Je hebt ze voor het uitkiezenquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
tis beetje gemeen nu heeft ie weer allemaal verwachtingen en al.
En het is ook nog een vriend van een jongen die mij eigenlijk eerst leuk vond. Dat heb ik nou altijd. Stapt zo een jongen op me af ja ik vind je leuk blablabla begin ik wat met z'n vriend
Niet bewust of zo.
Hebben meer mensen dat? (Ze scoren wel ongeveer even hoog op de schaal van leuk)
Dan bel je niet en blijf je een mietje.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:59 schreef Beach het volgende:
Over dat opbellen, ik heb alleen haar huisnummer.
En dat maakt de drempel om op te bellen erg moeilijk![]()
Bellen ! Nu !quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:59 schreef Beach het volgende:
Over dat opbellen, ik heb alleen haar huisnummer.
En dat maakt de drempel om op te bellen erg moeilijk![]()
Hey pussy je moet wel actie ondernemenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze is vandaag niet thuis, sporttoernooi ofzo.
Je hebt toch haar mobiele nummer? Of begreep ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze is vandaag niet thuis, sporttoernooi ofzo.
Als je het huisnummer hebt (en ook nog de straatnaam) kun je het telefoonummer wel opzoeken in het telefoonboek.quote:
Ik bedoelde het vaste telnr van het huisquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:21 schreef thabit het volgende:
[..]
Als je het huisnummer hebt (en ook nog de straatnaam) kun je het telefoonummer wel opzoeken in het telefoonboek.
Ik word echt een ouwe lul aangezien ik jongerentaalgebruik al niet eens meer begrijp.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik bedoelde het vaste telnr van het huisdie heb ik dus, geen mobiel.
Tijd voor een bijspijker cursus "begrijp uw puber"?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:26 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik word echt een ouwe lul aangezien ik jongerentaalgebruik al niet eens meer begrijp.
Lijkt me een mooi OUD topicquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tijd voor een bijspijker cursus "begrijp uw puber"?
Eeeehmmm, geen idee, ik kom daar nooitquote:
Dat is inderdaad zo ongeveer het enige subforum waar ik echt nooit kom.quote:
Dat en F&F, maar das hetzelfdequote:Op donderdag 5 mei 2005 12:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo ongeveer het enige subforum waar ik echt nooit kom.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |