abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27003726
Ik denk dat je er uiteindelijk een gewoonte van moet maken om heel je leven lang op te letten met wat je eet. Natuurlijk mag je je soms helemaal volvreten, maar compenseer dat dan weer met een dagje heel weinig eten. Dan kan er denk ik niets meer mis gaan.

Dat extreme hongerdieet moet nu gewoon gedaan worden aangezien het niet om 1 of 2 kilo afvallen gaat bij mij
Ik ben er op dit moment echt tevreden mee, 5 kilo in 2 weken is niet niks en als ik over 2 weken weer 5 kilo kwijt ben dan hoor je niemand klagen
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  † In Memoriam † zaterdag 14 mei 2005 @ 17:58:44 #202
43556 miss_dynastie
pi_27007510
Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat een crashdieet niet echt gezond voor je lichaam is. Dat je huid niet de kans krijgt zich aan te 'passen'. Dat je die 10 kilo onmogelijk in vier weken eraan kunt hebben gegeten, dus waarom moeten ze er in godsnaam in vier weken af. Maar ach, tis jouw feestje he
pi_27007863
Ik probeer dus door 3/4 keer per week te sporten m'n huidje ook in goede conditie te krijgen.
Ik weet van mezelf dat ik een dieet, waarmee je per week 500 gram afvalt, niet uit kan houden. Vandaar dat ik hier voor kies. Eerst maar eens flink afvallen, daarna gaan we wel naar stap 2 (gezonder eten dus )

Zeg nou eerlijk, als jij zou weten dat je binnen 10 dagen 5 kilo zou afvallen kies je toch ook voor zo'n dieet ? Misschien is het niet zo gezond, maar het is maar ff 2/3 maandjes ofzo, daarna mag je weer aan je gezondheid denken..
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  † In Memoriam † zaterdag 14 mei 2005 @ 21:06:38 #204
43556 miss_dynastie
pi_27011671
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:15 schreef ClioSporT het volgende:
Zeg nou eerlijk, als jij zou weten dat je binnen 10 dagen 5 kilo zou afvallen kies je toch ook voor zo'n dieet ? Misschien is het niet zo gezond, maar het is maar ff 2/3 maandjes ofzo, daarna mag je weer aan je gezondheid denken..
Nee, dan zou ik het nog niet doen. Omdat ik weet dat ik in 10 dagen die kilo's ook niet ben aangekomen. En het dus een soort vergif voor mn lijf is die kilo's (en afvalstoffen e.d.) binnen die tijd kwijt te raken. En omdat ik weet dat ik het er dan toch niet af zou houden, omdat simpelweg mijn levensstijl nog niet veranderd is. Bovendien denk ik dat de gezondheidsschade van binnen een paar maanden al mn overtollige kilo's kwijtraken veel erger is dan te dik zijn.
pi_27011981
Ik weet niet in hoeverre dat gezondheidsschade aan zou brengen, ik ben zelf bijna 35 kilo afgevallen in 3 maanden tijd.
Hoe ? 2 uur per dag trainen, en een puntendieet volgen van weightwatchers. 6 of soms 7 dagen per week trainen.
Kilo's vlogen er bij mij werkelijk vanaf, en ik ben nooit ziek geweest in die paar maanden tijd..
Ik heb nooit eerder ervaring gehad met dieëten.. maar je kan best 35 kilo verliezen in paar maanden, doe het dan wel i.c.m. sporten want als je dat wil doen met alleen dieëten moet je denk ik best wel honger gaan lijden.
pi_27013522
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 08:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu zeg je eigenlijk hetzelfde als wat slankere mensen soms tegen te zware mensen zeggen: afvallen? simpel! gewoon wat minder eten en dingen als chocolade laten staan. Gegarandeerd 6 kg per maand
Het was dan ook ironisch bedoeld, maar ik zal het er voortaan duidelijker bij zetten =P
Sanity is (not) statistical
pi_27018911
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:20 schreef dp81 het volgende:
Ik weet niet in hoeverre dat gezondheidsschade aan zou brengen, ik ben zelf bijna 35 kilo afgevallen in 3 maanden tijd.
Iemand die in hongerstaking gaat, kan dat gemiddeld tussen de tweeënveertig en negenenzeventig dagen volhouden en verliest dan gemiddeld tien kilogram per maand. Een crashdieet is iets minder drastisch, maar beoogt ook een snelle gewichtsafname. Een crashdieet heeft twee grote nadelen. Je verliest spiermassa, waardoor je op de lange termijn minder energie gebruikt. Als je stopt met het crashdieet, vliegen de kilo's er weer aan en ben je slachtoffer van het befaamde jojo-effect.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_27021811
quote:
Op zondag 15 mei 2005 02:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Iemand die in hongerstaking gaat, kan dat gemiddeld tussen de tweeënveertig en negenenzeventig dagen volhouden en verliest dan gemiddeld tien kilogram per maand. Een crashdieet is iets minder drastisch, maar beoogt ook een snelle gewichtsafname. Een crashdieet heeft twee grote nadelen. Je verliest spiermassa, waardoor je op de lange termijn minder energie gebruikt. Als je stopt met het crashdieet, vliegen de kilo's er weer aan en ben je slachtoffer van het befaamde jojo-effect.
Isa is het dan niet zo als je een kwark dieet ofzoiets dergelijks gaat volgen dat je je spieren behoud door de eiwitten?
Omdat je alleen spieren afbreekt als je eiwitten mist, wat meestal het geval is in een crashdieet.

Of zeg ik nu iets heel stoms?
pi_27021847
Van dat jojo effect ben ik het helemaal eens, na mijn crashdieet ben ik binnen no time 5 kilo aangekomen.
pi_27029019
Iemand ervaring met op vakantie gaan en bijkomen ? ofwel hoe pakte het uit toen je terug kwam en op de weegschaal keek ? als ik op vakantie ga ben ik bang toch wel 5 kilo aantekomen doordat ik daar toch minder hard "kan" trainen als hier op de sportschool.
pi_27029315
quote:
Op zondag 15 mei 2005 16:23 schreef tactic het volgende:
Iemand ervaring met op vakantie gaan en bijkomen ? ofwel hoe pakte het uit toen je terug kwam en op de weegschaal keek ? als ik op vakantie ga ben ik bang toch wel 5 kilo aantekomen doordat ik daar toch minder hard "kan" trainen als hier op de sportschool.
Ik was de vorige vakantie gewoon op gewicht gebleven. Over dat sporten, je loopt natuurlijk heel wat af en je gaat wat zwemmen op vakantie. Dus ik denk als je op je eten let dat het allemaal goed zal komen
  zondag 15 mei 2005 @ 18:08:05 #212
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_27031273
Vakantie is wel een beetje letten op je eten, maar je verbruikt ook gewoon ivm zwemmen, lopen, en persoonlijk heb ik nooit trek maar eerder dorst. En buikspieren train ik altijd, het enige wat je nodig hebt is de grond.
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
  Licht Ontvlambaar zondag 15 mei 2005 @ 19:21:29 #213
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_27032867
Het ligt er natuurlijk aan waarheen en hoe lang je op vakantie gaat Mijn weekje camping in Zeeland heeft geen effect gehad op mijn gewicht.
Ik heb veel gewandeld, met een baby van 8 kilo in de buikdrager is dat ook sport En daarnaast gewoon me aan mijn normale eetpatroon gehouden, maar af en toe wel een ijsje of iets lekkers genomen.

Ik heb nieuwe schoenen gekocht en ga vanaf vandaag met mijn buur-buurvrouw een schema volgen (rennen/wandelen), ben eens benieuwd of ik wel twee minuten kan rennen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 15 mei 2005 @ 19:32:40 #214
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_27033115
Gisteren had ik niet zoveel gegeten. Nu ging ik naar de lokale supermarkt lopends wat opzich heel dichtbij is en makkelijk te doen. Maar deze keer was ik gewoon hartstikke moe en ik heb nu gewoon spierpijn in mijn benen. Komt dit dan doordat ik de laatste paar dagen een beetje erg weinig heb staan eten. (1000kcal)

Het zou natuurlijk ook aan mij kunnen liggen.
pi_27043479
quote:
Op zondag 15 mei 2005 11:58 schreef Darkphorze het volgende:
Isa is het dan niet zo als je een kwark dieet ofzoiets dergelijks gaat volgen dat je je spieren behoud door de eiwitten?
Omdat je alleen spieren afbreekt als je eiwitten mist, wat meestal het geval is in een crashdieet.

Of zeg ik nu iets heel stoms?
Spieren behouden is een beetje gecompliceerder dan alleen een kwark-dieet (ofzo) volgen.
De volgende punten zijn dan belangrijk:
- Lichaamsbeweging
- Genoeg koolhydraten,
- Na de ergste honger gestild te hebben met koolhydraten en vetten, eiwitten van hoogwaardige kwaliteit eten (dierlijke eiwitten) of plantaardige eiwitbronnen combineren (combineren van deze essentiële amminozuren leidt tot volwaardige eiwitten die door je lichaam gebruikt kunnen worden)
Snerd-project afgerond! :D
Bedroevende resultaten ;(
pi_27045950
Ik ben op een dieettipssite en lees daar werkelijk de meest onzinnige tips. Ik heb sowieso die tip met een kleiner bordje etc. nooit echt begrepen aangezien ik zelf altijd een bord vol eet, zeker als ik lijn. Mijn eigen regel van 'onbeperkt groente' maakt mijn bord wel vol Dat ik dan een klein stukje vlees heb maakt me helemaal niets uit. Maar moet je dit soort tips eens zien:
quote:
Als het u niet lukt van het eten af te blijven tijdens het eten dan moet u het eens proberen met een maskertje voor. Of met een theedoek voor neus en mond. U moet nu bewust steeds de doek of het masker ophouden om te proeven, of u wordt u bewust van de steeds weer omhoog komende volle lepel die tegen uw maskertje tikt.
sorry hoor, maar dit gaat wel heel erg ver!! Hoezo niet van je eten af kunnen blijven als je eet? Dat is dan toch de bedoeling, of zie ik het helemaal verkeerd.
quote:
Voor elke maaltijd, groot of klein, moet u de tafel dekken met de volgende zaken: tafellaken, bord, mes, vork, lepel en servet. Het bijzondere is dat u dit doet voor zowel het eten van brood als ook voor chips of een reep chocolade, en op elk tijdstip van de dag.
Zit je dan met je tafellaken, servetten, bord & bestek met je handjevol chips
Alhoewel die servetten wel eens handig zijn tegen de vette vingers of paprikapoeder van de chipjes.
quote:
Zet een spiegel recht tegenover u op tafel als u eet. Kijkt u dan hoe uw eetgewoonten er uit zien. Is het plezierig. Om uzelf te zien eten of merkt u onsmakelijke zaken op?
Is het nu de bedoeling dat je van jezelf gaat walgen als je eet Dikke mensen eten walgelijk?
quote:
Eten met Chinese stokjes kan iemand ook tot vermageren brengen als men alle voedsel uitsluitend met stokjes tot zich neemt Denk eens aan de pinda's die u zult laten staan. Roken gaat moeilijker en drinken kan alleen met holle stokjes.
Dat noemen wij in Drenthe rietjes
quote:
Bent u linkshandig, eet dan met uw rechterhand en omgekeerd. Gaat dit niet wat langzamer? Mooi zo.
Die in combinatie met de spiegeltip lijkt me wel leuk
quote:
Neem een ijsklontje in de mond als u aan het koken bent. U neemt echt een grotere hoeveelheid calorieën tot u dan u denkt doordat u ongemerkt steeds proeft.
Who cares dat ik proef onder het koken?? Ik kook ten eerste al heel erg light (het is niet zo dat ik vette sausjes proef als ik die niet klaar maak) en ten tweede heb ik dan minder om straks op te eten, dus dat komt op hetzelfde neer.
quote:
Veel van de bovenstaande tips komen uit foldertjes en pamfletten welke u gratis tegen vergoeding bij diverse verenigingen kunt opvragen.
Mag ik nu gratis een vergoeding betalen?
quote:
Verlaat het pand als uw collega's met verjaardagstraktaties rond gaan. Kunt u er niet onderuit, zegt u dan dat u er niet om geeft. Zeg niet dat u aan de lijn doet, omdat men dan onmiddellijk zal proberen toch iets aan u kwijt te raken.
Niets belachelijks over deze tip trouwens, maar ik heb deze geciteerd omdat ik helaas de ervaring heb dat dat laatste helemaal klopt Ik zeg ook meestal dat ik geen gebak/chocolade etc. lust. Als je zegt dat je lijnt blijven ze aandringen.
quote:
Laat uw tafelgenoten hun bord meteen na de maaltijd schoonmaken om u de kans te ontnemen nog even met een vinger door de jus te gaan.
Doen mensen dat bij andermans borden??
quote:
Indien dit in uw leefpatroon past, moet u vooral ook seksueel actief blijven. Liefde kan vele problemen wegnemen maar waar geen liefde is wordt deze vaak vergeten door eten. Ook de dikkeren onder ons kunnen een bevredigend sex-leven genieten.
Ik vind dit bijna beledigend...
quote:
Kunt u borduren, werk dan na een begane zonde aan een spreuk die gaat 'Een minuut in de mond een uur in de maag, de rest van uw leven op uw heupen' (buik) of 'Van eten krijg ik het op mijn heupen' of 'Bezint eer gij begint' (voor in de koelkast)
De dieetclubborduurmeeting
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 16 mei 2005 @ 07:43:16 #217
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_27046589
Wat een geweldige tips Isa!
Ik ben blij ze gelezen te hebben zo 's ochtends vroeg op mijn nuchtere maag!
Overigens kun je met stokjes ook nog heeeeeeeel snel eten! Het vergt wat oefening, maar het kan echt!
  maandag 16 mei 2005 @ 09:36:16 #218
79212 kaputwiehund
einfach irre
pi_27047038
* kaputwiehund heeft net zijn bordje cruesli met melk met stokjes gegeten en gaat nu de keuken schoonmaken

Nooit geweten dat ik ook een bevredigend sex-leven kan hebben. Er gaat echt een wereld voor me open.
Zu hause ist alles besser
  Moderator maandag 16 mei 2005 @ 10:05:55 #219
5428 crew  miss_sly
pi_27047316
Het gaat niet erg snel, maar het gaat wel netjes door: weer een halve kilo eraf
oude regeltje:
miss_sly (1m65) (28,3) was 84,5 kg, weegt nu 77,0 kg en wil graag 75 kg wegen -7,5

nieuw:
miss_sly (1m65) (28,1) was 84,5 kg, weegt nu 76,5 kg en wil graag 75 kg wegen -8,0
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_27047705
Oud:
Jolene(1m58) (34.85) was 89.0 kg, weegt nu 87.0 kg en wil graag 85 kg wegen -2.0

Nieuw:
Jolene(1m58) (34.6) was 89.0 kg, weegt nu 86.5 kg en wil graag 85 kg wegen -2.5
  maandag 16 mei 2005 @ 10:48:45 #221
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_27047887
oud:

week 3 Beessie-jen (1.85) (32) was 115.5 weegt nu 110.5 en wil graag 85 wegen - 5.0

nieuw:

Week 4 Beessie-Jen (1.85) (32) was 115.5, weegt nu 109.4 en wil graag 85 wegen. -6.1

en weeeeer een kilo eraf onder de 110

en deze week komt de crosstrainer die ik besteld heb, kan ik naast het volleyballen nog een ebetje extra aan het afvallen werken.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_27050469
Die stokjestip heeft trouwens ook nog staan dat roken moeilijker gaat met stokjes.... Sinds wanneer eet je sigaretten

Atrimar vond de sekstip trouwens wèl een goede tip

Ik ben 2 kg afgevallen deze week
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2005 @ 12:47:40 #223
43556 miss_dynastie
pi_27050595
quote:
Op maandag 16 mei 2005 09:36 schreef kaputwiehund het volgende:
* kaputwiehund heeft net zijn bordje cruesli met melk met stokjes gegeten en gaat nu de keuken schoonmaken
Ik had geen stokjes in huis. Dus tja, ik heb mn pap maar gewoon met rietjes gegeten
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2005 @ 12:49:37 #224
43556 miss_dynastie
pi_27050648
Oh, trouwens, borduren kan ik wel
Maar als je met zo'n werkje bezig bent, duurt het wel ff voor zo'n spreuk compleet zichtbaar is hoor
  maandag 16 mei 2005 @ 13:09:53 #225
1762 YPPY
Yppiaans
pi_27051046
Wat een goede updates allemaal!

Borduren gaat bij mij te langzaam, een project van 3 jaar begin ik niet eens aan.

Die tip om steeds de tafel te dekken kan voor sommige mensen best goed werken denk ik. Vooral al je niet ziet/weet dat je te veel eet, kan het confronterend zijn dat je zonder dat je het merkt, toch veel eet. Je kan natuurlijk ook gewoon alles opschrijven wat je eet, dat is wel een stuk makkelijker.

Ik weet niet meer wie het was, maar iemand vond wilde 30 kilo afvallen en dat moest dan maar met een heeel weinig eten dieet, omdat het zo'n groot gewicht was. Hoezo is het dan noodzakelijk om het snel te doen? Ik moest datzelfde gewicht afvallen en heb dat juist langzaam gedaan. En toch ging het er allemaal af.

Afgelopen weekend kreeg ik ineens een extra verjaardagscadeautje van mijn vriend: we zijn een weekendje naar Zeeland geweest. Erg leuk, maar wel ongezond. We hebben gegeten bij een barbecue restaurant. Daar kon je zelf aan tafel barbecuen, erg leuk, maar dat maakt het wel verleidelijk om veel te eten. Gelukkig hadden ze ook wat fuit liggen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2005 @ 14:43:41 #226
43556 miss_dynastie
pi_27053347
Klinkt gezellig YPPY, vooral dat restaurant

Ik heb overigens bij Neckermann wél sportbroeken in een grotere maat gevonden Nu alleen nog ff kijken hoe ik kan bestellen daar, maar 't komt goed
pi_27074657
Ik lees net die tips.
Dus ik moet voortaan roken dmv stokjes.
Ja, zullen me collega's leuk vinden.

De meeste tips vind ik echt te erg.

Indien dit in uw leefpatroon past, moet u vooral ook seksueel actief blijven. Liefde kan vele problemen wegnemen maar waar geen liefde is wordt deze vaak vergeten door eten. Ook de dikkeren onder ons kunnen een bevredigend sex-leven genieten.

Dit is toch te ernstig laat ik me mond maar houden over de spiegel...
Jeetje, wat is die link naar die site
pi_27074713
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 08:51 schreef jolene het volgende:
Jeetje, wat is die link naar die site
http://www.malsovit.nl/100tips.html
pi_27074874
Zet uw weegschaal in de keuken en weeg u zo vaak als nodig is. De een vindt steun in af en toe wegen en steeds een lager gewicht te constateren, de ander heeft baat bij het op de schaal stappen als zich een 'vreetbui' aandient. Soms echter geeft de schaal niet de juiste gegevens maar kunt u uw figuurverandering aan uw kleding bemerken. Deze gaat bijvoorbeeld losser om de heupen zitten of de plooien vallen ineens anders. Bedenk dat niet alle gewicht vet is en dat u spieren kunt krijgen op plaatsen waar eerst vet zat.

Hoe dit is een goede tip.
Zeker voor iemand die al een weegschaal obsessie heeft...
Je denkt dan echt niet oww ik heb ook nog spieren

De laatste tip die ik u geef is dat elke persoon die voedsel aanbiedt met wantrouwen bejegend moet worden. Saboteurs en overvoerders kunnen het een afvallende erg moeilijk maken. Ga ze uit de weg. Vertrouw in het begin niemand tot u uw pappenheimers kent Een beetje paranoïde gedrag kan niet schaden maar kan wel een hoop moeite besparen.

Ik zie het al voor me.
Vriend lief gaat boodschappen doen. Neemt blikgroente mee en is daarmee natuurlijk mijn saboteur.

Geweldige site
pi_27074921
Ik vind een beetje paranoïde gedrag eigenlijk ten alle tijden slecht
Zeker als het over zoiets gewoons als lijnen gaat.

Veel van die tips zijn betuttelend en idioot en de rest is op elke dieetsite terug te vinden. Ook leuk dat er een paar tips tussen staan dat je malsovit moet eten. Ja, de site ís van malsovit.
pi_27074977
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind een beetje paranoïde gedrag eigenlijk ten alle tijden slecht
Zeker als het over zoiets gewoons als lijnen gaat.

Veel van die tips zijn betuttelend en idioot en de rest is op elke dieetsite terug te vinden. Ook leuk dat er een paar tips tussen staan dat je malsovit moet eten. Ja, de site ís van malsovit.
Je krijgt het idee door hun dat wij het laagste zijn.
Zal vanavond een spiegel meenemen aan tafel een kijken wat vriendje zegt.

Toch zullen er mensen zijn die er volledig in trappen.

Sommige dingen zijn dus echt dom om aan te raden.
  † In Memoriam † dinsdag 17 mei 2005 @ 09:17:24 #232
43556 miss_dynastie
pi_27074987
Ik vind het een vreselijke site, je praat mensen hup een complex aan.... wegen zo vaak als nodig is? En dan? Saboteurs? De enige saboteur ben ik zelf hoor Echt te zot voor woorden
pi_27075015
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 09:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het een vreselijke site, je praat mensen hup een complex aan.... wegen zo vaak als nodig is? En dan? Saboteurs? De enige saboteur ben ik zelf hoor Echt te zot voor woorden
Je kan wel een spelletjes avond organiseren.
Iedereen die wat meeneemt is een saboteur..
pi_27075035
Maar je hebt gelijk, ik eet het op, ze hoeven het niet in mijn mond te proppen
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:20:27 #235
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_27076236
Isa die tips vind ik erg gevaarlijk. Ik heb anorexia gehad (en durf nog steeds niet echt te lijnen terwijl ik wel wat te zwaar ben nu verdorie (88 kilo bij 1.82m), maar veel van deze tips deed ik ook)
quote:
Zet een spiegel recht tegenover u op tafel als u eet. Kijkt u dan hoe uw eetgewoonten er uit zien. Is het plezierig. Om uzelf te zien eten of merkt u onsmakelijke zaken op?
Nou zo ga je dus inderdaad van jezelf walgen en voel je jezelf super depressief. Is echt niet aan te raden want je staat huilend voor de spiegel.
quote:
Bent u linkshandig, eet dan met uw rechterhand en omgekeerd. Gaat dit niet wat langzamer? Mooi zo.
Nog zo iets wat ik deed. Vreselijk irritant en frustrerend.
quote:
Neem een ijsklontje in de mond als u aan het koken bent. U neemt echt een grotere hoeveelheid calorieën tot u dan u denkt doordat u ongemerkt steeds proeft.
Ik was geobsedeerd door koude dingen, koude douches, ijsklontjes, dun kleden ramen open 1 deken op bed om maar af te vallen. Niet doen dus.

De rest van de tips zijn gewoon beledigend.
Ik moest van de arts 6 kleine maaltijden eten, nu ja dat werkte dus niet echt. Toen ik Knut ontmoette ging het ineens stukke beter, ik at weer goed (te goed blijkbaar) en nu moet ik maar netjes lijnen (netjes dus, dus niet niets eten 30 keer je tanden poetsen etc etc) want we gaan natuurlijk trouwen en ik wil er wel slank uitzien

Dat werkt trouwens wel goed, heb je echt trek en je weet dat je dieet dan in de war geschopt wordt, tandenpoetsen of schoonmaken, je hebt meteen geen honger meer

Oe deze zie ik nu pas
quote:
De laatste tip die ik u geef is dat elke persoon die voedsel aanbiedt met wantrouwen bejegend moet worden. Saboteurs en overvoerders kunnen het een afvallende erg moeilijk maken. Ga ze uit de weg. Vertrouw in het begin niemand tot u uw pappenheimers kent Een beetje paranoïde gedrag kan niet schaden maar kan wel een hoop moeite besparen.
Nou dat is dus echt een anorexia tip. Altijd denken dat mensen je dik willen maken of je niet aardig vinden en je voor lul willen zetten.
Ik ben liever te dik dan dat ik dat weer mee moet maken zeg

Die site zou echt verboden moeten worden.
pi_27076606
Silmarwen, had jij dat ook niet met die weegtip?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:39:39 #237
54772 Silmarwen
pi_27076671
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 10:36 schreef jolene het volgende:
Silmarwen, had jij dat ook niet met die weegtip?
Ja ik stond de hele dag op de weegschaal, elke keer als ik wat at of dronk of gedouched of gesport had, nou tel maar op dat is simpelweg ruim 20 keer per dag, ik vond het vreselijk als ik me niet kon wegen. Je leven raakt er echjt van in de knoop want je wilt de deur niet uit omdat je je niet kunt wegen. Ik weeg me nu nog maar 1 keer per week en heb nog moeite het niet elke dag te doen.
pi_27077081
Dank je wel dat je het wil vertellen
pi_27077213
Ik heb die site ook verwijderd uit de linksite die ik heb gemaakt.

De meeste tips zijn elders wel terug te vinden en veel tips zijn domweg ongeschikt of beledigend. Daarbij was Silmarwen's verhaal de druppel, zo'n site hoeft er niet tussen te staan.

Je hebt nu trouwens wel een geweldige motivator om (in rustig tempo, je hebt nog een jaar ) wat af te vallen: trouwen
  dinsdag 17 mei 2005 @ 11:05:36 #240
54772 Silmarwen
pi_27077409
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb die site ook verwijderd uit de linksite die ik heb gemaakt.

De meeste tips zijn elders wel terug te vinden en veel tips zijn domweg ongeschikt of beledigend. Daarbij was Silmarwen's verhaal de druppel, zo'n site hoeft er niet tussen te staan.

Je hebt nu trouwens wel een geweldige motivator om (in rustig tempo, je hebt nog een jaar ) wat af te vallen: trouwen
Ik zou echt oppassen met zulke sites ja. Ik weet niet of iedereen anorexia kan krijgen, maar mensen die er gevoelig voor zijn worden getriggerd door zulke tips.

En trouwen is een heeeeeeeeeeeeeeeeeele goede motivatie ja, vooral omdat het een witte jurk is
pi_27077457
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 09:16 schreef jolene het volgende:

[..]

Je krijgt het idee door hun dat wij het laagste zijn.
Zal vanavond een spiegel meenemen aan tafel een kijken wat vriendje zegt.

Toch zullen er mensen zijn die er volledig in trappen.

Sommige dingen zijn dus echt dom om aan te raden.
Ik eet altijd voor de spiegel Ga je netjes van eten.
pi_27077526
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 11:05 schreef Silmarwen het volgende:

En trouwen is een heeeeeeeeeeeeeeeeeele goede motivatie ja, vooral omdat het een witte jurk is
Ben je nog maagd dan?

(jaja, ik weet het: wit maakt dik)
  dinsdag 17 mei 2005 @ 11:15:42 #243
54772 Silmarwen
pi_27077652
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 11:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben je nog maagd dan?

(jaja, ik weet het: wit maakt dik)
Zover ik weet, al een heleeeeeee tijd niet meer
pi_27077930
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Goed. Ik deed het prima. Tot ik weer in Almelo aan de slag moest. 's morgens om 6:00 weg en om 20:00 thuis. En toen had ik dus geen zin om te koken. Alles in huis, maar dan kon ik pas tegen half 9 of zo eten en ik verging van de honger (sorry mam, trek). Dus de frituurpan maar aangedaan.

En daar gaat het dus steeds mis.
Gooi het frituurvet dan weg en neem een magnetron maaltijd of zo
pi_27079290
Zow, na wat puzzelen toch eindelijk mijn Isabeau-Dieet klaar Helemaal op mijn lijf geschreven en toch gezond en verantwoord. Misschien val ik er niet echt snel mee af, maar dat is niet erg. Het gaat me vooral om het aanleren van nieuwe en betere eetgewoontes zodat ik voor de lange termijn goed bezig ben en niet alleen voor maar heel even. De nadruk ligt op gezond eten (dus ook noten, olijfolie, vette vis en zo) en meer bewegen.

De hoofdpunten zijn:
- Cadeautjes bij het behalen van een bepaald gewicht ter motivatie
- Ontbijten, ontbijten, ontbijten
- Veel rauwkost (onbeperkt groente en ook onbeperkt fruit)
- Twee keer per week vis
- Eén keer per 14 dagen chocolade (kan ik dan lekker naar uitkijken)
- Yakult-light en elke dag een vitaminepil
- Maximaal drie keer per maand de hele dag eten waar ik zin in heb (voor bruiloften, feestjes, baaldagen, DnD dagen, dieetclubdagen etc.)
- En dan nog een hele reeks persoonlijke dingetjes (bijv. broodpakketje mee + 2 stuks fruit voor in de nachtdienst, 1 flesje water per treinreis etc.)

Nou, ben benieuwd of dit dan werkt. Aan de ene kant een echt dieet, aan de andere kant de vrijheid de ik nodig heb. Op deze manier past een baaldag of een feestdag gewoon in mijn dieet en hoef ik me niet schuldig te voelen of met het dieet te stoppen.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:20:00 #246
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_27079347
Hallo allemaal!!

Ben weer terug uit Cyprus en heb wat cadeaus meegenomen (aan kilotjes dan!). Nu weer goed aan de slag...

Verder nog een ander leuk nieuwtje:

Droeke gaat trouwen met Droekestijger

Droekestijger heeft me zondag gevraagd en ik heb ja gezegd, leuk he?!?! Dus nu moeten er echt nog wel 8 kilotjes vanaf voor "de grote datum"
Wel natuurlijk een extra motivatie
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_27079488
Gefeliciteerd
pi_27079519
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:17 schreef Isabeau het volgende:

De hoofdpunten zijn:
- Twee keer per week vis
- Maximaal drie keer per maand de hele dag eten waar ik zin in heb (voor bruiloften, feestjes, baaldagen, DnD dagen, dieetclubdagen etc.)
- En dan nog een hele reeks persoonlijke dingetjes (bijv. broodpakketje mee + 2 stuks fruit voor in de nachtdienst, 1 flesje water per treinreis etc.)
Klinkt toch niet verkeerd.
Isabeau.
Ben benieuwd
pi_27079547
Van harte gefeliciteerd, Droeke!! (wat een boel mensen met lentekriebels om me heen)

En YPPY, het waren amandelen, hier het stukje:
quote:
Wie zijn/haar menu consequent voorziet van wijn, chocola, knoflook, fruit, vis, groente en amandelen verkleint het risico op een hartinfarct en leeft langer stellen onderzoekers van het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam. De voedingsmiddelen hebben een positief effect op de bloeddruk en het cholesterolgehalte. De ideale hoeveelheid is elke dag een glas wijn, 400 gram groente en fruit, 100 gram pure chocola, een teentje knoflook, een schaaltje amandelen en vier keer per week 114 gram vis, of dagelijks een haring. Dit dieet verlengt de levensverwachting van mannen met 6,6 jaar en die van vrouwen met 4,8 jaar.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:41:28 #250
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_27079905
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:17 schreef Isabeau het volgende:
Zow, na wat puzzelen toch eindelijk mijn Isabeau-Dieet klaar Helemaal op mijn lijf geschreven en toch gezond en verantwoord. Misschien val ik er niet echt snel mee af, maar dat is niet erg. Het gaat me vooral om het aanleren van nieuwe en betere eetgewoontes zodat ik voor de lange termijn goed bezig ben en niet alleen voor maar heel even. De nadruk ligt op gezond eten (dus ook noten, olijfolie, vette vis en zo) en meer bewegen.

De hoofdpunten zijn:
- Twee keer per week vis

Nou, ben benieuwd of dit dan werkt. Aan de ene kant een echt dieet, aan de andere kant de vrijheid de ik nodig heb. Op deze manier past een baaldag of een feestdag gewoon in mijn dieet en hoef ik me niet schuldig te voelen of met het dieet te stoppen.
Klinkt goed
Ik ben net een weekend aan het kamperen geweest, heb het idee dat er wel een kilootje op het kampeerterrein is achtergebleven
Veel lopen. Eten vergeten mee te nemen, dus wel gegeten bij de eettent, maar steeds net iets te weinig
Carpe diem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')