quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:31 schreef Ruis het volgende:
bijna een maand later nog over één simpele doodsverwensing jankzakken
1. Jij bent geen user met speciale rechten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:15 schreef Oversight het volgende:
dat krijg je er nou van als je overzichie plaagt, zonder je in te lezen én met een botte houding!
van "verse" mods mag je als user met verworven speciale rechten: ( zie artikel 4 van de huisregels van /Onz) in Huisregel(s) Onzin voor je leven. op z'n minst verwachten dat ze de history respecteren.
zó ! dat is gezegd!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
1. Jij bent geen user met speciale rechten.
quote:2. Welke verse mod.
quote:3. Ga je nou weer de hele tijd janken?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:31 schreef Dirkh het volgende:
Verworven rechten zijn door een mod toegekend, in jouw geval dus door iteejer.
Dus die verworven rechten kunnen ook zo weer ingetrokken worden door een mod.
Niet als het gaat om onzin, hier bepalen MUUS, Ruis en ik dat. Maar ga vooral je gang met het testen van je 'speciale rechten'quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:46 schreef Oversight het volgende:
Jank, blaat, huil
quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:40 schreef Havoc het volgende:
Ik was hier al mod toen jij nog niet eens op het forum rondliep
DAT JE NOG EEN BOEL TE DOEN HEBT !!!quote:Wat zei je ook al weer over inlezen?
quote:Oh en bij deze over je rechten: authorization revoked.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:48 schreef Havoc het volgende:
[..]
Maar ga vooral je gang met het testen van je 'speciale rechten'.
Kuttopic, bagger, meldttopic etc.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:18 schreef Modwire het volgende:
Hier dan: Waarom is mijn topic op slot?
Wie heeft er geen twee minuten stilte gehouden??
ik stem vóór!quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:23 schreef zoalshetis het volgende:
je moet toch wel een onderdeel van fok overhouden waar je onzinnig kan blijven chillen lijkt me?
onzin <> bagger en stupide slowchatquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:23 schreef zoalshetis het volgende:
je moet toch wel een onderdeel van fok overhouden waar je onzinnig kan blijven chillen lijkt me? ik persoonlijk erger me nooit aan onzin in onzin.
beetje wel eik. dat is ook de charme.quote:
quote:
Eensch. Een beetje is inderdaad wel normaal. Maar zoals het de laatste tijd ging was het meer dan normaal. Zeg maar altijd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
beetje wel eik. dat is ook de charme.
ik snap je functie prima, maar onzin is natuurlijk wel een gigantische usertrekker als het gaat omquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
Eensch. Een beetje is inderdaad wel normaal. Maar zoals het de laatste tijd ging was het meer dan normaal. Zeg maar altijd.
Dat gaan we proberen in de hand te houden.
eensch!quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:52 schreef FlyingFox het volgende:
''A whole different ballgame, yada yada''
Eerst de TTT sluiten en daarnaar roepen dat er teveel gebaggerd wordt op FOK! (en dat uit de (indirecte) mond van PP). Ja hállo, wat wil je nou.Eigenlijk heb ik niet één leuk topic meer gezien sinds het TopTipTopic is afgeschaft.
Heropenen die TTT, voordat ik 't doe![afbeelding]
Modje voor een dag spreektquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:52 schreef FlyingFox het volgende:
Eerst de TTT sluiten en daarnaar roepen dat er teveel gebaggerd wordt op FOK! (en dat uit de (indirecte) mond van PP). Ja hállo, wat wil je nou.Eigenlijk heb ik niet één leuk topic meer gezien sinds het TopTipTopic is afgeschaft.
iig uit een tijd dat een mod meer deed dan slotjes neerplempenquote:
och, ik heb tegenwoordig PTAquote:
ja idd, vroeger, toen jij nog mod was, die 6 minuten, toen was alles beter.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:52 schreef FlyingFox het volgende:
probeer t nog eens als je meerderjarig bent.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:17 schreef Modwire het volgende:
Waarom ben ik nooit mod geweest?
ik meld me dan ook maar even, ik word nog een kortstondige mod in de toekomstquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:14 schreef Croupouque het volgende:
Ik meld me ook even, dan hebben we alle kortstondige mods van het afgelopen jaar ook weer gehad.
Ach ik weet niet wat beter is, eerst een paar jaar niet op onz komen en er dan ineens mod worden, of een fervent user zijn en mod worden maar vanwege gegronde redenen stoppen?quote:
Leeftijd zegt niets over geestelijke vermogens...quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:19 schreef Ruis het volgende:
[..]
probeer t nog eens als je meerderjarig bent.
Kom, kom, laten we eerlijk zijn, die incrowd homo's hebben nog nooit een fatsoenlijk topic geopendquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:17 schreef Maanvis het volgende:
Je moderatie slaat nergens op en het heeft een reden dat hier steeds meer incrowd weg is.
Als je daarmee wilt zeggen dat onzin verdoemd is, heb je misschien wel gelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kom, kom, laten we eerlijk zijn, die incrowd homo's hebben nog nooit een fatsoenlijk topic geopend.
Telkens een beetje vanaf de zijlijn jankzakken en piepen en de slingers uit de kast halen als ze een topic met meer dan 15 replies hadden geopend, maar daar hield het ook wel mee op...
Nee, daarmee wil ik zeggen dat ik dolblij ben dat de incrowd opgetyft is...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je daarmee wilt zeggen dat onzin verdoemd is, heb je misschien wel gelijk
Ah, dus onzin is nu wel leuk?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, daarmee wil ik zeggen dat ik dolblij ben dat de incrowd opgetyft is...
Dat leek me toch wel duidelijk...
Oh jawel! Er is een leeftijdsafhankelijke kansfactor die allerlei hersenafwijkingen aangeeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:34 schreef Modwire het volgende:
[..]
Leeftijd zegt niets over geestelijke vermogens...![]()
Nee, de zwakbegaafde baggeraars hebben de plaats ingenomen van de zwakbegaafde incrowdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:27 schreef Maanvis het volgende:
Ah, dus onzin is nu wel leuk?
Vind het Donald Duck stripje anders wel leukquote:Op vrijdag 6 mei 2005 04:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, de zwakbegaafde baggeraars hebben de plaats ingenomen van de zwakbegaafde incrowd.
Men is tegenwoordig sneller tevredenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 04:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vind het Donald Duck stripje anders wel leuk![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ach ik weet niet wat beter is, eerst een paar jaar niet op onz komen en er dan ineens mod worden, of een fervent user zijn en mod worden maar vanwege gegronde redenen stoppen?
Havoc, ik hoop dat je een langzame pijnlijke ziekte krijgt die begint bij je geslachtsorganen. Je moderatie slaat nergens op en het heeft een reden dat hier steeds meer incrowd weg is. Jij bent die reden, treed af
Pardon?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kom, kom, laten we eerlijk zijn, die incrowd homo's hebben nog nooit een fatsoenlijk topic geopend.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:08 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Pardon?
Ik heb zat topics geopend die de moeite waard zijn. (ik heb geen zin om ze te zoeken) Als er iemand is die echt nog nóóit een leuk topic heeft geopend is het PP, en hij is nu nota bene de mod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |