Die vrouw was de eerste vrouw ooit die een Quakecon toernooi won van Romero geloof ik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:19 schreef -Angel- het volgende:
Het is alleen jammer dat ze bij Ion er niet aan gedacht hebben dat Dallas één van die steden is die heel dat zon ding heeft. Je weet hoe warm het daar wordt? Vooral in Augustus? In de zomer wordt dat glazen gebouw omgezet in een serre. En ze zaten nog wel op de bovenste twee verdiepingen van die toren. Die mensen zullen wel gevochten hebben om de cellen, niet om de plaatsen dichts bij het raam te krijgen maar het dichts bij de airconditioner.
Overigens dit is zijn huidige vrouw -> http://johnandraluca.com/. Bij mijn komt er een gedachte naar boven wanneer ik de foto's zie ... Vertel jij maar welke.
Heb je mij voorgaande posts wel gelezen? Die man is in zijn geheel overschat, dat zullen ze zelfs bij id Software toegeven. Diakatana, compleet verkeerd inschatting gemaakt over de tijd die het kostte om deze flop te maken. Wel een reclamecampagne met de woorden "John Romero's About to Make You His Bitch.", hoezo arrogant. En dan Ion Storm de grootste flop in de geschiedenis van de games industrie , en ja, hij was hier verantwoordelijk voor. Hoeveel was er ook al weer ingepompt in dat bedrijf? 45 miljoen dollar toch.quote:Leg eens uit waarom het een loser is?
Zonder hem hadden we geen Doom zoals we hem kennen. Je kan lachen om Diakatana, maar hij probeerde het wel!
Wat ik mij nog herinner (tis weer een tijdje terug) vonden veel mensen hem arrogant .quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:46 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[quote]Op woensdag 4 mei 2005 20:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Oh ja, John Romero. De loser him self hoe heette dat geweldig spel toch ook al weer Daikona of zoiets.
Wat ben je weer flink, knul. Leg eens uit waarom het een loser is?
Zonder hem hadden we geen Doom zoals we hem kennen. Je kan lachen om Diakatana, maar hij probeerde het wel!
hij zatr toch achter black & white, dungeon keeper populous (of hoe je dat dan ook schijft)???quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:26 schreef BMH het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige die Peter Molyneux een kerel vind met een grote waffel maar met matige games. Hij beloofd veel, maar doet nooit wat. En dankzij de hype die rond zijn games worden gecreeërd ziet iedereen hem nu als een grootheid.
Maar wel teleurstellingen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
hij zatr toch achter black & white, dungeon keeper populous (of hoe je dat dan ook schijft)???
ik moet zeggen dat hij daar zeer goede spellen mee heeft neergezet...
Theme Park > Roller Coaster Tycoonquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:52 schreef YourMaster het volgende:
edit:
Maar om weer ontopic te gaan, ik weet niet zo goed of ik Molyneux in dit rijtje vind passen. Wat heeft hij voor invloed gehad op spellen die niet van zijn hand zijn?
Eerder Theme Park > Rollercoaster Tycoon > jaren durende golf van bagger simsquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Theme Park > Roller Coaster Tycoon
Dungeon Keeper > Evil Genius
ligt er toch aan wat je teleurstellingen noemt...quote:
Eerderquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Eerder Theme Park > Rollercoaster Tycoon > jaren durende golf van bagger sims
PETER MOLYNEUXquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:52 schreef YourMaster het volgende:
Dungeon Keeper vond ik zeker geen teleurstelling, maar een geweldig spel. Black&White is misschien wel mijn grootste game-teleurstelling ooit geweest. Alleen Dungeon Keeper II kan B&W misschien van die troon stoten.
Weet ik, maar het is wel een van mijn grootste teleurstellingen geweest.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:28 schreef FoggyFreek het volgende:Dungeon Keeper 2 was NIET meer van bullfrog met Peter Molyneux, inmiddels was hij al met Lionhead bezig...
Dat duurde nog best lang, P.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:49 schreef P-Style het volgende:
Ken Kutaragi
[afbeelding]
Dè man achter Sony Computer Entertainment en dus de vader van de Playstation, Playstation 2 en PSP. Niet alleen belangrijk voor Sony, maar ook voor Nintendo heeft hij aardig wat betekend.
Nadat hij een NES had gekocht voor z'n dochtertje, was hij nogal teleurgesteld in het geluid dat dat ding produceerde, net als het gebruik van ROM cartridges i.p.v. floppy's. Kutaragi, die toen al bij Sony werkte benaderde Nintendo. Dit deed hij echter zonder medeweten van de hoge pieven bij Sony. Hoewel Nintendo geen interesse had in floppy's als medium, waren ze wel geïnteresseerd in een geluids-chip voor hij volgende 16-bit console. Ondanks dat Kutagari geen toestemming had van Sony, heeft 'ie met z'n team toch stiekem een geluids-chip ontworpen voor Nintendo. Sony was hier niet blij mee, maar uiteindelijk zag Sony's president Norio Ogha toch wel potentie in deze samenwerking. Nintendo's SNES kreeg dus een geluids-chip van Sony, ontworpen door Ken Kutaragi's team.
Toen Nintendo bezig was met de opvolger van de SNES, hebben ze Ken Kutaragi wederom benaderd en ze wilde dit keer dat Sony een grotere rol zou spelen. Kutaragi stelde het gebruik van CD-ROM voor en zo ontstond de "32-bit SNES CD-ROM". Maar de hoge bazen bij Sony boden Kutaragi maar weinig hulp, omdat ze Nintendo nog altijd een beetje als concurrent zagen. Kutaragi zocht heil bij Sony Music Japan en wilde een onafhankelijke divisie opzetten rondom het Nintendo Project om zijn droom te verwezelijken.
Kutaragi en z'n team werden inmiddels beschouwd als verstotene binnen Sony en ze kregen amper hulp van bovenaf. Het leek niet erger te kunnen totdat Nintendo de samenwerking in 1991 plost verbrak omdat ze verder gingen met Philips (waar uiteindelijk ook niks van terecht is gekomen).
Maar dankzij z'n grote wilskracht drong hij aan op een appart console-project binnen Sony en uiteindelijk gaf Sony's President Norio Ogha toestemming om "Sony Computer Entertainment" op te zetten. Het "PSX-project" was geboren...
Het inmense succes van Sony's consoles en de grote invloed die Sony Computer Entertainment heeft op de gamesmarkt mogen best opgemerkt worden en daarmee benoem ik Ken Kutaragi tot grootheid van de gamesindustrie!
Zat je erop te wachten?quote:Op maandag 9 mei 2005 20:04 schreef Markster het volgende:
Dat duurde nog best lang, P.
en niet veel mlater is bullfrog ook opgedoekt/opgekocht door ea omdat ze hun hoofd niet meer boven water konden houden..quote:Op maandag 9 mei 2005 17:28 schreef FoggyFreek het volgende:
[..]
PETER MOLYNEUX
Dungeon Keeper 2 was NIET meer van bullfrog met Peter Molyneux
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |