Hey pussy je moet wel actie ondernemenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze is vandaag niet thuis, sporttoernooi ofzo.
Je hebt toch haar mobiele nummer? Of begreep ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze is vandaag niet thuis, sporttoernooi ofzo.
Als je het huisnummer hebt (en ook nog de straatnaam) kun je het telefoonummer wel opzoeken in het telefoonboek.quote:
Ik bedoelde het vaste telnr van het huisquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:21 schreef thabit het volgende:
[..]
Als je het huisnummer hebt (en ook nog de straatnaam) kun je het telefoonummer wel opzoeken in het telefoonboek.
Ik word echt een ouwe lul aangezien ik jongerentaalgebruik al niet eens meer begrijp.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik bedoelde het vaste telnr van het huisdie heb ik dus, geen mobiel.
Tijd voor een bijspijker cursus "begrijp uw puber"?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:26 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik word echt een ouwe lul aangezien ik jongerentaalgebruik al niet eens meer begrijp.
Lijkt me een mooi OUD topicquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tijd voor een bijspijker cursus "begrijp uw puber"?
Eeeehmmm, geen idee, ik kom daar nooitquote:
Dat is inderdaad zo ongeveer het enige subforum waar ik echt nooit kom.quote:
Dat en F&F, maar das hetzelfdequote:Op donderdag 5 mei 2005 12:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo ongeveer het enige subforum waar ik echt nooit kom.![]()
Ligt dat aan de jongens of aan jouw eisenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja hoi.
Het is een stalend mooie bevrijdingsdag, Ali B. komt hier optreden en ik ben nogsteeds single. Niet dat ik geen single was geweest als het vandaag een Ali B.-loze niet-bevrijdingsdag was geweest, maar goed.
Ik word onderhand een beetje chaggerijnig van het totale gebrek aan leuke jongens. Er is echt niemand om me heen bij wie ik het ook maar de moeite waard vind om er moeite aan te bestreden.
In dit topic stik het anders juist van de vrijgezelle mannen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:38 schreef Sanne het volgende:
Er zijn gewoon niet veel leuke vrijgezelle mannen, dat ligt niet aan haar eisen
No shit sherlock. In een vrijgezellen topic.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dit topic stik het anders juist van de vrijgezelle mannen.![]()
Nee, dat heb je wel eens in vrijgezellentopics.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
No shit sherlock. In een vrijgezellen topic.
In jouw leeftijdscategorie zullen ze misschien niet meer zo te vinden zijn. Misschien moet je je op wat jongere jongetjes gaan orienteren?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:38 schreef Sanne het volgende:
Er zijn gewoon niet veel leuke vrijgezelle mannen, dat ligt niet aan haar eisen
Je meidate heeft definitief afgezegd?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:42 schreef thabit het volgende:
[..]
In jouw leeftijdscategorie zullen ze misschien niet meer zo te vinden zijn. Misschien moet je je op wat jongere jongetjes gaan orienteren?
Hoe wil je aantrekkelijkheidsgraad op een objectieve wijze in kaart brengen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:41 schreef Sanne het volgende:
Is er niet een handig overzichtje van leeftijden / tijd single / aantrekkelijkheidsgraad?
ben geen pedoquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:42 schreef thabit het volgende:
[..]
In jouw leeftijdscategorie zullen ze misschien niet meer zo te vinden zijn. Misschien moet je je op wat jongere jongetjes gaan orienteren?
correctie, er is wel degelijk een lijstje gemaakt helemaal in het begin van de topicreeks door mij.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
Thabit heeft al geprobeerd de karekteristieken van iedere vrijgezel hier op te vragen, maar de mensen reageerden nogal wazig daarop.
Er is dus geen lijst
Nee, nog niet. Er is dus nog hoop.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je meidate heeft definitief afgezegd?
Als ie je wil zoenen, nadat je over je nek gegaan bent: dat moet wel liefde zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Helemaal niet ! Het was gewoon misbruik maken van de situatie. Eerst was ik aan het slapen op de bank en kwam die jongen boven op me liggen. Toen ging ik nokkie en over mn nek en toen probeerde die me te zoenen. :/ of zo.
er is altijd hoop.quote:
Ik heb gewoon geen "hee leuk !"-gevoelens voor wie dan ook op dit moment. En dat komt echt niet omdat ik een arrogante bitch ben. (Hee ! Brad Pitt is ook weer single !) En als ik iets NIET heb is het een eisenpakketje in mijn hoofd waar de Prins op Paard in kwestie aan moet voldoen. Uiterlijk maakt me ook niet zo heel erg veel uit, leeftijd ook niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:37 schreef Metro2005 het volgende:
Ligt dat aan de jongens of aan jouw eisen
je zou denken dat er op een festivalletje toch wel wat mensen rondlopen..quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Er is echt niemand om me heen bij wie ik het ook maar de moeite waard vind om er moeite aan te bestreden.
Op mijn werk ook.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn zat leuke vrijgezellen hoor. Op mijn werk stikt het ervan
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |