abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26713855
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:49 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Tis alleen wel spijtig dat Europa niet echt op het juiste spoor zit. Demografisch zijn we zwaar de lul als we niet de juiste maatregelen nemen.
Indeed, maar er is hoop. Bijna alle voorspellingen zeggen dat er zeer binnenkort weer een flinke oorlog uitbreekt in Europa. Dat zal, door het verliezen van elke vorm van ridderlijkheid, de demografische schaal in ons voordeel doen keren. Of we zullen ten onder gaan.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:44:14 #52
11464 Cosma-Shiva
ikookvanjou
pi_26713936
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:48 schreef Mutant01 het volgende:

Misschien doelt ie op de kontlikkerij aan het adres van Amerika, of de hulp in Irak en Afghanistan.
Of misschien is het een wat vrije vertaling en heeft B zijn brief in het Arabisch geschreven?
Dit komt ook vreemd over nl:
quote:
Hij prijst de aanslagen van 11 september in de Verenigde Staten en vervloekt de strijd tussen Amerika en Nederland 'in de strijd tussen wereldheerschappij van geloof en ongeloof'.
Op welke strijd tussen Amerika en Nederland (welke hij zou vervloeken) hij hier zou doelen is me namelijk een raadsel.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_26714870
--doe eens normaal, of ga slapen ofzo --

[ Bericht 77% gewijzigd door Dagonet op 04-05-2005 00:33:24 ]
pi_26715321
Cosma, niet happen.

[ Bericht 95% gewijzigd door Dagonet op 04-05-2005 00:33:54 ]
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_26717744
ach ik snap ook niet waar we ons mee bemoeien. gewoon al die islamietjes weer terugschoppen naar irak en afghanistan bij hun helden, hek eromheen en nooit meer mee bemoeien. wat kan het ons schelen dat ze daar aan de lopende band mensenrechten schenden.

klote terroristen, als ze lef hebben vallen ze militairen aan en geen onschuldige burgers
  woensdag 4 mei 2005 @ 03:49:32 #56
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_26717776
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:46 schreef Suko het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kruistochten Dat schijnt diep te zitten maar dan kunnen we wel aan de gang blijven. Wat te denken van de ongelovigen (heidenen) in de middeleeuwen, de Roomse kerk heeft toen flink huis gehouden, dat reken ik ze niet meer aan, als ongelovige. Misschien moet de Islam dat maar eens gaan prediken in de moskee, in de Koran staat vast wel iets over vergiffenis.
Was het niet zoiets als Christendom probeert te vergeven en genade te prediken zoals Jezus dat wenst, doch wat vaak niet lukt.. (helaas)
Terwijl veelal Mohammed's versie van de Islam het over de boeg van het vuur en het zwaard als straf voor de vijanden van allah gooit.... terwijl in de regio waar Islam groot is, juist enig genade van toepassing zou moeten kunnen zijn....
Anders snap ik ook niet waarom ze altijd roepen Allah de grootste...
Wetende dat de God van Israël en ook die van het Christendom juist zeg middels de Bijbel dat hij de enige levende God is en de rest slechts afgoden zijn, en Mohammed zich maar blijven beroepen op Abraham, Isaac en jakob ... die toch echt voorvaderen van Jezus waren en niet van Mohammed
Het blijft kortom spannend in de wereld van theologie enzo.....
Gaat Donner nou wel of niet gelijk krijgen als CDA'er die het in z'n broek doet voor het Moslim world domination plan...
  woensdag 4 mei 2005 @ 04:01:27 #57
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_26717781
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:44 schreef Cosma-Shiva het volgende:

Op welke strijd tussen Amerika en Nederland (welke hij zou vervloeken) hij hier zou doelen is me namelijk een raadsel.
Oh nee hé toch niet weer van die vage indicatie's waaruit zou moeten blijken dat het onrustig is rondom de illuminati en die verdomde vrijmetselarij :S
Bildeburgers - MJ-12 - trilateral council :S
Remember in zowel Nederland als in de VS heb je van bovenstaande clubs mensen die elkaars kontje likken, en anderen die in stilte oorlog voeren omwille van de macht en controle.
En dan zou B bijde fronten ook nog wel ff willen bevechten , namelijk diegene voor of tegen komst van (uhm hoe heet die anti-Christ sjaak ook al weer) zijn ?
Pff heeft ie nog een hoop werk voor de boeg ... gekke kerel...
Mag ie trouwens ook wel hopen dat ze hem niet omleggen zodra er een kans zich aandient.
....
Twin peaks goes Dutch ...... kickuh...
pi_26717791
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 04:01 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Oh nee hé toch niet weer van die vage indicatie's waaruit zou moeten blijken dat het onrustig is rondom de illuminati en die verdomde vrijmetselarij :S
Bildeburgers - MJ-12 - trilateral council :S
Remember in zowel Nederland als in de VS heb je van bovenstaande clubs mensen die elkaars kontje likken, en anderen die in stilte oorlog voeren omwille van de macht en controle.
En dan zou B bijde fronten ook nog wel ff willen bevechten , namelijk diegene voor of tegen komst van (uhm hoe heet die anti-Christ sjaak ook al weer) zijn ?
Pff heeft ie nog een hoop werk voor de boeg ... gekke kerel...
Mag ie trouwens ook wel hopen dat ze hem niet omleggen zodra er een kans zich aandient.
....
Twin peaks goes Dutch ...... kickuh...
Wederom scherpzinnig Tiesemans!
pi_26717793
geniaal gewoon
* * (' ''''''()
* ("('o', )
* (")(")(,,) * *
pi_26719599
Hij zwijgt dan we in de Pieterbaan Centrum maar uit dit bericht kan iedere debiel opmaken wat voor een psychologische gek die mohammed B is, meteen opnemen dus en leven lang TBS met dwangverpleging, dat zal em leren
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:59:26 #61
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_26719681
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:39 schreef Verbal het volgende:
*underwhelmed*
If that's a word.
pi_26720636
Maar wel kunnen nu wel leuk en hilarisch gaan doen, maar het gaat hier niet om een grap of om grootspraak van de verdachte, waarschuwde officier van justitie Koos Plooy.

.
pi_26757262
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:48 schreef Drugshond het volgende: A.
[..]

Kruistochten ?!
Als ik dat woord nog een maal hoor, krijg ik een koliek.
pi_30642420
Hier maar...

Mohammed B. overgeplaatst naar de EBI te Vught.
De Extra Beveiligde Inrichting te Vught is eigenlijk een gevangenis binnen een gevangenis. Hij is met name bestemd voor ingeslotenen die een extreem vluchtrisico vormen. Ook is de EBI bedoeld voor ingeslotenen waarvan een eventuele ontvluchting een zeer grote maatschappelijke onrust zou veroorzaken.

En vanavond Martine vd O. bij Netwerk, de tot de Islam bekeerde en geradicaliseerde blondine uit het Westland, die samen met Nouredine El F. opgepakt is.
Ze is weer vrij en Netwerk sprak met haar.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30642567
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:27 schreef milagro het volgende:
En vanavond Martine vd O. bij Netwerk, de tot de Islam bekeerde en geradicaliseerde blondine uit het Westland, die samen met Nouredine El F. opgepakt is.
Ze is weer vrij en Netwerk sprak met haar.
Netwerk is goed bezig

Ik zag gisteren een voorstukje. Een groenbehoofddoekte juffrouw die zei dat ze alleen maar vrede wilde brengen

Ben benieuwd.
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:41:05 #66
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_30642770
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Netwerk is goed bezig

Ik zag gisteren een voorstukje. Een groenbehoofddoekte juffrouw die zei dat ze alleen maar vrede wilde brengen

Ben benieuwd.
Vrede brengen op haar manier? Ze gaat ook al met hele vredelievende mensen om. Ik geloof er dus geen zak van SCH.
Ze is een verraadster.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_30642805
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:41 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Vrede brengen op haar manier? Ze gaat ook al met hele vredelievende mensen om. Ik geloof er dus geen zak van SCH.
Ze is een verraadster.
Ik wacht haar verhaal even af.
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:45:14 #68
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_30642911
We moesten maar een ophouden die hooibaal meer aandacht te geven dan hij verdient.

In alle anonimitijd weg laten rotten in de nor is het devies dus
Jawohl Herr Kaloin!
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:46:18 #69
110987 ErwinRommel
pi_30642948
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik wacht haar verhaal even af.
Dat lijkt me ook het beste SCH. Wellicht dat ik dan mijn mening bijstel of juist niet.
Maar voor wat ik nu weet is ze een verraadster. Ze gaat niet voor niets om met mensen welke een zeer dubieus alibi hebben.
pi_30642995
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook het beste SCH. Wellicht dat ik dan mijn mening bijstel of juist niet.
Maar voor wat ik nu weet is ze een verraadster. Ze gaat niet voor niets om met mensen welke een zeer dubieus alibi hebben.
Ik snap de term verraadster in dit verband niet helemaal. Het pleit niet voor haar dat ze zich in dergelijke kringen ophoudt maar aan wie pleegt ze verraad?
  vrijdag 16 september 2005 @ 19:02:56 #71
110987 ErwinRommel
pi_30643459
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik snap de term verraadster in dit verband niet helemaal. Het pleit niet voor haar dat ze zich in dergelijke kringen ophoudt maar aan wie pleegt ze verraad?
Aan haar land. Als ze zich met mensen ophoud welke de samenleving wilt ontwrichten is ze een verraadster.
pi_30643494
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 19:02 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Aan haar land. Als ze zich met mensen ophoud welke de samenleving wilt ontwrichten is ze een verraadster.
Je vindt criminelen dus gewoon verraders?
  vrijdag 16 september 2005 @ 19:07:03 #73
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30643573
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:04 schreef DjDev het volgende:
Hoezo dom om die brief openbaar te maken
Nu gaan al die KUT marokkanen moorden plegen
Ik ben zelf moslim maar wat haat ik die mongolen die denken dat ze anderen mogen vermoorden!!
Flikker toch op!
Hoe durf je iemand te doden die Allah heeft gemaakt !

Van mij mogen ze alle arabieren van deze wereld opruimen al ze Mekka maar laten staan is het ok
Een lieve moslim

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 16 september 2005 @ 19:13:03 #74
110987 ErwinRommel
pi_30643752
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 19:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Je vindt criminelen dus gewoon verraders?
Als dat met een terroristisch oogmerk is ja. 100%
pi_30644449
Wist ik al.
Laat ze maar komen. Handgranaten in mijn kelder liggen klaar.
Als apen omhoog willen klimmen, ziet men al te snel hun blote billen...
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:18:14 #76
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_30647326
Vught, weet Mohammed hiervan?
pi_30647459
Wat een suf kind, die Martine
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30649307
Weinig uit op te maken, uit dat verhaal.
  vrijdag 16 september 2005 @ 22:26:56 #79
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30649605
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 21:23 schreef milagro het volgende:
Wat een suf kind, die Martine
Erg hè? In haar jeugd zou "het" een neo-nazi geweest te zijn, maar omdat ze enkel aandacht kreeg van Marocjes die daar aanstoot aan neemden (of een gelijke in haar zagen) kreeg ze intresse in de islam. Ze kwam in Netwerk over als iemand die geen idee heeft van wat ze zegt of heel goed die indruk weet te wekken.
pi_30649727
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:04 schreef DjDev het volgende:
Hoezo dom om die brief openbaar te maken
Nu gaan al die KUT marokkanen moorden plegen
Ik ben zelf moslim maar wat haat ik die mongolen die denken dat ze anderen mogen vermoorden!!
Flikker toch op!
Hoe durf je iemand te doden die Allah heeft gemaakt !

Van mij mogen ze alle arabieren van deze wereld opruimen al ze Mekka maar laten staan is het ok
Die kut marokkanen hoeft niemand zich zorgen over te maken, die gasten zouden eerder een moord plegen om hun scooters dan om hun geloof. Het merendeel van de moslims houdt zich ook niet met zulke zaken bezig, er is echter een groep extremisten die gevaarlijk zou kunnen zijn.
pi_30649823
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 19:40 schreef Spammert het volgende:
Wist ik al.
Laat ze maar komen. Handgranaten in mijn kelder liggen klaar.
Ze lezen mee
daar bij de
aa ie vee dee
  vrijdag 16 september 2005 @ 23:58:53 #82
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_30652703
Mohammed B. naar Extra Beveiligde Inrichting is een ander nieuws bericht en een andere discussie Klowjow.

Misschien slotje eraf? Het heeft iig weinig zin om hier verder te gaan..
I'm nobody's sheep
pi_30654462
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:58 schreef Scandum het volgende:
Mohammed B. naar Extra Beveiligde Inrichting is een ander nieuws bericht en een andere discussie Klowjow.

Misschien slotje eraf? Het heeft iig weinig zin om hier verder te gaan..
Het nieuwsbericht stond hier ook al voor je die topic opende hier en is daarom omhoog geschopt. Verder graag FB in de daarvoor bedoelde topic. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')