Hij was juist erg pissed dat Re4 naar de Ps2 gepoort werd, en is daarom uit dat team gestapt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:04 schreef Jebus het volgende:
Shinji Mikami
Hij draait er alleen zijn neus niet voor om om exclusives iets minder exclusief te maken![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:59 schreef -Xerxes- het volgende:
[afbeelding]
Is deze meneer alweer vergeten ofzo???
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:59 schreef -Xerxes- het volgende:
[afbeelding]
Is deze meneer alweer vergeten ofzo???
Klopt, waren zeker goede gamesquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nou Bullfrog heeft in het verleden een paar klassiekers gemaakt hoor.....
Understatementquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nou Bullfrog heeft in het verleden een paar klassiekers gemaakt hoor.....
Laten ze die man een standbeeld geven, dat waren echt GE-WEL-DIGE spellen!quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:31 schreef lizardtattoo het volgende:
Tim Schafer
Nog een LucasArts-grootheid. Hij werkte aan Monkey Island, Day of the Tentacle (Maniac Mansion II), Full Throttle (hij schreef het script en werkte mee aan de ontwikkeling ervan) en Grim Fandango (over Manny Cavalera, een soort reis-agent in het land der doden).
[afbeelding]
Er is blijkbaar geen markt meer voor dat soort adventures. En daar baal ik echt van, want als er iets is wat mij van slapen af kon houden dan waren het deze spellen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:18 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Laten ze die man een standbeeld geven, dat waren echt GE-WEL-DIGE spellen!
Dáár zou nu eens een vervolg op moeten komen...
Hoewel qua concept totaal anders dan de point-and-click adventures; dan toch maar eens Psychonauts bekijken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is blijkbaar geen markt meer voor dat soort adventures. En daar baal ik echt van, want als er iets is wat mij van slapen af kon houden dan waren het deze spellen.
Peter!quote:
Esther Dullerquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
Had eigenlijk haar voorganger bij het programma Game Force willen posten (die had echt een strakpakje aan en een rode pruik) maar kon niet meer op haar naam komen.
Ik vond het aparte verschijning op TV. Ook leuk bedacht de manier van presenteren. Heeft nog pics van haar hoe ze eruit zag als 'gamebabe' ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:59 schreef twi het volgende:
[..]
Esther Duller
[afbeelding]
Maar bij haar zijn inmiddels de jaartjes ook gaan tellen
Ok, dat is het enige waar je hem props voor kunt geven. Naast natuurlijk het feit dat hij zijn zakken zeer goed gevuld heeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:54 schreef JooB het volgende:
Dat je hem op zijjn ego en een paar foute beslissingen afrekent, oke, maar hij verdiend wel props dat ie de ballen had om destijds met Carmack en Willits id op te richten.
Die vrouw was de eerste vrouw ooit die een Quakecon toernooi won van Romero geloof ik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:19 schreef -Angel- het volgende:
Het is alleen jammer dat ze bij Ion er niet aan gedacht hebben dat Dallas één van die steden is die heel dat zon ding heeft. Je weet hoe warm het daar wordt? Vooral in Augustus? In de zomer wordt dat glazen gebouw omgezet in een serre. En ze zaten nog wel op de bovenste twee verdiepingen van die toren. Die mensen zullen wel gevochten hebben om de cellen, niet om de plaatsen dichts bij het raam te krijgen maar het dichts bij de airconditioner.
Overigens dit is zijn huidige vrouw -> http://johnandraluca.com/. Bij mijn komt er een gedachte naar boven wanneer ik de foto's zie ... Vertel jij maar welke.
Heb je mij voorgaande posts wel gelezen? Die man is in zijn geheel overschat, dat zullen ze zelfs bij id Software toegeven. Diakatana, compleet verkeerd inschatting gemaakt over de tijd die het kostte om deze flop te maken. Wel een reclamecampagne met de woorden "John Romero's About to Make You His Bitch.", hoezo arrogant. En dan Ion Storm de grootste flop in de geschiedenis van de games industrie , en ja, hij was hier verantwoordelijk voor. Hoeveel was er ook al weer ingepompt in dat bedrijf? 45 miljoen dollar toch.quote:Leg eens uit waarom het een loser is?
Zonder hem hadden we geen Doom zoals we hem kennen. Je kan lachen om Diakatana, maar hij probeerde het wel!
Wat ik mij nog herinner (tis weer een tijdje terug) vonden veel mensen hem arrogant .quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:46 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[quote]Op woensdag 4 mei 2005 20:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Oh ja, John Romero. De loser him self hoe heette dat geweldig spel toch ook al weer Daikona of zoiets.
Wat ben je weer flink, knul. Leg eens uit waarom het een loser is?
Zonder hem hadden we geen Doom zoals we hem kennen. Je kan lachen om Diakatana, maar hij probeerde het wel!
hij zatr toch achter black & white, dungeon keeper populous (of hoe je dat dan ook schijft)???quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:26 schreef BMH het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige die Peter Molyneux een kerel vind met een grote waffel maar met matige games. Hij beloofd veel, maar doet nooit wat. En dankzij de hype die rond zijn games worden gecreeërd ziet iedereen hem nu als een grootheid.
Maar wel teleurstellingen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
hij zatr toch achter black & white, dungeon keeper populous (of hoe je dat dan ook schijft)???
ik moet zeggen dat hij daar zeer goede spellen mee heeft neergezet...
Theme Park > Roller Coaster Tycoonquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:52 schreef YourMaster het volgende:
edit:
Maar om weer ontopic te gaan, ik weet niet zo goed of ik Molyneux in dit rijtje vind passen. Wat heeft hij voor invloed gehad op spellen die niet van zijn hand zijn?
Eerder Theme Park > Rollercoaster Tycoon > jaren durende golf van bagger simsquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Theme Park > Roller Coaster Tycoon
Dungeon Keeper > Evil Genius
ligt er toch aan wat je teleurstellingen noemt...quote:
Eerderquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Eerder Theme Park > Rollercoaster Tycoon > jaren durende golf van bagger sims
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |