quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is niet weer iets met The Blues Brothers
Je moet het in de richting zoeken van acteurs/actrices die in de films meespelen...
Nee dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Het zijn allemaal remakes van het origineel óf er is in het verleden ook een TV serie variant van geweest.
Dan zoek je Lucy Liu enquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
I.p.v. Ghostbusters 2 had ik ook Addams Family Values kunnen doen.
En bij Charlie's Angels 2 had ik Shanghai Noon kunnen plaatsen.
Lucy Liu en Christina Ricci hebben in Joey gespeeld, is dat het?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Uit iedere film komt één acteur of actrice die samen een band hebben via iets anders... Een serie
dat zou een vraag voor mij zijn ware het niet dat ik geen idee heb wie er in die 6 films spelenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:22 schreef scanman01 het volgende:
Allemaal in Ally MacBeal gespeeld?
Peter MacNicol, Lucy Liu, Porti de Rossi enz enz..
Ik heb alleen Alfie niet gezien, dus weet eerlijk gezegd ook niet wie ik daar uit moet nemenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:23 schreef ranja het volgende:
[..]
dat zou een vraag voor mij zijn ware het niet dat ik geen idee heb wie er in die 6 films spelen
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:17 schreef EricusMaximus het volgende:
Lucy Liu ken ik alleen nog uit Ally McBeal anders
Alhoewel scanman01's antwoord wel wat extra info bevat, was EricusMaximus toch eerder met de link, wat inderdaad Ally McBeal is...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:22 schreef scanman01 het volgende:
Allemaal in Ally MacBeal gespeeld?
Peter MacNicol, Lucy Liu, Porti de Rossi enz enz..
stel maar een vraagquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:55 schreef EricusMaximus het volgende:
Hmm, heb eigenlijk geen zin / tijd, is het mogelijk het punt aan scanman toe te kennen of zal ik maar snel een vraag stellen ?
Mais oui!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:38 schreef scanman01 het volgende:
The taste of others
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 01. (--) twentemeisje 8 ( + 8 ) 02. (--) InTrePidIvity 5 ( + 5 ) 02. (--) outtayourleague 5 ( + 5 ) 02. (--) scanman01 5 ( + 5 ) 02. (--) Sheridana 5 ( + 5 ) 06. (--) Chielus 4 ( + 4 ) 06. (--) Khalein 4 ( + 4 ) 08. (--) Asskicker14 2 ( + 2 ) 09. (--) Atreidez 1 ( + 1 ) 09. (--) dolle_hond 1 ( + 1 ) 09. (--) EricusMaximus 1 ( + 1 ) 09. (--) haagse_elfje 1 ( + 1 ) 09. (--) hornage 1 ( + 1 ) 09. (--) Morpheus2002 1 ( + 1 ) 09. (--) mr_anonimous 1 ( + 1 ) 09. (--) Posdnous 1 ( + 1 ) 09. (--) victorinox 1 ( + 1 ) 09. (--) Zartos 1 ( + 1 ) |
Helemaal goed!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:04 schreef dolle_hond het volgende:
the aviator
ray
master & commander
sea biscuit
gangs of new york
the hours
traffic
cider house rules
la vita e bella
saving private ryan
idemquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:16 schreef Chielus het volgende:
sorry, maar dit is gewoon een odrinaire TVP
yup, Morpheus2002 + 1quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Spirited Away?
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:20 schreef hornage het volgende:
ed harris, beethoven?
en dat id goed. Heb ik gisteren in de sneak gezien Sheridana + 1quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:37 schreef Sheridana het volgende:
The Wedding Date, Debra Messing en Dermot Mulroney...toch?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:59 schreef Atreidez het volgende:
Kirk!
sokolsky +1quote:Op woensdag 4 mei 2005 07:34 schreef Sokolsky het volgende:
Heaven
Veronica Guerin
LOTR: Fellowship of the Ring
LOTR: Two Towers
LOTR: Return of the King
The Aviator
The Shipping News
The Gift
Elizabeth
The Missing
Vertrouwen, ervaring... van sommige mensen weet je dat ze opzoeken maar die houden het vaak niet lang vol. Het is toch geen spel meer als je alles gaat opzoeken?quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:39 schreef Zartos het volgende:
Ik heb ff een vraagje tussendoor:
Hoe kunnen jullie in hemelsnaam controleren of dit spel eerlijk gespeeld wordt zonder het op te zoeken op internet (IMDb)?
(tevens tvp)
Vraag goed beantwoord, krijg je hier nou ook een punt voor?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Vertrouwen, ervaring... van sommige mensen weet je dat ze opzoeken maar die houden het vaak niet lang vol. Het is toch geen spel meer als je alles gaat opzoeken?
dolle_hond houdt het anders aardig lang vol hoor...quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Vertrouwen, ervaring... van sommige mensen weet je dat ze opzoeken maar die houden het vaak niet lang vol. Het is toch geen spel meer als je alles gaat opzoeken?
Het heeft mij zelfs een award opgeleverdquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:21 schreef ranja het volgende:
X-menquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:29 schreef Khalein het volgende:
Ik moet binnen 10 minuten weg![]()
Dus, in het kader van "snel is beter"
Noem 10 stripboekverfilmingen, waarbij de beperking van één per reeks geldt!
Das editen Sheriquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:34 schreef Sheridana het volgende:
spider-man
batman
the fantastic four
Hellboy
x-men
dare devil
superman
sin city
spawn
the green hornet?
doe maar The Hulk ipv Green hornet...
De eerste met het juiste aantalquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:34 schreef Sheridana het volgende:
spider-man
batman
the fantastic four
Hellboy
x-men
dare devil
superman
sin city
spawn
the green hornet?
doe maar The Hulk ipv Green hornet...
Met één per reeks bedoelde ik bijv. geen Spiderman 1, 2, X-Men 1, 2, etc... Zo krijg je nogal snel en gemakkelijk een rijtje volquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:33 schreef dyonvbaal het volgende:
snap de vraag niet echt
owh......zit dat zo....quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:41 schreef Khalein het volgende:
[..]
Met één per reeks bedoelde ik bijv. geen Spiderman 1, 2, X-Men 1, 2, etc... Zo krijg je nogal snel en gemakkelijk een rijtje vol
Hitchcock, Janet Leigh, Psychoquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:52 schreef Sheridana het volgende:
Handen aan de knop! Wie geeft hier aanwijzingen aan wie en in welke film?
[afbeelding]
je loopt ver achter Sheriquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:55 schreef Sheridana het volgende:
en dan de dame nog en de naam van de film!!
Vivien is die dame uit Gone with the Wind..quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Hitchcock aan Vivien Leigh in Psycho?
Een pot natquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:57 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Vivien is die dame uit Gone with the Wind..
Yesssquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:13 schreef mr_anonimous het volgende:
The Pallbearer = Schwimmer
Along Came Polly = Anniston
Fools rush in = Perry
Lost in Space = Leblance
Analyze ths = Kudrow
Scream = Cox
Dat is alvast goed. Nog 2 namen en 2 moordenaars.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:28 schreef Sheridana het volgende:
Charles in elk geval...
Dat zal wel van Charlie Manson zijn dan..
Aangezien je wel het slachtoffer noemt keur ik hem goed. Charles Lee Ray is de volledige naam van Chucky. James Earl Ray is de naam van de moordenaar van King.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:47 schreef Atreidez het volgende:
Lee Harvey Oswald zal wel eentje daarvan zijn dan? Van die racistische moord kan ik me alleen Martin Luther King bedenken, maar ik ken de naam niet van die moordenaar..
she strikes againquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:46 schreef Sheridana het volgende:
Bagdad Cafe?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Grimm?
Hij lijkt er wel vreselijk veel op.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Maria full of Grace?
Bingo!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Maria full of Grace?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:15 schreef dolle_hond het volgende:
jean hugh anglade
volgens imdb nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:44 schreef Sheridana het volgende:
is het een comedy?
Bingoquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:00 schreef victorinox het volgende:
Team America: World Police
Ik ga ook ff een film kijken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:44 schreef Khalein het volgende:
Lijkt een geweldige film te zijnZegt me alleen niets
Ik ga The Bride with the White Hair kijken
Nope...quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:23 schreef vilnius.inside het volgende:
ICHI THE KILLER FNIE?
Nope...quote:
Wel een tekenfilm, geen anime...quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:18 schreef Atreidez het volgende:
Is t een manga ofzo, akira?
Yep, is een kinderfilm.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:41 schreef Khalein het volgende:
Essentiële vraagIs de film voor kids bedoeld of niet?
Maakt voor mij het wegstrepen wat makkelijker namelijk
Dat is goed.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:56 schreef Khalein het volgende:
Rear nudity, meermaals, en nu onderwater? Lijkt me niets voor de SnorkelsSpongebob Squarepants dan?
Ja, dat is leuk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:01 schreef Khalein het volgende:
Is dat nou echt leuk, dat Spongebob?'k Hoor mensen wel eens over de humor, de blote billen een miauwende slak
Geen Aaliyahquote:
Ik ben dan ook al even bezig met een nieuwe vraagquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:29 schreef Atreidez het volgende:
Cheerleader van Bring it OnEn Bad Boys II dus.. Denk dat Intre t alweer goed heeft
Best welquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gabrielle Onion
Bad Boys 2
Cradle 2 the Grave
Best welquote:
Dat klopt wel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de eerste 2 titels..... Een woord dat begint met LLAN
Of er klopt iets niet of ik begrijp het niet goed
En je moet ook nog alle filmtitels noemenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:20 schreef victorinox het volgende:
Alleen om het woord te spellen heb ik wel alle letters nodig.
Ik ben nu helaas ff weg, het schijnt buiten namelijk mooi weer te zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
En als victorinox na 4 letters al weet uit welke film het komt, dan ben ik er vrijwel zeker van dat het goed isAlleen die films nog he
Volgens mij 2 keer Gone in 60 secondsquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:15 schreef EricusMaximus het volgende:
Geef eens een hint voor die andere auto film?
Driven of misschien the fast en the furious
Lijkt op Ishtar, maar zal wel nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Twee mannen in de woestijn.
Er zijn er sowieso nog een paar waar ik helemaal niet uitkom, dus tot nu toe nog volkomen zinloosquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Doe wel alles in één post he!!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
jij zelfs
Oh, ah, vandaar.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:11 schreef victorinox het volgende:
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndobwllllantysiliogogogoch
Barbarella
quote:Dildano: The password will be: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Dat is goed.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
big trouble in Little china
That's right Buh-uddy!quote:
Correct!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Matthew Broderick en Reese Witherspoone in Election?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mila Kunis
Die had ik op de eerste foto echt niet herkend
Maar ik wil ook slapen eigenlijk, we gaan morgen wel verder
1)Things to do in Denver when youre deadquote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Voor de ochtendploeg alvast:
Noem 10 films met Andy Garcia (geen sequels)
Dat móet Die Hard zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Quote uit welke film?
A hundred million terrorists in the world and I gotta kill one with feet smaller than my sister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |