quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:46 schreef Sanne het volgende:
Of je koopt een goede vibrator en vergeet die mannen helemaal
Geldt niet voor iedereen hoor. Er zijn genoeg mensen die niet alleen kunnen/willen zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:48 schreef Sanne het volgende:
minder heftig verliefd worden is volgens mij gewoon een logisch gevolg van enige realiteitszin.
na een paar mislukte relaties zou je wel gek zijn als je iedere keer head over heals voor de volgende gaat.
Niet alleen kunnen zijn vind ik ook een beetje zielig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Geldt niet voor iedereen hoor. Er zijn genoeg mensen die niet alleen kunnen/willen zijn.
Slechte zaak vind ik trouwens.
Als je niet persé een vriend wilt, dan laat je het toch gewoon rusten?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
En over het gezellig maken met vrienden: tuurlijk, dat doe ik ook, en ik heb het prima naar mijn zin. En wat ik al zei: ik HOEF helemaal niet persé een vriend. Het is meer dat het ook niet zou lukken als ik het wél zou willen. En na al die idioten ("Ja ik zit dus op een zelfontplooiingscursus.", "Ik laat graag de kat van de buren schrikken." "Dan zitten we samen in het bootje naar onafhankelijkheid !") van de afgelopen weken word ik daar gewoon een beetje moedeloos van.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
En over het gezellig maken met vrienden: tuurlijk, dat doe ik ook, en ik heb het prima naar mijn zin. En wat ik al zei: ik HOEF helemaal niet persé een vriend. Het is meer dat het ook niet zou lukken als ik het wél zou willen. En na al die idioten ("Ja ik zit dus op een zelfontplooiingscursus.", "Ik laat graag de kat van de buren schrikken." "Dan zitten we samen in het bootje naar onafhankelijkheid !") van de afgelopen weken word ik daar gewoon een beetje moedeloos van.
Dat is een hele dunne scheidingslijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Niet alleen kunnen zijn vind ik ook een beetje zielig.
Maar niet alleen willen zijn kan ik me wel wat bij voorstellen.
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:53 schreef extreme het volgende:
heerlijk fladderen voor een tijdje, zonder dat je rekening moet houden met iemand, zonder dat je verantwoording af hoeft te leggen...
maar, maar...quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Maar dan zonder jongens om omheen te fladderen..
Stap op zaterdagavond een kroeg binnen in in je beste outfit, fladder er de hele avond rond, en wees de volgende dag blij dat je naast geen van die losers wakker hoeft te worden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Maar dan zonder jongens om omheen te fladderen..
In principe: ja.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je niet persé een vriend wilt, dan laat je het toch gewoon rusten?
Als je verliefd bent, ben je verliefd en daar zit geen rem op.!quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:48 schreef Sanne het volgende:
minder heftig verliefd worden is volgens mij gewoon een logisch gevolg van enige realiteitszin.
na een paar mislukte relaties zou je wel gek zijn als je iedere keer head over heals voor de volgende gaat.
Maar fladderen is helemaal niet leuk als er alleen maar trein- en debatjongens zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Stap op zaterdagavond een kroeg binnen in in je beste outfit, fladder er de hele avond rond, en wees de volgende dag blij dat je naast geen van die losers wakker hoeft te worden.
beer goggle´squote:Op donderdag 5 mei 2005 13:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Stap op zaterdagavond een kroeg binnen in in je beste outfit, fladder er de hele avond rond, en wees de volgende dag blij dat je naast geen van die losers wakker hoeft te worden.
pcies, ik bedoelde dus ook als je niet op een relatie uit bent dan kun je toch altijd nog "fladderen"?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:05 schreef extreme het volgende:
[..]
beer goggle´s
maar je hebt wel gelijk, niet gaan met de intentie ik móet,
maar gaan met de intentie: alles kàn.
you need a change of scene girl..quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar fladderen is helemaal niet leuk als er alleen maar trein- en debatjongens zijn.
die treinjongen zit wel diep hequote:Op donderdag 5 mei 2005 13:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar fladderen is helemaal niet leuk als er alleen maar trein- en debatjongens zijn.
Jij komt in hele andere kroegen dan ik denk ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Misschien "zoek" je het in de verkeerde hoek?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
In principe: ja.
Maar: het is gewoon de gedachte om in een omgeving met alleen maar vrienden en idioten te ziten die een beetje raar is. Doorgaans heeft iedereen toch meestal wel een beetje contact met leuke jongens/meisjes. Nou, ik nu dus niet, voor mijn gevoel.
ze klinken als jouw posts. van een week of twee terug...quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als je verliefd bent, ben je verliefd en daar zit geen rem op.!
Sommige dames zijn hier star en bitter geworden...
Als iemand mij uit het * niets * 'bedroevend' en 'teleurstellend' noemt dan vind ik hem inderdaad een kansloze helmjosti.quote:
Je hebt absoluut gelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:10 schreef Frenkie het volgende:
[..]
ze klinken als jouw posts. van een week of twee terug...
juist!quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
pcies, ik bedoelde dus ook als je niet op een relatie uit bent dan kun je toch altijd nog "fladderen"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |