quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:31 schreef Ruis het volgende:
bijna een maand later nog over één simpele doodsverwensing jankzakken

1. Jij bent geen user met speciale rechten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:15 schreef Oversight het volgende:
dat krijg je er nou van als je overzichie plaagt, zonder je in te lezen én met een botte houding!
van "verse" mods mag je als user met verworven speciale rechten: ( zie artikel 4 van de huisregels van /Onz) in Huisregel(s) Onzin voor je leven. op z'n minst verwachten dat ze de history respecteren.
zó ! dat is gezegd!

quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
1. Jij bent geen user met speciale rechten.
quote:2. Welke verse mod.
quote:3. Ga je nou weer de hele tijd janken?

quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:31 schreef Dirkh het volgende:
Verworven rechten zijn door een mod toegekend, in jouw geval dus door iteejer.
Dus die verworven rechten kunnen ook zo weer ingetrokken worden door een mod.

Niet als het gaat om onzin, hier bepalen MUUS, Ruis en ik dat. Maar ga vooral je gang met het testen van je 'speciale rechten'quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:46 schreef Oversight het volgende:
Jank, blaat, huil

quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:40 schreef Havoc het volgende:
Ik was hier al mod toen jij nog niet eens op het forum rondliep
DAT JE NOG EEN BOEL TE DOEN HEBT !!!quote:Wat zei je ook al weer over inlezen?
quote:Oh en bij deze over je rechten: authorization revoked.

quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:48 schreef Havoc het volgende:
[..]
Maar ga vooral je gang met het testen van je 'speciale rechten'.

Kuttopic, bagger, meldttopic etc.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:18 schreef Modwire het volgende:
Hier dan: Waarom is mijn topic op slot?
Wie heeft er geen twee minuten stilte gehouden??

ik stem vóór!quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:23 schreef zoalshetis het volgende:
je moet toch wel een onderdeel van fok overhouden waar je onzinnig kan blijven chillen lijkt me?

onzin <> bagger en stupide slowchatquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:23 schreef zoalshetis het volgende:
je moet toch wel een onderdeel van fok overhouden waar je onzinnig kan blijven chillen lijkt me? ik persoonlijk erger me nooit aan onzin in onzin.

beetje wel eik. dat is ook de charme.quote:

quote:

Eensch. Een beetje is inderdaad wel normaal. Maar zoals het de laatste tijd ging was het meer dan normaal. Zeg maar altijd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
beetje wel eik. dat is ook de charme.

ik snap je functie prima, maar onzin is natuurlijk wel een gigantische usertrekker als het gaat omquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
Eensch. Een beetje is inderdaad wel normaal. Maar zoals het de laatste tijd ging was het meer dan normaal. Zeg maar altijd.
Dat gaan we proberen in de hand te houden.

eensch!quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:52 schreef FlyingFox het volgende:
''A whole different ballgame, yada yada''
Eerst de TTT sluiten en daarnaar roepen dat er teveel gebaggerd wordt op FOK! (en dat uit de (indirecte) mond van PP). Ja hállo, wat wil je nou.Eigenlijk heb ik niet één leuk topic meer gezien sinds het TopTipTopic is afgeschaft.
Heropenen die TTT, voordat ik 't doe![afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |