Ligt dat aan de jongens of aan jouw eisenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja hoi.
Het is een stalend mooie bevrijdingsdag, Ali B. komt hier optreden en ik ben nogsteeds single. Niet dat ik geen single was geweest als het vandaag een Ali B.-loze niet-bevrijdingsdag was geweest, maar goed.
Ik word onderhand een beetje chaggerijnig van het totale gebrek aan leuke jongens. Er is echt niemand om me heen bij wie ik het ook maar de moeite waard vind om er moeite aan te bestreden.
In dit topic stik het anders juist van de vrijgezelle mannen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:38 schreef Sanne het volgende:
Er zijn gewoon niet veel leuke vrijgezelle mannen, dat ligt niet aan haar eisen
No shit sherlock. In een vrijgezellen topic.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dit topic stik het anders juist van de vrijgezelle mannen.![]()
Nee, dat heb je wel eens in vrijgezellentopics.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
No shit sherlock. In een vrijgezellen topic.
In jouw leeftijdscategorie zullen ze misschien niet meer zo te vinden zijn. Misschien moet je je op wat jongere jongetjes gaan orienteren?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:38 schreef Sanne het volgende:
Er zijn gewoon niet veel leuke vrijgezelle mannen, dat ligt niet aan haar eisen
Je meidate heeft definitief afgezegd?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:42 schreef thabit het volgende:
[..]
In jouw leeftijdscategorie zullen ze misschien niet meer zo te vinden zijn. Misschien moet je je op wat jongere jongetjes gaan orienteren?
Hoe wil je aantrekkelijkheidsgraad op een objectieve wijze in kaart brengen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:41 schreef Sanne het volgende:
Is er niet een handig overzichtje van leeftijden / tijd single / aantrekkelijkheidsgraad?
ben geen pedoquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:42 schreef thabit het volgende:
[..]
In jouw leeftijdscategorie zullen ze misschien niet meer zo te vinden zijn. Misschien moet je je op wat jongere jongetjes gaan orienteren?
correctie, er is wel degelijk een lijstje gemaakt helemaal in het begin van de topicreeks door mij.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
Thabit heeft al geprobeerd de karekteristieken van iedere vrijgezel hier op te vragen, maar de mensen reageerden nogal wazig daarop.
Er is dus geen lijst
Nee, nog niet. Er is dus nog hoop.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je meidate heeft definitief afgezegd?
Als ie je wil zoenen, nadat je over je nek gegaan bent: dat moet wel liefde zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Helemaal niet ! Het was gewoon misbruik maken van de situatie. Eerst was ik aan het slapen op de bank en kwam die jongen boven op me liggen. Toen ging ik nokkie en over mn nek en toen probeerde die me te zoenen. :/ of zo.
er is altijd hoop.quote:
Ik heb gewoon geen "hee leuk !"-gevoelens voor wie dan ook op dit moment. En dat komt echt niet omdat ik een arrogante bitch ben. (Hee ! Brad Pitt is ook weer single !) En als ik iets NIET heb is het een eisenpakketje in mijn hoofd waar de Prins op Paard in kwestie aan moet voldoen. Uiterlijk maakt me ook niet zo heel erg veel uit, leeftijd ook niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:37 schreef Metro2005 het volgende:
Ligt dat aan de jongens of aan jouw eisen
je zou denken dat er op een festivalletje toch wel wat mensen rondlopen..quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Er is echt niemand om me heen bij wie ik het ook maar de moeite waard vind om er moeite aan te bestreden.
Op mijn werk ook.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn zat leuke vrijgezellen hoor. Op mijn werk stikt het ervan
.
Ik snap wat je bedoelt ja. Er moet inderdaad wel enige chemie aanwezig zijn wil je iemand leuk vinden. Ik heb wel het idee dat naarmate ik ouder wordt ik ook minder heftig verliefd kan zijn als vroeger. Het gevoel is wel aanwezig maar veel minder heftig als vroeger.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen "hee leuk !"-gevoelens voor wie dan ook op dit moment. En dat komt echt niet omdat ik een arrogante bitch ben. (Hee ! Brad Pitt is ook weer single !) En als ik iets NIET heb is het een eisenpakketje in mijn hoofd waar de Prins op Paard in kwestie aan moet voldoen. Uiterlijk maakt me ook niet zo heel erg veel uit, leeftijd ook niet.
Ik zou het gewoon heel tof vinden als ik gewoon iemand zou ontmoeten met wie je dan zo'n avond kan praten, en dat de tijd dan vliegt. Snap je wat ik bedoel ? Niet zozeer omdat ik zo nodig een vriend moet, maar gewoon omdat dat ontzettend leuk is. Nieuwe leuke mensen leren kennen. En die nieuwe leuke mensen zijn er dus niet.
Mijn vrienden zijn leuk, en daar doe ik ook heel veel mee de laatste tijd, maar van mijn vrienden krijg ik geen kriebels in mijn buik, en jullie hebben de afgelopen weken ook wel een beetje meegekregen wat voor rare jongens ik heb leren kennen.
(Had ik al verteld dat Treinjongen me nóg een mail gestuurd had waarin hij me behalve nog een keer 'teleurstellend' ook 'bedroevend' noemde ? En dat allemaal omdat ik weigerde met hem af te spreken.)
eeeehmmmm, doe je goed, denk ikquote:
Daar kon je wel eens gelijk in hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:48 schreef Sanne het volgende:
minder heftig verliefd worden is volgens mij gewoon een logisch gevolg van enige realiteitszin.
na een paar mislukte relaties zou je wel gek zijn als je iedere keer head over heals voor de volgende gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |