aren’t that realistic if you think about it. I mean, they’ve got skeletons walking around. Instead, I want to talk about size. One by one, these lucky reporters’ magazines are being released to news stands worldwide, and slowly but surely, information is trickling out on the bits and pieces that Nintendo had playable — the exact same portions that will probably be on show at E3, later this month. The tidbit that caught my attention is that the world of the new Zelda game is apparently two to three times larger than the world in ‘The Legend of Zelda: Ocarina of Time’ on Nintendo 64. This news is making a lot of fans happy. But I beg to differ. If anything, I was hoping for a smaller world. Not a smaller game, mind you, but a more compact world, crammed with detail and with puzzles on every corner. If anything, I felt the Ocarina of Time world was already too big. The dense world design of ‘The Legend of Zelda: A Link to the Past’ on Super Nintendo still epitomizes Zelda for me. I’d much rather have the “So this dungeon is located on the same spot I’ve done my potion shopping all game!”-feeling than the wide-open space of Hyrule Field. Or worse, the sinking feeling of endlessly sailing around on the ocean of ‘The Wind Waker’. Mr. Aonuma must have his reasons, and it’s not hard to guess which. People loved riding Epona in Ocarina of Time. People love the open game structure and feeling of freedom of ‘Grand Theft Auto’. They love the horseback battles in Peter Jackson’s ‘The Lord of the Rings’ movie trilogy. Or, for that matter, roaming ‘World of Warcraft’. So why shouldn’t Aonuma work with that? There’s a technical angle to this topic as well. With in-game 3D-models as complex as the ones in the new Zelda, and the game engine running on the same four year old hardware, other elements will have to be compromised. You can’t have a super detailed Link and six enemies on horseback and a dense game world where at least three intriguing landmarks are in sight at all times. What proves my point is that, even with the scarcely detailed landscapes in place in recent screenshots and movie footage, the texture quality for sand, grass and other ground types is generally quite low. So maybe building a huge, wide-open game world, capitalized upon with horseback riding and grand battles, was really the only way to pull off this ‘realistic’ Zelda. That this might be as much a technical decision as a design decision doesn’t automatically make me happier, though. I still hope this won’t be one of these games where you spend hours and hours wandering around, wondering what the game wants you to do next. Which I guess really doesn’t sound too harsh at all. And did you notice I ended up talking about those darned graphics anyway? Bron:NintendoWatch | |
Aram_NintendoDS | zondag 8 mei 2005 @ 20:15 |
Gejat van een ander forum:![]() ![]() http://forums.warppipe.com/viewtopic.php?t=17844&start=0 Grappig is dat ze allebei zo'n beetje dezelfde emotie op hun gezicht hebben staan, opzet of toeval?? Overigins ben ik van mening dat het verhaal hier boven verschilt per persoon. Ik vind namelijk dat OOT met zijn grote velden prettiger speelt dan MM die alles erg dicht op elkaar heeft staan. Bij MM werd de wereld heel vreemd, want je ging opeens van zanderige woestijn naar groene bossen, en dan weer direct door naar uitgestrekte oceaan, het voelt gewoon raar. En dat had ik niet bij OOT. Het beste is natuurlijk een combinatie, niet te groot zoals WW maar ook weer niet zo dicht op elkaar als MM. Het werkt wel met de gameboy Zelda's maar dat is omdat je die ook op een klein scherm speelt. En ik wil ook nog even kwijt dat de "Quest for Kafei" bij MM (does it ring a bell??) erg irritant is! Heb hem nu al 4 keer geprobeerd op te lossen MET walkthrough, ja ik ben een watje, en elke keer ging het mis. En het irritante is dat het je zowiezo een uur kost om het helemaal op te lossen, dan is het overnieuw beginnen door een klein foutje erg frustrerend!!! AAAARGH!! En ik wil het zo graag uitspelen, het is het laatste masker wat ik moet verzamelen...maar misschien hoort dit niet echt in deze thread thuis. Iemand deze al gezien? Ik in ieder geval niet, en ik vind het mooi genoeg om te posten. ![]() [ Bericht 6% gewijzigd door Aram_NintendoDS op 08-05-2005 20:21:45 ] | |
Integrity | zondag 8 mei 2005 @ 22:52 |
www.gametrailers.com zoeken naar zelda | |
SlimShady | zondag 8 mei 2005 @ 23:01 |
als je op www.gamespot.com zoekt op Zelda vind je ze ook. | |
MMaRsu | dinsdag 10 mei 2005 @ 11:55 |
quote:Van het Gnl forum! | |
Aram_NintendoDS | dinsdag 10 mei 2005 @ 13:50 |
Het varen klopt, maar het word een rivier waar aan verschillende delen van de wereld aan grensen, en het is ook zo dat je gaat varen met de boot die al op de screenshots te zien was: http://www.gameqube.nl/files/zeldareborngq10.gif http://www.gameqube.nl/files/zeldareborngq11.gif Hier is overigins het hele interview, het komt uit de duitse gamepro. Maar wat ik wel vreemd vind is dat in een interview van 1up met Nintendo wordt gezegd dat je niet alle beesten kan mounten. Alleen sommige beesten die voor gedefineerd zijn als mountable. En dat hier wordt gezegd dat je elk willekurig beest kan mounten. Maar als ik het interview goed berijp kun je dus wel elk beest mounten. quote:http://www.1up.com/do/feature?cId=3140040 (EA = Eiji Aonuma) - EA wouldnt say that the new Zelda is a "dark" game... That impression just comes to mind, because Nintendo wanted to show fighting scenes in the trailers and, well, the guys you have to fight look "dark", of course. - EA didnt want to go into detail, but it is possible that Link will have another sidekick like KORL or Navi. - The new Zelda game will fit into the chronology of the past Zelda's... But again, EA doesnt want to go into detail, because the setting is, like he says, one of the big suprises the new game will offer. SOUNDS GREAT!! - Realism is an important piece of Zelda05, concerning the weight and mass of objects. Physics, anyone..? - Many bossfights in the previous Zelda games happened in Dungeons... That will be different: Some of the biggest (!) bossfights in Zelda05 will happen outside. - EA is thinking about characters, that are just coming out at night/day. - It is possible to hijack EVERY mount from beaten enemies, even bosses. - They want to integrate a water-road into the overworld, acessible with your boat. It's possible to reach far places faster then with your horse. - The overworld will be huge, seamless kingdom. Http://www.gamepro.de http://www.zeldauniverse.net/forums/showthread.php?t=22738&page=1&pp=15 En dan hier de scans van het artikel en het interview, alleen kon de hosting niet zo veel kijkers aan dus lang zullen ze er niet opstaan. Title: http://8ung.at/dresign/0.jpg Page 1: http://8ung.at/dresign/1.jpg Page 2: http://8ung.at/dresign/2.jpg Page 3: http://8ung.at/dresign/3.jpg Page 4: http://8ung.at/dresign/4.jpg Page 5: http://8ung.at/dresign/5.jpg Page 6: http://8ung.at/dresign/6.jpg Page 7 (interview): http://8ung.at/dresign/7.jpg Page 8 (interview): http://8ung.at/dresign/8.jpg In het interview wordt ook gezegd dat de Goron waarschijnlijk niet zo vriendelijk zullen zijn als in vorige delen. Ander leuk detail is dat, als ik het goed vertaal, Aonuma als voorbeeld geeft , om aan te geven dat de speelervaring heel belangrijk is, dat als je een vijand slaat met je zwaard en hij in het water valt dat deze dan niet dood gaat maar gaat zwemmen. Dan moet hij natuurlijk niet al dood zijn voordat hij erin terecht komt. In vorige delen ging het beest dan altijd meteen dood. Best wel gaaf toch? [ Bericht 13% gewijzigd door Aram_NintendoDS op 11-05-2005 18:26:18 ] | |
Integrity | zaterdag 14 mei 2005 @ 12:55 |
http://www.nintendo.com/gamemini?gameid=54610f14-1826-4d46-9981-8f72874aee2e& Info van Nintendo zelf | |
BMH | zaterdag 14 mei 2005 @ 13:49 |
De officele titel: Legend of Zelda: Bloodfeast | |
BMH | zaterdag 14 mei 2005 @ 13:53 |
Hyrule times is back! | |
Roi | zaterdag 14 mei 2005 @ 13:53 |
quote:Waar lees je dat ? | |
BMH | zaterdag 14 mei 2005 @ 13:57 |
quote:Drol ![]() ![]() | |
speknek | zaterdag 14 mei 2005 @ 14:09 |
Zou je iets minder willen baggeren BMH, best als je er veel over wil praten, maar je zet wel heel veel non-posts de laatste tijd. | |
BMH | zaterdag 14 mei 2005 @ 14:11 |
quote:heb ik een keus? | |
Integrity | zaterdag 14 mei 2005 @ 14:17 |
http://cube.ign.com/articles/613/613714p1.html Zei ik toch, vergelijkbaar met Zelda 2. Windwaker is vergelijkbaar met Zelda 1, dit artikel beaamt dit. Hey ff een vraagje, ik heb die collectors disk van Zelda voor de Gamecube, maar heb een 100 Hz tv. 60 Hz beeld scrambled en nu kan ik dus de spellen niet spelen op mn cube. Iemand suggesties om het beeld toch scherp te krijgen in normaal Nederlands? | |
BMH | zaterdag 14 mei 2005 @ 15:17 |
quote:Als je een 100hz tv hebt moet je gewoon 60hz aankunnen. De cube RGB kabel laat 60hz beelden beter zien. | |
Weizz | zaterdag 14 mei 2005 @ 18:06 |
Kijken wat ze er op de E3 nog over te vertellen hebben | |
MMaRsu | zaterdag 14 mei 2005 @ 19:22 |
quote:Dus Matt bevestigd dat Link in een wolf kan veranderen? | |
SlimShady | zaterdag 14 mei 2005 @ 19:24 |
quote:Wie is Matt en waar komt dat stukkie text vandaan? | |
Mr. Orange | zaterdag 14 mei 2005 @ 19:28 |
quote:http://cube.ign.com/articles/613/613714p1.html | |
sinterklaaskapoentje | zaterdag 14 mei 2005 @ 19:52 |
ik kreeg een mail van een zeldacommunity waar ik inzit over de mogelijke nieuwe naam. helaas heb ik hem quote:als het waar is, vind ik het toch wel een mooie naam ![]() | |
MMaRsu | zaterdag 14 mei 2005 @ 19:58 |
Was al bekend ![]() | |
sinterklaaskapoentje | zaterdag 14 mei 2005 @ 20:03 |
quote:het valt me ook op dat hier niet dat belangrijke item als naam is zoals bij OOT en WW, MM enz. of is Twilight Princess een item? | |
MMaRsu | zondag 15 mei 2005 @ 00:16 |
Ik denk niet dat dat de echte naam is ![]() | |
PandorasBox | zondag 15 mei 2005 @ 01:59 |
Art van Zelda bij de E3.![]() ![]() | |
MMaRsu | zondag 15 mei 2005 @ 02:10 |
Omg hoe lauw ![]() | |
sinterklaaskapoentje | zondag 15 mei 2005 @ 02:13 |
die tribune ![]() op het eerste gezicht denkik aan photoshop, maar wat issie mooi ![]() | |
PandorasBox | zondag 15 mei 2005 @ 02:18 |
Nope. Het is geen photoshop. En man die daar dichtbij woont heeft allerlei foto's daar gemaakt, waaronder die van toennet. Die vond ik toch wel het mooiste. Hier nog een: ![]() Zie dat kasteel. ![]() [ Bericht 23% gewijzigd door PandorasBox op 15-05-2005 02:24:24 ] | |
MMaRsu | zondag 15 mei 2005 @ 02:58 |
Waar te vinden dan? | |
Xrenity | zondag 15 mei 2005 @ 10:22 |
TEH MASTERS DIE TRAP ![]() ![]() Van gameqube hebben ze er ook een foto gemaakt: ![]() | |
Weizz | zondag 15 mei 2005 @ 11:19 |
Neem zelf ook zo'n trap denk ik.. ![]() | |
philipnorth | zondag 15 mei 2005 @ 15:04 |
Ik denk dat ik zo'n muur wil ![]() | |
Roi | maandag 16 mei 2005 @ 23:43 |
![]() | |
OnaNia | maandag 16 mei 2005 @ 23:43 |
Kan iemand dat "working title" in de TT even updaten![]() | |
speknek | maandag 16 mei 2005 @ 23:47 |
Hoe kom je aan dat plaatje? | |
Roi | maandag 16 mei 2005 @ 23:50 |
Gamespot. | |
speknek | maandag 16 mei 2005 @ 23:53 |
Joh, maar niet in het nieuws, de discussie of de gamespace. | |
SlimShady | maandag 16 mei 2005 @ 23:55 |
quote:ik kan het ook niet vinden op Gamespot. Even andere sites checken. | |
sinterklaaskapoentje | dinsdag 17 mei 2005 @ 00:26 |
quote:is die nieuwe naam al 100% zeker dan? | |
SlimShady | dinsdag 17 mei 2005 @ 00:27 |
quote:nee. Van de fora van GamesRadar.com quote: quote: quote: quote:Van de fora van Nintendo NSider quote: quote: quote: | |
OnaNia | dinsdag 17 mei 2005 @ 10:04 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
RaymanNL | dinsdag 17 mei 2005 @ 10:11 |
quote:Dit poste ik ook in het NGC topic: ![]() Als je kijkt naar dat ding op de achtergrond, en vergelijkt met dat ding op de rug van de afbeelding hierboven, zie je een gelijkenis, ook is de wolf in het logo afgebeeld, dat zal dus een grote rol zijN! ![]() edit: Ook valt het me op, dat wanneer die wolf er is met dat vage ding op de rug (Princess Zelda ![]() * RaymanNL fantaseert verder ![]() | |
speknek | dinsdag 17 mei 2005 @ 10:16 |
quote:No way, NO WAY ![]() | |
RaymanNL | dinsdag 17 mei 2005 @ 10:29 |
Ik herklen gewoon stukjes uit the windwaker, of ligt dat aan mij, dat spel gaat echt wel alles ownen ofzow. No Way | |
speknek | dinsdag 17 mei 2005 @ 10:37 |
Ik vind wel dat Link tenminste één keer moet zeggen: Well excuuuuuuuse me, Twilight Princess. | |
OnaNia | dinsdag 17 mei 2005 @ 10:52 |
quote: ![]() | |
Thomper | dinsdag 17 mei 2005 @ 12:50 |
Hmm.. GameSpot heeft zijn plaatje veranderd..was het echt en mocht het nog niet naar buiten? | |
RaymanNL | dinsdag 17 mei 2005 @ 13:12 |
quote:Plaatje? Gamespot? | |
Thomper | dinsdag 17 mei 2005 @ 13:23 |
quote:Deze: ![]() Het is nu weer een standaard Zelda logo. | |
SlimShady | dinsdag 17 mei 2005 @ 15:05 |
Het is mooi 3d. Veel beter dan op de N64 (duh). En volgens mij ook meer kleuren. | |
PandorasBox | woensdag 18 mei 2005 @ 03:59 |
quote:http://nintendoinsider.com/site/EEEyFZAFZurLtiJWyo.php OMG ik kan niet meer wachten. Dit gaat zo goed worden... Link praat tegen dieren... ![]() | |
Strolie75 | woensdag 18 mei 2005 @ 07:36 |
Ondanks al het next-gen geweld is dit het spel waar ik tot nu toe het meest van onder de indruk ben. Nu hopen dat er veel leuke dungeons en genoeg afwisseling is, en dit spel kan niet meer stuk! ![]() | |
Mr.Happ-E | woensdag 18 mei 2005 @ 09:51 |
quote:En en en.. een volledige orchestrated soundtrack ![]() | |
the_legend_killer | woensdag 18 mei 2005 @ 12:38 |
Oot is voor mij nog steeds het beste spel ooit ! Ik hoop dat deze beter wordt ! | |
the_legend_killer | woensdag 18 mei 2005 @ 12:42 |
Het leek me wel leuker als Link bij de volle maan in een wolf veranderde ![]() | |
SlimShady | woensdag 18 mei 2005 @ 12:53 |
quote:Dat weet ik wel zeker! | |
the_legend_killer | woensdag 18 mei 2005 @ 12:59 |
Wanneer komt die uit ? | |
Mr.Happ-E | woensdag 18 mei 2005 @ 13:05 |
Kerst 2005 in VS | |
the_legend_killer | woensdag 18 mei 2005 @ 13:06 |
![]() | |
Xrenity | woensdag 18 mei 2005 @ 13:09 |
In game movies, klik. Geweldig, wel wat spoilerachtig wellicht, maar erg cool. Stukje Forest Temple bijv ![]() Orchestrated ![]() | |
SlimShady | woensdag 18 mei 2005 @ 13:13 |
quote: quote:Bron: cube.ign.com | |
the_legend_killer | woensdag 18 mei 2005 @ 13:14 |
quote:mooi ![]() | |
JimmyJames | woensdag 18 mei 2005 @ 14:45 |
Het zien van de zelda trailer rijst bij me de vraag : Heeft nintendo capcom (okami) gekopieerd of andersom? | |
sinterklaaskapoentje | woensdag 18 mei 2005 @ 15:30 |
quote:mee eens! | |
sinterklaaskapoentje | woensdag 18 mei 2005 @ 15:31 |
quote:das zo'n cliché.. ![]() | |
sinterklaaskapoentje | woensdag 18 mei 2005 @ 15:42 |
quote:hoe ik ook probeer, ik krijg ze niet gedownload. ook niet via internet explorer, en nu heb ik er nog mooie spyware bij ook ![]() ![]() | |
BMH | woensdag 18 mei 2005 @ 15:56 |
Die muziek! Zooo geweldig! | |
the_legend_killer | woensdag 18 mei 2005 @ 18:25 |
Ik vind dat we veel te lang moeten wachten op zo'n top game ! | |
RaymanNL | woensdag 18 mei 2005 @ 18:27 |
quote:Hoelanger we nog moeten wachten, hoe mooier de game nog kan worden ![]() | |
Notorious_Roy | woensdag 18 mei 2005 @ 18:28 |
quote:En hoe meer hij kan tegenvallen. Niet dat ik dat verwacht, maar toch ![]() | |
RaymanNL | woensdag 18 mei 2005 @ 18:33 |
quote:Al van wat ik nu heb gezien, weet ik zeker dat de game niet zal tegenvallen!! | |
the_legend_killer | woensdag 18 mei 2005 @ 18:35 |
Precies ! | |
Ceased2Be | woensdag 18 mei 2005 @ 18:48 |
quote:Ik denk dat het meer is omdat wolven geen kleuren zien maar alles in zwart-wit... of is dat te realistisch gedacht? (Verkapte tvp) | |
Aram_NintendoDS | woensdag 18 mei 2005 @ 18:50 |
Als Link de twilight wereld betreed word hij wolf, zo gaat het. En de twilight wereld is waarschijnlijk zwart/wit omdat het de schemer wereld is, er moet wel een duidelijk verschil zijn tussen de echte en twilight wereld. De twilight "zone" hangt om het hyrule kasteel dus als link daar in de buurt komt wordt hij wolf. Volgens mij is het dan ook nog zo dat zelda alleen in de twilight wereld als mens kan leven en dat zij buiten die wereld verandert in een adelaar...maar dat is speculatie. | |
sinterklaaskapoentje | woensdag 18 mei 2005 @ 18:53 |
quote:volgens mij is hij al een tijd klaar hoor | |
MMaRsu | woensdag 18 mei 2005 @ 20:01 |
Er zijn trouwens filmpjes beschikbaar met echte gameplay van de E3 demo ![]() | |
MMaRsu | woensdag 18 mei 2005 @ 20:02 |
En het paard heet wel Epona | |
MMaRsu | woensdag 18 mei 2005 @ 20:09 |
Ik vind link zijn benen te lang ofzo...:( | |
the_legend_killer | woensdag 18 mei 2005 @ 21:33 |
Ik hoop dat Hyrule wel een beetje herkenbaar is ![]() En dat de Twilight een hele andere wereld is.. Weet iemand of dit verhaal ook iets met de voorgaande delen heeft te maken ? | |
Anthraxx | woensdag 18 mei 2005 @ 21:35 |
quote:Ehm, in 1 van de filmpjes werd gezegd dat mensen de mogelijkheid krijgen om het paard zelf een naam te geven. | |
the_legend_killer | woensdag 18 mei 2005 @ 21:43 |
Dan noem ik mijn paard Mehmet. | |
SlimShady | woensdag 18 mei 2005 @ 21:50 |
Dan noem ik de mijne Bonfire of Schimmel ![]() | |
Vitalogy | woensdag 18 mei 2005 @ 21:50 |
Op gamespot staat 20 min gameplay filmpjes. | |
ScienceFriction | woensdag 18 mei 2005 @ 21:55 |
Ik noem mijn paard dan Mr Ed... ![]() | |
Xante | woensdag 18 mei 2005 @ 22:26 |
Ik kan echt niet wachten op deze game. Er is wel een klein probleem: ik heb geen Cube. ![]() Maar goed, ik vertrouw op dat deze in een ¤100 pakketje komt te liggen. ![]() | |
mordradead | woensdag 18 mei 2005 @ 22:29 |
Anders kun je hem natuurlijk ook nog op de revo spelen ![]() ![]() | |
ScienceFriction | woensdag 18 mei 2005 @ 22:32 |
De animaties in the wind waker waren anders fantastisch... het einde was echter zeer zeer slecht... | |
Xante | woensdag 18 mei 2005 @ 22:37 |
quote:Denk niet dat 'ie nog voor het einde van dit jaar het levenslicht ziet. | |
ScienceFriction | woensdag 18 mei 2005 @ 22:39 |
quote:In europa sowieso niet... wij doen nl niet aan kerst ![]() | |
Vitalogy | woensdag 18 mei 2005 @ 22:39 |
Ik vond WW helemaal niet tegenvallen. Het einde viel wat tegen ja. Voor de rest vond ik het fantastisch. | |
ScienceFriction | woensdag 18 mei 2005 @ 22:40 |
quote:Wat ik niet leuk aan het spel vond was soms het eindeloze varen. Vooral het op zoek gaan naar die triforce stukje... erg langdradig... liever 4 extra kerkers. | |
Xante | woensdag 18 mei 2005 @ 22:41 |
quote:Vond het wel tegenvallen. Tenminste, ik weet het niet meer zo goed, maar als je op een gegeven moment een tempel uitspeelde overstroomde de hele boel geloof ik, en vanaf toen vond ik het niet leuk meer gewoon, weet niet hoe het komt. Het was teveel zeilen denk ik. | |
Strolie75 | woensdag 18 mei 2005 @ 23:00 |
quote:Eens...al die maps en tri-shards vinden, weer oude eindbazen verslaan, die ridder die 12x terugkomt. GET ON WITH IT! ![]() | |
Vitalogy | woensdag 18 mei 2005 @ 23:17 |
Hm wel leuk al die gameplay footage bij Gamespot en ik ben echt geen overdreven fanboy of iets dergelijks. Maar meneer Myiamoto wil op het laatst zo te horen nog wat belangrijks zeggen over de nieuwe Zelda kappen ze het gewoon af. Bovendien Wat is dat voor een prutswerk?!? | |
Anthraxx | donderdag 19 mei 2005 @ 06:31 |
quote:Dat laatste zal wel met bandbreedte besparing te maken hebben. | |
Vitalogy | donderdag 19 mei 2005 @ 06:40 |
Nou dat denk ik eigenlijk van niet. | |
SlimShady | donderdag 19 mei 2005 @ 08:17 |
quote:jawel. denk er maar over na. | |
Vitalogy | donderdag 19 mei 2005 @ 08:43 |
quote:We leven in 2005. Een tijd waarin Gamespot elk filmpje wat online staat ook streamed en elke review die ze schrijven ook uitkomt als video en die dus ook weer te streamen valt. Tegenwoordig op 700k. Bovendien staat nu 24 uur per dag promo's en allerlei andere onzinnige shit beschikbaar om te streamen. Ik denk niet dat ze dan uitgebreid de moeite gaan nemen om een filmpje van pakweg 200 mb in 20 stukken op te delen om dat dan strategisch beter is voor bandbreedte. | |
Vitalogy | donderdag 19 mei 2005 @ 08:46 |
Ik weet denk ik wel waar ze het voor doen. Dan komen ze een paar dagen of weken later ineens met de volledige film aankakken. Wow kijk nu de volledige footage van E3. Alleen bij Gamespot. Die truc haalden ze vorig jaar iig uit met Half Life 2. ![]() | |
alex4allofyou | donderdag 19 mei 2005 @ 13:20 |
Windwaker was wel goed, zeer goed zelfs. Maar als Zelda game niet goed genoeg en bij mij lag dat vooral aan het constant herhalen van vijanden. Op laatst zag je geen nieuwe vijanden meer maar meer van hetzelfde. Werd er gek van. Maar als alleenstaand spel was ie wel gewoon top. Het spel is samen met FFX en RE4 mijn favoriet van deze generatie consolegames. | |
Notorious_Roy | donderdag 19 mei 2005 @ 13:36 |
quote:Maar je vergeeft het de game wel. | |
Strolie75 | donderdag 19 mei 2005 @ 15:36 |
quote:Ja, omdat al wat daarvoor kwam zo tof was ![]() | |
sinterklaaskapoentje | donderdag 19 mei 2005 @ 15:38 |
quote:daar had ik nou geen last van.. het viel wel mee daarmee. ik had meer last van die stijl en de zelda sfeer die er niet was. TP word gelukkig wel realistische graphics | |
TC03 | donderdag 19 mei 2005 @ 19:12 |
Waarom nog zo lang wachten. Klotezooi.![]() | |
the_legend_killer | vrijdag 20 mei 2005 @ 00:23 |
Vraagje komt er nu ook een nieuwe Nintendo console ? Mocht die komen dan zie ik de nieuwe Zelda daar wel op uitkomen. | |
speknek | vrijdag 20 mei 2005 @ 00:25 |
Nee die komt er niet. | |
SlimShady | vrijdag 20 mei 2005 @ 00:32 |
quote:Zegt de naam "Revolution" je niks? Ik hoorde dat er een Zelda op uitkomt. Maar ik vraag mij af: "wordt het een nieuwe Zelda of wordt Twilight Princess geport?" | |
YourMaster | vrijdag 20 mei 2005 @ 00:48 |
De Revolution is backwards compatible, dus je kan daar gewoon de gamecube-versie op spelen. Het lijkt me dat Zelda geen launchgame is op de Revo, en dat er na een tijdje gewoon een compleet nieuwe uitkomt. | |
Steeven | vrijdag 20 mei 2005 @ 01:06 |
Naja mensen, één ding is zeker: de NGC gaat eruit met een enorme klap, namelijk die van Zelda. Mooier kan eigenlijk niet ![]() ![]() | |
YourMaster | vrijdag 20 mei 2005 @ 01:09 |
Het spel zal vast niet perfect zijn, het kan altijd leuker, langer, meer of mooier. | |
Steeven | vrijdag 20 mei 2005 @ 01:10 |
quote:Ben ik het niet mee eens, The Wind Waker was ook langer en mooier (niet meer en leuker), maar heb er minder plezier aan overgehouden. Ik zeg ook niet dat het spel perfect wordt, maar OOT is bijna niet te evenaren, laat staan als deze OOT verslaat. | |
YourMaster | vrijdag 20 mei 2005 @ 01:18 |
Wind Waker had wat andere punten die minder leuk waren dan OoT. OoT was zeker niet perfect, en heeft genoeg ruimte voor verbetering gelaten. Het verhaal bijvoorbeeld stelde eigenlijk niks voor, en het begin vond ik nogal kinderlijk. Graphics zullen ook nog stukken beter kunnen dat die van TP. Dat hoeft niet te betekenen dat de aankomende zelfde de leukste game van deze generatie kan zijn, gewoon dat alles altijd ruimte voor verbetering laat. | |
Anthraxx | vrijdag 20 mei 2005 @ 07:01 |
quote:En WW had ook punten die leuker waren dan OoT. Zo is er met elk spel wel gezeur ![]() | |
the_legend_killer | vrijdag 20 mei 2005 @ 12:39 |
WW was niks vergeleken met Oot ! Het verhaal zat gewoon super goed in elkaar ! | |
YourMaster | vrijdag 20 mei 2005 @ 12:47 |
Ik vond het einde van OoT zo nep, dat je met je grote biggoron sword bezig was, en dat canon dan zo je mastersword uit je handen sloeg :S | |
the_legend_killer | vrijdag 20 mei 2005 @ 12:49 |
Ik vond wel een goed einde ![]() | |
YourMaster | vrijdag 20 mei 2005 @ 12:52 |
Leuk om te doen, was een aangename verrassing om alsnog een echte eindbaas te krijgen. Maar het verhaal was niet echt spannend ofzo(niet dat ik een zelda kan noemen met een goed verhaal), en het rammelde aan alle kanten. Aan het eind ga je weer terug in de tijd, en dan mag je dus een aantal jaren onder de heerschappij van Ganon leven, totdat een kloon uit je verleden alles goed komt maken. Zo nee, dan had je nooit de moeite hoeven doen om Ganon te verslaan, had je gewoon terug moeten gaan naar het verleden, was ook alles goed geweest. Maar goed, het is een van de leukste spellen die ik ooit heb gespeeld. [ Bericht 0% gewijzigd door YourMaster op 21-05-2005 01:18:03 ] | |
the_legend_killer | vrijdag 20 mei 2005 @ 13:14 |
Achja ik vond het spel zo leuk dat ik niet eens daar op let ![]() | |
Steeven | vrijdag 20 mei 2005 @ 13:20 |
Ik zit nog wat georkestreerde muziek van Ocarina of Time te luisteren, straks is dit gewoon INGAME! Prachtig ![]() | |
TC03 | vrijdag 20 mei 2005 @ 13:29 |
quote:Canon? ![]() | |
MMaRsu | vrijdag 20 mei 2005 @ 13:46 |
Lol, een echte willie wortel die YourMaster | |
the_legend_killer | vrijdag 20 mei 2005 @ 14:01 |
![]() | |
TC03 | vrijdag 20 mei 2005 @ 14:16 |
Toe, vertel nog eens even hoe geniaal dit spel wordt jongens. ![]() | |
the_legend_killer | vrijdag 20 mei 2005 @ 16:01 |
Het wordt super mooi en goed ! | |
sinterklaaskapoentje | vrijdag 20 mei 2005 @ 16:09 |
quote:hij word erg geniaal. | |
Steeven | vrijdag 20 mei 2005 @ 16:22 |
quote: ![]() | |
sinterklaaskapoentje | vrijdag 20 mei 2005 @ 17:29 |
quote:wordt | |
Steeven | vrijdag 20 mei 2005 @ 17:31 |
quote: ![]() ![]() | |
sinterklaaskapoentje | vrijdag 20 mei 2005 @ 18:26 |
http://www.jeux-france.com/images12_4_10230.html ik had er bij moeten zijn ![]() ![]() | |
RaymanNL | vrijdag 20 mei 2005 @ 22:30 |
![]() ![]() | |
ScienceFriction | vrijdag 20 mei 2005 @ 22:34 |
lelijke boxart... ja sorry, maar ik vind het niks... | |
Xante | vrijdag 20 mei 2005 @ 22:42 |
't Is ook een fotosoepert he ![]() | |
sinterklaaskapoentje | vrijdag 20 mei 2005 @ 23:19 |
quote:inderdaad, tis dezelfde kleur als de OOT/TWW box ![]() | |
the_legend_killer | vrijdag 20 mei 2005 @ 23:57 |
fotosoep ![]() | |
ShadoW17 | zaterdag 21 mei 2005 @ 00:13 |
quote:Hoe heet dat paard ook weer van sinterklaas amerigo toch? ![]() | |
the_legend_killer | zaterdag 21 mei 2005 @ 00:16 |
En had je daar een quote nodig van mij ? ![]() | |
Lexie | zaterdag 21 mei 2005 @ 00:25 |
Ik denk dat het voor mij knol wordt ![]() Ik heb die 30 minuten gameplay bekeken, en dit wordt het eerste spel dat OoT kan evenaren en misschien zelfs kan overtreffen ![]() ![]() | |
Strolie75 | zaterdag 21 mei 2005 @ 11:02 |
Ik noem hem reggie. ![]() | |
RaymanNL | zaterdag 21 mei 2005 @ 11:11 |
quote:Kun je lekker op reggie rijden ![]() Ik noem hem Rayman ![]() | |
Intergalactrick | zaterdag 21 mei 2005 @ 11:19 |
Heb er echt zin in ![]() | |
Strolie75 | zaterdag 21 mei 2005 @ 11:24 |
quote:Taken' names and kickin' ass. ![]() | |
Notorious_Roy | zaterdag 21 mei 2005 @ 11:41 |
Ik noem hem Twilight Princess, want dan unlock je Ganondorf als secret character in deze game ![]() | |
ScienceFriction | zaterdag 21 mei 2005 @ 11:53 |
quote:Wouldn't that be totally awesome? | |
Strolie75 | zaterdag 21 mei 2005 @ 12:07 |
quote:En dan kun je tegen hem voetballen? | |
ScienceFriction | zaterdag 21 mei 2005 @ 12:09 |
quote:Ja... Maar alleen als je Manchester United kiest... | |
gamecube_master | zaterdag 21 mei 2005 @ 12:21 |
Is geen fotosoep, staat ook op de Nintendo E3 website | |
MMaRsu | zaterdag 21 mei 2005 @ 12:58 |
Wtf dat moet echt niet de boxart worden, dat zou ik echt kut vinden. | |
gamecube_master | zaterdag 21 mei 2005 @ 13:35 |
quote:ach, dat wordt echt niet de box-art. Dat is zeg maar een voorbeeldje. Box-Art komt altijd een paar weken voor de release, niet nu al. | |
the_legend_killer | zaterdag 21 mei 2005 @ 16:19 |
Ik vind die hoes best mooi. | |
Anthraxx | zaterdag 21 mei 2005 @ 16:32 |
De hoest doet me denken aan de hoes van ALTTP. Dat was ongeveer dezelfde insteek. Ik snap dan ook niet waar mensen over heen vallen; de hoes is altijd vrij minimalistisch geweest, met uitzonderving van TWW. | |
RaymanNL | zaterdag 21 mei 2005 @ 16:39 |
quote:Het is een voorbeeld! Verder niets. Dit is echt niet de uiteindelijk hoes. | |
RaymanNL | zaterdag 21 mei 2005 @ 17:14 |
Ik heb ff een Zelda achtergrond in elkaar geknutseld ![]() ![]() | |
MMaRsu | zaterdag 21 mei 2005 @ 17:50 |
Erg mooi RaymanNL, thx voor m'n nieuwe wallie ![]() | |
Xrenity | zaterdag 21 mei 2005 @ 18:17 |
quote:Netjes ![]() Waar heb je dat logo vandaan ![]() nvm ![]() Ik vind wit mooier ![]() [ Bericht 7% gewijzigd door Xrenity op 21-05-2005 18:32:37 ] | |
Roi | zaterdag 21 mei 2005 @ 20:37 |
Als deze Zelda in November uitkomt dan komt hij 7 jaar na Ocarina of Time uit. En voor de gene die het niet weten: In Ocarina of Time maakte Link een tijdreis van 7 jaar. | |
MMaRsu | zaterdag 21 mei 2005 @ 20:40 |
Oeh conspiracy theory! | |
EmjaY | zaterdag 21 mei 2005 @ 20:42 |
quote: ![]() ![]() | |
Strolie75 | zaterdag 21 mei 2005 @ 20:44 |
Nee he, niet hier ook al. ![]() | |
ScienceFriction | zaterdag 21 mei 2005 @ 21:20 |
quote:En toen ging-ie weer 7 jaar terug in de tijd... dus Zelda TTP is al uitgebracht in 1998? | |
SlimShady | zaterdag 21 mei 2005 @ 21:34 |
quote:wat ![]() | |
MMaRsu | zaterdag 21 mei 2005 @ 22:14 |
2pac's 7 day theory, maar dan bij link > 7 year theory?![]() | |
Frankeinstein | zondag 22 mei 2005 @ 00:41 |
quote:is dit niet gewoon weer een andere link, net zoals de link van the wind waker niet de link van OoT is (maar er wel leuk naar terugverwezen wordt)? | |
Notorious_Roy | zondag 22 mei 2005 @ 00:43 |
quote:ZELDATON! | |
Strolie75 | zondag 22 mei 2005 @ 00:45 |
quote: ![]() | |
RaymanNL | zondag 22 mei 2005 @ 12:15 |
quote:Waar heb je die vandaan? Of heb je hem zelf gemaakt? | |
the_legend_killer | zondag 22 mei 2005 @ 12:41 |
quote:Ik hoop dat dit verhaal wel iets te maken heeft met OoT en MM Dus ik hoop dat het Oot's Link is | |
TC03 | zondag 22 mei 2005 @ 13:37 |
quote:Hoe werd er dan naar verwezen? ![]() | |
Frankeinstein | zondag 22 mei 2005 @ 13:43 |
in het introfilmpje van the wind waker werd over de Hero of Time gesproken die de wereld van het kwaad gered had..![]() | |
Ruzbeh | zondag 22 mei 2005 @ 14:57 |
![]() Doet me denken aan OoT. ![]() | |
ScienceFriction | zondag 22 mei 2005 @ 15:13 |
quote:Doet me eerder denken aan Zelda 3, Turtle Rock... ![]() | |
Xrenity | zondag 22 mei 2005 @ 15:32 |
quote:Zelf gemaakt met de artwork pics die zijn vrijgegeven. quote:'t is een 'nieuwe' Link, zei Aonuma in een interview. | |
Ruzbeh | zondag 22 mei 2005 @ 16:10 |
quote:Nou die 3 pijltjes op de hoofd is volgens mij van de Z-targeting system dat je ook had bij OoT. Die zorgen soms voor spectaculaire camera bewegingen en acties. ![]() | |
SlimShady | zondag 22 mei 2005 @ 16:13 |
quote:Precies. Ik denk dat ze OoT als basis hebben gebruikt. | |
mordradead | zondag 22 mei 2005 @ 16:35 |
dat stukje doet me juist denken aan tww, als je die draak zijn staart moet doen door dat dingejte erop te gooien :p | |
sinterklaaskapoentje | zondag 22 mei 2005 @ 21:56 |
quote:en het maakt me blij ![]() | |
Anthraxx | zondag 22 mei 2005 @ 22:37 |
quote:Als basis van wat? De engine zal vast voort gezet worden op hetgeen van TWW. Net zoals dat TWW al voort werd gezet op OOT en MM. | |
Mr. Orange | zondag 22 mei 2005 @ 22:52 |
Yo Anthraxx, speel je wel deze in 1 x uit?? ![]() | |
Strolie75 | zondag 22 mei 2005 @ 22:58 |
quote:Engine is hetzelfde als WW ja. | |
Anthraxx | zondag 22 mei 2005 @ 22:58 |
quote:Vast niet ![]() TWW heb ik ook op een gegeven moment laten liggen. Toen ik ergens in Februari ziek werd heb ik hem in 1 avond compleet uitgespeeld. Daarvoor was ik blijven hangen bij het zoeken naar de Triforce shards en heb het toen laten liggen. Had ik niet moeten doen en even door moeten bijten, want het einde vond ik namelijk wél erg gaaf. De laatste dungeon was niet moeilijk, maar dat gevecht met Ganon was echt verschrikkelijk gaaf vond ik ![]() OoT heb ik nog niet uitgespeeld. Water temple enzo. Frustraties. En geen tijd meer: ) | |
Mr. Orange | zondag 22 mei 2005 @ 23:12 |
Hahahahaha, die shard had ik zo gevonden (zonder guide/walkthru etc..) Die had ik wel vrij snel gevonden, terwijl ik de meeste erover gehoord heb.. ![]() Die Hyrule temple met die wachters vond ik het gaafste stuk (dat je de de koning en de prinses voor eerst ziet?? ![]() | |
SlimShady | maandag 23 mei 2005 @ 09:51 |
quote:Niet echt een basis. Ik bedoelde te zeggen dat ze het spel niet ingrijpend hebben veranderd. Niet zoals OoT -> TWW. De manier van spelen lijkt me hetzelfde (compared to OoT) als je naar de screenshot kijkt. Dat vind ik wel OK. Hoef je niet te wennen aan de beelden, wapens, manier van vechten, manier van bewegen, etc. | |
RaGNaRoK-GoaT | maandag 23 mei 2005 @ 10:18 |
is er een mooi filmpje ergens beschikbaar met het einde van WW ? merci in advance | |
Ruzbeh | maandag 23 mei 2005 @ 11:59 |
quote:Water temple was behoorlijk vet. Ik ben vergeten wat de eindbaas ook alweer was... maar je moest ook vechten tegen een mirror Link. ![]() | |
Lexie | maandag 23 mei 2005 @ 12:45 |
quote: SPOILER | |
Ruzbeh | maandag 23 mei 2005 @ 12:49 |
quote:Ohja. Ik dacht heel even dat dat gedeelte met de kleine Link was maar dat klopt niet. | |
SlimShady | maandag 23 mei 2005 @ 13:09 |
Ik heb zojuist de filmpjes van Jeux-France.com gekeken. Wat ik heb gezien: - het bestijgen van het paard (Epona) gaat veel beter en sneller (als je van de achterkant komt) - het paard op snelheid brengen en houden is ook verbeterd - het drinken van potions gaat nu ook iets sneller - Zelda Stage Select ![]() (een bepaalde plek/moment kiezen uit het spel en die spelen) - ik zag dat het vechten/aanvallen van vijanden iets anders is geworden. ik zag "Parry" en "Hint". geen idee wat die doen. - en ik zag iets wat leek op een zwaard in Link's linkerhand. Is Link links? (rare zin ![]() - als een bepaalde persoon (tijdens een gespek) je verzoekt om iets te doen, kun je kiezen tussen "Sure!" en "Maybe later" - minder maskers, meer dieren. ik denk dat Link meer te maken krijgt met dieren (hij is een wolf, communiceert met dieren, ws ook dieren redden) - die oren van Link vind ik wel eng [ Bericht 1% gewijzigd door SlimShady op 23-05-2005 16:07:39 ] | |
Ruzbeh | maandag 23 mei 2005 @ 13:19 |
quote:De paard heet geen Epona, je mag 'm zelf een naam geven. En "Parry" betekent iets van een aanval blokkeren van je tegenstander. | |
SlimShady | maandag 23 mei 2005 @ 13:31 |
quote:Hey, dat is nieuw. Dat kon eerst niet. Ah. Ik zie het al. Knop B wordt nu gebruikt om aanvallen te blokkeren, wat in Oot de R-schouderknop is. | |
Xrenity | maandag 23 mei 2005 @ 16:01 |
Het paard.quote:De een blockt een aanval, de ander geeft je een hint. ![]() | |
SlimShady | maandag 23 mei 2005 @ 16:06 |
quote: ![]() quote:watvoor hints dan? wat krijg je dan te zien? ik zou niet weten wat ik me daarbij moet voorstellen. | |
Ruzbeh | maandag 23 mei 2005 @ 16:09 |
JA OK HET PAARD JIJ JE ZINquote:Hoe je een bepaald vijand moet verslaan enzo. ![]() | |
SlimShady | maandag 23 mei 2005 @ 16:11 |
quote:pass een link! plzkthx | |
Ruzbeh | maandag 23 mei 2005 @ 16:31 |
quote:Ben effe de link (Link ![]() ![]() | |
Thomper | maandag 23 mei 2005 @ 16:42 |
quote:Dat zit altijd in dat soort E3 demo's, om het publiek de beste stukjes te kunnen laten zien. 1% kans dat dit erin komt, maak er maar een nee van. ![]() | |
the_legend_killer | maandag 23 mei 2005 @ 16:54 |
quote:Link is links ja ![]() | |
SlimShady | maandag 23 mei 2005 @ 17:08 |
quote:ik heb het nog even nagekeken door OoT screens te zoeken. Het is waar. hier is er een: http://www.gamespot.com/n(...)creens.html?page=489 | |
sinterklaaskapoentje | maandag 23 mei 2005 @ 17:35 |
quote:hoe komen ze erop om zoiets ineens te veranderen? | |
MMaRsu | maandag 23 mei 2005 @ 17:39 |
Hoezo veranderen? | |
Ruzbeh | maandag 23 mei 2005 @ 17:51 |
quote:Link was altijd links dus er is niks veranderd. | |
Ruzbeh | maandag 23 mei 2005 @ 21:19 |
Net die filmpje gezien van 700MB. Echt gigantische mooie graphics zeg. ![]() | |
ScienceFriction | maandag 23 mei 2005 @ 21:33 |
quote:que? | |
Ruzbeh | maandag 23 mei 2005 @ 21:36 |
Scroll eens omhoog. ![]() Die avatar van MMarsu is trouwens een stukje in-game van de forest temple. | |
ScienceFriction | maandag 23 mei 2005 @ 21:52 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
the_legend_killer | maandag 23 mei 2005 @ 22:04 |
quote:Link is altijd al links geweest hoor ![]() | |
SlimShady | maandag 23 mei 2005 @ 22:21 |
quote:Waarom is hij links? Ik ga even Googlen. Mss vind ik een interview. quote: quote: quote: quote: [ Bericht 63% gewijzigd door SlimShady op 23-05-2005 22:51:27 ] | |
ScienceFriction | maandag 23 mei 2005 @ 22:44 |
quote:Slechte genen waarschijnlijk... | |
SlimShady | maandag 23 mei 2005 @ 22:51 |
quote:Dat is gewoon lullig voor linkse mensen. | |
the_legend_killer | maandag 23 mei 2005 @ 22:56 |
Heb je trouwens zo'n foto waar Link rechts op is ? | |
Frankeinstein | maandag 23 mei 2005 @ 23:09 |
ik weet niet of dit fanart is maar hier heeft ie het zwaard wel rechts: http://ashitakasan.free.fr/games/Zelda.jpg en hier ook: http://faernis.free.fr/images/zelda%20assaut.jpg beetje grote plaatjes dus ik plaats de link maar even | |
sinterklaaskapoentje | maandag 23 mei 2005 @ 23:45 |
quote:idd, in de zoveel keer dat ik dat spel heb gespeelt sloeg ik toch altijd met rechts. | |
the_legend_killer | maandag 23 mei 2005 @ 23:49 |
Ik zie het ja. Dan zouden ze bij het maken van Oot het wel verandert hebben. | |
Xrenity | dinsdag 24 mei 2005 @ 15:23 |
E3:quote: ![]() | |
Thomper | dinsdag 24 mei 2005 @ 17:19 |
De 1UP awards zijn dat, ofwel niet de officieele awards. Die volgen nog. | |
MMaRsu | dinsdag 24 mei 2005 @ 18:01 |
Ik heb de Edge Zelda ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() quote: | |
TopStyle | dinsdag 24 mei 2005 @ 19:44 |
quote:Hijs fijn he ![]() De terugblik op Vagrant Story is trouwens ook fraai. Leuke WoW poster als extra'tje trouwens ![]() ![]() ![]() | |
MMaRsu | dinsdag 24 mei 2005 @ 21:13 |
Hehe idd ![]() | |
SlimShady | dinsdag 24 mei 2005 @ 21:33 |
quote:Ik heb 'm nu net gezien. Deze Zelda word de bom! - veel paard rijden - met dieren communiceren en doen - nieuwe 'select item' schermpje - hoeveel dungeons er komen is niet verteld - op het paard kun je veel meer items gebruiken. incl zwaard. - paar items van OoT zijn verbeterd met extra's - nieuwe items erbij - dieren en personen reageren op omstandigheden, elkaar en Link (geavanceerde AI technologie) - de groene outfit ziet er beter uit dan in OoT (mijn mening) - de 'lock-on' functie is verbeterd. op meer objecten (dus niet de standaarddingen waarop al gelocked kon worden) kunt locken - met de Gale Boomerang kun je iig op meerdere objecten/vijanden tegelijk locken [ Bericht 5% gewijzigd door SlimShady op 24-05-2005 21:55:48 ] | |
ScienceFriction | dinsdag 24 mei 2005 @ 21:41 |
quote:Bedoel je dat je op meer objecten (dus niet de standaarddingen waarop al gelocked kon worden) kunt locken of bedoel meerdere objecten/vijanden tegelijk? p.s.: het is "het paard" en "geavanceerd" ![]() | |
SlimShady | dinsdag 24 mei 2005 @ 22:01 |
quote:dat 1ste klopt en dat 2de is iig van toepassing als je de Gale Boomerang gebruikt. Eigenlijk net als OoT. quote:de/het paard... ik kan het nooit onthouden. (geavenceerd) ik bleef kijken naar dat woord, ik had geen idee waar de fout zit. Ik heb btw jouw zinnen gebruikt in de vorige post. Je hebt het beter verwoord. | |
MMaRsu | dinsdag 24 mei 2005 @ 22:06 |
quote:Is dit de high quality Ign roundtable waar tijdens het filmpje ook nog eens een interview word afgenomen? | |
SlimShady | dinsdag 24 mei 2005 @ 22:09 |
quote:Ja. Fullscreen is de kwaliteit minder, maar dan zie je tenminste wel alles & duidelijk. | |
MMaRsu | dinsdag 24 mei 2005 @ 22:14 |
Ah, ja die heb ik al gezien ![]() | |
Mr.Happ-E | woensdag 25 mei 2005 @ 09:50 |
Allemaal leuk en aardig, die screenshots en filmpjes. Maar ik heb mij voorgenomen om geen een meer te bekijken tot ik het spel in huis heb. Spoilervrij gamen! ![]() | |
the_legend_killer | woensdag 25 mei 2005 @ 13:37 |
Ik wil wel weten wat je bv allemaal kan. Maar ik kijk geen filmpjes ![]() | |
Ruzbeh | woensdag 25 mei 2005 @ 15:53 |
Afbeelding van Nintendo Power:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
the_legend_killer | woensdag 25 mei 2005 @ 16:13 |
Mooi ![]() | |
Roi | woensdag 25 mei 2005 @ 17:57 |
Hoeveel mensen waren er op de NIntendo persconferentie ? (En hoeveel van die Zelda DS'en zijn er dus ![]() | |
RaymanNL | woensdag 25 mei 2005 @ 18:37 |
Zal ik eensch ff pimpen met m'n Zelda schilderijtjes op me kamer ![]() ![]() [ Bericht 17% gewijzigd door RaymanNL op 25-05-2005 18:42:14 ] | |
sinterklaaskapoentje | woensdag 25 mei 2005 @ 19:54 |
quote:uitgeprint? | |
Ruzbeh | woensdag 25 mei 2005 @ 20:09 |
quote:Een negatieve 'Omfg' @ Rayman poster. | |
RaymanNL | woensdag 25 mei 2005 @ 20:11 |
quote:Dat was een gratis kartonnetje, wat drie d is enzow, zat bij de hoes in toen ik hem kocht ! | |
mordradead | woensdag 25 mei 2005 @ 20:16 |
quote:heb je ook een waterpas? | |
Ruzbeh | woensdag 25 mei 2005 @ 20:18 |
quote: ![]() quote:Volgens mij zijn ze allemaal recht hoor. De foto is een beetje schuin genomen zeg maar. | |
RaymanNL | woensdag 25 mei 2005 @ 20:22 |
quote:Neej, ik ben gewoon scheef ![]() | |
Ruzbeh | woensdag 1 juni 2005 @ 17:47 |
Oh. My. Fucking. Gawd!!! http://got-next.com/features/e3-2005/zelda_2k5/boat_paddling.avi Filmpje waar Link in een klein vijvertje of rivier ofzo op de boot zit. De water ziet er echt fantastisch uit!!! ![]() | |
speknek | woensdag 1 juni 2005 @ 18:01 |
Niet slecht voor een platte geometrie inderdaad. | |
H.Flick | woensdag 1 juni 2005 @ 19:29 |
Het filmpje ziet er wel mooi uit. Al is het water nou niet meteen het meest opvallende eigenlijk. Al is het wel wat beter dan het water van WW ![]() | |
speknek | woensdag 1 juni 2005 @ 19:32 |
Nouja het water in WW had dan tenminste weer geometrische golven. | |
H.Flick | woensdag 1 juni 2005 @ 19:34 |
quote:Dat was ook de zee, daar heb je golven ![]() | |
MMaRsu | woensdag 1 juni 2005 @ 20:26 |
nevermind, is al gepost ![]() toch ff voor de mensen die het niet hebben gezien : http://rapidshare.de/files/2099346/LegendofZelda29.zip.html | |
SlimShady | woensdag 1 juni 2005 @ 20:28 |
damn. geen tijd. anders had ik 'm nu gekeken... | |
sinterklaaskapoentje | woensdag 1 juni 2005 @ 20:35 |
quote:ik ben nou niet echt heel erg onder de indruk van dit stukje. | |
Oksel | donderdag 2 juni 2005 @ 06:07 |
Ben al een uur Zelda filmpjes aan het downloaden.. voor 6 dollar per uur.. ![]() | |
Strolie75 | donderdag 2 juni 2005 @ 08:26 |
Ik kijk niks meer. Ik haal de game toch wel en laat me wel verrassen. ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 3 juni 2005 @ 15:23 |
Hallo, ik had een vraagje, ik heb mijn Gamecube op een plasmascherm aangesloten, maar het beeld reageert ongeveer een seconde later dan besturing... heeft iemand hier ervaring mee en misschien een oplossing? | |
Steeven | vrijdag 3 juni 2005 @ 15:25 |
Ik hoop weer op een bonusdisc in de vorm van georkestreerde muziek van het spel. | |
MMaRsu | vrijdag 3 juni 2005 @ 15:38 |
Plasmaschermen zijn volgens mij niet goed voor gamen ofzo, scherm lag oid dacht ik,. | |
BMH | vrijdag 3 juni 2005 @ 16:31 |
quote:Nee klopt niet. | |
MMaRsu | vrijdag 3 juni 2005 @ 16:52 |
Ow okay,,volgens mij had iemand hier op dit forum er ook al een keer last van met zijn Xbox ofzo..maar dat heb ik dan waarschijnlijk verkeerd gelezen ![]() | |
Strolie75 | vrijdag 3 juni 2005 @ 16:55 |
Skies of Arcadia ![]() ![]() ![]() ![]() Hele middag gegamed. Zo maak je een RPG!!!! ToS ![]() | |
speknek | vrijdag 3 juni 2005 @ 17:08 |
quote:Verkeerde topic ![]() | |
Strolie75 | vrijdag 3 juni 2005 @ 17:10 |
quote:Oeps ![]() | |
BMH | vrijdag 3 juni 2005 @ 17:58 |
Grrr.. Noem em dan niet [Gamecube]. Iedereen weet dat Zelda voor de cube uitkomt ![]() [ Bericht 95% gewijzigd door BMH op 03-06-2005 18:06:55 ] | |
H.Flick | vrijdag 3 juni 2005 @ 18:00 |
quote:wederom verkeerde topic ![]() ![]() | |
Ruzbeh | vrijdag 3 juni 2005 @ 18:09 |
quote:Dit was me niet eerder opgevallen maar dit is ook in de verkeerde topic: quote: ![]() Misschien maar beter om "[GameCube]" in de topictitel te veranderen in "[GC]" ofzo? | |
SlimShady | vrijdag 3 juni 2005 @ 19:05 |
quote:sorry ![]() quote:OK, fine by me | |
speknek | vrijdag 3 juni 2005 @ 19:08 |
beter ja. | |
BMH | vrijdag 3 juni 2005 @ 20:19 |
quote:BAN! ![]() | |
Strolie75 | zaterdag 4 juni 2005 @ 12:08 |
![]() Plaatje hoe Link geholpen wordt door dieren. ![]() | |
Cheiron | dinsdag 7 juni 2005 @ 21:18 |
Die muziek, dat wordt helemaal niets voor mij. Ik heb hier wat mp3s van John Williams, waarvan 1 de Zelda theme is, en daar krijg ik elke keer kippenvel bij. | |
Ruzbeh | dinsdag 7 juni 2005 @ 21:50 |
quote:Heuy, die MP3 heb ik ook. ![]() Ik vind 'm niet echt helemaal fantastisch ofzo. Klinkt niet episch genoeg. Er is wel zo'n lange MP3tje ergens waar je de Zelda verhaal hoort met Link, Zelda en Ganon stemmen (volledig in het japans) en dan heb je sommige stukjes waar je alleen muziek hoort en dat is echt zo mooooooi. ![]() | |
the_legend_killer | dinsdag 7 juni 2005 @ 22:18 |
nogmaals ziet er echt fantastisch uit ![]() | |
H.Flick | dinsdag 7 juni 2005 @ 22:20 |
Het is echt niet normaal hoe ontzettend ik hier naar uit kijk! De minste console van de 3 heeft de beste game ![]() | |
the_legend_killer | dinsdag 7 juni 2005 @ 22:39 |
Dit is niet voor iedereen de beste game ![]() | |
speknek | dinsdag 7 juni 2005 @ 23:17 |
quote:Die minste console had sowieso al de twee beste spellen deze generatie: http://www.gamerankings.c(...)tings.asp?rankings=y Nummer drie kan er ook nog wel bij ![]() | |
ߨúÐêWyN | dinsdag 7 juni 2005 @ 23:27 |
dat is ook de enige reden om altijd een nintendo console te halen. om die pareltjes, die er elke generatie weer tussen zitten | |
the_legend_killer | woensdag 8 juni 2005 @ 15:17 |
Dat is ook de reden waarom ik een gamecube heb | |
H.Flick | woensdag 8 juni 2005 @ 15:19 |
quote:Metroid ben ik het niet helemaal mee eens... RE4 ook niet eigenlijk ![]() Allebei wel leuk, maar niet geweldig. | |
-Yuna- | woensdag 8 juni 2005 @ 16:57 |
Deze zelda ga ik zeker kopen, ik kan niet wachten tot ie uitkomt Volgende topic: [Cube] Legend of Zelda: Twilight Princess (2) [ Bericht 53% gewijzigd door -Yuna- op 08-06-2005 18:14:31 ] |