We are on a break!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:27 schreef Plato1980 het volgende:
Ik snap er geen hout van Joey; heb je nu een vriendin of niet?
Maar ook niet zijn neukpartner, want daar heeft ie doorgaans iemand anders voor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We are on a break!!!!!!!!!!!
Ja ik weet ook niet hoe ik dr moet noemen. Ik zie dr niet als ex en niet als vriendin...
Neej ik zeg toch dat ik niet de behoefte heb om wat met dr te doen. Vind t gewoon leuk om te weten hoe anderen omgaan met een leuk bezet meisje en verder vind ik t ook boeiend om te zien hoe ze me mij zal omgaan. Kan me sowieso niet voorstellen dat ze vreemd zal gaan...quote:Sorry hoor JoeyT, maar ik crosspost hier toch even op.
In het ene topic noem je haar je huidige vriendin, hier vraag je tips over je -gebonden- collega.
Jij bent het soort dat mannen een slechte naam geeft... en het nog de normaalste zaak van de wereld vind .
Dat kan je nooit van tevoren zeggen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:43 schreef JoeyT het volgende:
Kan me sowieso niet voorstellen dat ze vreemd zal gaan...
Daar heeft Tranceptor helemaal gelijk in, maar kan me best voorstellen dat het een beetje "eng" is.quote:Nix te durven aan, nummer draaien en van je aflullen en niet bij nadenken.
Ja das een sterke hoor Sabrinaquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Maar ook niet zijn neukpartner, want daar heeft ie doorgaans iemand anders voor.
Hoe langer je erover nadenkt, hoe enger het wordt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:44 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Daar heeft Tranceptor helemaal gelijk in, maar kan me best voorstellen dat het een beetje "eng" is.
En daarom bedoel ik dat t interessant is... Toch leuk om te zien hoe ze zal reageren...quote:
Ja en daar hoefde ik niet eens over na te denken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja das een sterke hoor Sabrina![]()
Kan ook wel een leuke opmerking terug gooien als je dat wilt![]()
Je kan wel zeggen dat de drempel om vreemd te gaan hoog ligt bij je, maar ik denk dat je niet kan zeggen dat je het ab-so-luut nooit zal doen. Nee, ik ben zelf nog nooit vreemdgegaanquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:45 schreef JoeyT het volgende:
Altijd makkelijk om te zeggen dat je nooit zal vreemdgaan als je niet in de verleiding komt...
Kijk eens aan (klik op het plaatje voor de vergroting)quote:Door CherryLips - donderdag 5 mei 2005 @ 00:38
de chocola is op. kut.
Vriendschappelijk en verder niets ondernemen, verder niets.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:43 schreef JoeyT het volgende:
Vind t gewoon leuk om te weten hoe anderen omgaan met een leuk bezet meisje.
You are on a rolllllllllllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:46 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja en daar hoefde ik niet eens over na te denken.
Ja jij bent ook een schatjequote:Op donderdag 5 mei 2005 00:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
You are on a rolllllllllllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!
Altijd geil als meisjes humor denken te hebben
Nogmaals t is niet serieus. Ik ben nog steeds gek van mn éx'dus t is geen issue. Maar t leidt de boel weer ff af.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:48 schreef MSXUser het volgende:
[..]
[..]
Vriendschappelijk en verder niets ondernemen, verder niets.
Hoezo vind je dat? Meeste relaties zijn gedoemd om te mislukken toch? En wat nou als je gewoon veel leuker bent dan het huidige vriendje?quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:56 schreef Copycat het volgende:
Heilig is het niet, maar het geeft je vaak wel een indicatie van hoe die ander persoon (en jezelf?) tegen het concept relatie aankijkt.
Ook niet als je hem echt heel leuk vindt en je wet dat hij zich ook tot je aangetrokken voelt?quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:59 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik zou niks proberen, vind het gewoon not-done om te stoken (serieus of niet serieus) in een relatie.
Ik zou misschien wel zeggen wat ik van hem vind, maar het is aan hem om te beslissen of hij dan met mij verder wilt of met zijn vriendin. Al kan je dat na zo korte tijd natuurlijk nooit zeggen. Daar komt nog bij dat ik niet graag een relatie met iemand zou willen die redelijk makkelijk een relatie uitmaakt voor de eerste beste meid die langskomt die hem leuk vind. Je kan er bijna gif op in nemen dat hij dat dan straks ook bij mij flikt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ook niet als je hem echt heel leuk vindt en je wet dat hij zich ook tot je aangetrokken voelt?
Hoe trouw iemand is in de ene (na de andere) relatie, geeft vaak toch wel een indicatie van de ideeen omtrent trouw. Niet eens een hond, altijd een hond, maar bepaalde principes zijn toch wel handig in een volwaardige relatie.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:00 schreef JoeyT het volgende:
Hoezo vind je dat?
Met zo'n instelling, en bijpassende handelswijze wel, denk ik.quote:Meeste relaties zijn gedoemd om te mislukken toch?
Dan moet je wellicht eens van je hoge paard afstappen en eens eerlijk naar jezelf kijkenquote:En wat nou als je gewoon veel leuker bent dan het huidige vriendje?
Ach ik zie t zo. Stel je voor dat t veel beter klikt dan met haar vriendje dan is het toch niet meer dan logisch dat je ervoor gaat. Ik zou mezelf iig niet tegenhouden uit respect voor de relatie waar je toch niks mee te maken hebt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik zou misschien wel zeggen wat ik van hem vind, maar het is aan hem om te beslissen of hij dan met mij verder wilt of met zijn vriendin. Al kan je dat na zo korte tijd natuurlijk nooit zeggen. Daar komt nog bij dat ik niet graag een relatie met iemand zou willen die redelijk makkelijk een relatie uitmaakt voor de eerste beste meid die langskomt die hem leuk vind. Je kan er bijna gif op in nemen dat hij dat dan straks ook bij mij flikt.
Naja als ik iemand leuk vind dan boeit me dr verleden eigenlijk weinig. Ik ga niet kijken wat ze in dr verleden geflikt heeft. En ookal zou ik tegen mezelf zeggen van dit kan je beter niet doen, weet ik van mezelf dat ik gevoelens toch niet kan onderdrukken en probeer t toch.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe trouw iemand is in de ene (na de andere) relatie, geeft vaak toch wel een indicatie van de ideeen omtrent trouw. Niet eens een hond, altijd een hond, maar bepaalde principes zijn toch wel handig in een volwaardige relatie.
Zo bedoel ik t niet. Bijv. da meisje is paar jaar jonger dan ik heeft nu 1,5 jaar vriendje. Ik zou er niet veel op inzetten dat ze dr hele leven bij hm blijft. En als ik dr leuk zou vinden waarom er dan niet gewoon voor gaan. Tuurlijk je hebt kans dat ze t zelfde bij jou flikt, maar dan heb je toch nog een leuke tijd gehad. En of je nou iemand als vrijgezel of in een relatie tegenkomt, zeker weten dat t goed zit doe je nooit.quote:Met zo'n instelling, en bijpassende handelswijze wel, denk ik.
Ja je kan toch leuker zijn dan die ander. Ik heb t niet speciaal over mezelf want die gozer schijnt best lekker te zijn .quote:Dan moet je wellicht eens van je hoge paard afstappen en eens eerlijk naar jezelf kijken.
jupz...quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:38 schreef QyRoZ het volgende:
Was er een stelling?
Oeh. Erg moeilijk. Ligt er aan. Als die vriend een grote klootzak is zou ik het zeker doen. Als het Mr Perfect zou zijn dan niet. Simpel gezegd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
jupz...
Als je iemand helemaal leuk vindt mag je proberen om tussen haar en dr vriend te komen
Je mag natuurlijk alles, maar ik zou het zelf niet zo gauw doen. Al was het maar vanwege de mogelijke ellende die je jezelf op je nek haalt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je iemand helemaal leuk vindt mag je proberen om tussen haar en dr vriend te komen
Ik zou inderdaad ook geen zin hebben om 20 Marokkaantjes en/of Turken om je heen te hebben die je bedreigen de vernieling in trappen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk alles, maar ik zou het zelf niet zo gauw doen. Al was het maar vanwege de mogelijke ellende die je jezelf op je nek haalt.
Hmm, vind dit redelijk not-done eigenlijk..quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:43 schreef JoeyT het volgende:
Die vriend ken je niet... En wanneer is iemand Mr. Perfect. Veel mensen in het dagelijks leven vinden mij ook een heel lief vriendje, terwijl ze er hier op FOK! heel anders over denken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Oeh. Erg moeilijk. Ligt er aan. Als die vriend een grote klootzak is zou ik het zeker doen. Als het Mr Perfect zou zijn dan niet. Simpel gezegd.
Aan de andere kant zou ze precies dezelfde persoon zijn als ze vrijgezel was. Dus wie zegt dat een vrijgezel meisje niet zo in elkaar steekt. Je weet t dus nooit...quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:47 schreef faithlesz het volgende:
[..]
Hmm, vind dit redelijk not-done eigenlijk..
En daarbij; zou je haar kunnen vertrouwen als blijkt dat ze zo makkelijk 'over te halen is' ?
Nee. Mensen met een relatie ga ik niet versieren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
jupz...
Ik denk juist dat die behoefte er nog veel meer is als je het nog nooit gedaan hebt. Veel nieuwschieriger. Als je het een paar keer gedaan hebt is het nieuwe ervan af en is het alleen nog maar erg lekkerquote:Dat kan ik natuurlijk niet helemaal beoordelen, maar het feit dat iemand nog nooit seks heeft gehad wil niet zeggen dat die behoefte er niet is.
Ja tuurlijk dit klinkt allemaal heel logisch, maar denk je ook nog zo goed na als je iemand leuk vindt. Denk je dan niet van fuck die relatie ik wil dr!quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:08 schreef Metro2005 het volgende:
Stoken in een relatie is not done
en wat faithlesz zegt: kan je zo iemand dan vertrouwen?? Blijkbaar gaat ze tijdens een relatie in op avances van een andere vent en verbreekt ze de relatie of erger, gaat ze eerst nog een tijd vreemd.
Hoe weet je dat het beter zal klikken met jou dan met haar vriendje? Ik zal wel uit respect me niet mengen in die relatie. Je kan een hele hoop ellende veroorzaken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach ik zie t zo. Stel je voor dat t veel beter klikt dan met haar vriendje dan is het toch niet meer dan logisch dat je ervoor gaat. Ik zou mezelf iig niet tegenhouden uit respect voor de relatie waar je toch niks mee te maken hebt.
Vind het ook onzin om te zeggen dat hij t dan ook bij jou zal doen. Het kan toch gewoon dat je iemand anders leuker gaat vinden.
nee dat denk ik niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dit klinkt allemaal heel logisch, maar denk je ook nog zo goed na als je iemand leuk vindt. Denk je dan niet van fuck die relatie ik wil dr!
vertel vertelquote:
lijkt me een beetje moeilijk om zo'n probleem voor je vriendin op te lossenquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:16 schreef MaRySe het volgende:
Ik hoor hier in het topic dat jongens er moeite mee hebben als een meisje meer seksuele ervaring heeft.
Een vriendin van me is nog zo groen als gras () en haar vriendje heeft al 3 lange relaties gehad. Hoe help ik haar hier overheen.
Want ze vind het wel moeilijk.
Ze is net 17 en hij 21. Ze kennen elkaar nog niet zo lang en ze voelt zich een beetje schuldig dat ze hem een beetje opgegeild heeft en toen niet verder met hem wilde.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
lijkt me een beetje moeilijk om zo'n probleem voor je vriendin op te lossen
Ze moeten er met elkaar uitkomen en ik denk dat die vriendin van jou duidelijk moet maken dat ze nog erg onervaren is. Een beetje normale gozer houdt er dan echt wel rekening mee.
Maar kan me voorstellen dat het moeilijk is, ik vond dat bij mijn ex ook moeilijk dat ze al een stuk meer ervaring had als ik (ik 1 vriendin, zij 2 jongens en een aantal meiden)
Probeer er niet teveel over te denken en naarmate je relatie langer wordt verdwijnt dat gevoel vanzelf wel.
Hoe kom je daar nou bij?????????/ Echt dat is zo'n standaard zin. Ik wil feiten zin...quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:13 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Meestal wordt het nog een keer geflikt.
Het geeft helemaal niet voor haar. Hij zal dr gewoon rekening mee houden en voor haar is t een voordeel aangezien hij al beetje weet wat ie moet doen. Als hij nog nooit een meisje had gedaan dan zal de eerste keer ook een stuk minder spectaculair zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ze is net 17 en hij 21. Ze kennen elkaar nog niet zo lang en ze voelt zich een beetje schuldig dat ze hem een beetje opgegeild heeft en toen niet verder met hem wilde.
Ik probeer haar te vertellen dat het helemaal niet erg is en dat hij gewoon haar grenzen moet respecteren. Dat doet ie ook wel maar ze heeft er wel een beetje moeite mee.
Met verder gaan bedoelde ik voelen en zoquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het geeft helemaal niet voor haar. Hij zal dr gewoon rekening mee houden en voor haar is t een voordeel aangezien hij al beetje weet wat ie moet doen. Als hij nog nooit een meisje had gedaan dan zal de eerste keer ook een stuk minder spectaculair zijn.
Maja aan de andere kant ben ik ook met meisjes gegaan die niet echt veel ervaring hadden en dan d8 ik echt van jesus waar ben je mee bezig. Zit ze boven op je en dan denk je van : 'Ja als je niet beweegt dan voel ik ook niets he"!
Kortom ze moet ze zich niet druk maken en bewegen als ze bovenop zit![]()
Naja ok dan andere tips... Pfff je bent lastig...quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:31 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Met verder gaan bedoelde ik voelen en zo
Whehhe... Oh balen. Ik hoor nu in eens dingen over gisteravond
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ok dan andere tips... Pfff je bent lastig...
Ok de meeste jongens zijn waardeloos met hun handen
Dan heb je een waardeloze meid te pakken gehad. Tot nu toe maar 1 meid gehad die het echt niet kon en dat was geen vaste vriendin.quote:Tsja tips voor haar... Aftrekken kan de jongen zelf t best dus als ie wat ervaren is durft ie misschien te zeggen wat hij lekker vindt. Ik kom kom zelf niet snel klaar als een meisje aant sjorren is.
Zo ver mogelijk naar binnen proppenquote:Belangrijker is wanneer ze hem gaat pijpen. De eikel is idd het gevoeligst maar dat betekent niet dat je alleen dat gedeelte in je mond moet stoppen. Probeer hm zover mogelijk naar binnen te proppen en draai bv met de tong om de eikel heen...
Als jij haar vriendje was welquote:Ik hoop dat je vriendinnetje er wat aan heeft...
Dit zeggen meisjes zelf hoor... Dus denk maar eens goed na of je t echt wel zo goed doet...quote:
Neej het spijt me zeer, ik heb aardig wat meisjes gehad dus zal niet aan hun liggen. Misschien ligt t eraan dat ik gewoon niet echt warm of koud word van een hand.quote:Dan heb je een waardeloze meid te pakken gehad. Tot nu toe maar 1 meid gehad die het echt niet kon en dat was geen vaste vriendin.
Sja ik vind dat pijpen erbij hoort en heb eig nog nooit meegemaakt dat een meisje dat niet deed. Rustig zuigen is prima als ie maar wel diep naar binnen gaat. Dat halfslachtige gedoe heb ik niets aan.quote:Zo ver mogelijk naar binnen proppenTis wel lekker maar geen reden om spontaan klaar te komen, rustig opbouwend zuigen is veel lekkerder
Bovendien pijpen niet alle vrouwen geloof ik dus misschien wil die vriendin van d'r dat wel helemaal niet.
zo ze echt een verkeerde aan me hebben want ik liet dr alle hoeken van de kamer zienquote:Als jij haar vriendje was wel
Ja graagquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:08 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja het is dus geen SEX hier. Nieuwe stelling dan maar?
Zeggen meisjes dat tegen jou johquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit zeggen meisjes zelf hoor... Dus denk maar eens goed na of je t echt wel zo goed doet...
[..]
Zie mijn post erboven.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zeggen meisjes dat tegen jou joh![]()
en @ sabrina, ik weet geen stelling. verzin er zelfs eens eentje![]()
Ik zou zeggen leen me ff jouw vriendinnetje en we zullen zien... Als ik me op 1 gebied geen zorgen maak dan is t dat wel...quote:
Die is veel te blij met mijn vingertjesquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zou zeggen leen me ff jouw vriendinnetje en we zullen zien... Als ik me op 1 gebied geen zorgen maak dan is t dat wel...![]()
Ik denk dat deze reeks meer aangeeft wat de overeenkomsten zijn tussen de singles en wat wellicht de reden is dat iemand single is. Uiteraard zitten er verschillen tussen personen maar je kan bv in grote lijnen wel uitvinden waarom de groep singles single is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:26 schreef Christine het volgende:
Euh, wat ik me nu al 37 delen afvraag he... wat maakt singles nou anders dan niet-singles, behalve het feit dat ze geen relatie hebben? Er wordt altijd maar gedaan alsof er een wereld van verschil is, bijna alsof het gaat om een heel ander diersoort, of op z'n minst een ander ras.
Ik voel me niet anders dan iemand met een relatie, behalve dat ik wat vrijer ben in mijn doen en laten. Ik ben dus ook niet socialer dan een niet-single, omdat ik gewoon mezelf ben. Als ik vanavond ineens een "vriendje" zou vinden ergens, dan betekent dat niet dat ik morgen ineens een stuk minder sociaal ben, omdat ik morgen geen single meer ben.
Waarmee ik maar even wilde zeggen dat ik de helft van de stellingen hier niet echt toepasselijk vind, omdat het toch per persoon verschilt. Je kan het over stereotypen hebben, als je dan al zonodig in de "singles zijn..." vorm wil gaan spreken. Maar wat is een stereotype single? Ben ik stereotype? Denk het niet, want ik heb net een lange relatie achter de rug en veel meer dan een beetje flirten en spelen met mannen doe ik momenteel niet. Is iemand anders stereotype? Iemand die nooit een relatie heeft gehad? Of iemand die elke week een ander scoort, en alle mannen/vrouwenharten breekt zonder er iets om te geven?
Tell me
Ik bedoelde meer het psychologische gedeeltequote:Op donderdag 5 mei 2005 10:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ok dan andere tips... Pfff je bent lastig...
Ok de meeste jongens zijn waardeloos met hun handen en snappen niet dat je vinger in een doos raggen t meisje niet laat klaarkomen. Dus zeg dr alvast dat de kans dat ze klaarkomt vrij gering is...
Tsja tips voor haar... Aftrekken kan de jongen zelf t best dus als ie wat ervaren is durft ie misschien te zeggen wat hij lekker vindt. Ik kom kom zelf niet snel klaar als een meisje aant sjorren is. Belangrijker is wanneer ze hem gaat pijpen. De eikel is idd het gevoeligst maar dat betekent niet dat je alleen dat gedeelte in je mond moet stoppen. Probeer hm zover mogelijk naar binnen te proppen en draai bv met de tong om de eikel heen...
Ik hoop dat je vriendinnetje er wat aan heeft...
![]()
Jij bent echt een vrouwelijke player hequote:Op donderdag 5 mei 2005 11:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het psychologische gedeelteWat ze in de slaapkamer uitspoken hoef ik niet echt te weten. ik vind het alleen zielig dat ze er mee zit.
ppfff
ik voel me een beetje slecht. gister viel de drank een beetje fout en nu heeft iemand valse hoop :/ of zo. en ik wil hier gewoon blijven posten
Helemaal niet ! Het was gewoon misbruik maken van de situatie. Eerst was ik aan het slapen op de bank en kwam die jongen boven op me liggen. Toen ging ik nokkie en over mn nek en toen probeerde die me te zoenen. :/ of zo.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij bent echt een vrouwelijke player he
Jij gaat over je nek en hij vindt je leuk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Helemaal niet ! Het was gewoon misbruik maken van de situatie. Eerst was ik aan het slapen op de bank en kwam die jongen boven op me liggen. Toen ging ik nokkie en over mn nek en toen probeerde die me te zoenen. :/ of zo.
whehe.. maar nu vind ie me helemaal leuken zo
maar t is niet waar.
tis beetje gemeen nu heeft ie weer allemaal verwachtingen en al.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij gaat over je nek en hij vindt je leuk.Wat romantisch
Je hebt er nu al te lang over nagedacht...quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:59 schreef Beach het volgende:
Over dat opbellen, ik heb alleen haar huisnummer.
En dat maakt de drempel om op te bellen erg moeilijk![]()
Je weet het antwoord denk ik al:quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:59 schreef Beach het volgende:
Je hebt ze voor het uitkiezenquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
tis beetje gemeen nu heeft ie weer allemaal verwachtingen en al.
En het is ook nog een vriend van een jongen die mij eigenlijk eerst leuk vond. Dat heb ik nou altijd. Stapt zo een jongen op me af ja ik vind je leuk blablabla begin ik wat met z'n vriend
Niet bewust of zo.
Hebben meer mensen dat? (Ze scoren wel ongeveer even hoog op de schaal van leuk)
Dan bel je niet en blijf je een mietje.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:59 schreef Beach het volgende:
Bellen ! Nu !quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:59 schreef Beach het volgende:
Hey pussy je moet wel actie ondernemenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze is vandaag niet thuis, sporttoernooi ofzo.
Je hebt toch haar mobiele nummer? Of begreep ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze is vandaag niet thuis, sporttoernooi ofzo.
Als je het huisnummer hebt (en ook nog de straatnaam) kun je het telefoonummer wel opzoeken in het telefoonboek.quote:
Ik bedoelde het vaste telnr van het huisquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:21 schreef thabit het volgende:
[..]
Als je het huisnummer hebt (en ook nog de straatnaam) kun je het telefoonummer wel opzoeken in het telefoonboek.
Ik word echt een ouwe lul aangezien ik jongerentaalgebruik al niet eens meer begrijp.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik bedoelde het vaste telnr van het huisdie heb ik dus, geen mobiel.
Tijd voor een bijspijker cursus "begrijp uw puber"?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:26 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik word echt een ouwe lul aangezien ik jongerentaalgebruik al niet eens meer begrijp.
Lijkt me een mooi OUD topicquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tijd voor een bijspijker cursus "begrijp uw puber"?
Eeeehmmm, geen idee, ik kom daar nooitquote:
Dat is inderdaad zo ongeveer het enige subforum waar ik echt nooit kom.quote:
Dat en F&F, maar das hetzelfdequote:Op donderdag 5 mei 2005 12:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo ongeveer het enige subforum waar ik echt nooit kom.![]()
Ligt dat aan de jongens of aan jouw eisenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja hoi.
Het is een stalend mooie bevrijdingsdag, Ali B. komt hier optreden en ik ben nogsteeds single. Niet dat ik geen single was geweest als het vandaag een Ali B.-loze niet-bevrijdingsdag was geweest, maar goed.
Ik word onderhand een beetje chaggerijnig van het totale gebrek aan leuke jongens. Er is echt niemand om me heen bij wie ik het ook maar de moeite waard vind om er moeite aan te bestreden.
In dit topic stik het anders juist van de vrijgezelle mannen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:38 schreef Sanne het volgende:
Er zijn gewoon niet veel leuke vrijgezelle mannen, dat ligt niet aan haar eisen
No shit sherlock. In een vrijgezellen topic.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dit topic stik het anders juist van de vrijgezelle mannen.![]()
Nee, dat heb je wel eens in vrijgezellentopics.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
No shit sherlock. In een vrijgezellen topic.
In jouw leeftijdscategorie zullen ze misschien niet meer zo te vinden zijn. Misschien moet je je op wat jongere jongetjes gaan orienteren?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:38 schreef Sanne het volgende:
Er zijn gewoon niet veel leuke vrijgezelle mannen, dat ligt niet aan haar eisen
Je meidate heeft definitief afgezegd?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:42 schreef thabit het volgende:
[..]
In jouw leeftijdscategorie zullen ze misschien niet meer zo te vinden zijn. Misschien moet je je op wat jongere jongetjes gaan orienteren?
Hoe wil je aantrekkelijkheidsgraad op een objectieve wijze in kaart brengen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:41 schreef Sanne het volgende:
Is er niet een handig overzichtje van leeftijden / tijd single / aantrekkelijkheidsgraad?
ben geen pedoquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:42 schreef thabit het volgende:
[..]
In jouw leeftijdscategorie zullen ze misschien niet meer zo te vinden zijn. Misschien moet je je op wat jongere jongetjes gaan orienteren?
correctie, er is wel degelijk een lijstje gemaakt helemaal in het begin van de topicreeks door mij.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
Thabit heeft al geprobeerd de karekteristieken van iedere vrijgezel hier op te vragen, maar de mensen reageerden nogal wazig daarop.
Er is dus geen lijst
Nee, nog niet. Er is dus nog hoop.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je meidate heeft definitief afgezegd?
Als ie je wil zoenen, nadat je over je nek gegaan bent: dat moet wel liefde zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Helemaal niet ! Het was gewoon misbruik maken van de situatie. Eerst was ik aan het slapen op de bank en kwam die jongen boven op me liggen. Toen ging ik nokkie en over mn nek en toen probeerde die me te zoenen. :/ of zo.
er is altijd hoop.quote:
Ik heb gewoon geen "hee leuk !"-gevoelens voor wie dan ook op dit moment. En dat komt echt niet omdat ik een arrogante bitch ben. (Hee ! Brad Pitt is ook weer single !) En als ik iets NIET heb is het een eisenpakketje in mijn hoofd waar de Prins op Paard in kwestie aan moet voldoen. Uiterlijk maakt me ook niet zo heel erg veel uit, leeftijd ook niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:37 schreef Metro2005 het volgende:
Ligt dat aan de jongens of aan jouw eisen
je zou denken dat er op een festivalletje toch wel wat mensen rondlopen..quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Er is echt niemand om me heen bij wie ik het ook maar de moeite waard vind om er moeite aan te bestreden.
Op mijn werk ook.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn zat leuke vrijgezellen hoor. Op mijn werk stikt het ervan
.
Ik snap wat je bedoelt ja. Er moet inderdaad wel enige chemie aanwezig zijn wil je iemand leuk vinden. Ik heb wel het idee dat naarmate ik ouder wordt ik ook minder heftig verliefd kan zijn als vroeger. Het gevoel is wel aanwezig maar veel minder heftig als vroeger.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen "hee leuk !"-gevoelens voor wie dan ook op dit moment. En dat komt echt niet omdat ik een arrogante bitch ben. (Hee ! Brad Pitt is ook weer single !) En als ik iets NIET heb is het een eisenpakketje in mijn hoofd waar de Prins op Paard in kwestie aan moet voldoen. Uiterlijk maakt me ook niet zo heel erg veel uit, leeftijd ook niet.
Ik zou het gewoon heel tof vinden als ik gewoon iemand zou ontmoeten met wie je dan zo'n avond kan praten, en dat de tijd dan vliegt. Snap je wat ik bedoel ? Niet zozeer omdat ik zo nodig een vriend moet, maar gewoon omdat dat ontzettend leuk is. Nieuwe leuke mensen leren kennen. En die nieuwe leuke mensen zijn er dus niet.
Mijn vrienden zijn leuk, en daar doe ik ook heel veel mee de laatste tijd, maar van mijn vrienden krijg ik geen kriebels in mijn buik, en jullie hebben de afgelopen weken ook wel een beetje meegekregen wat voor rare jongens ik heb leren kennen.
(Had ik al verteld dat Treinjongen me nóg een mail gestuurd had waarin hij me behalve nog een keer 'teleurstellend' ook 'bedroevend' noemde ? En dat allemaal omdat ik weigerde met hem af te spreken.)
eeeehmmmm, doe je goed, denk ikquote:
Daar kon je wel eens gelijk in hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:48 schreef Sanne het volgende:
minder heftig verliefd worden is volgens mij gewoon een logisch gevolg van enige realiteitszin.
na een paar mislukte relaties zou je wel gek zijn als je iedere keer head over heals voor de volgende gaat.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:46 schreef Sanne het volgende:
Of je koopt een goede vibrator en vergeet die mannen helemaal
Geldt niet voor iedereen hoor. Er zijn genoeg mensen die niet alleen kunnen/willen zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:48 schreef Sanne het volgende:
minder heftig verliefd worden is volgens mij gewoon een logisch gevolg van enige realiteitszin.
na een paar mislukte relaties zou je wel gek zijn als je iedere keer head over heals voor de volgende gaat.
Niet alleen kunnen zijn vind ik ook een beetje zielig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Geldt niet voor iedereen hoor. Er zijn genoeg mensen die niet alleen kunnen/willen zijn.
Slechte zaak vind ik trouwens.
Als je niet persé een vriend wilt, dan laat je het toch gewoon rusten?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
En over het gezellig maken met vrienden: tuurlijk, dat doe ik ook, en ik heb het prima naar mijn zin. En wat ik al zei: ik HOEF helemaal niet persé een vriend. Het is meer dat het ook niet zou lukken als ik het wél zou willen. En na al die idioten ("Ja ik zit dus op een zelfontplooiingscursus.", "Ik laat graag de kat van de buren schrikken." "Dan zitten we samen in het bootje naar onafhankelijkheid !") van de afgelopen weken word ik daar gewoon een beetje moedeloos van.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
En over het gezellig maken met vrienden: tuurlijk, dat doe ik ook, en ik heb het prima naar mijn zin. En wat ik al zei: ik HOEF helemaal niet persé een vriend. Het is meer dat het ook niet zou lukken als ik het wél zou willen. En na al die idioten ("Ja ik zit dus op een zelfontplooiingscursus.", "Ik laat graag de kat van de buren schrikken." "Dan zitten we samen in het bootje naar onafhankelijkheid !") van de afgelopen weken word ik daar gewoon een beetje moedeloos van.
Dat is een hele dunne scheidingslijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Niet alleen kunnen zijn vind ik ook een beetje zielig.
Maar niet alleen willen zijn kan ik me wel wat bij voorstellen.
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:53 schreef extreme het volgende:
heerlijk fladderen voor een tijdje, zonder dat je rekening moet houden met iemand, zonder dat je verantwoording af hoeft te leggen...
maar, maar...quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Maar dan zonder jongens om omheen te fladderen..
Stap op zaterdagavond een kroeg binnen in in je beste outfit, fladder er de hele avond rond, en wees de volgende dag blij dat je naast geen van die losers wakker hoeft te worden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Maar dan zonder jongens om omheen te fladderen..
In principe: ja.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je niet persé een vriend wilt, dan laat je het toch gewoon rusten?
Als je verliefd bent, ben je verliefd en daar zit geen rem op.!quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:48 schreef Sanne het volgende:
Maar fladderen is helemaal niet leuk als er alleen maar trein- en debatjongens zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Stap op zaterdagavond een kroeg binnen in in je beste outfit, fladder er de hele avond rond, en wees de volgende dag blij dat je naast geen van die losers wakker hoeft te worden.
beer goggle´squote:Op donderdag 5 mei 2005 13:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Stap op zaterdagavond een kroeg binnen in in je beste outfit, fladder er de hele avond rond, en wees de volgende dag blij dat je naast geen van die losers wakker hoeft te worden.
pcies, ik bedoelde dus ook als je niet op een relatie uit bent dan kun je toch altijd nog "fladderen"?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:05 schreef extreme het volgende:
[..]
beer goggle´s
maar je hebt wel gelijk, niet gaan met de intentie ik móet,
maar gaan met de intentie: alles kàn.
you need a change of scene girl..quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar fladderen is helemaal niet leuk als er alleen maar trein- en debatjongens zijn.
die treinjongen zit wel diep hequote:Op donderdag 5 mei 2005 13:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar fladderen is helemaal niet leuk als er alleen maar trein- en debatjongens zijn.
Jij komt in hele andere kroegen dan ik denk ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Misschien "zoek" je het in de verkeerde hoek?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
In principe: ja.
Maar: het is gewoon de gedachte om in een omgeving met alleen maar vrienden en idioten te ziten die een beetje raar is. Doorgaans heeft iedereen toch meestal wel een beetje contact met leuke jongens/meisjes. Nou, ik nu dus niet, voor mijn gevoel.
ze klinken als jouw posts. van een week of twee terug...quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als je verliefd bent, ben je verliefd en daar zit geen rem op.!
Sommige dames zijn hier star en bitter geworden...
Als iemand mij uit het * niets * 'bedroevend' en 'teleurstellend' noemt dan vind ik hem inderdaad een kansloze helmjosti.quote:
Je hebt absoluut gelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:10 schreef Frenkie het volgende:
[..]
ze klinken als jouw posts. van een week of twee terug...
juist!quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
pcies, ik bedoelde dus ook als je niet op een relatie uit bent dan kun je toch altijd nog "fladderen"?
fladderen is een vrouwenwoord. net als dwarrelenquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:15 schreef extreme het volgende:
[..]
juist!
das het leuke van fladderen, lekker rondkijken, overal van proeven, zonder af te rekenen bij de kassa
als je de taal maar spreektquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:19 schreef Frenkie het volgende:
[..]
fladderen is een vrouwenwoord. net als dwarrelen
Ik doe niet aan lelijke mensen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:26 schreef MaRySe het volgende:
Als je een relatie hebt. Dan vind je elkaar geweldig toch ?
Maar wat als die ander niet zo mooi is, zie je dat dan niet omdat je verliefd bent? (Smaken verschillen)
Of maakt het niet uit en denk je, ach hij/zij is lelijk maar heel aardig/leuk/liev
Of doe je niet aan lelijke mensen ?
De tagrijn. Daar noem je ook watquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:07 schreef extreme het volgende:
[..]
you need a change of scene girl..
we hebben in Hilversum een veredeld jongeren centrum, dat noemen we de tagrijn, daar kan iedereen gewoon zoals ie is, en ook in z´n eentje trouwens, naar binnen stappen, en toch een geweldige avond hebben, gewoon omdat je geen buitenstaander bent, maar een nieuwkomer.
hebben jullie niet iets met die mentaliteit in de buurt?
Als je echt heel erg verliefd bent zie je dat niet meer, máár, als de liefde wat bekoeld is wordt het wel een probleemquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:26 schreef MaRySe het volgende:
Maar wat als die ander niet zo mooi is, zie je dat dan niet omdat je verliefd bent? (Smaken verschillen)
Of maakt het niet uit en denk je, ach hij/zij is lelijk maar heel aardig/leuk/liev
Onzin. Voordat een man verliefd wordt maakt hij eerst de afweging: "Zou ik het hier op kunnen of niet?"quote:
Min of meer, maar je leert iemand vaak toch kennen op basis van uiterlijk. Of dat uiterlijk mooi is hangt van jouw smaak af, maar echt blind ben je niet natuurlijk.quote:
rijtje algemeenheden:quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:26 schreef MaRySe het volgende:
Dit leidt direct tot een stelling. Ik zal haar in het Engels formuleren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:26 schreef MaRySe het volgende:
maar als een man het alleen maar zou kunnen op een claudia schiffer-type, dan zouden wel heel veel vrouwen uit de boot vallen hé ...quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:29 schreef nozem het volgende:
[..]
Onzin. Voordat een man verliefd wordt maakt hij eerst de afweging: "Zou ik het hier op kunnen of niet?"
Echt waar, alle mannen, hoe dat bij vrouwen zit weet ik niet natuurlijk.
Op een mooie man die niet prettig ruikt zou ik het ook niet kunnen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
Er is een verschil tussen 'knap' en 'leuk'.
Als ik mensen met een klapper en een pen moet gaan beoordelen op hoeveel ze op Brad Pitt of Peter Andre lijken dan krijg je ook een andere uitkomst dan wanneer jij mij vraagt wat ik nou zo leuk vond aan de vriendjes die ik gehad heb.
Ikzelf val meer op geur trouwens. Iemand die niet lekker ruikt kan nog zo knap zijn, maar dat werkt bij mij niet. En iemand die minder "mooi" is maar heerlijk ruikt.....
Die heeft ie weg laten halenquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Tuurlijk kijk je naar het uiterlijk.
Maar als je goed met iemand op kan schieten, dan zal het uiterlijk een stuk minder grote issue zijn dan wanneer je iemand puur daarop moet beoordelen. Bijv. Enrique Iglesias, die heeft zo'n smerige pukkel naast zijn neus, waardoor ik hem echt NIET knap vind. Maar als ik een hele avond heb zitten praten met een gewone jongen met net zo'n pukkel, ga ik hem echt niet NIET bellen omdat ie zo'n pukkel heeft ofzo.
eenschquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als iemand mij uit het * niets * 'bedroevend' en 'teleurstellend' noemt dan vind ik hem inderdaad een kansloze helmjosti.
het is wel de enige tent die ik ken die je binnen kan stappen zoals je wilt, van in je ondergoed tot een driedelig pak, zonder dat iemand je meteen veroordeelt tot een hokje.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:28 schreef Christine het volgende:
[..]
De tagrijn. Daar noem je ook wat
Mijn ex komt daar nog wel es
Het is niet naar ruiken alsin: stinken, maar gewoon een lichaamseigen geur die objectief gezien niet vies is, die ik zelf gewoon niet lekker vind ruiken. Dat ik niet zou zeggen "hij stinkt", maar dat de jongen in kwestie niet lekker ruikt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Op een mooie man die niet prettig ruikt zou ik het ook niet kunnen.
maar dan gaan we gewoon even samen douchen
Geloof mij, die mannen zijn er niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar als een man het alleen maar zou kunnen op een claudia schiffer-type, dan zouden wel heel veel vrouwen uit de boot vallen hé ...
Wat dat betreft verschillen mannen en vrouwen toch wel behoorlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Geloof mij, die mannen zijn er niet.
Er zijn zoveel vrouwen waar ik seks mee zou kunnen hebben, puur qua uiterlijk.
Uiterlijk based wel jaquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Geloof mij, die mannen zijn er niet.
Er zijn zoveel vrouwen waar ik seks mee zou kunnen hebben, puur qua uiterlijk.
Er is altijd nog een verschil tussen knap, minder knap, normaal en lelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:26 schreef MaRySe het volgende:
Ja precies. Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is niet naar ruiken alsin: stinken, maar gewoon een lichaamseigen geur die objectief gezien niet vies is, die ik zelf gewoon niet lekker vind ruiken. Dat ik niet zou zeggen "hij stinkt", maar dat de jongen in kwestie niet lekker ruikt.
Ik heb weleens gehad dat ik dan dichtbij iemand stond met wie ik prima kon praten, maar dat die fysieke klik niet komt omdat mijn hormonen met van die spandoekjes rondlopen "Zijn hormonen zijn stom ! Hij ruikt fout !".
Heeft ook gewoon met lichamelijke aantrekkingskracht te maken. Dat zit echt niet alleen in hoe iemand eruit ziet.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja precies. Dat heb ik ook.
Wat helpt is soms een parfummetje. Die zitten vol met feromonen.
Bijvoorbeeld JPG het maakt (bijna) niet uit wie dat luchtje opheeft maar dan denk ik gelijk van miauw!
Nee, dat bedoel ik niet. Ik kijk nu puur naar de lichamelijke aantrekkingskracht, als die oke is, moet er ook nog een klik zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat dat betreft verschillen mannen en vrouwen toch wel behoorlijk.
Geloof niet dat ik seks kan hebben met iemand om puur het uiterlijk, dan moet ik er toch eerst wat meer leuks aan ontdekken.
Ik heb een dilemma namelijk. Ik ken een jongen en die is heel aardig grappig en hij heeft leuke interesses. En heel leuk en liev en en en nnz enz enz.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Er is altijd nog een verschil tussen knap, minder knap, normaal en lelijk.
Ik vind vooral het innerlijk erg belangrijk. en misschien maakt liefde inderdaad blind, zou zomaar kunnen. Maar een goede combinatie tussen aardig / goed mee op kunnen schieten en leuk uiterlijk verdient wel de voorkeur. Stel je me voor de keuze tussen extreem knap een een bitch en normaal en aardig dan gaat mijn voorkeur toch naar normaal en aardig uit.
echt hele lelijk mensen doe ik niet aan
o.k. dat begreep ik even niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Ik kijk nu puur naar de lichamelijke aantrekkingskracht, als die oke is, moet er ook nog een klik zijn.
Maar heel veel vrouwen voldoen alvast aan de uiterlijke criteria voor seks. Als ze echt stomvervelend is dan bespaar ik mezelf echter een kut-ochtend.
Laatst zat ik met een jongen te praten die ik die avond voor het eerst zag, en hij had hetzelfde parfum op als mijn ex. En ik heb gewoon zitten janken op de plee, en die jongen verder bewust ontweken. Mijn hormonen raakten helemaal in de war, verdomme.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja precies. Dat heb ik ook.
Wat helpt is soms een parfummetje. Die zitten vol met feromonen.
Bijvoorbeeld JPG het maakt (bijna) niet uit wie dat luchtje opheeft maar dan denk ik gelijk van miauw!
Als vriend wel waarschijnlijk,quote:
Grappig. Heb ik een aantal topics geleden ook een keer aangehaald. Geur is thé most important thing. Onbewust.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is niet naar ruiken alsin: stinken, maar gewoon een lichaamseigen geur die objectief gezien niet vies is, die ik zelf gewoon niet lekker vind ruiken. Dat ik niet zou zeggen "hij stinkt", maar dat de jongen in kwestie niet lekker ruikt.
Ik heb weleens gehad dat ik dan dichtbij iemand stond met wie ik prima kon praten, maar dat die fysieke klik niet komt omdat mijn hormonen met van die spandoekjes rondlopen "Zijn hormonen zijn stom ! Hij ruikt fout !".
Heeft ook gewoon met lichamelijke aantrekkingskracht te maken. Dat zit echt niet alleen in hoe iemand eruit ziet.
Verschil tussen mannen en vrouwen:quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:42 schreef Sanne het volgende:
[..]
o.k. dat begreep ik even niet.
ik had laatst een hele discussie over " geil worden" met wat vriendinnen. er was er maar één die spontaan geil kon worden in de bus of trein om een lekker ding of wat dan ook. bij de rest kwamen de geile gevoelens pas na de eerste zoen, of het verliefd zijn. niet om de vleselijke lusten.
Ik weet niet of jij die jongen leuk vindt natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb een dilemma namelijk. Ik ken een jongen en die is heel aardig grappig en hij heeft leuke interesses. En heel leuk en liev en en en nnz enz enz.
Alleen vind ik hem helemaal niet echt knapEcht vreemd. Alle dingen zijn er om iemand leuk te vinden maar alleen dat uiterlijke deeltje niet.
Vind ik die jongen nou leukWant dit heb ik echt nog nooit mee gemaakt.
lul niet een lelijk wijf dat lekker ruikt, is niet in ene een mooi meisje..quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Grappig. Heb ik een aantal topics geleden ook een keer aangehaald. Geur is thé most important thing. Onbewust.
Ik voel me wel tot hem aangetrokken, maar hij heeft geen mooi hoofd. (=niet heel knap, geen model geen brad pitt2 maar ook niet oerlelijk) En hij is een beetje chubby.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij die jongen leuk vindt natuurlijk
En vind je hem niet knap of lelijk, zit nogal een verschil tussen....
Uiteindelijk leef je voornamelijk met het innerlijk. Goed voorbeeld is mijn eerste vriendin, zag er goed uit, leuk koppie, lekker lijf![]()
Alleen wilde het op de een of andere manier gewoon niet goed lopen in onze relatie en is het uiteindelijk uitgegaan omdat we qua innerlijk niet bij elkaar pasten.
dat ken ik ja.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Laatst zat ik met een jongen te praten die ik die avond voor het eerst zag, en hij had hetzelfde parfum op als mijn ex. En ik heb gewoon zitten janken op de plee, en die jongen verder bewust ontweken. Mijn hormonen raakten helemaal in de war, verdomme.
Ik heb om mezelf te kwellen wel eens aan haar geurtje gesnuffeld bij de Bijenkorf.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dat ken ik ja.
Vooral toen het net uit was gegaan met mijn 1e vriendin heb ik nogal eens een traan gelaten als er iemand langskwam met dezelfde parfum op. Gelijk alle gedachten en emoties kwamen weer naar boven
nee, maar het kan wel drempelverlagend werken.. een lelijk wijf wat stinkt maakt helemaal geen kans.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:47 schreef Frenkie het volgende:
[..]
lul niet een lelijk wijf dat lekker ruikt, is niet in ene een mooi meisje..
heel waarquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Verschil tussen mannen en vrouwen:
Mannen zijn veel visueler ingesteld en kunnen opgewonden worden van een lekker kontje of een geile blik, vrouwen reageren pas op aanrakingen.
Natuurlijk, maar dat verschilt natuurlijk van man tot man. Aantrekkelijkheid is geen universeel aanvaarde wetenschappelijke definitie. Daardoor valt die afweging van man tot man anders uit.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:29 schreef nozem het volgende:
[..]
Onzin. Voordat een man verliefd wordt maakt hij eerst de afweging: "Zou ik het hier op kunnen of niet?"
Echt waar, alle mannen, hoe dat bij vrouwen zit weet ik niet natuurlijk.
Nee.. Dat is heel zieligquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik heb om mezelf te kwellen wel eens aan haar geurtje gesnuffeld bij de Bijenkorf.![]()
Lezen Frenkie.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:47 schreef Frenkie het volgende:
[..]
lul niet een lelijk wijf dat lekker ruikt, is niet in ene een mooi meisje..
een mooi meisje dat stinkt is echter wel onaantrekkelijk.
Tja en uiterlijk is wel redelijk belangrijk. Maar vooral smaak gebonden natuurlijk.
De twee uitersten zijn doorgaans zo goed als universeel, een grijs gebied daartussenin niet. Er zijn vrouwen waar geen man naar kijkt en er zijn vrouwen waar alle mannen naar kijken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat verschilt natuurlijk van man tot man. Aantrekkelijkheid is geen universeel aanvaarde wetenschappelijke definitie. Daardoor valt die afweging van man tot man anders uit.
Indien wij samen op een terras gaan zitten en een lijst moeten samenstellen van de tien mooiste vrouwen die ons die avond gepasseerd hebben weet ik zeker dat die lijsten niet exact hetzelfde zullen zijn. Dat komt omdat smaak verschilt en dat is maar goed ook.
Met parfum kun je hem wel verbeterenquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Lezen Frenkie.
Lichaamsgeur is heel belangrijk. Onbewust kan lichaamsgeur de aantrekkingskracht versterken. En dan doel ik dus niet op deo's en parfums e.d.
Copycat had er toen een mooie link bijgezocht.
Je wil een man verbeteren met parfum?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:51 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Met parfum kun je hem wel verbeterenEr is nog hoop
* man meldt die ook aanraking nodig heeft om opgewonden te wordenquote:
Waarom zielig? Als je er troost bij vindt is het niet zielig.quote:
Als dat "nepperij|" is dan is kleding dat ook.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:51 schreef thabit het volgende:
Ik knap zelf juist heel erg af op kunstmatige vormen van schoonheid, zoals make-up of parfum. Het is gewoon nepperij en daar hou ik niet van.
Neequote:
Het was in mijn geval gewoon pure zelfkwelling. Ik zag het staan en ik dacht: "hoe rook dat ook alweer?"quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Waarom zielig? Als je er troost bij vindt is het niet zielig.
Als ik het luchtje van mijn grote liefde ruik ben ik weer helemaal blij. Helaas wordt dat luchtje niet veel meer gedragen want het is zo 1991.
Nee ik vind het zielig voor nozem zelfquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Waarom zielig? Als je er troost bij vindt is het niet zielig.
Als ik het luchtje van mijn grote liefde ruik ben ik weer helemaal blij. Helaas wordt dat luchtje niet veel meer gedragen want het is zo 1991.
dan moet je het maar niet meer doenquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:54 schreef nozem het volgende:
[..]
Het was in mijn geval gewoon pure zelfkwelling. Ik zag het staan en ik dacht: "hoe rook dat ook alweer?"
Een paar seconden later had ik reeds gegeten en gedronken.
Nette kleding daar knap ik ook op af. Kan ik me echt enorm aan storen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als dat "nepperij|" is dan is kleding dat ook.
Goede tip.quote:
Je valt alleen op meisjes in joggingbroek, of hoe moet ik het zien?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:55 schreef thabit het volgende:
[..]
Nette kleding daar knap ik ook op af. Kan ik me echt enorm aan storen.
je bedoelt mantelpakjes neem ik aan? Gewoon netjes gekleed kan heel mooi zijn hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:55 schreef thabit het volgende:
[..]
Of op alternatief volk met broeken die men als tent kan gebruiken bij een FOK!-meeting, met grote hondenkettingen, klitten in het haar en een zweetplekkenfestival op het t-shirt (van een of andere schreeuwlelijkenclub)quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je valt alleen op meisjes in joggingbroek, of hoe moet ik het zien?
Dat nou ook weer niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Roze leggingsquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
dat zijn de geilste!quote:
we hadden bij de ING een vrouwtje rondlopen (management) die liep zomers in hele dure mantelpakjes, maar dan wel met een erg kort topje onder het jasje, zodat er een flink stuk mooie blote buik te zien wasquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:55 schreef thabit het volgende:
[..]
Nee, zoiets vermoedde ik al.quote:
Gekke is, dan ben je dat ook een beetje. Zelfvertrouwen is een heel grote aantrekkerquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:00 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb soms wel eens als ik Noa op doe van Cacharel dat ik mijzelf helemaal leuk vind
Idd, daar doe je niks tegen. Zelfs niet na een paar mislukte relaties. En gelukkig ook maar. Verliefd zijn is heerlijk!quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als je verliefd bent, ben je verliefd en daar zit geen rem op.!
Dat hoort erbij. Als jij niet echt om iemand geeft kan het je niet schelen of het "lukt" of niet. Maar zodra er vlinder zijn... "als hij/zij me maar leuk vindt!!!!"quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd, daar doe je niks tegen. Zelfs niet na een paar mislukte relaties. En gelukkig ook maar. Verliefd zijn is heerlijk!Alleen jammer dat mijn onzekerheid juist op die momenten altijd zo vreselijk komt opzetten.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:00 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb soms wel eens als ik Noa op doe van Cacharel dat ik mijzelf helemaal leuk vind
Beetje opleuken lijkt me niet verkeerd.. Dan zou gel in haar e.d. ook niet kunnen. Douchen??? No way! Puur natuur stinken. Een schimmeltje is ook niet kunstmatigquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:51 schreef thabit het volgende:
Ik knap zelf juist heel erg af op kunstmatige vormen van schoonheid, zoals make-up of parfum. Het is gewoon nepperij en daar hou ik niet van.
Feitelijk gezien moet je dan altijd helemaal naakt de straat op gaan, pas dan kunnen mensen je beoordelen zonder dat je opgeluekt bent.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:07 schreef TGT het volgende:
[..]
Beetje opleuken lijkt me niet verkeerd.. Dan zou gel in haar e.d. ook niet kunnen. Douchen??? No way! Puur natuur stinken. Een schimmeltje is ook niet kunstmatig![]()
quote:
Hey Plato, don't push it ja?!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Feitelijk gezien moet je dan altijd helemaal naakt de straat op gaan, pas dan kunnen mensen je beoordelen zonder dat je opgeluekt bent.![]()
Tell me about it....quote:
Je kunt je ook gewoon aanmelden bij een naturistenvereniging, natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Feitelijk gezien moet je dan altijd helemaal naakt de straat op gaan, pas dan kunnen mensen je beoordelen zonder dat je opgeluekt bent.![]()
Zo werkt het meestal, helaas. Waren we maar wat meer open. Dat je gewoon kon zeggen "ik vind je leuk". Zonder de "angst" afgefikt te worden. had me in mijn middelbare schoolperiode een hoop frustratie gescheeldquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Tell me about it....
Ik geloof dat ik nog nooit als eerste gezegd heb dat ik verliefd was. Ik heb altijd eerst afgewacht hoe het van de andere kant zat. Ben gewoon een domme doos. Ik wou dat ik wat meer lef had.
Oh, heb je over? Tnx! Ik kan het wel gebruiken.quote:
ik kan wel wat missen ja, hoop dat je er wat aan hebtquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, heb je over? Tnx! Ik kan het wel gebruiken.
Het was niet mijn droomwens hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Je kunt je ook gewoon aanmelden bij een naturistenvereniging, natuurlijk.
Naakt, ongeschoren en ongewassen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was niet mijn droomwens hoor, maar Thabit zei dat hij vond dat parfum en make-up mensen opleukten. Mijn antwoord daarop was dat kleding mensen eveneens opleukt en dat mensen dus in Thabit's theorie naakt de straat op zouden moeten gaan.
![]()
Heerlijk!quote:
Ik zie vrouwen toch liever geschoren, ook al ben ik gek op ze.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Heerlijk!als je tenmiste echt gek bent op iemand
Hi Audrey.quote:
Wij zijn eigenlijk allemaal hopeloze gevallen zonder sociaal leven en die absoluut niet gezellig zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik dacht, ik kom eens kijken, hij staat zo vaak in de AT, het is daar vast gezellig.
Dan zit ik hier dus goed.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij zijn eigenlijk allemaal hopeloze gevallen zonder sociaal leven en die absoluut niet gezellig zijn.
Ja hoi. Neuken ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij zijn eigenlijk allemaal hopeloze gevallen zonder sociaal leven en die absoluut niet gezellig zijn.
quote:
Zolang het maar niet op een metrostation hoeft te gebeuren vind ik het best.quote:
Zo mag ik het horen!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Heerlijk!als je tenmiste echt gek bent op iemand
neuken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
We hadden het er laatst op IRC over, en misschien is het wel leuk om het er hier eens over te hebben: wat zijn leuke dingen om te doen op een eerste/tweede/derde date ?
Dat is altijd leuk, of het nou een date is of niet.quote:
Weet er iemand waar je zo'n automaat met nummers die de bakker ook heeft kan kopen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Schriftelijk aanmelden in drievoudt, of kan ik het ook gewoon hier zeggen?
Gewoon eerst iedereen uittesten, en dan beslissen wie er mee mag naar U2.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet er iemand waar je zo'n automaat met nummers die de bakker ook heeft kan kopen?.
Ehm, volgens mij was ik dat hoor Audreyquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
Thabit had het over de dierentuin bij een latere date. Dat is echt een heel tof idee.
(Mits niet naar Blijdorp, want ik ben een beetje getraumatiseerd door de zielige penguins daar.. )
Niet dat ik met Thabit naar de dierentuin ga, even voor alle duidelijkheid, ik wou alleen even zeggen dat ik de penguins (en de tijgers en andere grote katachtigen) in Blijdorp zielig vind.
Jij hebt goeie ideeen!quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Gewoon eerst iedereen uittesten, en dan beslissen wie er mee mag naar U2.
Ja Annie dus, die had het idee om op een date naar de dierentuin te gaan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij was ik dat hoor Audrey
Voor de latere meelezers: ja, zelfs ik heb zo nu en dan dates. Niet dat het dan iets wordt. Maar ik heb ze wel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja Annie dus, die had het idee om op een date naar de dierentuin te gaan.
Trouwens, die penguins die "fwééééép" doen, dat zijn Afrikaanse penguins, ben ik achter gekomen gisteren.
[afbeelding]
Je moet ergens beginnen Anniequote:Op donderdag 5 mei 2005 15:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor de latere meelezers: ja, zelfs ik heb zo nu en dan dates. Niet dat het dan iets wordt. Maar ik heb ze wel.
* Sanne doet maar net of ze dit niet heeft gelezenquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verder zijn bij mij iemand meenemen naar een concert een goeie. Wil er nog iemand mee naar U2?.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
* Sanne doet maar net of ze dit niet heeft gelezen
Mijn kaartje, wat doe je?quote:
gewoon aan het prikbord laten hangen, tot 13/07/05quote:
"Fwééééééép."quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:16 schreef thabit het volgende:
Wisten jullie trouwens dat pinguins maar 1 keer per jaar seks hebben?
[afbeelding]
Ik troost me met de gedachte dat ik dan wel geen kaartje voor U2 (meer) heb, maar wel voor Yngwiequote:Op donderdag 5 mei 2005 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon aan het prikbord laten hangen, tot 13/07/05.
De eerste date is altijd erg moeilijk, tenzij je al een beetje weet wat de gezamenlijke interesses zijn. Iemand met watervrees neem je natuurlijk niet mee op een zeiltocht of iets dergelijks.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
wat zijn leuke dingen om te doen op een eerste/tweede/derde date ?
Dat is aanzienlijk meer dan de meeste mannen in dit topic.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:16 schreef thabit het volgende:
Wisten jullie trouwens dat pinguins maar 1 keer per jaar seks hebben?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:23 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat is aanzienlijk meer dan de meeste mannen in dit topic.![]()
Wrijf het maar weer in...quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:23 schreef nozem het volgende:
Na mijn dierentuin date zijn we naar een restaurant geweest waar ik vaak kom (met vrienden). Audrey weet wel welke dat is in Rotterdamquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:20 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De eerste date is altijd erg moeilijk, tenzij je al een beetje weet wat de gezamenlijke interesses zijn. Iemand met watervrees neem je natuurlijk niet mee op een zeiltocht of iets dergelijks.
Dierentuinen doen het meestal wel erg goed, omdat het altijd weer anders is.
[offtopic]
Audrey: Dat het ook anders kan bewijst het Noorder dierenpark (Emmen) wel.
[/offtopic]
Hetzelfde geldt voor: 'Wat doe je achteraf'. Gaan jullie nog wat eten/drinken en zo ja waar. Niet iedereen voelt zich op zijn/haar gemak in bepaalde gelegenheden.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Na mijn dierentuin date zijn we naar een restaurant geweest waar ik vaak kom (met vrienden). Audrey weet wel welke dat is in Rotterdam. Anyway, dat is zo goed bevallen dat ze een maand later vanuit Utrecht terug wilde naar Rotterdam om daar te gaan eten
Dat even terzijde.
Ja, tuurlijk gaan we daarna nog ergens eten en drinkenDat is toch gezellig?
Iedereen die ik er tot nu toe heengesleept hebt wilt er naar terug. Best bijzonderquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Als het niet in Rotterdam was zou ik mijn love interrests (indien aanwezig) er ook heenslepen.
Shit ik zit ver boven mijn quota en ik denk Christine ook. Moeten we nu op sabbatical?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:23 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Shit ik zit ver boven mijn quota en ik denk Christine ook. Moeten we nu op sabbatical?![]()
Is dat een vereiste dan om hier te mogen posten? Dan zit ik hier verkeerd (gelukkig). Single wil toch echt niet zeggen dat je geen sex hebt mag ik hopen. Alleen mis je een deel van de intimiteit van een relatie.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Shit ik zit ver boven mijn quota en ik denk Christine ook. Moeten we nu op sabbatical?![]()
Waar kan ik heen op sabbatical?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik had nog wat in te halen.
Bioscoop vind ik geen date omdat je dan alleen samen een film kijkt en elkaar amper leert kennen, wat ik toch wel de bedoeling vind van een eerste date. Ik weet graag meteen wat voor vlees ik in de kuip heb. De keuze van de film doe ik dan ook meestal, al dan niet gemanipuleerd...quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:31 schreef Sanne het volgende:
bioscoop eerste date vind ik altijd wat vervelend, want als ie wel leuk is moet je die hele film nog uitzien voor je kan gaan kleppen. als het een engerd is is het wel handig, dan ga je naar het toilet als de film nog draait en kom je nooooit meer terug.
dat zeg ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:32 schreef nozem het volgende:
Bioscopen op de eerste date zijn echt not-done. Hoe kun je elkaar nou leren kennen als je 2 uur geen woord tegen elkaar kan zeggen?
Zoek gewoon een gezellig en rustig kroegje uit en ga praten met elkaar.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:44 schreef Tijn het volgende:
Ik vind bioscopen wel okay eigenlijk. Als date weet ik het niet, maar als er een film draait die ik wil zien, zie ik 'em het liefst in een bioscoop. Filmhuizen zijn vaak van die achterafzaaltjes zonder echt goeie installaties. Niet dat ik zovaak naar een filmhuis ga, maar dat is m'n beeld ervan
Oh, wij zijn naar Un Long Dimanche de Fiacelles geweest in het Louis Hartman Complex in Utrecht. Dat was de eerste keer dat ik haar zag. Vind het wel prima zo, voor een eerste keer. Daarvoor natuurlijk lang thee leuten en praten. Tijdens de film ook wel een beetje, niet veel. En daarna uiteraard lekker eten en nog meer praten. Ik heb er absoluut niets op tegen in ieder gevalquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Ik zie liever een goeie film in een "achterafzaaltje" dan de nieuwste film van Will Smith in een flashy bioscoop. Ik heb zo ontzettend veel prachtige films gezien in het filmhuis.. Mar Adentro.
.
. Hable Con Ella.
.
. Amélie.
.
. Etre et Avoir.
.
. Italian for Beginners.
.
. Visontélé.
. (of hoe je dat ook spelt)
Enzovoort, enzovoort. Dankzij het filmhuis heb ik zelf High Fidelity en de documantaire over de Buena Vista Social Club op groot doek kunnen zien.
Maargoed, dat heeft geen ruk te maken met single zijn.
Misschien is een gerelateerde stelling wel leuk: Ben je het eens met de manier waarop singles uitgebeeld worden in films en series ? Ik noem bijv. Sex and the City enz.
Het beeld wat geschetst word van de te beminnen dame door Will Smith in Hitch klopt toch wel aardig met mijn eigen houding ten opzichte van liefde toen ik nog single was verder aan te duiden als vroeger.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Misschien is een gerelateerde stelling wel leuk: Ben je het eens met de manier waarop singles uitgebeeld worden in films en series ? Ik noem bijv. Sex and the City enz.
Ik vind de singles van Friends in elk geval wel leuk. Ze leven er lekker op los en iedereen neukt iedereen zonder dat het echt heel erg zielig wordtquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb die film niet gezien, welk beeld wordt daar geschetst ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het beeld wat geschetst word van de te beminnen dame door Will Smith in Hitch klopt toch wel aardig met mijn eigen houding ten opzichte van liefde toen ik nog single was verder aan te duiden als vroeger.![]()
Van een vrouw die niet gelooft in de liefde, liever nuttige dingen doet en alle mannen afweert tot die ene langskomt en haar hart steelt...quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb die film niet gezien, welk beeld wordt daar geschetst ?
Dat bedoel ik dus. Wat een grap.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Van een vrouw die niet gelooft in de liefde, liever nuttige dingen doet en alle mannen afweert tot die ene langskomt en haar hart steelt...
Cliché ik weet het.
Geef mij maar Will Smithquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Ik zie liever een goeie film in een "achterafzaaltje" dan de nieuwste film van Will Smith in een flashy bioscoop. Ik heb zo ontzettend veel prachtige films gezien in het filmhuis.. Mar Adentro.
.
. Hable Con Ella.
.
. Amélie.
.
. Etre et Avoir.
.
. Italian for Beginners.
.
. Visontélé.
. (of hoe je dat ook spelt)
Enzovoort, enzovoort. Dankzij het filmhuis heb ik zelf High Fidelity en de documantaire over de Buena Vista Social Club op groot doek kunnen zien.
Maargoed, dat heeft geen ruk te maken met single zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |