abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26751430
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:46 schreef Sanne het volgende:
Of je koopt een goede vibrator en vergeet die mannen helemaal
.

En over het gezellig maken met vrienden: tuurlijk, dat doe ik ook, en ik heb het prima naar mijn zin. En wat ik al zei: ik HOEF helemaal niet persé een vriend. Het is meer dat het ook niet zou lukken als ik het wél zou willen. En na al die idioten ("Ja ik zit dus op een zelfontplooiingscursus.", "Ik laat graag de kat van de buren schrikken." "Dan zitten we samen in het bootje naar onafhankelijkheid !") van de afgelopen weken word ik daar gewoon een beetje moedeloos van.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_26751442
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:48 schreef Sanne het volgende:
minder heftig verliefd worden is volgens mij gewoon een logisch gevolg van enige realiteitszin.
na een paar mislukte relaties zou je wel gek zijn als je iedere keer head over heals voor de volgende gaat.
Geldt niet voor iedereen hoor. Er zijn genoeg mensen die niet alleen kunnen/willen zijn.
Slechte zaak vind ik trouwens.
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:53:43 #128
17075 extreme
-wannahave-
pi_26751461
opzich he,

misschien een andere insteek,

ik ben sinds twee maanden weer ongebonden, na acht jaar diverse naadloos op elkaar aansluitende relaties..

het is het begin van de zomer, iedereen ziet er geweldig uit, ik ben alleen maar leuke dingen aan het doen, zeker niet op zoek, maar ook zeker geen gebrek aan aandacht...

heerlijk fladderen voor een tijdje, zonder dat je rekening moet houden met iemand, zonder dat je verantwoording af hoeft te leggen...
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:54:00 #129
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26751468
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:52 schreef dawg het volgende:

[..]

Geldt niet voor iedereen hoor. Er zijn genoeg mensen die niet alleen kunnen/willen zijn.
Slechte zaak vind ik trouwens.
Niet alleen kunnen zijn vind ik ook een beetje zielig.
Maar niet alleen willen zijn kan ik me wel wat bij voorstellen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_26751488
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:52 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

.

En over het gezellig maken met vrienden: tuurlijk, dat doe ik ook, en ik heb het prima naar mijn zin. En wat ik al zei: ik HOEF helemaal niet persé een vriend. Het is meer dat het ook niet zou lukken als ik het wél zou willen. En na al die idioten ("Ja ik zit dus op een zelfontplooiingscursus.", "Ik laat graag de kat van de buren schrikken." "Dan zitten we samen in het bootje naar onafhankelijkheid !") van de afgelopen weken word ik daar gewoon een beetje moedeloos van.
Als je niet persé een vriend wilt, dan laat je het toch gewoon rusten?
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:55:51 #131
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26751512
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:52 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

.

die opmerkingen, hoe kansloos
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26751523
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:54 schreef Sanne het volgende:

[..]

Niet alleen kunnen zijn vind ik ook een beetje zielig.
Maar niet alleen willen zijn kan ik me wel wat bij voorstellen.
Dat is een hele dunne scheidingslijn.
Ik vind het beide geen goede zaak. In die zin dat als je niet alleen wilt zijn, je vaak ook niet alleen kunt zijn.
pi_26751556
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:53 schreef extreme het volgende:
heerlijk fladderen voor een tijdje, zonder dat je rekening moet houden met iemand, zonder dat je verantwoording af hoeft te leggen...
Ja, dat dus.

Maar dan zonder jongens om omheen te fladderen. .
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:00:00 #134
17075 extreme
-wannahave-
pi_26751638
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:57 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ja, dat dus.

maar, maar...

de zomer zit zó vol met leuke dingen, lekker naar Woodstock met iedereen in zomerstemming (of bloomingdales) leuke festivalletjes hier en daar, boordevolle terrasjes die er voor uitgevonden lijken om mensen te kijken

er moeten toch wel een paar leuke jongens te vinden zijn?
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:00:14 #135
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26751642
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:57 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ja, dat dus.

Stap op zaterdagavond een kroeg binnen in in je beste outfit, fladder er de hele avond rond, en wees de volgende dag blij dat je naast geen van die losers wakker hoeft te worden.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_26751665
Dat klinkt gefrustreerd Sanne.
pi_26751689
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:55 schreef dawg het volgende:

[..]

Als je niet persé een vriend wilt, dan laat je het toch gewoon rusten?
In principe: ja.

Maar: het is gewoon de gedachte om in een omgeving met alleen maar vrienden en idioten te ziten die een beetje raar is. Doorgaans heeft iedereen toch meestal wel een beetje contact met leuke jongens/meisjes. Nou, ik nu dus niet, voor mijn gevoel.
pi_26751739
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:48 schreef Sanne het volgende:
minder heftig verliefd worden is volgens mij gewoon een logisch gevolg van enige realiteitszin.
na een paar mislukte relaties zou je wel gek zijn als je iedere keer head over heals voor de volgende gaat.
Als je verliefd bent, ben je verliefd en daar zit geen rem op.!

Sommige dames zijn hier star en bitter geworden...
pi_26751745
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:00 schreef Sanne het volgende:

[..]

Stap op zaterdagavond een kroeg binnen in in je beste outfit, fladder er de hele avond rond, en wees de volgende dag blij dat je naast geen van die losers wakker hoeft te worden.
Maar fladderen is helemaal niet leuk als er alleen maar trein- en debatjongens zijn.
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:05:15 #140
17075 extreme
-wannahave-
pi_26751767
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:00 schreef Sanne het volgende:

[..]

beer goggle´s

maar je hebt wel gelijk, niet gaan met de intentie ik móet,

maar gaan met de intentie: alles kàn.

donderdag 5 mei 2005 @ 13:06:41 #141
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26751798
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:05 schreef extreme het volgende:

[..]

beer goggle´s

maar je hebt wel gelijk, niet gaan met de intentie ik móet,

maar gaan met de intentie: alles kàn.

pcies, ik bedoelde dus ook als je niet op een relatie uit bent dan kun je toch altijd nog "fladderen"?
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:07:43 #142
17075 extreme
-wannahave-
pi_26751812
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:04 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Maar fladderen is helemaal niet leuk als er alleen maar trein- en debatjongens zijn.
you need a change of scene girl..

we hebben in Hilversum een veredeld jongeren centrum, dat noemen we de tagrijn, daar kan iedereen gewoon zoals ie is, en ook in z´n eentje trouwens, naar binnen stappen, en toch een geweldige avond hebben, gewoon omdat je geen buitenstaander bent, maar een nieuwkomer.

hebben jullie niet iets met die mentaliteit in de buurt?
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:08:52 #143
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26751832
quote:

[..]

die treinjongen zit wel diep he
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:09:11 #144
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26751843
quote:

[..]

Jij komt in hele andere kroegen dan ik denk ik
pi_26751845
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:02 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

In principe: ja.

Maar: het is gewoon de gedachte om in een omgeving met alleen maar vrienden en idioten te ziten die een beetje raar is. Doorgaans heeft iedereen toch meestal wel een beetje contact met leuke jongens/meisjes. Nou, ik nu dus niet, voor mijn gevoel.
Misschien "zoek" je het in de verkeerde hoek?
pi_26751855
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:08 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Misschien moet je hem in je essays betrekken. .
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:10:27 #147
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26751870
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:04 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Als je verliefd bent, ben je verliefd en daar zit geen rem op.!

Sommige dames zijn hier star en bitter geworden...
ze klinken als jouw posts. van een week of twee terug...
pi_26751980
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:08 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Als iemand mij uit het * niets * 'bedroevend' en 'teleurstellend' noemt dan vind ik hem inderdaad een kansloze helmjosti.
pi_26751982
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:10 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ze klinken als jouw posts. van een week of twee terug...
Je hebt absoluut gelijk.
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:15:55 #150
17075 extreme
-wannahave-
pi_26751987
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:06 schreef Sanne het volgende:

[..]

pcies, ik bedoelde dus ook als je niet op een relatie uit bent dan kun je toch altijd nog "fladderen"?
juist!

das het leuke van fladderen, lekker rondkijken, overal van proeven, zonder af te rekenen bij de kassa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')