abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26704318
quote:
Bouyeri schreef dreigbrief aan Nederlandse volk

Het gaat hier niet om een grap of om grootspraak van de verdachte, waarschuwde officier van justitie Koos Plooy. Mohammed Bouyeri, die wordt van verdacht van de moord op filmmaker Theo van Gogh, schreef in een 'open brief aan het Nederlandse volk' dat de Nederlanders met hun eigen bloed moeten betalen voor de slachting van miljoenen moslims.

In de brief schrijft Bouyeri dat Allah moslims heeft opgedragen 'het ongelovige volk van Nederland' te doden. Hij prijst de aanslagen van 11 september in de Verenigde Staten en vervloekt de strijd tussen Amerika en Nederland 'in de strijd tussen wereldheerschappij van geloof en ongeloof'.

De inhoud van de dreigbrief werd openbaar gemaakt tijdens de tweede pro-forma zitting tegen twaalf verdachten van de Hofstadgroep. De twaalf werden in de eerste weken na de moord op Van Gogh, op 2 november, opgepakt. Met de aanhouding van de verdachten zei het OM 'een of meer aanslagen in Nederland' te hebben verijdeld.

Schuldige
Bouyeri voorspelt Nederlanders in de brief dat 'het bloed van moslimbroeders en zusters gewroken zal worden met uw bloed'. Want 'als schuldige aan de dood en martelingen van onze broeders en zusters zult u met uw eigen bloed uw schuld moeten afbetalen'.

'Het leven zal voor u in een hel veranderen en u zult pas rust kennen als uw regering, die namens u regeert, ophoudt met het verkrachten en vermoorden van onze broeders en zusters,' besluit Bouyeri.

Toen hij de brief schreef was Bouyeri zich er volgens het OM van bewust dat de inhoud ervan veel commotie teweeg zou brengen. Hij zou er in zijn testament op hebben gewezen dat de brief negatieve gevolgen voor zijn 'broeders en zusters' zal hebben. Zij moesten in een vergadering maar beslissen of de brief na zijn dood openbaar moest worden gemaakt.

Leider
Tijdens de pro forma-zitting zei het OM vandaag verder dat Mohammed Bouyeri wordt beschouwd als spil van de Hofstadgroep. De AIVD heeft lange tijd volgehouden dat hij alleen zijdelings bij de groep betrokken was. Inmiddels heeft de veiligheidsdienst toegegeven een 'inschattingsfout' te hebben gemaakt.

Het is nog niet duidelijk wanneer de zaak tegen de twaalf, die worden verdacht van deelname aan een criminele, terroristische organisatie, inhoudelijk wordt behandeld.
elsevier

Hoe groter de rol blijkt van Bouyeri, hoe meer de AIVD imo heeft gefaald.

Maar waarom is Nederland schuldig aan de dood en martelingen van moslimbroeders? Heb ik iets gemist in de wereldgeschiedenis?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_26704401
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:42 schreef sizzler het volgende:

[..]

elsevier

Maar waarom is Nederland schuldig aan de dood en martelingen van moslimbroeders? Heb ik iets gemist in de wereldgeschiedenis?
Ik studeer geschiedenis en ik weet van niks Zal wel iets symbolisch zijn ofzo.. Of iets typisch anti-westers.
Ik voel me niet schuldig tegenover hen in ieder geval
pi_26704477
quote:

[..]

elsevier

Misschien doelt ie op de kontlikkerij aan het adres van Amerika, of de hulp in Irak en Afghanistan.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:48:06 #4
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26704478
quote:
Goeie conclusie waar ik wel achter sta. Ik neem de OM en de AIVD niet meer serieus sinds de vrijlating van Samir A.
quote:
Kruistochten ?!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:48:23 #5
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26704490
mediahype

De Volkskrant had zelfs een artikel dat B. de leider zou zijn van de Hofstadtgroep
quote:
OM: Mohammed B. gaf leiding aan Hofstadgroep
ANP

ROTTERDAM - Het Openbaar Ministerie heeft dinsdag voor het eerst duidelijk gesteld dat de vermeende moordenaar van Theo van Gogh, Mohammed B., in zijn visie een leidinggevende rol had in het zogenoemde terreurnetwerk de Hofstadgroep. Dat wordt voor justitie een van de belangrijkste pijlers om aan te tonen dat de Hofstadgroep daadwerkelijk een terroristische organisatie is.
If you want something done properly, you've got to do it yourself
Hoeveel dikker moet het er bovenop gelegd worden? Er is gewoon een vijand nodig, dat is alles
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:49:38 #6
40772 Chris_Redfield
Sexy mothafuckha
pi_26704523
Ik snap niet dat men zijn mening nog bekend maakt, dat is toch precies wat ie wil, om zo nog meer hersenloze fanatici gek te maken. Hup een dikke straf en verder lekker doodzwijgen dat mispunt .
Satan Stole My Teddybear
pi_26704562
En dan mag je niks zeggen over achterlijk geloof enzo

Laat elkaar toch eens in hun waarden; leven en laten leven en dat soort spul meer
pi_26704584
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[...]
Hoeveel dikker moet het er bovenop gelegd worden? Er is gewoon een vijand nodig, dat is alles
Tja, dat zou kunnen: nu weten ze wél zeker dat het OM de zaak gaat winnen, dus hoe erger de persoon, hoe mooier de overwinning wordt.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_26704655
Ach ja typische taal van een godsdienst waanzinnige. Ik neem niet aan dat gewone moslims dit serieus opvatten.
quote:
'Het leven zal voor u in een hel veranderen en u zult pas rust kennen als uw regering, die namens u regeert, ophoudt met het verkrachten en vermoorden van onze broeders en zusters,' besluit Bouyeri.
Hoe zat dat dan in Darfour? Daar waren toch Arabieren bezig met het vermoorden en verkrachten van de bevolking.

Het valt de AIVD zeker wel te verwijten dat ze hem hadden aangeduid als een kleine vis. Maar ja achteraf is het altijd makkelijk praten is de vraag is of het voor de moord op Van Gogh ook allemaal zo duidelijk was.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:54:53 #10
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26704675
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:51 schreef sizzler het volgende:

[..]

Tja, dat zou kunnen: nu weten ze wél zeker dat het OM de zaak gaat winnen, dus hoe erger de persoon, hoe mooier de overwinning wordt.
Tuurlijk, het is altijd voor de goede zaak.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_26704692
Ach, dit is weer eens meer van hetzelfde. Amerika dit, Amerika dat. Bloed van onze zusters en broeders dit, bloed van onze zusters en broeders dat. Ook de toorn van de vermeende god Allah ontbreekt niet. Kom eens met iets origineels.

Overigens zou ik die brief wel eens willen lezen.
  Moderator dinsdag 3 mei 2005 @ 18:57:06 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_26704730
zijn testament

hij zal wel balen dat die agenten hem niet overhoop hebben geknalt hij had toch moeten weten dat die figuren nog geen olifant kunnen raken als die op hun tenen staat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:09:13 #13
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_26705031
En Bosnie enzo dan? Volgens mij was de doelgroep in die oorlog niet echt Moslims.
  Moderator dinsdag 3 mei 2005 @ 19:23:38 #14
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_26705430
dat was de vorige regering ... nu ja die daarvoor eigenlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:28:08 #15
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26705552
Beste Mohammed B,

Eigenlijk voel ik mij wel vereerd post van je te krijgen als harige Nederlander zijnde, doch wil ik je er even op wijzen dat je schrijfsels de kans op een fijn leven van je geloofsbroeders in Nederland er niet echt groter op maakt.

Dan wens ik je verder veel wijsheid en harigheid toe in je reis naar verlichting.

HarigeKerel.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:30:11 #16
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26705601
quote:
Kruistochten ?!
In de tijd van de Kruistochten bestond er nog geen Nederland en ook geen volk dat zich Nederlands voelde. Dus dat zal het niet zijn. Hij doelt vast en zeker op onze meeloperij met de V.S.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:31:38 #17
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_26705636
Wel wazig dat hij Israel vergeten is in z'n brief. Of is dat deel nog niet gepubliceerd?
pi_26705676
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:31 schreef NightH4wk het volgende:
Wel wazig dat hij Israel vergeten is in z'n brief. Of is dat deel nog niet gepubliceerd?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:38:10 #19
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26705791
Dus nu mag ik hem legaal wat aandoen tegen de tijd dat hij vrijkomt
Uit zelfverdediging
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:38:48 #20
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26705811
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:31 schreef NightH4wk het volgende:
Zionistische entiteit bedoel je
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:42:38 #21
11464 Cosma-Shiva
ikookvanjou
pi_26705922
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:49 schreef Chris_Redfield het volgende:
Ik snap niet dat men zijn mening nog bekend maakt
In de hoop vrees aanwakkeren, zoals dat de laatste jaren het geval is.

"Een terroristische aanslag is niet afwendbaar", "Dreiging terroristische aanslagen groter dan ooit", "Terroristen in Nederland beschikken over chemische wapens" etc. etc.

Het is maar dat u het weet, en vreest, wij zullen helaas uw vrijheden nog meer moeten inperken voor uw eigen veiligheid.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:49:15 #22
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_26706114
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:33 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Tis alleen wel spijtig dat Europa niet echt op het juiste spoor zit. Demografisch zijn we zwaar de lul als we niet de juiste maatregelen nemen.
pi_26706142
quote:
Je weet toch hoe er in sommige moslimkringen tegen de rol van de westerse landen in het midden oosten conflict en de strijd in Afghanistan en Irak wordt aangekeken?
pi_26706219
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:42 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

In de hoop vrees aanwakkeren, zoals dat de laatste jaren het geval is.

"Een terroristische aanslag is niet afwendbaar", "Dreiging terroristische aanslagen groter dan ooit", "Terroristen in Nederland beschikken over chemische wapens" etc. etc.

Het is maar dat u het weet, en vreest, wij zullen helaas uw vrijheden nog meer moeten inperken voor uw eigen veiligheid.
Precies straks een code in ons velletje en we hebben geen paspoort of id kaart meer nodig
alles onder het mom van veiligheid.
en vrijheid ho maar!

Big brother is watching you!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_26706262
Daar hebben we dus weer zo'n zwaar gestoorde godsdienstwaanzinnige. De slachting op miljoenen moslims; waar hééft die debiel het over?
Hoeveel doden moeten er nog vallen voor het eindelijk tot de botte koppen van onze regering doordringt dat we met Mohammed B. en al die andere moslimfundamentalisten die ons land "rijk" is, en waarvan de A.I.V.D. de ernst niet wil inzien, wandelende tijdbommen in huis hebben die met één bevel van hun leider, wie dat dan ook zijn moge, complete bloedbaden zullen aanrichten? Hun gedachtes en wensen worden nóg steeds gebagatelliseerd. "Het loopt allemaal zo'n vaart niet." Neenee, 11 september liep zo'n vaart niet, Pim Fortuyn en Theo van Gogh waren ook niet in gevaar, en volgens onze veiligheidsdienst was Mohammed B. maar een kleinschalig kereltje; nu blijkt-ie toch wel iets gevaarlijker te zijn; de zóveelste verkeerde inschatting van de A.I.V.D. Het gaat goed zo, mensen, ga vooral zo door; dan moeten we over een jaartje of 10 allemaal naar de moskee en worden onze kerken afgebroken. "Die vent is paranoïde", hoor ik iemand denken. We zullen zien.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:55:33 #26
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26706285
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:48 schreef Drugshond het volgende:

Kruistochten ?!
Ach ja.... de kruistochten.... de laatste was al weer in 1270...

De kruistochten waren van zo'n onbeduidende invloed op het toenmalige kalifaat, dat deze in de Arabische geschiedenis niet eens een voetnoot waard zijn.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:57:01 #27
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26706321
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Misschien doelt ie op de kontlikkerij aan het adres van Amerika, of de hulp in Irak en Afghanistan.
Stellingname is wat anders dan kontlikkerij!!

Frappant is ook dat Mohammed Bouyeri de ongeveer 1 miljoen Irakezen vergeet die zijn omgekomen onder het regime van Saddam Hoessein. Liever de hel van de vrijheid dan de zogenaamde hemel van de dictatuur.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:03:16 #28
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_26706498
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:57 schreef Tarak het volgende:

[..]

Stellingname is wat anders dan kontlikkerij!!

Frappant is ook dat Mohammed Bouyeri de ongeveer 1 miljoen Irakezen vergeet die zijn omgekomen onder het regime van Saddam Hoessein. Liever de hel van de vrijheid dan de zogenaamde hemel van de dictatuur.
En al-Zarqawi heeft al meer Moslims vermoord gekregen dan de VS de afgelopen jaren in Irak. Stel mafkezen.
pi_26706528
Hoezo dom om die brief openbaar te maken
Nu gaan al die KUT marokkanen moorden plegen
Ik ben zelf moslim maar wat haat ik die mongolen die denken dat ze anderen mogen vermoorden!!
Flikker toch op!
Hoe durf je iemand te doden die Allah heeft gemaakt !

Van mij mogen ze alle arabieren van deze wereld opruimen al ze Mekka maar laten staan is het ok
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:06:59 #30
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_26706599
We moeten gewoon iets leuks bedenken: als ze een NBC-bom ofzo laten ontploffen dan gooien we Mekka plat. Als ze echt Moslim zijn zullen ze wel iets meer oppassen dan.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:10:47 #31
262 Re
Kiss & Swallow
pi_26706707
gewoon een gestoorde gebrainwashte gek, die uitvoer heeft gebracht aan een van zijn hersenspinsels
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_26707086
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:04 schreef DjDev het volgende:

Ik gok dat meneer van Gogh niet bepaald door Allah gemaakt is destijds.
Dan denk ik eerder door de ooievaar ofzo, want volgens mij was van gogh niet echt bepaald een gelovig mens. Ofzo.
pi_26707248
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:03 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

En al-Zarqawi heeft al meer Moslims vermoord gekregen dan de VS de afgelopen jaren in Irak. Stel mafkezen.
Bron?
pi_26707312
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:25 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Ik gok dat meneer van Gogh niet bepaald door Allah gemaakt is destijds.
Dan denk ik eerder door de ooievaar ofzo, want volgens mij was van gogh niet echt bepaald een gelovig mens. Ofzo.
nee maar ik probeer uit te leggen waarom ik als moslim het slecht vind dat mensen die denken dat ze als moslims anders gelovigen/niet gelovigen moeten doden.
En ik geloof dat Allah je een leven geeft
pi_26707339
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:06 schreef NightH4wk het volgende:
We moeten gewoon iets leuks bedenken: als ze een NBC-bom ofzo laten ontploffen dan gooien we Mekka plat. Als ze echt Moslim zijn zullen ze wel iets meer oppassen dan.
Ik heb een betere: We moeten gewoon vliegtuigen kapen en dan in opvallende en bekende bekende boren, als ze écht van vrijheid en democratie houden, zullen ze wel meer oppassen dan.

.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:39:50 #36
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_26707449
*underwhelmed*

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:42:59 #37
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_26707542
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:34 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik heb een betere: We moeten gewoon vliegtuigen kapen en dan in opvallende en bekende bekende boren, als ze écht van vrijheid en democratie houden, zullen ze wel meer oppassen dan.

.
Beetje matten is altijd wel ok.
pi_26707577
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:42 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Beetje matten is altijd wel ok.
We zullen het even vragen...

pi_26707648
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kruistochten Dat schijnt diep te zitten maar dan kunnen we wel aan de gang blijven. Wat te denken van de ongelovigen (heidenen) in de middeleeuwen, de Roomse kerk heeft toen flink huis gehouden, dat reken ik ze niet meer aan, als ongelovige. Misschien moet de Islam dat maar eens gaan prediken in de moskee, in de Koran staat vast wel iets over vergiffenis.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:46:41 #40
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_26707649
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:44 schreef Monidique het volgende:

[..]

We zullen het even vragen...

[afbeelding]
Is goed. Maar hoe wil je dit soort dingen btw oplossen zonder slachtoffers? Toegeven aan de eisen van die lui lijkt me niet ech ok.
pi_26707996
quote:
Bouyeri voorspelt Nederlanders in de brief dat 'het bloed van moslimbroeders en zusters gewroken zal worden met uw bloed'. Want 'als schuldige aan de dood en martelingen van onze broeders en zusters zult u met uw eigen bloed uw schuld moeten afbetalen'.
Mohammedje moet lekker z`n bek dicht houden en geen voorspellingen doen want het is wel gebleken dat hij dat niet kan. Eikeltje ging er vanuit nu met 77 minderjarige meisjes in de hemel te zitten die wanneer hij zou willen lekker met z`n besneden piemeltje zouden spelen. Helaas... Gast heeft de profetische gave van een hondedrol..
eeeh
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:58:48 #42
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26708077
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:55 schreef Tarak het volgende:
Ach ja.... de kruistochten.... de laatste was al weer in 1270...

De kruistochten waren van zo'n onbeduidende invloed op het toenmalige kalifaat, dat deze in de Arabische geschiedenis niet eens een voetnoot waard zijn.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:02:11 #43
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_26708176
Toegeven is dan enkel voor watjes en (s)linkse mensen.
Het verstand van degenen die op alles een materialistische visie hebben, zit in hun ogen. En de ogen zijn blind in de spiritualiteit.
- www.islamendialoog.nl
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2005 @ 21:06:04 #44
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_26708294
quote:

[..]

quote:
dat de Nederlanders met hun eigen bloed moeten betalen voor de slachting van miljoenen moslims.
Onwijs slimme jongen die Mohammed
pi_26708565
Als ze niet willen dat wij de Islam als een achterlijk geloof willen zien moeten ze toch echt vooruit kijken en niet in de kruistochten blijven 'hangen.' Move on zou ik zeggen.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:54:22 #46
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26712260
quote:

[..]

Dat zal wel het zijn. En wat dat betreft ben ik het wel met hem eens dat ook Nederland wat rode vingerafdrukvlekken heeft op diverse plaatsen in de wereld, en met rood bedoel ik geen rode verf

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_26712564
Hier ben ik het wel mee eens, niet alleen vanuit Amerikaans standpunt maar vanuit het perspectief van de hele westerse samenleving.

http://www.catsprn.com/letter_of_apology.htm
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:31:53 #48
11464 Cosma-Shiva
ikookvanjou
pi_26713518
quote:
Ja vast, ze zijn momenteel al bezig de hele buurt hier af te slachten.
quote:
Van mij mogen ze alle arabieren van deze wereld opruimen al ze Mekka maar laten staan is het ok
Opruimen, en dat zeg jij over mensen die Allah heeft gemaakt, en dan noem je jezelf moslim?

Ach gut je bent pas 14 zie ik nu pas in je profiel
pi_26713733
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 21:02 schreef JanPoedel het volgende:
Toegeven is dan enkel voor watjes en (s)linkse mensen.
Deze overtuiging is in zijn geheel juist.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:41:08 #50
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_26713825
Ik heb de inhoud van de brief voor kennisgeving aangenomen.
Zo en nu eerst een Bavaria
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_26713855
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:49 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Tis alleen wel spijtig dat Europa niet echt op het juiste spoor zit. Demografisch zijn we zwaar de lul als we niet de juiste maatregelen nemen.
Indeed, maar er is hoop. Bijna alle voorspellingen zeggen dat er zeer binnenkort weer een flinke oorlog uitbreekt in Europa. Dat zal, door het verliezen van elke vorm van ridderlijkheid, de demografische schaal in ons voordeel doen keren. Of we zullen ten onder gaan.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:44:14 #52
11464 Cosma-Shiva
ikookvanjou
pi_26713936
quote:

Of misschien is het een wat vrije vertaling en heeft B zijn brief in het Arabisch geschreven?
Dit komt ook vreemd over nl:
quote:
Hij prijst de aanslagen van 11 september in de Verenigde Staten en vervloekt de strijd tussen Amerika en Nederland 'in de strijd tussen wereldheerschappij van geloof en ongeloof'.
Op welke strijd tussen Amerika en Nederland (welke hij zou vervloeken) hij hier zou doelen is me namelijk een raadsel.
pi_26714870
--doe eens normaal, of ga slapen ofzo --

[ Bericht 77% gewijzigd door Dagonet op 04-05-2005 00:33:24 ]
pi_26715321
Cosma, niet happen.

[ Bericht 95% gewijzigd door Dagonet op 04-05-2005 00:33:54 ]
pi_26717744
ach ik snap ook niet waar we ons mee bemoeien. gewoon al die islamietjes weer terugschoppen naar irak en afghanistan bij hun helden, hek eromheen en nooit meer mee bemoeien. wat kan het ons schelen dat ze daar aan de lopende band mensenrechten schenden.

klote terroristen, als ze lef hebben vallen ze militairen aan en geen onschuldige burgers
  woensdag 4 mei 2005 @ 03:49:32 #56
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_26717776
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:46 schreef Suko het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kruistochten Dat schijnt diep te zitten maar dan kunnen we wel aan de gang blijven. Wat te denken van de ongelovigen (heidenen) in de middeleeuwen, de Roomse kerk heeft toen flink huis gehouden, dat reken ik ze niet meer aan, als ongelovige. Misschien moet de Islam dat maar eens gaan prediken in de moskee, in de Koran staat vast wel iets over vergiffenis.
Was het niet zoiets als Christendom probeert te vergeven en genade te prediken zoals Jezus dat wenst, doch wat vaak niet lukt.. (helaas)
Terwijl veelal Mohammed's versie van de Islam het over de boeg van het vuur en het zwaard als straf voor de vijanden van allah gooit.... terwijl in de regio waar Islam groot is, juist enig genade van toepassing zou moeten kunnen zijn....
Anders snap ik ook niet waarom ze altijd roepen Allah de grootste...
Wetende dat de God van Israël en ook die van het Christendom juist zeg middels de Bijbel dat hij de enige levende God is en de rest slechts afgoden zijn, en Mohammed zich maar blijven beroepen op Abraham, Isaac en jakob ... die toch echt voorvaderen van Jezus waren en niet van Mohammed
Het blijft kortom spannend in de wereld van theologie enzo.....
Gaat Donner nou wel of niet gelijk krijgen als CDA'er die het in z'n broek doet voor het Moslim world domination plan...
  woensdag 4 mei 2005 @ 04:01:27 #57
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_26717781
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:44 schreef Cosma-Shiva het volgende:

Op welke strijd tussen Amerika en Nederland (welke hij zou vervloeken) hij hier zou doelen is me namelijk een raadsel.
Oh nee hé toch niet weer van die vage indicatie's waaruit zou moeten blijken dat het onrustig is rondom de illuminati en die verdomde vrijmetselarij :S
Bildeburgers - MJ-12 - trilateral council :S
Remember in zowel Nederland als in de VS heb je van bovenstaande clubs mensen die elkaars kontje likken, en anderen die in stilte oorlog voeren omwille van de macht en controle.
En dan zou B bijde fronten ook nog wel ff willen bevechten , namelijk diegene voor of tegen komst van (uhm hoe heet die anti-Christ sjaak ook al weer) zijn ?
Pff heeft ie nog een hoop werk voor de boeg ... gekke kerel...
Mag ie trouwens ook wel hopen dat ze hem niet omleggen zodra er een kans zich aandient.
....
Twin peaks goes Dutch ...... kickuh...
pi_26717791
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 04:01 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Oh nee hé toch niet weer van die vage indicatie's waaruit zou moeten blijken dat het onrustig is rondom de illuminati en die verdomde vrijmetselarij :S
Bildeburgers - MJ-12 - trilateral council :S
Remember in zowel Nederland als in de VS heb je van bovenstaande clubs mensen die elkaars kontje likken, en anderen die in stilte oorlog voeren omwille van de macht en controle.
En dan zou B bijde fronten ook nog wel ff willen bevechten , namelijk diegene voor of tegen komst van (uhm hoe heet die anti-Christ sjaak ook al weer) zijn ?
Pff heeft ie nog een hoop werk voor de boeg ... gekke kerel...
Mag ie trouwens ook wel hopen dat ze hem niet omleggen zodra er een kans zich aandient.
....
Twin peaks goes Dutch ...... kickuh...
Wederom scherpzinnig Tiesemans!
pi_26717793
geniaal gewoon
* * (' ''''''()
* ("('o', )
* (")(")(,,) * *
pi_26719599
Hij zwijgt dan we in de Pieterbaan Centrum maar uit dit bericht kan iedere debiel opmaken wat voor een psychologische gek die mohammed B is, meteen opnemen dus en leven lang TBS met dwangverpleging, dat zal em leren
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:59:26 #61
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_26719681
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:39 schreef Verbal het volgende:
*underwhelmed*
If that's a word.
pi_26720636
Maar wel kunnen nu wel leuk en hilarisch gaan doen, maar het gaat hier niet om een grap of om grootspraak van de verdachte, waarschuwde officier van justitie Koos Plooy.

.
pi_26757262
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:48 schreef Drugshond het volgende: A.
[..]

Kruistochten ?!
Als ik dat woord nog een maal hoor, krijg ik een koliek.
pi_30642420
Hier maar...

Mohammed B. overgeplaatst naar de EBI te Vught.
De Extra Beveiligde Inrichting te Vught is eigenlijk een gevangenis binnen een gevangenis. Hij is met name bestemd voor ingeslotenen die een extreem vluchtrisico vormen. Ook is de EBI bedoeld voor ingeslotenen waarvan een eventuele ontvluchting een zeer grote maatschappelijke onrust zou veroorzaken.

En vanavond Martine vd O. bij Netwerk, de tot de Islam bekeerde en geradicaliseerde blondine uit het Westland, die samen met Nouredine El F. opgepakt is.
Ze is weer vrij en Netwerk sprak met haar.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30642567
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:27 schreef milagro het volgende:
En vanavond Martine vd O. bij Netwerk, de tot de Islam bekeerde en geradicaliseerde blondine uit het Westland, die samen met Nouredine El F. opgepakt is.
Ze is weer vrij en Netwerk sprak met haar.
Netwerk is goed bezig

Ik zag gisteren een voorstukje. Een groenbehoofddoekte juffrouw die zei dat ze alleen maar vrede wilde brengen

Ben benieuwd.
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:41:05 #66
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_30642770
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Netwerk is goed bezig

Ik zag gisteren een voorstukje. Een groenbehoofddoekte juffrouw die zei dat ze alleen maar vrede wilde brengen

Ben benieuwd.
Vrede brengen op haar manier? Ze gaat ook al met hele vredelievende mensen om. Ik geloof er dus geen zak van SCH.
Ze is een verraadster.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_30642805
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:41 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Vrede brengen op haar manier? Ze gaat ook al met hele vredelievende mensen om. Ik geloof er dus geen zak van SCH.
Ze is een verraadster.
Ik wacht haar verhaal even af.
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:45:14 #68
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_30642911
We moesten maar een ophouden die hooibaal meer aandacht te geven dan hij verdient.

In alle anonimitijd weg laten rotten in de nor is het devies dus
Jawohl Herr Kaloin!
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:46:18 #69
110987 ErwinRommel
pi_30642948
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik wacht haar verhaal even af.
Dat lijkt me ook het beste SCH. Wellicht dat ik dan mijn mening bijstel of juist niet.
Maar voor wat ik nu weet is ze een verraadster. Ze gaat niet voor niets om met mensen welke een zeer dubieus alibi hebben.
pi_30642995
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook het beste SCH. Wellicht dat ik dan mijn mening bijstel of juist niet.
Maar voor wat ik nu weet is ze een verraadster. Ze gaat niet voor niets om met mensen welke een zeer dubieus alibi hebben.
Ik snap de term verraadster in dit verband niet helemaal. Het pleit niet voor haar dat ze zich in dergelijke kringen ophoudt maar aan wie pleegt ze verraad?
  vrijdag 16 september 2005 @ 19:02:56 #71
110987 ErwinRommel
pi_30643459
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik snap de term verraadster in dit verband niet helemaal. Het pleit niet voor haar dat ze zich in dergelijke kringen ophoudt maar aan wie pleegt ze verraad?
Aan haar land. Als ze zich met mensen ophoud welke de samenleving wilt ontwrichten is ze een verraadster.
pi_30643494
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 19:02 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Aan haar land. Als ze zich met mensen ophoud welke de samenleving wilt ontwrichten is ze een verraadster.
Je vindt criminelen dus gewoon verraders?
  vrijdag 16 september 2005 @ 19:07:03 #73
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30643573
quote:
Ik ben zelf moslim maar wat haat ik die mongolen die denken dat ze anderen mogen vermoorden!!
Flikker toch op!

Een lieve moslim

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 16 september 2005 @ 19:13:03 #74
110987 ErwinRommel
pi_30643752
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 19:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Je vindt criminelen dus gewoon verraders?
Als dat met een terroristisch oogmerk is ja. 100%
pi_30644449
Wist ik al.
Laat ze maar komen. Handgranaten in mijn kelder liggen klaar.
Als apen omhoog willen klimmen, ziet men al te snel hun blote billen...
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:18:14 #76
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_30647326
Vught, weet Mohammed hiervan?
pi_30647459
Wat een suf kind, die Martine
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30649307
Weinig uit op te maken, uit dat verhaal.
  vrijdag 16 september 2005 @ 22:26:56 #79
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30649605
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 21:23 schreef milagro het volgende:
Wat een suf kind, die Martine
Erg hè? In haar jeugd zou "het" een neo-nazi geweest te zijn, maar omdat ze enkel aandacht kreeg van Marocjes die daar aanstoot aan neemden (of een gelijke in haar zagen) kreeg ze intresse in de islam. Ze kwam in Netwerk over als iemand die geen idee heeft van wat ze zegt of heel goed die indruk weet te wekken.
pi_30649727
quote:
Flikker toch op!

Die kut marokkanen hoeft niemand zich zorgen over te maken, die gasten zouden eerder een moord plegen om hun scooters dan om hun geloof. Het merendeel van de moslims houdt zich ook niet met zulke zaken bezig, er is echter een groep extremisten die gevaarlijk zou kunnen zijn.
pi_30649823
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 19:40 schreef Spammert het volgende:
Wist ik al.
Laat ze maar komen. Handgranaten in mijn kelder liggen klaar.
Ze lezen mee
daar bij de
aa ie vee dee
  vrijdag 16 september 2005 @ 23:58:53 #82
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_30652703
Mohammed B. naar Extra Beveiligde Inrichting is een ander nieuws bericht en een andere discussie Klowjow.

Misschien slotje eraf? Het heeft iig weinig zin om hier verder te gaan..
I'm nobody's sheep
pi_30654462
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:58 schreef Scandum het volgende:
Mohammed B. naar Extra Beveiligde Inrichting is een ander nieuws bericht en een andere discussie Klowjow.

Misschien slotje eraf? Het heeft iig weinig zin om hier verder te gaan..
Het nieuwsbericht stond hier ook al voor je die topic opende hier en is daarom omhoog geschopt. Verder graag FB in de daarvoor bedoelde topic. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')